עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by smtm,

    מערכת ההפעלה היא XP HOME ENABLED עם הדפדפן שמגיע איתה (6). לפני זמן מה נעלמה לי שורת הסטאטוס בדפדפן (בשורה בתחתית הדפדפן, בה מופיעים סטאטוסים שונים). במחשב מוגדרים 2 משתמשים ורק לאחד מהם היא נעלמה. ניסיתי לחפש ב-OPTIONS ולא מצאתי כל אפשרות כזו. החזרת ה-OPTIONS לברירת המחדל לא עזרה. מישהו יודע ? מכיר מה אפשר לעשות ?

    • 2 תגובות
    • 959 צפיות
  2. Started by naylon,

    הי אנשים יקרים, קניתי מחשב חדש והתקנתי עליו windows 7 32bit בטעות . אני רוצה להתקין את גירסת ה 64 ביט. אך הוא אומר לי שלא ניתן לשדרג בין הגרסאות. ושאני מתקין רגיל הוא כותב שהוא ישמור את מערכת ההפעלה הישנה בתיקיית old . כמובן שאין לי צורך בה ואני רוצה להתחיל הכל מאפס. מה עושים? ניסיתי לפרמט את הדיסק דקך המגש ימני של העכבר אך הוא לא נתן לי... רעיונות? תודה

    • 1 תגובה
    • 959 צפיות
  3. Started by xpepx,

    ישנם תוכנות שדורשות שיהיה מותקן java במחשב. אני מכיר רק את הגרסא של sun. ב-xp היה מעין "חבילה" כזו קלילה שנתנה תמיכה. האם קיימת אפשרות אחרת ל-win7 מלבד sun? תודה.

  4. מהו מנהל ההורדת הכי מומלץ כיום? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 958 צפיות
  5. Started by efee123,

    אם קניתי עותק ואני רוצה להתקין אותו על מחשב נוסף זה אפשרי?

    • 4 תגובות
    • 958 צפיות
  6. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם . אז ככה יש לי משתמש פרימיום ואני לא משתמש בו . בגלל שתמיד יש המון לינקים ואין לי כוח להתחיל להוריד אחד אחד . אז אמרו לי שיש תוכנה שמורידה את כולם מישהו יכול להגיד לי את שם התוכנה ? וגם איך אני יכול לחפש באתר שלהם דברים ?. מנהלים אם זה לא חוקי אני מצטער ותנהלו את התארד .

    • 11 תגובות
    • 958 צפיות
  7. יש לי בעיה עם הסיגייט שהוא מותקן המחשב לא מתחבר לאינטרנט. אפילו שאני עושה "Allow All" כלום לא עוזר. יש פיירוואל מומלץ אחר? שמעתי על Outpost הרבה אבל מביקורות שקראתי ברשת הוא לא משהו. דרך אגב עשיתי חיפוש אבל לא מצאתי תשובה ממש. תודה רבה.

  8. אני מכין "תמונה מנגנת" ועכשיו כשאני עושה import לשיר שאני רוצה הוא נותן לי שגיאה שהוא לא מצליח לפתוח את הקובץ הזה.. וכל שאר השירים באנגלית הוא כן מצליח, דבר הזוי חח, איך הוא מזהה בדיוק שהשיר בעברית מקווה שתוכלו לעזור תודה *Macromedia Flash 8pro

    • 5 תגובות
    • 958 צפיות
  9. מעבר בין שפות (Alt+Shift) עובד בכל מקום חוץ מ- IE. כשאני ב- IE7 הקיצור הזה פשוט לא עובד. האם למישהו יש פתרון?

    • 5 תגובות
    • 958 צפיות
  10. בדמו של UT3, במשחק DIRT ובעוד משחק (לא זוכר) שמתי לב בטסק מנג'ר שחוץ מהמשחק יש rundll32 שתופס המון מקום מהCPU. זה rundll32 נוסף לrundll32 שכבר רץ תמיד. אחרי שאני מסיים לשחק הוא ממשיך לפעול- בד"כ הוא תופס לי חצי מהCPU אפילו שאני לא עושה כלום. אם אני סוגר אותו אז הוא פשוט חוזר לפעול לפעמים מיידית. מה זה בכלל?

