תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי מחשב נייד של טושיבה מדגם Satellite A200 14E, הכולל כרטיס מסך מדגם 7300GO. לאחרונה נאלצתי לפרמט אותו, וכעת אני לא מוצא דרייברים מתאימים לכרטיס המסך. באתר NVIDIA אין את הכרטיס הנ"ל ברשימה של הדרייברים להורדה, ואילו האופציה של חיפוש אוטומטי בהתאם לחומרה שלי מפנה אותי לאתר טושיבה, בטענה שכל יצרן מחשבים ניידים מתקין גרסאות משלו לכרטיסי המסך. אבל, האתר של טושיבה מאוד מבולגן, ואין שם רשימת דרייברים מסודרת. ניסיתי להוריד מספר חבילות (VISTA 32BIT, GEFORCE GO) הכוללות את הכרטיס שלי ברשימת הכרטיסים התומכים, אך כשניסיתי להתקין אותן קיבלתי הודעת שגיאה בנוסח "לא נמצאו דרייברים התואמים את החומרה שברשותך". כנ"ל עם אתרי דרייברים למיניהם - די והותר חבילות שאמורות להתאים למערכת שלי, א…
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לעריכת סרטים משהו מקצועי וטוב שיהיו בה הרבה פלאגים כמו הפלגים שיש ב sony vegas משהו בסגנון הזה אני מחפש תוכנה קצת/קצת הרבה יותר טוב מ sony vegas תודה רבה עמית לא ידעתי איפה לרשום את זה אז....
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחר שחטפתי וירוס קטלני במחשב החלטתי לרכוש אנטי וירוס ואני צריך המלצה. חשוב לי שיהיה נוח לתפעול ושלא יכביד יותר מדי על המערכת.
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני רוצה לגבות את תקיות ה-OUTLOOK שלי ואני לא רוצה לעשות זאת דרך הפונקציות הקיימות בתוך ה-OUTLOOK עצמו. אני יודע שב-OE יש תקיה מסויימת שבה נשמרות כל תקיות הדואר. האם ה-OUTLOOK שומר את התקיות שלו באותה השיטה ? אם כן - היכן הן ממוקמות ? ואם לא, אזי בכ"ז היכן ממוקמות התקיות הללו של ה-OUTLOOK?
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
אני לוחץ על "הוסף תגובה" וזה לא פותח לי שום חלון לתגובה זה עושה לי כאילו Page Up לא עובד לי לא בIE ולא בFF אני ממש לא בטוח אם זה המקום המתאים לשאלה.. אז אם לא מצטער.. עריכה: אה.. ניראלי הבנתי מה הבעיה.. אם אני לא ברשימת חברים אז אני לא יכול לכתוב תגובה.. לפחות היו מראים איזה הודעה שזה ככה =S
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה טובה לגבות את כל המחשב שלי אני שמעתי על התוכנה norton ghost השאלה שלי אם אני מגבה את כל המחשב שלי בתוכנה הזאת האם אני יכול לעלות את הגיבוי שלי מהסידירום לעשות לו boot ובמידה והוינדוס שלי לא עולה כמו שמתקינים וינדוס xp go boot האם אני צריך כונן דיסקטים בשביל התוכנה הזאת כי אין לי אשמח אם תמליצו לי על תוכנה אחרת ומדריך ללא כונן דיסקטים
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
כמו שאומרת הכותרת, אני משתמש בתוכנה הנל לניתור המחשב. החיישן של הלוח אם מציג לי 3 טמפרטורות כפי שרואים בתמונה. רציתי לשאול למה, ואיך אני יודע מה מבין השניים שייך לצ'יפסט של לוח האם באמת על אף ששתי הטמפרטורות משתנות? וגם מה זאת הטמפרטורה השלישית הלא הגיונית? תודה מראש, אור.
