תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך תמונות איכותיות ברזולוציה מאוד גבוהה של גלשני רוח, לצורך השתלה של תמונה על תמונה. המטרה היא לקחת תמונה של גלשן רוח, ולהשתיל עליה תמונה של אדם שעומד על הגלשן ומחזיק בידית של המפרש, כך שזה יראה כאילו שהוא גולש בים עם גלים גבוהים, או יוצא מ"צינור", ולפתח את התמונה בגודל של 60hX40w בערך. מישהו יכול בבקשה לעזור לי למצוא תמונות מתאימות (חיפשתי בגוגל אבל לא מצאתי תמונות מתאימות ברזולוציה גבוהה)?
-
- 2 תגובות
- 960 צפיות
-
-
-
היי, לא מזמן עברתי לפיירפוקס ובזמן הזה הוספתי למועדפים שלו דיי הרבה אתרים.. עכשיו אני רוצה לחזור ל-IE ולהעביר את כל המועדפים שיש לי בפיירפוקס למועדפים ב-IE.. איך עושים את זה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 960 צפיות
-
-
יש לחבר שלי נגן IAUDIO X5 שתומך בMPEG אבל רק ברזולוציה של 160X128 האם יש תוכנה שממירה סרטים לרזולוציה הזאת?
-
- 2 תגובות
- 960 צפיות
-
-
יש לי תוכנה שאני מסיר אותה, אבל לאחר התקנה מחדש היא חוזרת עם כל הכיוונונים שנתתי לה עוד לפני ההסרה. אז אני מסיק שההסרה לא מושלמת. אני רוצה להסיר לגמרי ולהתקין בגלל שיש בה איזו תקלה ד"א התוכנה היא eprompter והתקלה היא שפתאום היא לא מצליחה להתחבר לgmail אז מה לעשות? איך להסיר אותה לגמרי?
-
- 3 תגובות
- 960 צפיות
-
-
יש לי בעיה באימיול יש לי מחשב חדש והתקנתי אליו אימיול וזה מיתחבר לי רק צהוב עשיתי בדיקה דרך האתר אני לא זוכר איך קוראים לדבר שהבדיקה באתר כתבה לי אבל הוא אמר שמשהוא לא בסדר אצלי וגם הורדתי אימיולים אחרים והם בכלל לא היתחברו לי . ואצל דודים שלי מיתחבר ירוק בבקשה שמישהוא יעזור לי תודה מראש netanel305
-
- 10 תגובות
- 960 צפיות
-
-
שוב שלום, האם יש תוכנה יותר מומלצת מEMULE שעובדת על אותה רשת שEMULE עובדת ולא מביאה איתה תוכנות ריגול או חולרות אחרות?
-
- 6 תגובות
- 959 צפיות
-
-
אני משתמש בקליינט µTorrent 1.6 שפעל עד לפני שבוע מעולה. פתאום (אני חושד בwindows update) אני מקבל הודעת שגיאה בהתחברות לטראקרים -http error 503 (כל הטראקרים גם כאלו שעבדו כמו שצריך) התוכנה עוד מורידה מפירים ידועים אבל לא מתחברת כראוי לטראקרים. אני ביטלתי את הווינדוס פיירוול שפעל אחרי הווינדוס אפדייט משום מה ואני משתמש בראוטר שהפורטים המוגדרים בתוכנה פתוחים(48501- אם זה משנה למישהו) חיפשתי בגוגל ולא מצאתי פתרון? בתודה מראש urich
-
- 0 תגובות
- 959 צפיות
-
-
היי חבר'ה, מה קורה? אז לאחר שקניתי את המחשב והמסך החדשים, אני מחבר כרגע את שני המסכים למחשב החדש. יש בבעלותי GTX460 + מסך DELL U2311H 23 אינץ ראשי + מסך סמסונג 22 אינץ. הקטע הבעייתי הוא שהסמסונג הוא לא רזולוציית FHD והDELL כן. אז בעיקרון הווינדוס (WIN7) אוטומטית מסדר את הרזולוציות לאלה הנכונות והנורמטיביות של כל מסך. הבעיה נוצרת כאשר אני מנסה לשחק במשחק בהגדרות גבוהות - אני מוגבל לרזולוציה נמוכה יותר מ1920X1080, ברגע שאני מבטל את הסמסונג והוא נכבה, אני כבר לא מוגבל לרזולוציה הזו. יש תוכנה כלשהיא, צד שלישי (או אפילו של NVIDIA) שתוכל לעזור לי לנהל את 2 המסכים באופן נורמלי? ככה שפתיחת משחק תהיה על המסך DELL הראשי תמיד בלי שהעכבר יוכל לעבור בין המסכים... והסמסונג יהווה עוד מק…
