עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Shalk,

    כבר איזה 10 שנים שאני משתמש ב Nvidia משמע GeForce, אני עומד לקנות כרטיס חדש מסדרת ATI Radeon, ורציתי לדעת איזה דרייבר מומלץ, ראיתי מספר אפשרויות ואין לי כל כך מושג בכרטיסי המסך מהסוג הזה

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  2. Started by Argo013,

    שלום לכולם מדובר ב- DOK בנפח 1 ג"ב - SanDisk Cruzer Micro U3. לאחר שהוצא והוכנס לחריץ ה-USB מספר פעמים על ידי תינוק, ההתקן לא מראה יותר את המידע, שהיה בו, אלא רק נפח פנוי של 1 ג"ב. אודה מאד, לכל מי שיוכל להציע רעיון/שיטה/תוכנה להצלת הנתונים מן ה-DOK. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 987 צפיות
  3. היי יש לי את הנייד הזה compaq presario c700 (וליתר דיוק זה הדגם המדוייק c795ej) הגיע עם ויסטה עליו שנמאס ממנה כבר התקנתי XP PRO SP2 הצלחתי להתקין את כל הדרייברים חוץ מהכרטיס קול... וניסיתי כ"כ הרבה דברים שאין לכם מושג כמה אני ישמח שמישהוא יצליח לעזור לי... אז יש פה יחיד סגולה? :-\

    • 5 תגובות
    • 681 צפיות
  4. Started by Nyromith,

    הדפדפן החדש של גוגל יצא! קישור להורדה בעברית: http://www.google.com/chrome/index.html?hl=iw&brand=CHMG&utm_source=iw-hpp&utm_medium=hpp&utm_campaign=iw

    • 213 תגובות
    • 26.2k צפיות
  5. Started by EAD,

    http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/shiretoko/alpha2/win32/en-US/Shiretoko%20Alpha%202%20Setup.exe ועוד מידע http://arstechnica.com/news.ars/post/20080905-first-look-firefox-3-1-alpha-2-officially-released.html אני משתמש בה עכשו. פרט לכך שרוב הADDONS לא תומכים בה רשמית, הכל פועל נפלא! ומהיר מאוד.

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. קטנות יותר. גם כשלוחצים על F11 זה עדיין בגודל אמיתי ולא נפרס. יש מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 674 צפיות
  7. Started by rafi1212,

    שלום לכולם ! קניתי מחשב חדש ... ולפני יומיים התקנתי VISTA ULTIMATE 32 BIT . ובהתקנה של הווינדוס שכחתי להוסיף כונן .. וכרגע יש לי רק כונן C , אז רציתי לדעת אם יש דרך לפתוח עוד כונן (D) בעזרת תוכנה או דרך ה bios או משהו כזה .. ללא פירמוט .. כי כבר התקנתי את כל התוכנות והדרייברים וגם לקחו לי את הדיסק של הווינדוס .. ושאלה .. אם יש לי רק כונן C זה יפגע לי בביצועים של המערכת(מחשב חדש) ? תודה לעוזרים ..ושבת שלום !

    • 5 תגובות
    • 634 צפיות
  8. Started by ran1809,

    אז ככה אני רוצה לעשות כרטיסי ביקור יש פונקצייה שאיתה ניתן להשתמש באחת מתוכנות האופיס בכדי להכין כאלה?? אם לא יש למישהוא המלצה לתוכנה שניתן להכין בה כרטיסי ביקור..?? תודה רן

    • 2 תגובות
    • 730 צפיות
  9. Started by ariel-ro,

    בשעה טובה הורדתי FIREFOX יש לציין שהוא עובד ממש טוב. ועכשיו יש לי כמה שאלות: הכתב של הדפדפן פשוט רגיל מידי, בשונה מIE7 שהוא יותר יפה ומסוגנן, איך עושים את זה גם בFIREFOX? בHWZONE רואים למשל את הסמיילים מטושטש קצת ולא חדים, וגם את הסרגלי כלים של HWZONE איך משנים את זה? עוד שאלה, יש לי מקלדת של לוגי'טק, ויש לי בה מקש קיצור שפותח דף אינטרנט, ואחרי שהתקנתי את הFIREFOX לא נפתח שום דף אינטרנט, מה אפשר לעשות? תודה אריאל

    • 5 תגובות
    • 694 צפיות
  10. Started by rani,

    איך אני מגדיל את גודל התרגום בתוכנה MPC? הסיבה היא שאני רואה סרטים ב1080I אז התרגום מאוד קטן ואוכל את העיניים (למרות גודל המסך (61")) תודה

    • 3 תגובות
    • 715 צפיות
  11. Started by yotamoo,

    בסה"כ הכותרת אומרת את הכל אני לא בטוח אם זה הפורום הנכון... אבל התולעת הזאת עושה לי חיים קשים מאוד, אני פשוט לא מצליח להיפטר ממנה. ביררתי עליה היא מוכרת, אבך ה-AVG שלי ומס' תוכנות אנטי-ספיי שניסיתי לא הסירו אותה אודה מאוד לכל מי שיתן קישור למה שכן יעזור לי, תודה רבה!