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
נעשה ע"פ צילום של הפלאפון שלי (K610I) דעות?הערות? תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי חבר'ה, יש לי על 3 מחשבים Kaspersky אבל אני עדיין לא בטוחה שהוא אנטי וירוס טוב כי בכל זאת מצליחים להיכנס אליי וירוסים שעושים דיי בלאגן במחשב... רצתי לדעת מה אתם חושבים על שני האנטי וירוסים שרשמתי בכותרת ומי מבינהם יותר מומלץ? תודה, מורן
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אני לא מצליח לצפות ב CastUp בצורה נורמלית, תמיד יש בעיות... שלחתי כבר מספר מיילים לתמיכה שלהם... ובינתיים לא פתרו לי את הבעיה מדובר במחשב עם IE7 ומדיה פלייר 9, כמובן שיש לי גם את הקודקים של K-lite. כשאני מנסה להעביר ל Full Screen אז האקספלורר מתרסק לפעמים (אחרי מאמץ רב), אני מצליח להיכנס לפול סקרין... אבל אם אני יצא ויכנס אליו שוב, אז התמונה תעלם, ואני אשאר רק עם סאונד לפעמים, בלי קשר ל full screen, אין תמונה או סאונד. בעיה נורא מוזרה ניסיתי לאפס את ההגדרות של המדיה פלייר, אבל זה לא עזר
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
אני מנסה לצפות בסרטונים בוואלה או בספורט 5 וזה פשוט לא עובד.. ניסיתי להתקין Plug-in של ווינדווס מדיה פלייר אבל עדיין זה לא עובד.. במקרה של ספורט 5 עכשיו יש קול אבל עדיין אין תמונה. ועוד משהו.. יש אפשרות לעשות בסימניות בפיירפוקס שאם פותחים תיקייה אחת השניה תיסגר אוטומטית כמו באינטרנט אקספלורר? זה דיי מציק לראות שורה ענקית של מועדפים.. תודה
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
יש לי ויסטה 32 ביט לאחר עדכון המערכת נעלמו לי רוב התוכניות שהתקנתי מהוספה הסרת תוכניות של "ויסטה" אגב גם מ YOUR UNINSTALLER
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
אהלן, שמרתי Color Settings חדש בפוטושופ CS3. אני מנסה לסנכרן אותו לכל שאר התוכנות בCS3 דרך ה Adobe Bridge אבל משום מה לא מופיעה לי שם האפשרות Edit>Creative Suite color settings שאני יודע שאמורה להופיע שם. בדקתי ב Help ושם כתוב שצריך לבחור Prefferences>Advanced ולסמן וי ב - Enable Color Managment אך הCheckbox כלל לא מופיע שם. יש למישהו עצה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
מדוע אני לא יכול לייבא MP3 לאפטר אפקטס CS3 שלי זו בעיה במקודדים? בתוכנה? מה אפשר לעשות? "cant import file. unsuported filetype or extension"
-
- 6 תגובות
- 986 צפיות
-
-
כתבתי הודעה בנושא פה אבל אולי מישהי/ו מכן/ם נתקל/ה בבעיה דומה.. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=354358.msg3060341#msg3060341 בשורה התחתונה- כשהדרייבר מותקן (ver. U3.40) הפלאש קורס תוך זמן קצר. יש לי לוח גרפי Acecad flair II GT-504 הבעיה הזו מופיעה בכמה גירסאות שונות של פלאש שניסיתי.. אז זו לא בעיה בגירסא או בקובץ התקנה ספציפי. בפוטושופ כשאני משתמש בלוח הגרפי אין בעיה. רק בפלאש. עזרה דרושה, תודה
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שבאמצעותה אוכל ליצור בסופו של דבר דיסק עם תמונות, באיזשהו תפריט נוח ויפה. אני פשוט מכין דיסקים לכבוד סיום קורס בצבא. אם למישהו יש ניסיון עם תוכנה מסוימת, או רעיון איך לעשות את זה, אני אשמח. תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לראות סרטונים באתר יוטיוב והם נתקעים כל כמה זמן (למרות שהאתר סיים לטעון את הסרטון.. חחח חרוז..) אז מה יש לעשות? עריכה: זה קורה גם באתרים אחרים וזה לא קרה תמיד.. ושאני אומר שזה נתקע אני מדבר על זה שזה נתקע לתמיד וצריך להזיז את הסרטון בפס הזה למטה ידנית.. תודה.
