תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש תוכנה שתבדוק 2 חשבונות דואר בוואלה ו2 חשבונות של GMAIL במקביל באיזה תוכנה ניתן להשתמש ? קובי
-
- 0 תגובות
- 944 צפיות
-
-
-
משהו חינמי ופשוט בכדי שאוכל להשתלט על המחשב שלי מהעבודה,לפתוח ולסגור תוכנות וכו'. תודה.
-
- 7 תגובות
- 944 צפיות
-
-
היי, התחלתי בזמן האחרון ללמוד SKETCHUP והגעתי לשלב בפרוייקט שאני צריך להכניס רהיטים לשרטוט.. עכשיו אני מוריד מהגלריה רהיטים אבל הגודל שלהם לא מתאים לתכנון שלי.. איך אני מתאים אותם? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 944 צפיות
-
-
אני משתמש בVIDEORA, תוכנה חבל"ז וחינמית ומצמידה כתוביות לבד. אבל יש בעיה בזנכרון של הסאונד, יש בתוכנה אופציה לתיקון הסכנרון, אבל זה עובד רק על SAMPLE של סרט (וידיאו באורך דקה אחת) ולא מעבר לזה. מעבר לזה התוכנה מתרסקת. אם זה יעזור אני יכול להביא את מה שכתוב בקונסול. או אם יש המלצה על תוכנות אחרות טובות, בכיף! ;D
-
- 0 תגובות
- 944 צפיות
-
-
יש לי סרט על המחשב ואני רוצה לצרוב אותו על דיסק די וי די ושהוא יעבוד בDVD לאיזה פורמט אני צריך להמיר את הסרט? (עכשיו הוא AVI) ועם איזה תוכנה כדי לי לעשות את זה?
-
- 3 תגובות
- 944 צפיות
-
-
יש לי ויסטה HOME BASIC חוקי שקיבלתי מותקן על הלפטופ עם IE 7 מובנה. משום מה, באתרים בהם יש ריבוי בחירות בתפריט שנפתח -ולדוגמא הכי מדוייקת, נא הכנסו לאתר בתי המשפט, אליו אני חייב להכנס באופן קבוע: http://info1.court.gov.il/public כשאני פותח את אחד מהתפריטים, אוטומטית קופץ לי חלון הודעה על בעיה באקספלורר, הוא "מחפש" פתרון, ואז מודיע לי שהוא מתחיל את IE מחדש, וסוגר לי את כל החלונות הפתוחים של האינטרנט. מה זה ואיך אני פותר את הבעיה הנוראית הזו? תודה
-
- 10 תגובות
- 944 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת עיצוב תמונה כמה שיותר פשוטה בשביל ילדה בת 14 ללא ידע רב במחשבים... כמובן שפוטושופ תוכנה מסובכת מידי אז לא להציע... תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 944 צפיות
-
-
הפעלתי את הסבבה דיסי אני מתחבר למלא שרתים וזה אוטומטית מתנתק מאחד אחד ובסוף אי אפשר להתחבר לכלום איך משתמשים בתוכנה הזוו?
-
- 0 תגובות
- 944 צפיות
-
-
שלום לכולם קראתי כאן על פאץ' ש"צריך" להתקין אחרי SP2 , שמגדיל את מס' הפורטים הפתוחים. רציתי לדעת העם זה באמת עוזר למהירות ההורדה ( אני משתמש בביטורנט ), והאם זה בטוח ? כלומר יש סיכונים כול שהן לכניסת ווירוסים יותר מהרגיל או משהוא כזה ? זה עושה משהוא ליציבות מערכת ההפעלה ? תודה מהמודאג...
-
- 3 תגובות
- 944 צפיות
-
-
-
על אילו תוכנות הגנה תוכלו להמליץ למחשבים ישנים(פנטיום 2) כדי שישארו מוגנים כמובן שמדובר בווינדוס 98 ... לגבי פירוול חשבתי על sygate תמיד משתמש בו לגבי אנטי ווירוס אין לי מושג נראה לי שנוד לוקח פחות משאבים מקספרסקי אבל עדיין בספק שמחשב ישן יוכל לסחוב אותו ביחד אם פיירוול ואולי גם antispyware השאלה בעצם איך אפשר להגן על מחשבים ישנים שלא מסוגלים להריץ את כל התוכנות ומה הכי כדי להתקין אליהם?
-
- 7 תגובות
- 944 צפיות
-
-
יש לי קבצים ומסמכים שהייתי רוצה להצפין או להחביא בדרך כלשהו שרק אני יוכל לראות אותם, יש דרך מסויימת לעשות זאת? :AR15: :AR15: :jump:
-
- 3 תגובות
- 944 צפיות
-
-
כרגע מחקתי נרו משום ששקל 500 מגה ואני חושב שבשביל צריבה רגילה פעם בחצי שנה אין לי צורך להחזיק בתוכנה כזאת. לפני שאני מתקין נרו ישן כלשהו, יש למישהו המלצה על תוכנת צריבה פשוטה ביותר שמאפשרת צריבה רגילה, צריבה של מוסיקה, וצריבה של DVD? אשמח לשמוע הצעות.