-
- 4 תגובות
- 959 צפיות
-
-
הנני רוצה להדפיס דף אינטרנט כלשהו של מיקרוסופט, וכמובן שעל מנת להציג דפים של מיקרוסופט כמו שצריך, עלי להשתמש באינטרנט אקספלורר. בלי כל קשר, אין ביכולתי להדפיס ולשמור דפים בכלל באינטרנט אקספלורר 9. בעת ביצוע הצג לפני ההדפסה, מופיע דף ריק. בעת שמירה אני מקבל: "לא הייתה אפשרות לשמור דף אינטרנט זה". מה הבעייה פה? האם מומלץ בשבילי לחזור לאינטרנט אקספלורר 8, על מנת לפתור את בעיות אלו ואחרות? עדכון: הבעייה נפתרה: 1. חיפוש בגוגל את "בעיות הדפסה באינטרנט אקספלורר 9" 2. כניסה לאתר הבא: http://support.microsoft.com/kb/973479/he 3. הפעלת אינטרנט אקספלורר כמנהל המערכת פעם אחת, פתרה את בעיית ההדפסה בדפדפן.
-
- 0 תגובות
- 959 צפיות
-
-
שלום, ראיתי שמישהו פה שאל לגבי צנזור שחור והאם אפשר להוריד אותו, עכשיו נזכרתי שרציתי לשאול פעם ושכחתי מזה, לגבי צנזור שהוא טשטוש כזהה שכאילו ערבבו את הפיקסלים, האם יש דרך להלחיף את ההפיקסלים המערבבים חזרה למקומם כך שהצנזור בעצם ייעלם? כאילו יש תוכנה שעושה את זה או משהו? תודה לעוזרים, סתם מסקרן :-O
-
- 5 תגובות
- 959 צפיות
-
-
מדובר במתלמד בראשית דרכו, אשר מקווה ששואל את השאלות הנכונות. ניסיתי לייבא קליפאל הסורס מוניטור, הבטתי בפרופרטיס וראיתי את הגדרות הגודל וכו', לאחר מכן חיפשתי הגדרות מתאימות בסיקוואנס החדש, ולא מצאתי (בינינו. גם לא ידעתי כל כך לחפש...) מכל מקום, בכל הגדרה שבחרתי קיבלתי פס אדום על הטיים ליין, ובכן, אנא אני בא... :s05:
-
- 0 תגובות
- 959 צפיות
-
-
Text Textקיבלתי דואר מאתר חברה, אם כל מיני הצעות לרכישת מוצרים וכו. הבעייה היא שהתמונות לא נפתחות כלל מופיעים לי ריבוים עם איקס אדום במרכזם וזהו. מי יודע מה הבעייה? תודה מראשTextTextText
-
- 1 תגובה
- 959 צפיות
-
-
היי בזמן שאני מוריד קבצים המחשב נתקע לי בלי התראה מוקדמת ואני צריך לעשות ריסט. באתר של UTORRENT לא מצאתי תשובה לבעיה הזאת. מישהו נתקל בבעיה דומה והצליח לפתור אותה? היום כבר הייתי צריך לעשות פעמיים ריסט. זה ממש ממש מעצבן תודה
-
- 6 תגובות
- 959 צפיות
-
-
קורה הרבה פעמים שאמא שלי קוראת לי מהחדר רק בשביל לעזור לה עם דברים שטותיים כמו קובץ שהיא לא מצליחה לפתוח, או הודעת אזהרה לא חשובה. אני מחפש תוכנה (או לחלופין המלצה לתוכנה שבאה עם וינדוס) שבקלות תיתן לי להשתלט המחשב האחר ברשת הביתית, ותהיה בטיחותית. ז"א שגורמים אחרים לא יוכלו לנצל איזושהי פירצה ולהשתלט על המחשב הקליינט. אני מדגיש שהמחשב השני ברשת הפנימית, כך שאם יש תוכנה שעובדת דרך הרשת הפנימית ולא האינטרנט אני אעדיף אותה כנראה (זה פשוט נשמע יותר מאובטח, וגם בטח יותר מהיר בהעברת קבצים וכו'). תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 959 צפיות
-
-
-
אני עובד על התקנה של משהו על מחיצה ב-PC שלי ואני פניתי מחיצה להתקנה של אותו הדבר. רציתי לדבר איך אני הופך את המחיצה שתפעל במערכת קבצים של-MBR. ניסיתי להישתמש ב-GParted ולא הייתה קיימת אופציה כזו בגירסא שיש לי. הרבה תודה על העזרה!
