תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
יש לי עונה מסויימת של Prison Break, ואני מנסה למצוא לה תרגום, הבעיה היא שאני לא מוצא אחד בעברית. מה שאני עושה בינתיים זה מוצא באינטרנט תרגומים לגרסה אחרת, וזה שמתאים מבחינת מה שאומרים זה מה שרואים בתרגום על המסך אני לוקח. הבעיה היא שלא תמיד יש שם משהו 100 אחוז מתאים, והפיתרון הוא להקדים או לאחר את התרגומים שאני מוצא בכמה מאיות שניה. איזה תוכנה שאתם מכירים עושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-
-
אותה בעיה מתרחשת גם ב Windows 7 וגם ב Windows Vista, חלונות לא מצליח לזהות ולהתקין בהצלחה דרייבר ל High Definition Audio Device במחשב הנייד LG LW20 Express ולכן אין לא בכלל סאונד במחשב. חיפשתי גם באתר של LG, משום מה לא מצאתי בכלל דרייברים לויסטה, מוזר. מישהו יודע היכן ניתן למצוא דרייבר לסאונד, כדי שאוכל לשמוע משהו... ?
-
- 0 תגובות
- 937 צפיות
-
-
איפה יש אתר\תוכנה שבהם אפשר לתרגם טקסט בעברית לאנגלית?
-
- 0 תגובות
- 937 צפיות
-
-
יש לי סרט בקובץ AVI ואני רוצה לצרוב אותו כך שאני אוכל לראות אותו ב DVD . השאלה היא אם צריך להפוך את הקובץ לפורמט SVCD או VCD או שאפשר לשנות בתוכנת נרו 6 שברשותי????? ואם יש צורף להפוך פורמט אפשר מדריך??? תודה רבכה..
-
- 4 תגובות
- 937 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי בעיית LOWID כשאני מתחבר ל- EMULE+. קודם כל אני מחובר דרך מודם כבלים של מת"ב והספק הוא NETVISION (ויש לי XP). היה לי פעם FIREWALL של SYGATE אבל הוא עשה לי בעיות חיבור עם מודם הכבלים (חיבור USB) לכן הסרתי אותו. כאשר אני פותח את EMULE+ תחילה אני מקבל הודעת LOWID וקישור לבדיקת פורטים נוספים (80) בנוסף לפורט 4662 (או משהו כזה) שהוגדר תחילה.בבדיקה שני הפורטים מחזירים תשובה שהם סגורים.למרות זאת בסוף אני מצליח להתחבר לאחד השרתים. אם אני מבין נכון LOWID משפיע על מהירות הורדה. אודה למי שיסביר מה ההשפעות של LOWID ומה הפתרון לבעיה שלי (איך פותחים פורטים?). תודה לכולם .
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-
-
שלום יש לי בעייה מסויימת אני קיבלתי כמה מיילים מאנשים שאני הייתי צריך תכתובת שלהם ובלי כוונה מישהו שגם שותף איתי במייל מחק לי אותם איך אני יכול לשחזר את מה שנמחק אני אודע לכם מעוד עם תצליחו לעזור לי
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
-
-
אני מנוי ב012 כך שיש לי חשבון דוא"ל אצלם. שלשום התחלתי לקבל אימיילים עם קובץ כאשר אני מקבל את האמייל נורטו אניטי וירוס מזהה שיש בו וירוס ומתריע. היית בטוח שז רק חד פעמי אבל גם היום קיבלתי שלושה אימיילים רנדומאלים אם אותו וירוס מה לעשות??? נ.ב אם זה לא מתאים לפה אלא לרשתות ואטינטרנט אז תעבירו לא רציתי לעשות דאבל פוסט. תודה מראש L.A
-
- 10 תגובות
- 937 צפיות
-
-
אני מחפש תחלופה למחשבון של ווינדוס... שקודם תתן לכתוב את המשוואה ואז לחשב (כמו מחשבון רגיל...)
