עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני עובד עם מסך רחב 32 אינץ' ויש משחקים שלא נפתחים לי ברזולוציה המתאימה למסך שלי 1366X768... האם יש תוכנה שיכולה לכפות על המשחק להפתח ברזולוציה שאני בוחר? אני מכיר את הטריק של לנסות להוסיף לשורת הפקודה: =resy= -resx- אבל זה לא ממש עובד.... תודה!

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  2. Started by eladbu,

    מישהו יודע מהם החידושים העיקריים ב messenger 8 חוץ מהעיצוב הנחמד?

    • 6 תגובות
    • 941 צפיות
  3. אהלן אני צריך משהו פשוט... קיצור דרך שיושב על השולחן עבודה ובלחיצה כפולה עליו המחשב מתכבה WINXP תודה יניב

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  4. Started by CashMAn,

    אהלן כולם יש לי צורב DVD ואני רוצה לעשות צריבה לדיסק משחק מדיסק לדיסק איך אני עושה את זה מבלי שיהיה לי עוד כונן..?

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  5. Started by oronluko,

    אז ככה יש לי בעיה שמציקה לי בגוגל טולק. אז ככה הבעיה היא כשאני נפתחת שיחה(כשאני לוחץ על איש קשר או שהוא שולח הודעה) אז עולה השגיאה הבאה: אם אני לוחץ "לא" הוא ממשיך כרגיל ואם לוחצים "כן" הוא נתקע וקורס. כמוכן כשאני שולח או מקבל קובץ אז עולה השגיאה הבאה: גם כאן אם אני לוחץ "לא" הוא ממשיך כרגיל ואם לוחצים "כן" הוא נתקע וקורס. אני אשמח אם למישהו יש רעיונות לפתרון. תודה. נ.ב. אני עובד עם windows vista 64bit.

    • 1 תגובה
    • 941 צפיות
  6. Started by djofri,

    היי שלום לכל העוזרים ותודה מראש. אני מנסה לתחבר למחשב מרוחק דרך מסנג'ר 2011 והוא לא נותן לי להתחבר. לפני הכל אני אגיד ששניי המחשבים עובדים עם WIN 7 ועל שתיי המחשבים מותקן אנטי ווירוס NOD32 . לפני שניסיתי להתחבר כיבתי את האנטי ווירוס ואת הפיירוול של WINDOWS כששלחו לי את הסיוע מרחוק ואישרתי אותו נפתח במחשב ששלח את הסיוע חלון ובוא רשום סיסמא (מעל הסיסמא כתוב שצריך לשתף את המחשב השני, זה שמנסה להתחבר) בתוך החלון יש גם צ'אט וכשניסו לשלוח לי את הסיסמא בצ'אט שנפתח (צ'אט חיצוני ולא בתוך המסנג'ר) אין אפשרות לשלוח את הסיסמה או כל תיכתובת אחרת. עוד צריך להוסיף שבמחשב ששולח את הסיוע מרחוק יש "מורשת" (חוסם אתרים לא רצויים כמו "רימון") בתודה מראש

  7. Started by iliyari,

    שלום יש לי מודם (רגיל) במחשב שאלה: האם אני יכול לחבר אליו קו טלםון ולהתקין איזושהי תוכנה ואז לדבר מהמחש ולא מהטלופן? 1 הכוונה היא לא ל VOIP אלה שיחה רגילה (בתשלום כמו שיחה בטלפון רגיל) 2 אם יש תוכנה כזאת תגידו לי איך היא נקראת לפחות...

    • 6 תגובות
    • 941 צפיות
  8. Started by duduis,

    שלום אנשים, אני כבר לא יודע איפה לבקש את זה סליחה מראש אם לא המקום המתאים, כבר הרבה זמן שאני מחפש הזמנה לטורנטליץ ואני לא יודע איך משיגים אם מישהו יודע איך אפשר להשיג שיעזור לי במייל tramonett@gmail.com תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 941 צפיות
  9. Started by שבע-שנים,

    שלום, יש לי קובץ של סרט DVD מלא על המחשב (DVDR - 4.5 GB). הורדתי תרגום עברי לסרט, ורציתי לדעת איך אני צורב את הסרט עם התרגום? הכוונה היא שתהיה לי אפשרות לבחור תרגום עברי מהתפריט. בעזרת איזו תוכנה עושים זאת?

    • 1 תגובה
    • 941 צפיות
  10. Started by ras81,

    שלום התקנתי את התוכנה (azureus) אבל הבעיה היא שהיא לא מוריד לי, הכל על 0! ביטלתי את האנטיווירוס וזה לא עזר. מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 941 צפיות
  11. Started by Dr Hardware,

    או כל מה שצריך.. דפדפן מומלץ, תמיכה בעברית, הגדרות שצריך לסמן, חוסם פופ אפים, וכל פלאג שימושי ומגניב אחר. תודה

    • 6 תגובות
    • 941 צפיות
  12. שלום, לאתרים הבאים יש עיצוב דומה עד כדי זהה. מה שגורם לי להאמין שהם משתמשים במערכת או תבנית ספציפית כלשהי. מישהו מכיר? banggood.com gearbest.com geekbuying.com everbuying.net ניסיתי לחפש באינטרנט ללא תשובה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 941 צפיות
  13. המחשב שלי נדבק בוירוס הזה וכמובן שהאנטי וירוס שהיה (AVIRA) לא פועל עכשיו. איך אני מנקה את זה? הוא גם חוסם לי את מנהל המשימות...

