עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ran1809,

    אז ככה אני רוצה לעשות כרטיסי ביקור יש פונקצייה שאיתה ניתן להשתמש באחת מתוכנות האופיס בכדי להכין כאלה?? אם לא יש למישהוא המלצה לתוכנה שניתן להכין בה כרטיסי ביקור..?? תודה רן

    • 2 תגובות
    • 730 צפיות
  2. מקווה שזה הפורום המתאים, אני מחפש תוכנה להמרת סרט HD לDVD-R או כל פורמט אחר שיוריד כמה שפחות מהאיכות. יש לי אחלה מערכת אבל עדיין תקוע עם מסך CRT.. איזה תוכנה מומלצת? אשמח גם למדריך בנושא אם יש.. תודה

    • 2 תגובות
    • 907 צפיות
  3. Started by yotamoo,

    בסה"כ הכותרת אומרת את הכל אני לא בטוח אם זה הפורום הנכון... אבל התולעת הזאת עושה לי חיים קשים מאוד, אני פשוט לא מצליח להיפטר ממנה. ביררתי עליה היא מוכרת, אבך ה-AVG שלי ומס' תוכנות אנטי-ספיי שניסיתי לא הסירו אותה אודה מאוד לכל מי שיתן קישור למה שכן יעזור לי, תודה רבה!

  4. יש לי G5 ויש לו אפשרות לזוז עם הגלגלת שמאלה וימינה, אף פעם לא ניצלתי את האפשרות הזאת. איך אפשר להגדיר שהזזת הגלגלת שמאלה או ימינה תעביר לשוניות?

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  5. כאשר אני צופה בסרטים בMPCHC עם האפשרות של אנטי טירינג מופעלת אז המסך כבה אחרי חצי שעה והסרט נעצר .. מה יכולה להיות הבעיה? יש לציין שזה קורה רק כאשר אני מפעיל את האנטי טירינג.. יש לי מחשב נייד עם VISTA אם זה משנה..

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  6. איזו תוכנה אני צריך בשביל לצרוב סרט די וי די

    • 5 תגובות
    • 613 צפיות
  7. לא מצליח לפתוח את ה- TASK MANAGER כנראה וירוס ,המחשב איטי. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  8. הכל התחיל בזה שפתאום המחשב שלי לפני שבוע התחיל לעשות בעיות, פתחתי את המחשב פתאום קבלתי מסך כחול כזה שסופר איזה 90 שניות משהו כזה... ואם אני לוחץ enter אז זה מדלג על זה אם אני לא לוחץ enter אני צריך לחכות את כל הזמן הזה... בכל מקרה משומה אתמול-שלשום זה הפסיק אבל עכשיו שאני רוצה לסגור את המחשב אני יכול רק מהכפתור על הכונן מכיוון שדרך ההתחל -> כיבוי זה פשוט עושה לו ריסט לא יודע מה נסגר עם המחשב... תודה רבה מראש.

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  9. Started by elad-k1,

    שלום איך אני משנה את השם של השיר במדיה פלייאר 11? במדיה פלייאר הקודם ההיתי לוחץ f2

    • 0 תגובות
    • 722 צפיות
  10. Started by Gil28,

    מישהו יכול לתת לי ולעוד רבים שמחפשים את הסריאל של התוכנה Illustrator cs3? serial number... צריך דחוף.. תודה!!!

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by Sango,

    המערכת היא : GIGABYTE GA-EP43 Q9550 HD 4870 WIDNWOS XP 32 ניסיתי גם דרך הדרייבר שמקבלים בקופסה וגם דרך הדרייבר הכי חדש לכ.מ. הבעיה היא : כשאני מדליק 3DMARK 05 או 3DMARK 06 זה פשוט לא נכנס לתוכנה, כלומר רואים את "WELCOME" שאין שם בכלל אפשרויות.. המעבד בזמן זה פועל על 25% אבל ממש לא קורא כלום.. אשמח לקבל עצה לפתרון, תודה!!

