עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום! אני שומע רדיו באינטרנט.. דרך כל מיני אתרים, ולאחרונה כשפתחתי את האתר של רשת ב' וניסיתי לשמוע הוא השמיע לי את זה אבל בקול ציוצי כזה.. לא בקול האמיתי.. קול מעוות ומוזר.. בכל המחשבים האחרים זה עובד בסדר.. איך אני מסדר את זה?? תודה!

    • 8 תגובות
    • 966 צפיות
  2. Started by afekchaos,

    שלום , יש לי שאלה שאין לי עלייה תשובה הגיונית: מה ההבדל בין VBR לMP3 יש שירים של MP3 אבל עדיין הם VBR ויש MP3 שהם פשוט MPEG3 וכשאני מנגן בWINAMP למשל שירי MP3 שהם VBR האיכות שלהם יורדת ועולה, לא נשארת על מספר אחד, מי שהבין ויכול לענות, בבקשה. תודה, אפק

    • 6 תגובות
    • 965 צפיות
  3. שלום לכולם, אני מחפש תוכנה להתקין על המחשב הנייד שלי שמחובר לאינטרנט בנט סטיק של סלקום. האם ישנה תוכנה שמזהה לפי האינטרנט היכן אני נמצא ? מחפש תוכנה שתחליף את השימוש ב- WAZE/IGO . במידה ואין כזאת - האם ניתן לקנות מקלט GPS שמתחבר ל-USB במחשב ועליו להתקין WAZE/IGO ?

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  4. Started by The-Magician,

    יש דבר כזה?

    • 6 תגובות
    • 965 צפיות
  5. Started by matizami,

    שאני מנסה לפתוח קובץ AVI רשום לי שחסר קודק. שאני מנסה לפתוח קובץ MKV, רשום שהוא לא יכול לפתוח את הקובץ. יש לי חבילת מקודדים K LITE.

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  6. שלום לכולם. זה זמן רב אני מנסה לפענח בעיה - איך להפוך קבצי תמונה רגילים (JPG לצורך העניין) ל4 קבצי TIFF שכל קובץ מייצג שכבת צבע אחת מבין צבעי CMYK. הצורך הזה התעורר מאחר ואני מעוניין להדפיס תמונה מסוימת על חולצה, ואת התמונה הבנתי שאני צריך להעביר בצורת 4 קבצי TIFF, כשכל אחד מייצג ערוץ צבע נפרד. בפושטושופ ניסיתי להעביר את התמונה המבוקשת ל CMYK מ RGB ואז בחלונית ה Channels ביצעתי Split Channels, מה שהפריד כל ערוץ למסמך נפרד. שמרתי את כל אחד מ4 ארבעת המסמכים כקובץ TIFF נפרד כאשר כל אחד קיבל את שמו כך: Filename_C.tif, filename_M.tif, filename_Y.tif, Filename_K.tif. בהגרות הדיחוס של ה TIFF לא נגעתי, ושמרתי את הקובץ. עכשיו מסתבר, שהקבצים אינם נטענים בתוכנת ההדפסה של המדפסת, וא…

    • 4 תגובות
    • 965 צפיות
  7. השירים רשומים בג'יבריש. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  8. Started by IG,

    אני רוצה לדעת עד כמה שווה לעבור לפייר פוקס. לפי מה שהבנתי הוא לא תומך בעיברית ויש לו בעייה עם ג'אבה (סמיילים וכל מיני אנימציות..) תודה.

    • 10 תגובות
    • 965 צפיות
  9. Started by WarMachine,

    הכותרת מדברת בעד עצמה, יש לי כמה קבצי HD בפורמט של mkv,תופסים 4 וחצי ג'יגה כל אחד ככה שאני רוצה לצרוב אותם שהדיוידי ינגן אותם, כלומר להמיר אותם לפורמט של דיוידי, בקיצור vob. ניסיתי את התוכנה VSO ConvertXtoDvd שאיתה אני משתמש בדרך כלל להמיר AVI לדיוידי אבל היא פשוט לא עושה את העבודה, הסרט מתפקשש וזה נראה שהיא לא יודעת לטפל בקבצים כאלה כמו שצריך. אם למישהו יש תוכנה אחרת שעושה את העבודה או כל פתרון אחר זה יתקבל בברכה.

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  10. Started by e-r-a-n,

    מישהו יודע מתי הולך לצאת סרביס פק 3 לווינדואס 2000 ???

    • 0 תגובות
    • 965 צפיות
  11. אשמח לקבל הכוונה לתוכנה לניהול פונטים וכיצד להשתמש בו בתמורה אשלח כמה תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 965 צפיות
  12. יש לי שלוש כוננים : c ,d, e אני רוצה רק שתיים : c ,d איך עושים את זה?