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  14. שלום! אני משתמש ב-ZoneAlarm, אבל עכשיו ניסיתי להתקין אותו על Windows XP Professional x64, וקיבלתי הודעה שהגירסה לא מתאימה. בדקתי באתר של ZoneLabs, וכתוב שם שהם לא תומכים ב-64 ביט. בקיצור, אני צריך המלצה לפיירוול ברמה ובידידותיות של ZoneAlarm שתומך במערכת הפעלה של 64 ביט (XP ו-Vista). תודה מראש!

    • 8 תגובות
    • 941 צפיות
  15. ב WORD , במקום לשנות כל פעם מחדש יש איזה שהיא דרך לשנות את ברירת המחדל ?

    • 4 תגובות
    • 941 צפיות
  16. חיברתי 2 מחשבים באמצעות כבל SERIAL COM-PORT. הקשר עובד מצוין באמצעות ה HYPER TERMINAL (מ 2 המחשבים ניתן גם לשלוח וגם לקבל). הבעיה היא בתוכנה שאיתה אני מנסה לקיים את הקשר. התוכנה נקראת multimedia fusion. התקנתי אליה ActiveX מסויים שנקרא TConnector. קובץ התקנה: http://www.iqpc.co.il/tconnector.zip תוספת זו מאפשר לתוכנה אפשרות לקיים את הקשר בין 2 המחשבים באמצעות יציאת ה COM. לאחר התקנת ה ACTIVEX הנ"ל יופיע קובץ PDF עם הסברים על איך לעבוד עם ה TConnector. לכל היותר מה שהצלחתי זה רק לשלוח נתונים ולא לקבל. הצגתי את הבעיה שלי גם בפורום של התוכנה עצמה אך לא קיבלתי את תשובתי. http://www.clickteam.com/epicenter/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=61298#Post61298 בפורום ההוא גם צ…

    • 9 תגובות
    • 941 צפיות
  17. Started by Rhx,

    אז ככה, לא יודע איך ולמה - לאנטי וירוס שלי פג התוקף, אחרי כמה דקות המחשב עשה ריסט לעצמו - כל פעם שאני נכנס אחרי 10 שניות המחשב מאתחל את עצמו. אז רציתי לשאול, האם הגורם יכול להיות וירוס/זבל כלשהו? כי אני לא ממש יכול לעשות משהו..

    • 3 תגובות
    • 941 צפיות
  18. Started by LazyBurger,

    כשהוא מתחבר הוא עושה לי את ה"אל תשלח", וכשאני סוגר את זה הוא מתנתק לי מהמסנג'ר. עוד דבר ששמתי לב אליו זה שאין לי מנהל משימות יותר זה רושם לי מנהל המשימות הוגדר כלא זמין ע"י מערכת הקבצים שלך ואני שואל אתכם, אנשים טובים, what the deuce?/ [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 941 צפיות
  19. שלום, אחד המחשבים ברשת שלי הודבק כנראה ב- Backdoor Trojan שזוהה ע"י הנורטון אנטי וירוס. לא הייתי שם בעצמי, אך לפי מה שאני מבין מי שהשתמש במחשב באותו זמן פשוט לחץ "OK" על הודעות האנטי-וירוס עד שהן נעלמו. בכל אופן מה שקרה מאז הוא שלא ניתן להפעיל כמעט שום תכנה: המחשב לא מצליח למצוא את קבצי ה- EXE, למרות שהם קיימים. גם כשאני מנסה "דבל-קליק" על הקובץ עצמו, הוא עדיין כותב שהוא לא מצליח למצוא אותו... יש למישהו רעיון לפני התקנה מחדש של ה-windows (גירסת XP PRO) או פירמוט של המחשב? תודה מראש! נ.ב. מצאתי בפורומים השונים התייחסויות ל-Backdoor, אך לא לבעייה הספציפית הזו.

    • 5 תגובות
    • 941 צפיות
  20. Started by NIR-T,

    היי כולם, אני לא מצליח למצוא בשום מקום איך חוסמים את העלאות באי-מיול..... מישהו פה אויל יודע?? תודה רבה רבה רבה מראש, ניר.

    • 8 תגובות
    • 940 צפיות
  21. מחפש תוכונות לעבודה עם סרטים גם קידוד גם עריכה המלצות ותוסופת התקבלו בברכה עבודה עם כל סוגי הקבצים.. גם תוכנות כמו Windows Movie Maker שאפשר לעשות מעברי וידאו אפקטים ... וירטואל דאב אני מכיר וגם TMPGEnc

    • 6 תגובות
    • 940 צפיות
  22. Started by Bone-Breaker,

    הורדתי מירק עכשיו ואני לא יודע איך להשתמש עם התוכנה הזאת גם להורדת דברים ולא רק לצ'אט אז אם מישהו יכול להדריך אותי מה לעשות אז שיכתוב בבקשה

    • 3 תגובות
    • 940 צפיות
  23. Started by oded6188,

    אם אני עכשיו הופך את המערכת קבצים מ FAT32 ל NTFS זה יכול לפגוע לי בפעולה התקינה של מערכת ההפעלה באיזשהו צורה? תודה

    • 1 תגובה
    • 940 צפיות
  24. Started by chris_u16,

    יש לי מקלדת "מולטימדיה" עם מקשים נוספים, חלקם אינם שמישים כי חלונות לא מכיר אותם ישנו תוכנה למקלדת הזאת אך הוא ישן ובעייתי ואני מחפש דרך אחרת למפות אותם (תוכנה כלשהיא) דבר נוסף, למקלדת הזאת ישנו לד נוסף (חוץ מה CAP,NUM,SCR) שגם הוא היה עובד פעם כשהתוכנה התאימה לXP ללא SP ומעניין אותי מאוד לדעת איך להדליק אותה מקווה שמישהו יעזור

    • 0 תגובות
    • 940 צפיות

דיונים חדשים בפורומים