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  12. זאת תוכנה שמבצעת כל מיני ניתוחים על המיילים שמקבלים. ניתוח לפי שעות שולח , זמן תגובה ועוד.... כל מי שעובד באירגון ודי מוצף זאת תוכנה אדירה בשבילו לדעתי http://www.xobni.com/ תנסו

  13. Started by tunakid,

    לוח אם via pm800-8237 chipset viapm880 מערכת הפעלה חלונות XP חיברתי צורב SATA לשקע SATA על לוח האם אבל הוא לא זיהה התקנה כלשהי חשבתי שאולי מדובר בבעיית כבל או צורב, אבל היום חיברתי כונן קשיח + כבל חדש ועדיין אין כל זיהוי האם יש הגדרות BIOS לשינוי? האם תכנה או דרייברים להוריד? מי מכיר ? מי יודע? תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 2.6k צפיות
  14. Started by ariel-ro,

    בשעה טובה הורדתי FIREFOX יש לציין שהוא עובד ממש טוב. ועכשיו יש לי כמה שאלות: הכתב של הדפדפן פשוט רגיל מידי, בשונה מIE7 שהוא יותר יפה ומסוגנן, איך עושים את זה גם בFIREFOX? בHWZONE רואים למשל את הסמיילים מטושטש קצת ולא חדים, וגם את הסרגלי כלים של HWZONE איך משנים את זה? עוד שאלה, יש לי מקלדת של לוגי'טק, ויש לי בה מקש קיצור שפותח דף אינטרנט, ואחרי שהתקנתי את הFIREFOX לא נפתח שום דף אינטרנט, מה אפשר לעשות? תודה אריאל

    • 5 תגובות
    • 694 צפיות
  15. Started by nitro_6,

    מותקנת לי על המחשב JAVA וכמה עידכונים שלה. רציתי לדעת עם אני יכול למחוק את כל העדכונים הישנים ולהשאיר רק את החדש? יום אחד חזרתי הביתה וראיתי שמותקנת לי על המחשב התוכנה sentinel protection אין לי מושג איך היא הגיעה (כנראה מישהו מהמשפחה התקין) רציתי לדעת מה זאת התוכנה הזאת והאם מומלץ להסיר אותה? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 804 צפיות
  16. שלום, אני עובד על מקסטון, ואולי מבינכם המשתמשים שם לב לתופעה שקיצור המקשים ALT + SHIFT (המעבר לאנגלית/עברית) אינו עובד כראוי או שהוא לא מחליף כלל או אחרי כמה פעמים של לחיצות הוא מצליח... המקלדת שלי תקינה, בדקתי 2 מקלדות ליתר ביטחון. וגם בשאר היישומים האחרים זה עובד פיקס. למה זה ? מה הבעיה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 545 צפיות
  17. Started by nnfyrbsnss,

    יש לי בעיה ממש הזויה במחשב, באתי לחלץ קובץ ששוקל 6GB בערך למחיצת C ממחיצת C (מחיצת C היא לא מחיצת הWINDOWS), שיש לה מקום פנוי של בערך 39GB, החילוץ מגיע ל20-26% ונעצר בטענה ש"The disk is probably full", עשיתי איחוי עם המאחה של WINDOWS, החילוץ עבר הרבה יותר מהר, ממש במהירות ניכרת (לפני האיחוי WINRAR הגיע ל3% תוך חצי שעה, לעומת 15% באותו הזמן), אבל, הבעיה נשארה, איחיתי שוב, עם PerfectDisk, ועדיין הבעיה ממשיכה. בPerfect disk יש איזה נתון שאני חושב שהוא הלא בסדר: Largest free space chunk : 1.95GB. לגבי פתרון של פורמט מלא, אני תמיד חושב שזה עקום, כי אם אחרי הפורמט הבעיה תחזור אחרי זמן מסוים? שוב לפרמט? לא, לא פתרון, רק במקרה קיצוני שבאמת אין פתרון אחר. תודה לעוזרים.