-
- 7 תגובות
- 959 צפיות
-
-
פעם היה רשום את זה איפה שהוא אבל אני לא זוכר איפה *בזמן האחרון אני מקבל מלא גאנק זה מתחיל לעצבן בטירוף
-
- 2 תגובות
- 959 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי סרטון של 10 דקות, אני מעוניין לחתוך את הסרטון באמצע פעמיים, כדי לקבל קובץ של 5 דקות. איך חותכים סרטון בתוכנה הנ"ל ואח"כ שומרים אותו? או לחלופין, מחפש המלצה לתוכנת עריכת וידאו טובה ששומרת את הקבצים אח"כ ב- HD. הבעיה עם מובי מארקר שהיא לא שומרת את הקבצים ברזולוציה המקורית אלא פחות מזה, ולא באיכות HD. אני עובד על חלונות XP. תודה מראש, גיא. מצ"ב צילום מסך.
-
- 0 תגובות
- 959 צפיות
-
-
האאוטלוק שלי לא מוכן לשלוח לי אימייל החוצה. הוא נתן את מספר השגיאה 0x800CCC0D. חיפשתי ברשת וכל מה שהציעו ניסיתי: הורדתי את החומת אש בדקתי מול נטוויזן אם החשבון שלי פעיל (אני פעיל, אחרת לא הייתי יכול לכתוב בפורום) הסרתי את האאוטלוק כ"רכיב" מה-XP והתקנתי חזרה אודה על הצעותיכם בנושא. אזמודן
-
אהלן, מישהו יודע אם קיימת דרך להריץ את רשימת היישומים שפועלים אצלי דרך בדיקה כלשהי? אני מאמינה שחלק גדול מהם ממש לא אמור להיות שם וסתם מאט ת'מחשב, ועובדה שכשאני סוגרת חלק מהם - שום דבר לא נדפק במערכת, אלא הכל פשוט זז מהר יותר........ בנוסף - האם יש למישהו מושג למה הפלאגין קונטיינר עושה כ"כ הרבה בעיות, מנצל כ"כ הרבה משאבים, ואיך ניתן לסדר ת'עניין איתו סופית? (פ.פוקס 3.6.13). תודה לעוזרים!!
-
- 3 תגובות
- 959 צפיות
-
-
שלום - יש לי מחשב נייד של LG R405 שמגיע עם ויסטה home basic יש לי תוכנה שאיתה אני מתחבר לעבודה אבל אין לה גרסה לויסטה ולכן אני רוצה להתקין XP - הבעיה היא שאני לא מוצא דריבר לכרטיס מסך! (ati xPress 1250) הורדתי כבר כל גרסה של CATALIST (7.9) ועוד כמה יותר ישנות - ואני לא יודע מה לעשות! אשמח לעצה / עזרה או משהו אחר איך למצוא דריביר לכרטיס מסך. תודה רבה רבה רבה
-
- 9 תגובות
- 959 צפיות
-
-
שמעתי על זה ואני מעוניין להישתמש בזה כי מפריע לי להתקין הכל מחדש כל פעם. יש באת תוכנה כזאת בתוך הWIN 7? תודה.
-
- 1 תגובה
- 959 צפיות
-
-
הורדתי משחק ויש לי אותו בהרבה (70) קבצים למשל הראשון הוא rzr-2142.001 איך אני מחבר את כל הקבצים לקובץ אחד שאפשר להפעיל?? אגב יש עוד קובץ שקוראים לו rzr-2142.sfv
-
- 2 תגובות
- 959 צפיות
-
-
היום אחרה שסרקתי עם Ad-Aware SE Personal ומחקתי את כול הקבצים הוא שאל אותי על קובץ ספציפי אם אני רוצה למחוק אותו אחרה הריסטרט הראשון אמרתי לו שכן ועכשיו כול פעם שאני מדליק תמחשב מופיע לי ההודעה הזאת כנראה מחקתי קובץ מערכת אולי או משהו למישהו יש מושג מה זה?? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 959 צפיות
-


