עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by maormark,

    שלום, אני משתשמש בוינדוס 7 במדייה פלייר גירסא 12.0.7600.16415 והרמקולים לא עובדים חוץ מהקידמיים כלומר 2.0 ויש לי 5.1 הסאב והאחוריים לא פועלים... במדייה פלייר הקודם הוא ידע להפעיל את כולם מה אנ יכול לעשות... תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות
  2. Started by Mishmish,

    שלום לכולם ! אם משהו יודע איך לפתוח אותם . . . בבקשה שיציל אותי !!!

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות
  3. Started by arik_bulldog,

    אני ממש מתוסכל, המסנג'ר לא עובד לי כבר כמה חודשים, ניסיתי כבר ה-כ-ו-ל, כל מה שמצאתי באינטרנט, חומת אש, מחיקת קבצים, הסרה והתקנה ומה לא. החשבון שלי תקין בוודאות, אני מצליח להתחבר עם מסנגר של הווינדוס XP, גירסה 4.7. כרגע התקנתי, אני עושה התחברות ואחרי כמה שניות הוא פשוא מפסיק להתחבר בלי להגיד כלום. לפעמים הוא עושה לי error, send report or don't send, ולעיתים רחוקות הוא נותן לי מספר error, כרגע למשל המספר הוא 80072efd. ממש מתוסכל, כל פיסת אפשרות תתקבל בברכה.

  4. Started by gobits,

    יש לי כונן קשיח ופתאום אני לא מצליח לפתוח את התיקיות זה רושם לי make sure you typed the name correctly

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  5. רצוי תוכנות חינם , אבל לא חייב . אני צריך אדיטור על קבצי AVI בעיקר כדי להוריד קטעים לא רצוים וממיר AVI ל MPEG איכותי ככל האפשר מה ההבדל בין הפורמטים? תודה

    • 1 תגובה
    • 934 צפיות
  6. Started by עדיאל,

    שלום חפשתי תוכנה לחתוך סרט ושיכולה לקרוא את MPEG4 יש רק בתשלום או תוכנה להמרה להפוך MPEG 4 לAVI גם אין בחינם אולי משהוא מכיר משהוא שיעבוד אני מאוד ישמח

    • 1 תגובה
    • 934 צפיות
  7. אני מעוניין לצרוב מוזיקה בדיסק רגיל, אבל שעדיין יהיה לי אפשרות בעתיד להוציא ממנו שירים או להוסיף שירים לדיסק.. יש אופציה כזאת בnero?

    • 10 תגובות
    • 934 צפיות
  8. Started by Stone Eagle,

    הי, יש לי Win2000 SP2. ב Control Panel, ב Administrative Tools יש קיצור דרך ל PWS. ניסיתי להריץ אותו לאחר שהתקנתי את מערכת ההפעלה והוא ניתקע. התקנתי את כל הרכיבים של Windows שקשורים לאינטרנט (וכמה שלא קשורים, רק ליתר ביטחון), ונראה שה PWS התחיל לעבוד. עכשיו הוא שוב לא עובד, כלומר - הוא ניתקע כשאני מנסה להשתמש בו. אני מכיר די טוב את ה PSW של 98, ושם לא היו לי בעיות כאלה. מישהו יודע למה זה קורה? דניאל.

    • 0 תגובות
    • 934 צפיות
  9. Started by liorrozenbeg,

    אני מפרמט את המחשב שלי אבל אני רוצה לשמור את כל האימילים שקיבלתי שמעתי שיש קובץ כזה אבל אני לא יודע איפה הוא מישהו יכול לעזור?? דחוץ!!

    • 1 תגובה
    • 934 צפיות
  10. Started by The-Devil,

    מישהו פה שמע אולי על התוכנה Cr@@gel ?? ויודע אולי איפה אפשר להשיג אותה?

    • 11 תגובות
    • 934 צפיות
  11. חבר נתקל בבעיה שהמערכת הפעלה שלו טוענות את עצמה ומודיעה משהו ישר אחרי הטעינה הראשונית ואז מאתחלת את עצמה הוא אמר שזה קרה ישר אחרי שהתוכנת אנטי ווירוס שלו זיהתה ווירוס ואז המחשב אתחל את עצמו וזה כל פעם קורה ... יש דרך לסדר את זה עם סריקה של אנטי ווירוס שישב על DOK ויכנס לפעולה לפני הטעינה של המערכת הפעלה (ע"י הגדרה שהוא יופעל קודם ולא ההארדיסק) או שחייבים שחזור/פרמוט של הווינדוס ? תודה!

    • 6 תגובות
    • 934 צפיות
  12. Started by x-boy_24,

    עשו לי חתימה ואני לא יודע איך לשים אתה מישהו יכול להגיד לי

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  13. Started by Obg1,

    שלום, יש לי מחשב פנטיום 800 - מודם CREATIVE BLASTER, כרטיס קול SBLIVE 5.1 במודם אין אפשרות לחבר אותו לכרטיס קול (TAD IN). שאלתי היא האם אפשר לדבר ולשמוע ולהקליט שיחות טלפון באמצעות המחשב שלי ? האם זה דורש תוכנה מיוחדת (אם כן איזה?) או דריבר, או חומרה מיוחדת. אני זוכר שבמחשב הישן שלי Packard Bell pentium 75, הכרטיס קול והמודם היו על אותו כרטיס וזה עבד.