  12. מקווה שזה הפורום המתאים, אני מחפש תוכנה להמרת סרט HD לDVD-R או כל פורמט אחר שיוריד כמה שפחות מהאיכות. יש לי אחלה מערכת אבל עדיין תקוע עם מסך CRT.. איזה תוכנה מומלצת? אשמח גם למדריך בנושא אם יש.. תודה

    • 2 תגובות
    • 907 צפיות
  13. יש לי G5 ויש לו אפשרות לזוז עם הגלגלת שמאלה וימינה, אף פעם לא ניצלתי את האפשרות הזאת. איך אפשר להגדיר שהזזת הגלגלת שמאלה או ימינה תעביר לשוניות?

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  14. Started by Sango,

    המערכת היא : GIGABYTE GA-EP43 Q9550 HD 4870 WIDNWOS XP 32 ניסיתי גם דרך הדרייבר שמקבלים בקופסה וגם דרך הדרייבר הכי חדש לכ.מ. הבעיה היא : כשאני מדליק 3DMARK 05 או 3DMARK 06 זה פשוט לא נכנס לתוכנה, כלומר רואים את "WELCOME" שאין שם בכלל אפשרויות.. המעבד בזמן זה פועל על 25% אבל ממש לא קורא כלום.. אשמח לקבל עצה לפתרון, תודה!!

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  15. איזו תוכנה אני צריך בשביל לצרוב סרט די וי די

    • 5 תגובות
    • 613 צפיות
  16. שלום לכולם התקנתי וינדואוס אקס פי 64 ביט התקנתי את כל הדרייברים של הלוח אם אך את הדרייבר של הכרטיס קול לא ניתן להתקין משום שצריך איזשהו פאטצ' מהאתר של מיקרוסופט ואפילו יש לינק , הורדתי את הפטצ' המבוקש ולאחר סיום התקנתו הוא כותב הודעה שלא ניתן להתקין את הפטצ' משום שהגירסא היא יותר ישנה מהגירסא שכבר יש לי. לאחר מכן התברר שהלינק שהמוצע בדיסק דרייברים מתייחס ל sp 1 ואצלי מותקן sp 2 . האם באמת יש פאטצ' כזה ? אם כן בבקשה עיזרו לי למצוא אותו , כי אני לא הצלחתי . תודה

    • 3 תגובות
    • 649 צפיות
  17. כאשר אני צופה בסרטים בMPCHC עם האפשרות של אנטי טירינג מופעלת אז המסך כבה אחרי חצי שעה והסרט נעצר .. מה יכולה להיות הבעיה? יש לציין שזה קורה רק כאשר אני מפעיל את האנטי טירינג.. יש לי מחשב נייד עם VISTA אם זה משנה..

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  18. Started by Sdisign,

    הבוקר הדלקתי את המחשב ואין צליל, אין אפשרות לשמוע כלום, אפילו הרמקול למטה נעלם ניסיתי לעדכן דרייבר, אך ללא הצלחה מה עלי לעשות? :-\ מבקש עזרה, תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות
  19. לא מצליח לפתוח את ה- TASK MANAGER כנראה וירוס ,המחשב איטי. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  20. הכל התחיל בזה שפתאום המחשב שלי לפני שבוע התחיל לעשות בעיות, פתחתי את המחשב פתאום קבלתי מסך כחול כזה שסופר איזה 90 שניות משהו כזה... ואם אני לוחץ enter אז זה מדלג על זה אם אני לא לוחץ enter אני צריך לחכות את כל הזמן הזה... בכל מקרה משומה אתמול-שלשום זה הפסיק אבל עכשיו שאני רוצה לסגור את המחשב אני יכול רק מהכפתור על הכונן מכיוון שדרך ההתחל -> כיבוי זה פשוט עושה לו ריסט לא יודע מה נסגר עם המחשב... תודה רבה מראש.

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  21. Started by Gil28,

    מישהו יכול לתת לי ולעוד רבים שמחפשים את הסריאל של התוכנה Illustrator cs3? serial number... צריך דחוף.. תודה!!!

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by elad-k1,

    שלום איך אני משנה את השם של השיר במדיה פלייאר 11? במדיה פלייאר הקודם ההיתי לוחץ f2

    • 0 תגובות
    • 722 צפיות
  23. אני משנה את השם של קובץ התרגום בכדי שיעלה ביחד עם הסרט במדיה פלייר אבל משום מה יש סרטים שהסרט בכלל לא פועל כשאני עושה את זה ואז אני צריך סתם להוסיף איזשהו תו לקובץ התרגום ולגרור את התרגום לקלאסיק פלייר כי במדיה פלייר זה לא יפעל אם התרגום לא יהיה באותו השם של הסרט(ואז קורה מה שאמרתי מקודם, הסרט ב'פליי' אבל לא עובד)

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות
  24. זאת תוכנה שמבצעת כל מיני ניתוחים על המיילים שמקבלים. ניתוח לפי שעות שולח , זמן תגובה ועוד.... כל מי שעובד באירגון ודי מוצף זאת תוכנה אדירה בשבילו לדעתי http://www.xobni.com/ תנסו

  25. Started by nitro_6,

    מותקנת לי על המחשב JAVA וכמה עידכונים שלה. רציתי לדעת עם אני יכול למחוק את כל העדכונים הישנים ולהשאיר רק את החדש? יום אחד חזרתי הביתה וראיתי שמותקנת לי על המחשב התוכנה sentinel protection אין לי מושג איך היא הגיעה (כנראה מישהו מהמשפחה התקין) רציתי לדעת מה זאת התוכנה הזאת והאם מומלץ להסיר אותה? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 804 צפיות

דיונים חדשים בפורומים