-
- 9 תגובות
- 944 צפיות
-
-
אהלן, לפני כמה ימים הדפדפן אינטרנט שלי הפסיק לכתוב לי בעברית ואין לי מושג למה. עד לפני כמה ימים הכל היה בסדר ופתאום האפשרות נעלמה. אני יכול להחליף מאנגלית לעברית דרך הטאסקבר, אבל כשאני מנסה להחליף בחזרה לאנגלית דרך המקלדת (Alt+Shift), אז שוב, זה לא עובר לי. ניקיתי את המחשב מכל הספייוורים והבאגים שיכולתי למצוא, ועדיין, אין ישועה.. מישהו יודע למה זה קורה? אודה לכם מאוד על העזרה..
-
- 2 תגובות
- 944 צפיות
-
-
-
שלום, לאחרונה קניתי מחשב חדש, הלוח הוא של אסוס p7p55d , חיפשתי ולא מצאתי תוכנה שתאפשר לי לשלוט במהירות המאורר של המעבד כל שאר המאוררים מחוברים לספק ככה שהם לא רלוונטים. speedfan לא עובדת לי. ו pc prob גם לא ממש ידידותית. אשמח אם תעזרו לי למצוא תשובה. תודה ! עריכה: מדובר בwin7
-
- 6 תגובות
- 944 צפיות
-
-
שלום לכולם למה שאני מנסה לכפות מצב hdtv על המסך המשני שלי אני מקבל את הסרט כשהוא בצבע ירוק???
-
- 6 תגובות
- 944 צפיות
-
-
לפני קצת פחות מחודש, בתחילת אפריל, העליתי מספר רב של סרטונים בו זמנית (קרוב ל-20) ליוטיוב, באמצעות פיירפוקס 4. בזמן ההעלה, תוכנת פיירפוקס "התנפחה" בהדרגה מבחינת זיכרון ובהמשך גם מבחינת צריכת משאבי מעבד (אם אני זוכר היטב, קרוב ל-100% בשני הליבות של המעבד [Pentium Dual-Core E5400]), עד שהזיכרון שבמחשב שלי (2GB) נסתם, ופירפוקס קרס (כבר בהעלת הסרטון השני עד הרביעי, תלוי בגודל הסרטונים), דבר שאילץ אותי לחזור מספר פעמים על ההעלאה עם הסרטונים שנותרו לי להעלות. מבירור עם ספקית האינטרנט שלי, אמרו לי בתמיכה שאין לזה קשר למהירות התשתית שלי (2.5MBit/s). מה יכולה להיות הבעייה?
-
- 1 תגובה
- 944 צפיות
-
-
מישהו שאל אותי לגבי הבעיה הבאה הוא צרב דיסק מוזיקה ובהשמעה מהדיסק הצרוב הוא שומע משפטים שכנראה תוכנת הצריבה הכניסה לשיר לפעמים יש את זה בהתחלה ולפעמים באמצע השיר קורה בכל תוכנת השמעה. מישהו מכיר ?
-
- 6 תגובות
- 944 צפיות
-
-
שלום האם עליי להתקין את התוכנה אם ברצוני לראות את סרטי ה dvd שלי? יש לי את הנגן mv2 player והורדתי גם מקודדים אבל אין אפשרות לראות דרכו.
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שלום, איך אפשר לתפוח קובץ אחד גדול המרוכב ממספר קבצי RAR. למשך X.rar Y.rar כולם מרכבים קובץ אחד גדול. ידוע לי שאפשר אך איני יודע איך. תודה
-
- 3 תגובות
- 943 צפיות
-
-
רצוי חינמית (למרות שבחיפוש קל אפשר למצוא "מחיר טוב"...) מהירה בעיקר.... וכניראה רצוי גם שתדע לעשות עבודה כמו שצריך ולא לתת הודעות שגיאה כל פעם כמו הכלי שבא עם הווינדוס...
-
- 8 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שלום לכולכם, אני רוצה להשלים חורים בהשכלה שלי וללמוד תכנות אינטילגנציה מלאכותית טיפוסית למשחקים. דברים כדוגמת תיכנות AI לקרבות, ומה שנקרא Daily Routine, כלומר לגרום לעיר או איזור להראות "חי", שהדמויות עושות דברים שהם יעשו בפועלות יומיומיות. בכל מקרה אני מחפש מדריך, או מדריך כתוב איפשהו ברחבי האינטרנט, או מדריך אנושי שיעביר לי שיעורים בפורום. ועדיף שיהיה בC\C++ או בפסואדו-קוד (אלגוריתמים)
-
- 3 תגובות
- 943 צפיות
-
-
יש דריבר אחד שמתאים לכל המדפסות של hp ?(רק דריבר בלי תוכנות)
-
- 13 תגובות
- 943 צפיות
-