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by matizami,

    לא יודע מה קרה, אבל בימים האחרונים כשהיוטורנט פתוח, אני לא מצליח להיכנס לאף אתר. גם אחרי שאני סוגר את היוטורנט, כאילו לוקח למערכת כמה דקות לאפס את עצמה ורק אז אפשר לגלוש. לא שיניתי את מהירות העלה, ולא נגעתי בהגדרות. סרקתי וירוסים וספייוור, וזה לא מצא משהו מיוחד.

    • 9 תגובות
    • 996 צפיות
  19. שלום לכולם התקנתי וינדואוס אקס פי 64 ביט התקנתי את כל הדרייברים של הלוח אם אך את הדרייבר של הכרטיס קול לא ניתן להתקין משום שצריך איזשהו פאטצ' מהאתר של מיקרוסופט ואפילו יש לינק , הורדתי את הפטצ' המבוקש ולאחר סיום התקנתו הוא כותב הודעה שלא ניתן להתקין את הפטצ' משום שהגירסא היא יותר ישנה מהגירסא שכבר יש לי. לאחר מכן התברר שהלינק שהמוצע בדיסק דרייברים מתייחס ל sp 1 ואצלי מותקן sp 2 . האם באמת יש פאטצ' כזה ? אם כן בבקשה עיזרו לי למצוא אותו , כי אני לא הצלחתי . תודה

    • 3 תגובות
    • 649 צפיות
  20. זה HD שבשימוש מידי פעם והוא עושה הרבה רעש, אז אני רוצה לכבות אותו בלי צורך לנתק אותו כל פעם מהחשמל או "להרדימו" דרך האפשרויות של צריכת החשמל של Windows - זה ממש מציק שבזמן הכיבוי, המערכת מפעילה אותו לכמה שניות ושוב מכבה אותו ללא צורך. יש דבר כזה?.. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  21. שלום. בחירת Properties בתיקיית ה-WINDOWS מראה על גודל תיקייה של 59.4GB. כאשר אני פותח את התיקייה, מסמן את כל התוכן שלה ובוחר ב-Properties, גודל סך הקבצים הינו 6.05GB. הבעיה הנ"ל מותירה אותי עם כ-150MB פנויים בכונן C המצטמצמים משימוש לשימוש (גם לאחר שימושים רבים ב-Disk Cleanup). מה ההסבר לתופעה? כיצד עליי לפעול? אשמח לעזרה. תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Sdisign,

    הבוקר הדלקתי את המחשב ואין צליל, אין אפשרות לשמוע כלום, אפילו הרמקול למטה נעלם ניסיתי לעדכן דרייבר, אך ללא הצלחה מה עלי לעשות? :-\ מבקש עזרה, תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות
  23. באמצע המשחק זה מראה מסך כחול עם הודאה שיש שגיאה בקובץ NV4_DISP.DLL האם זה אומר שהמשהו בכרטיס מסך לא טוב? הדרייבירים מעודכנים, זה עובד בסדר במשחקים אחרים אבל בAC אחרי איזה 10-15 דקות זה מגיע למסך הכחול מה זה הקובץ הזה וכיצד ניתן לתקן אותו? תודה רבה מראש, גיל

    • 11 תגובות
    • 982 צפיות
  24. אתם בטח יודעים מה זה פלאש גוט,תוספת לפיירפוקס כל הזמן שאני מתקינה זה קורס ואין לי מושג מה לעשות...

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  25. Started by gshhar,

    שלום לכולם. יש לי בעיה בניגון קובץ מסויים ב-HTPC שלי ובעקבות זאת פתחתי את הפוסט הבא עכשיו יש לי בעיה יותר חמורה,האם מישהו יוכל להגיד לי בבקשה איך אני מבטל את הקובץ REG שהוספתי לפי הקישור שנתנו לי ? (תראו את הפוסט שלי בפורום של hometheater). תודה.

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות

דיונים חדשים בפורומים