-
- 0 תגובות
- 937 צפיות
-
-
-
שלום לכולם שמעו אני חדש לגמרי בנושא של עיצוב ממוחשב אבל מעוניין ללמוד לבד קיבלתי מהלימודים ממחלקת עיצוב גרפי את ה-photoshop 10.0.1 אין לי מושג מה זה יש לי 2 שאלות: א) האם זו גרסה טובה למתחילים שלא יודעים כלום או שכדאי לבקש גרסה אחרת (יותר ישנה ויותר קלה)? ב) האם מישהו מכיר ספר טוב שאפשר לקנות שמסביר צעד צעד מההתחלה? ג) הגרסה הזו שיש לי 10.0.1 זה cs3? אשמח לעזרה
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
-
-
ולא לרשתות אחרות שהוא קולט פה בסביבה (יש רשת איטית ולא מאובטחת שהוא כל הזמן מתחבר אליה).
-
- 3 תגובות
- 937 צפיות
-
-
האם יש כזה דבר? אם לא...האם הגיוני שבמידה ולוקחים את כל הדרייברים והדי.אל.אלים של ויסטה ושופכים לתיקיות של הERD התוכנה תתמוך בויסטה?
-
- 5 תגובות
- 937 צפיות
-
-
שלום לכולכם יש לי בעיה בIE אני לא יכול לראות צ'טים וכאלה אני חושב שזה משהו בJAVA. אין לי מושג איפה אני מוריד תיקון . בקיצור מה אני עושה? נ.ב הורדתי את הגרסה הכי חדשה של האקספלורר ולא עזר... וחיפשתי דברים באפשרויות אינטרנט ולא מצאתי רעיון? מישהו? תודה.
-
- 7 תגובות
- 937 צפיות
-
-
אני רוצה להדפיס תמונה שייצרתי על דף/פוסטר בגודל 60/70*50ס"מ כדי לתלות בחדר. יש סטנדרט מסויים להדפסות מהסוג הזה? למשל גודל תמונה (מבחינת פיקסלים) ו/או גודל הפוסטר עצמו. האם צריך לפנות לחברת דפוס עם דיסק או משהו, וכמה זה יעלה?
-
- 3 תגובות
- 937 צפיות
-
-
אני עדכנתי לפני חודש בערך את הגרסא של Windows update ל- v5 הניסיונית... כעת אני רוצה לחזור לגרסא המקורית. מה אני צריך לעשות?
-
- 8 תגובות
- 937 צפיות
-
-
ערב טוב יש לי כרום, אקספלורר, ופיירפוקס וכולם אחרי התקנה מחדש הבעיה עם יו טיוב כאשר כל האתרים האחרים עובדים כמו שצריך מנסה לראות וידאו קליפ והוא אומר לי שחסר לי פלאש הורדתי את התוכנה ובאתרים אחרים רואים יפה מאוד באנרים של פלאש יש במחשב AVG FREE ANTI VIRUS והסרתי אותו חשבתי שהוא חוסם אבל עדיין לא מראה קליפים נכנס לאתר אבל לא מראה קליפ ונתקע מחשב ישן אינטל פנטיום 4 עם XP SERVICE PACK 2 אני עכשיו מנסה להתקין את SERVICE PACK 3 אשמח לעצות
-
- 0 תגובות
- 937 צפיות
-
-
סימנתי שיפתח לי את הבוקמרקס בטאב חדש אבל הוא עדיין פותח אותם בטאב הנוכחי(לחיצה על הכפתור האמצעי בעכבר פותחת אותם בטאב חדש) אני רוצה ההפך. האם צריך לסמן עוד משהו איפשהו? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי בבית שני מחשבים, בשניהם מערכת ויסטה. לפני מספר שבועות רכשתי רישיון עבור התוכנה YOUR INSTALLER 2008 קיבלתי קוד חוקי, התקנתי במחשב שבסלון, ועד כאן הכול בסדר. אלא מה, מכיוון שגם במחשב השני התחיל להיות אצלי "סלט" ,החלטתי להתקין את התוכנה גם שם. שלחתי מייל ליצרנית כדי לשאול אם הדבר אפשרי, והם ענו לי בשלילה, אבל תמורת תוספת 20 דולר, אוכל לקבל קוד עבור מחשב נוסף. עניתי להם שזה מקובל עליי, אבל לא קיבלתי מהם כל תגובה. חזרתי על ההודעה שלי 3 פעמים, ושוב ללא כל תגובה. לפתע גילתי אצלי בתיקיית הדואר ספאם, מייל נוסף מהחברה שכולל שני קודים, שונים לגמרי מהקוד שקיבלתי בהודעה המקורית. ניסיתי להתקין את התוכנה כדי לבדוק האם אחד מהקודים האלה יתפקד כהלכה, אבל משום מה התוכנה כל הז…
-
- 8 תגובות
- 937 צפיות
-
-
בוקר טוב, בשנה האחרונה אני מקבל דואר זבל בכמויות עצומות מצאתי תוכנה מצויינת, SPAMFIGHTER, אבל הגירסא החינמית מוסיפה חתימה מעצבנת לכל מייל שנשלח. מישהו מכיר חלופה לתוכנה זו? תודה
-
- 8 תגובות
- 937 צפיות
-
-
שלום לכולם מחפש תוכנה כמו שציינתי בכותרת להמיר סרטים - מ- 720P ל-320*240 (רזולוציה בנגן MP4) על איזה תוכנה ממליצים ? * VIRTUAL DUB אני מכיר - יש עוד ?
-
- 8 תגובות
- 937 צפיות
-
-
לכבוד הדיסק החדש שהתקנתי במחשב, החלטתי להתקין מחדש את XP (אקטיבציה טלפונית היא כזו כאב ראש!) ובאותה הזדמנות החלפתי את הפיירוול מהקריו 21.5 העתיק (משנת 2001) לקומודו פיירוול 3. כשהגיע הזמן להתקין אנטי וירוס, ניסיתי להתקין את KAV 2009, אבלך הוא לא מוכן לרוץ עם קומודו בטענה של אי תאימות. לא נורא, נשארו לי רק עוד שלושה שבועות עד שרישיון הקספרסקי שלי יפוג (איזה מזל שעוד לא הזמנתי חדש), אבל בינתיים אני בלי אנטי וירוס. יש המלצות? בבקשה רק ממי שיש לו ניסיון עם קומודו ויודע שהשניים יכולים לעבוד אחד עם השני בלי בעיות.
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתשמור את כל הנתוני גלישה של העלה והורדה בזמן שאני גולש מהלפטופ שלי,אני משתמש במחשב נייד של פאלפון lg והתוכנה שהם נתנו לי לא כזאת שימושית. תודה.
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-
-
יש לי HD2600XT עם 256MB מותקן ב VISTA32 CATALYST 9.5 PHOTOSHOP CS4 כולל כל העדכונים Q6600, 4GB כאשר אני מסמן את האפשרות של האצת GPU כל הפיצ'רים של ה האצת GPU עובדים (ZOOM, PAN, סיבוב CANVAS...) אבל יש איטייות בציור עם מברשת, בREDRAW של מסכים (בייחוד של מברשות ו adjustment LAYERS) אם אני מבטל את אפשרות האצת GPU - הכל עובד תקין ומהר (רק כמובן ללא הפיצ'רים של ה GPU) מישהו נתקל בבעייה ומכיר פתרון? נראה לי כמו בעייה של כרטיס או דרייבר ולא של PS לכן בחרתי בפורום הזה (קראתי על מספר בעיות של ATI עם OPELGL) תודה
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
טוב, אז ניסיתי את קלמווין פה ושם והא אחלה אנטי וירוס סך הכל. דבר אחד לא ברור לי- עצם העובדה שהוא בקוד פתוח לא עושה אותו לקל לעקיפה?
-
- 6 תגובות
- 936 צפיות
-