    • 0 תגובות
    • 934 צפיות
  14. בבקשה תכתבו לי את מה שאתם מכירים כי מה שאני מצאתי זה לא משהו

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  15. Started by roeesnir,

    דגם הכרטיס - LR138. צ'יפ של סמסונג saa7130hl אני מחפש כבר שלושה ימים. מישהו יכול לעזור?

    • 2 תגובות
    • 934 צפיות
  16. שלום לכולם, התקנתי את הvegas PRO 11/10 והוא תמיד שהוא נכנס לתוכנה יש איזה קטע שהוא עושה initializing DirectX Plugins ... ואז הוא נתקע ככה - ואני לא יכל לסגור אותו מהמנהל משימות כי הוא פשוט כופה אותו על המחשב ! אני צריך לעשות ריסטרט למרות שזה לא עובד עדיין .. מה אפשר לעשות ?! אני עובד על Win7 x86

    • 0 תגובות
    • 934 צפיות
  17. נגיד מישהו פתח תמונה בצייר קישקש ושמר וזה היה בטעות ואם יש סיכוי שהמידע הקודם נשמר ויש איזה דרך פשוט לעשות הסרה לlayer של הקישקוש? אני לא מבין בזה כל כך אז אל תקטלו אותי בבקשה תודה

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות
  18. היי! התקנתי את הAVG החינמי והוא התחיל להציף אותי בהודועת וירוסים אז התחלתי לאט למחו שניים שלוש ואז ראיתי שזה לא נגמר ולחצתי כל הזמן על DELETE. הרצתי בדיקה וזה המיששך ככה וגם הכנסתי כמה לVAULT. אח"F גיליתי שהוא עלה על קבצי EXE ושמחקתי אותם. זה כולל את האינטט אקספלורר ואת כל המשחקים ועכישו אני לא יכול להיכנס לאינטנרט ולשחק בכלום(אני נכנס לאינטט דרך MY COMPUTER עכשיו) עשיתי SYSTEM RESTORE כדי שזה יחזיר את זה אסבל זה רק מחזיר קבצי מערכת זה לא החזיר לי את האינטנט ואת המשחקים. יש אפשרות להחזיר את הכל כי עכשיו מחשב לא שווה כלום הוא רק קופסא באמצע החדר.... יש אפשרות להחזיר את השינויים ושהמחשב יפעל בצורה נורמלית? נ.ב. שאני אורמ שזה מחק את האינטרנט נכתב ע"י ShAqE בתאריך 2005-04-23 …

    • 12 תגובות
    • 934 צפיות
  19. כרגע אני עובד עם תוסף מקומבן. התוסף היה זמין פעם בחנות ואז יצא מהחנות של הגוגל איזה מתכנת סידר שהוא יעבוד שוב עם כמה שינויים. מה שקורה זה שאינסטגרם מזהה את התוסף וחוסמת אותי מלגשת לאתר לגמרי אפילו להיכנס בלי יוזר לא ניתן, צריך להתנתק לגמרי מהאינטרנט ולמחוק את כל ההיסטוריה . הבנתי שגם בתוספים אחרים יש את הבעיה הזאת. העניין הוא שבפועל כל מה שאתה רואה בעיניים באינטרנט אם זה תמונה, סטורי, סרטון וכו' טכנית מוזרם למחשב שלך ולכן אתה סוג של מוריד אותו. מה שקורה בפועל זה שכל התוספים כולל אלו שבפיירפוקס גורמים לזה שאינסטגרם חוסמת לך את החשבון. בהתחלה עם אימותים לחשבן במייל. אח"כ בהודעות סמס לטלפון (שעולות כסף כי זה מחו"ל) ובסוף מבקשות ממך סרטון אימות באפליק…

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות
  20. זה פנטיום 4 וזיכרון ג'יגה, אבל אני בקושי מפעילה 2 חלונות של אקספלורר!

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  21. שלום לכולם קיבלתי היום מחשב חדש,עם כ.מסך GEFORCE 8800 רציתי לשאול איזה חבילת מקודדים את ממליצים להוריד?

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  22. Started by Shoshan,

    חיפשתי להוריד את Firefox 2.0 וניסתי להוריד בעיברית אבל אין יש כבר 2.0 בכל השפות חוץ מעיברית!! http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html למה?

    • 10 תגובות
    • 934 צפיות
  23. Started by DOGMA,

    שיחקתי קצת עם קובץ הגונפיגורציה של הFireFox ועליתי על משהו: תכנסו לFireFox וכתבו בכתובת about:config לחיצה ימנית ותצרו ערך בוליאני חדש, בערך תרשמו browser.sessionstore.onclose ותגדירו לו ערך true בשורת החיפוש בדף תרשמו browser.startup.page ותשנו את הערך שלו ל3. יש לציין שזה שומר את הטאבים לחלון FF האחרון שיסגר כיוון שFF רץ בProccess יחיד כל החלונות שייכים לאותו session ולכן סגירה של חלון שלם ללא סגירת session שווה ערך לסגירת טאבים פשוט.

    • 6 תגובות
    • 934 צפיות
  24. Started by er0101,

    מכירים תוכנה שלא מצריכה client/media player במחשב הצופה? אחת שיכולה לשדר מכרטיס TV.

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות
  25. Started by הדוד משה,

    הוצגה הגרסא החדשה של מייקרוסופט אופיס. תראו לבד: http://www.microsoft.com/office/preview/en http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4256420,00.html\ האופיס החדש תוכנן להתאים לעבודה נוחה ע"ג טאבלטים וסמארטפונים. אפשר להוריד מהאתר את גרסאת ההתנסות. מה דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות

דיונים חדשים בפורומים