    • 8 תגובות
    • 958 צפיות
  11. Started by PsYshaY,

    בפורום הזה אפשר לפרסם חתימות שאני מכין? כמו למשל זה ושמשתמשים יגידו איך החתימה ומה לשפר ויביאו לי ביקורות כדי שהחתימה תהיה יותר טובה

    • 7 תגובות
    • 958 צפיות
  12. קיבלתי את המחשב עם חלוקה של ההרד דיסק.ההרד דיסק (250G) חולק לשני חלקים בצורה שווה (כונני C ו-D). מערת ההפעלה כמובן יושבת בכונן C והיא תופסת כמובן רק חלק קטן מאוד הכונן זה. מכיוון שאני מעוניין שבכונן C תשב רק מערכת ההפעלה ובכונן D כל קבצי ה- DATA (אני לא רוצה שבאותו כונן תשב לי גם מערכת ההפעלה וגם קבצי ה-DATA) אני מעוניין להקטין את כונן C ולהגדיל את כונן D. האם יש תוכנה שיודעת לעשות דבר כזה?

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  13. Started by e.s,

    מאיפה אני יכול להוריד תוכנה כזאת?? תנו לי לינק או איזה אתר שאני יוריד ממנו אם אתם יכולים.. תודה!!

    • 3 תגובות
    • 958 צפיות
  14. התקנתי מודם PCI ישן שיש לי על מחשב עם ויסטה. המחשב לשימוש משרדי - מעבד ATOM - לוח אם עם PCI אחד. המודם מותקן על PORT 4. מסוג AZTECH MDP3900V-U (DELL VOice data mode הורדתי לו את הדרייבר לויסטה והוא הותקן בסדר. גם התוכנה של הפקס מזהה אותו. הבעייה מתחילה כאשר אני עושה reset למחשב המודם מקבל סימן קריאה צהוב ב device manager בהודעה יש: "This device cannot start. (Code 10) Click 'Check for solutions' to send data about this device to Microsoft and to see if there is a solution available." לא מצט פיתרון לבעייה דרך הויסטה. אני עושה לו דרך ה device manager - disable + enable וזה פותר את הבעייה. הצרה היא שאני צריך לעשות זאת כל פעם שאני עושה reset למחשב. למישהו יש מודג איך ניתן לפת…

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  15. Started by ori24,

    שלום לכולם, אני גולש עם IE9 ודיי מרוצה מהדפדפן. עד אתמול חשבתי שכל המריחות שאני רואה לפעמים בפייסבוק הם בגלל הפייסבוק עצמו שלא לדבר על הגירסה בעברית שכולה מרוחה לחלוטין. כמו כן בימים האחרונים התחיל באג חדש ומעצבן מאוד בחלונית הצ'אט שלפעמים חלון השיחה קופץ למעלה וצריך כל הזמן לגלול את חלון השיחה למטה כדי לענות.גם בבאג הזה חשבתי שזה בגלל הפייסבוק. אתמול הורדתי גוגל כרום ופשוט אין כל המריחות האילו,הכל זורם חלק וגם הבאג בצ'אט נפתר. האם יש דרך לסדר את הבאגים האילו מבלי להחליף את הדפדפן? אני סה"כ דיי מרוצה מהIE9 וחוץ מהפייסבוק הוא לא נופל מהכרום. תודה לעונים!

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  16. קודם כל שלום לכולם, אני חדשה פה. עכשיו, כמו שהבנתם מהכותרת, קצב ההורדה בביטורנט איטי מאוד אצלי. בד"כ כמה מאות בייטים לשניה (ופעם בכמה זמן הוא עולה לקילובייט שלם! אבל רק אם מתחשק לו) ורק שתדעו שאני לא המבינה הכי גדולה במחשבים, אז אם אפשר להסביר מה הבעיה במושגים פשוטים זה יעזור. או קיי, אז ככה, חקרתי קצת בעזרת נפלאות האינטרנט, והצלחתי להגיע להישג מסויים, הבנתי שיש לי SP2, ושהfirewall מפריעה לביטטורנט, אז השתמשתי באתר הזה: http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2977858,00.html עשיתי כל מה שביקשו ממני שם, אבל עדיין הביטטורנט זז בקצב זחילה... (אה, ואם זה משנה, זה של azureus) בכל מקרה, זו הבעיה, אם מישהו יוכל לעזור לי אני אודה לו למשך שארית חיי ואזכר בגדולתו בכל הורד…