-
- 6 תגובות
- 10.8k צפיות
-
-
היי חבר'ה (לא יודע אם זה הפורום המתאים אבל בכל זאת, אני מחפש תוכנה אז נראה לי שזה פסדר לפרסם פה ) אני מנגן בגיטרה(חשמלית) ומחפש תוכנה אשר תוכל להשמיע מקצבי תופים\באס\גיטרת רקע(rhythm) כלומר, תוכנה שאני אבחר בה מקצב/רקע/ליווי לנגינה שלי. מקווה שתוכלו לעזור,תודה :]
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום התקנתי את פלאש cs3 וגם את פלאש 8 ואת mx (את חלקם התקנתי דרך קבצי התקנה שונים בהזדמנויות שונות, כך שלא מדובר בקובץ פגום..או גירסא עם באג) בכל אופן.. בכולם אותה בעיה מופיעה, הפלאש יוצא לי מהתוכנה אחרי זמן קצר, אני לדוגמא פותח מסמך פלאש חדש, מצייר קצת עם המברשת ואז הוא מקפיץ את הודעת דו"ח השגיאה והתוכנה לא מגיבה.. זה נורא מעצבן- אין התראה או משהו ואי אפשר לעבוד על הפלאש כי הבעיה הזו מופיעה אחרי זמן קצר מאוד מפתיחת התוכנה.. :\ קצת קשה לי לשייך את הבעיה לראקציה עם תוכנה אחרת או פעולה מסויימת שאני עושה וגורמת לבעיה. התקנתי גם את גירסאת הTrial של אדובי, ועדיין אין שינוי... אני לדוגמא פותח את החלון של המסנג'ר של ווינדוס (live messenger), בזמן שאני משתמש בפלאש .. כ…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, יש לי כ-200 תאים בטור ב EXCEL שכולם בפורמט שבתמונה(בתמונה רואים 2 מתוך כל ה-200) מה שאני מעוניין לעשות זה: 1: שבטור חדש יוצגו רק 3 המספרים לאחר ה-1(בדוגמא הראשונה 334). 2: שבטור ליד זה יוצג שאר הטקסט. 3: לסדר את שני הטורים מהקטן לגדול(מהמספרים), ככה , למשל בדוגמא הפשוטה פה אז 256 יהיה מעל 334 ועדיין לשמאלו יהיה Huntsville. 4: לצבוע בצהוב כל תא(ואת התא עם המספר שלידו) שרשומה בו מילה מסויימת(נגיד Alabama). ממש תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום, משום מה אני לא מצליח להעלות בדפדפן אתרים של מפות (כמו וואלה מפות למשל). הדף עצמו עולה אבל המפה לא נפתחת... זה קורה גם באקספלורר (6) וגם ב-firefox. כבר ניסיתי להוריד מחדש ג'אוה ופלאש. תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
מחפש המלצה ל תוכנה של צפיה בסרטים שתומכת בכמה שיותר פורמטים של סאונד ותמונה שהיא קלה לשימוש וחינמית אני מקבל את המחשב החדש עןד כמה ימים ואני לא רוצה שישה לי מצב כזה שיש סרט שאני לא יכול לראות או לשמוע ונמעס לי כבר להיות עם כמה תוכנות במקביל שמותקנות על המחשב בכדי לצפות אני רוצה משהוא אחד שיציג וישמיע הכל ממת תודה לכל העונים
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי קישור להורדה ? תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
האם יש אפשרות לעשות DISTORT לווידאו כדי שלא יהיה ריבוע אלא במעין פרספקטיבה? (רוצה להלביש אותו בפלאש על מסגרת כלשהי שהיא לא ריבוע ישר אלא בפרספקטיבה...נהיית צרה לעומק הסצינה) .... ? אם כן , באמצעות איזו תוכנה ? (AFTER EFFECTS אולי? משהו אחר? ) , או כל פתרון קריאטיבי אחר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-