    • 8 תגובות
    • 958 צפיות
  17. Started by yonit,

    בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות
  18. Started by Artista,

    שלום אז מי שלא יודע אני מתעסק בעיצוב כתחביב שאולי בעתיד אקח אותו יותר רחוק. בקרוב (שנה הבאה ) אני אמור להתגייס וכנראה הפרופיל שלי לא הולך להיות הכי מדהים וקרבי כנראה אני לא יהיה למרות שזה מאוד חבל לי. בכל מקרה עיצוב הוא תחום שמאוד מעניין אותי ורציתי לדעת אם בצ"הל ישנם יחידות המתמקדות בעיצוב גרפי וכדומה. אשמח לתשובה.

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  19. משהו מכיר תוכנה שמדמה לחיצה על המקלדת??? אני מחפש תוכנה שתוכל לדמות לחיצת כפתור באופן מחזורי שאני אכתוב לה.

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  20. יש לי קובץ ISO כלשהו שאני רוצה להוסיף לתוכו איזה תיקיה. עכשיו אני בכלל לא מצליח לפתוח אותו עם WINISO.. מה עושים? אני חייב לציין שהקובץ עצמו טוב כי הוא נפתח לי בDEAMON TOOLS..

    • 5 תגובות
    • 958 צפיות
  21. שמעו אנשים הורדתי את הגירסה החדשה עם התיקון וההורדות פשוט לא זזות לי ניסיתי גירסה אחרת אותו הדבר רציתי להפעיל AZURES עושה לי בעיה של JAVA איך מסדרים את הבעיה של JAVA ועם מישו מכיר EMULE טוב או תוכנה אחרת טובה שיתן המלצות תודה אנשים עם מישו עוזר לי הוא גדול

    • 4 תגובות
    • 958 צפיות
  22. Started by nadavt26,

    הורדתי מירק, רשמתי שם,אימייל,ניק וניק חלופי לחצתי על הלינק הזה: irc://irc.netvision.net.il כתבתי בתוכנה: /server IRC.mIRCx.co.il ובשניהם זה מציג לי את השגיאה הזאת. מה אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  23. Started by RAZIEL98,

    שלום רציתי לדעת האם יש אפשרות להגדיר שמתי שהמחשב נדלק אז התוכנה תעשה סריקה וירוסים ותקנה אותם באופן אוטומטי ? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 958 צפיות
  24. Started by nir007,

    אז ככה אני מחפש דרך לשלוח פקס דרך המחשב.. ושהמדריך עובד מאה אחוז.. תודה לעוזרים.. אם זה לא מתאים לפה אז בבקשה.. תעבירו את זה למקום המתאים..

    • 5 תגובות
    • 958 צפיות
  25. שלום לכולם קודם כל אני מקווה שאני בפורום הנכון הבעיה שלי זה כשאני מנסה לראות סירטונים באינטרנט למשל באתר פליקס -אז פשוט זה זז לאט הסירטון("צולע" כזה) הקול בסדר אבל התמונה זזה לאט יחסית חשבתי שיש קשר לזה שהייתי עם 1 ג'יגה זיכרון וכונן קשיח עם מעט מגה פנוי ,אז קניתי עוד 1 ג'יגה DDR2 667 ועוד כונן 160 ג'יגה SATA2 ועכשיו יש לי ימבה של מקום פנוי. אך עדיין אני לא רואה שום שיפור ממה שהיה לי עד עכשיו יש לציין שאני רואה קבצי וידאו במחשב ללא כל בעיות, הכל תקין. יש לכם אולי רעיון למה זה קורה מה הבעיה ואיך אני יכול לפתור אותה ?

    • 8 תגובות
    • 958 צפיות

דיונים חדשים בפורומים