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  13. המנהל הורדות של ראפידשייר (RapidShare Manager) עושה לי בעיות....אני מחפש מנהל הורדות שיתאים לראפיד שייר יש המלצות?

  14. מצורף קובץ תמונה.אני מחפש כלי מיברשת כזה. בפוטושופ CS3 אין לי צורה כזאת.אני מנסה לצייר. הכלי מיברשת בפוטושופ בתפריט Brush presets בצד ימין אני רואה צורות שונות.אבל אני לא מוצא קו צורה כמו בתמונה. איפה אפשר לימצוא הזה.אני לא יודע איפה כזה. מישהו יודע איפה אפשר לימצוא קו צורה לפי שבתמונה שלי דוגמא? אני זקוק לזה חשוב לי... בתודה מראש טל [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 965 צפיות
  15. הכותרת אומרת הכל.

    • 1 תגובה
    • 965 צפיות
  16. Started by jan_p,

    אז ככה יש לי מחשב AMD מעבד 2.15 , כרטיס מסך raedon 9250 128 , זיכרון 1gb מערכת הפעלה win xp pro pack 2 המחשב שלי מחובר לטלוויזיה lcd בכניסת dvi , אני נכנסתי להגדרות של הכרטיס מסך ופיצלתי את השולחן עבודה ל2 החלק העליון שלו בטלוויזיה והתחתון במחשב.. עשיתי את זה כי יש לי כרטיס לוויני שאני צופה בו בטלוויזיה ובחלק התחתון אני במקביל גולש באינטרנט ומפעיל תוכנות... הבעיה שלי כזאת: יש תוכנות כמו מדיה פלייר ותוכנות נוספות שעובדות על מסך שלם וכך יוצא כשאני עושה באופצייה של התוכנה מסך מלא היא מחלקת לי אותה בין שני המסכים(התחתון,העליון) השאלה: האם יש אפשרות שתוכנות שעובדות על מסך מלא יעבדו על אחד המסכים בלבד? נ.ב תוכנות אקספלורר (דפדפן) ושאר התוכנות שעובדות על חלונות יש אפשרו…

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  17. שלום! הורדתי איזה תוכנה, ובטעות הרשיתי לה לשנות לי את הדיפולט ועכשיו זה מחפש באיזה חיפוש מותאם מעצבן. אני רוצה להחזיר את זה לדיפולט, איך אני עושה את זה? תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  18. היי אני צריך להוריד את איכות של מספר אלבומי מוזיקה מ320kb\s ל96kb\s... אני מחפש תוכנה שאני יכול לתת לה תיקיות שלמות, והיא תהמיר לי את כל הקבצים, אבל לא תחליף את הקבצים הקיימים, אלה תשמור את הקבצים החדשים במקום אחר... אני בטוח שיש תוכנה כזאת... תודה מראש install

    • 4 תגובות
    • 965 צפיות
  19. Started by רון58,

    אני מעוניין להכפיל תמונה בפיקסה כך שתישאר תמונה מקורית לצד תמונה מעובדת . לא מצאתי כיצד עושים זאת. אודה לעזרתכם.

    • 0 תגובות
    • 965 צפיות
  20. Started by serg90,

    אהלן, אומנם ראיתי שיש דיון ראשי לכך אבל חודשיים כבר לא הגיבו שם אז... יש לי את ההגנה הבאה: Avira Antivir, COMODO Firewall, Malwarebytes Antimalware, SpywareBlaster ומשתמש גם ב-Hijackthis ו-CCLEANER. לפי מיטב הבנתי ה-Malwarebytes נותן גם הגנה מפני תוכנות ריגול אך בטח יש תוכנה נוספת שמיועדת בעיקר לכך אך איני יודע מה הכי מומלץ. אשמח להמלצות.

    • 1 תגובה
    • 965 צפיות
  21. קצת מעצבן אותי שאם אני מעביר את השפה לעברית (למשל כדי לכתוב בפורום) ואז פותח חלון/טאב חדש, ובא לכתוב URL כלשהו, יוצא לי עברית, כי אני שוכח להחליף שפה. היה נחמד מאוד אם היה תוסף ל-FF (ומכל הדפדפנים מתאים לו שיהיה לו כזה) שאוטומטית מחליף את שפת הכתיבה לאנגלית כאשר מתחילים לכתוב בשורת הכתובת. ממילא ה-URLים הם רק באנגלית. ל-IE יש משהו כזה, אבל רק אם הוא מזהה WWW. מישהו מכיר תוסף כזה ל-FF?

    • 4 תגובות
    • 965 צפיות
  22. למה זה ככה? ניסיתי איזה 6 תוכנות ובכולם כשאני מצלם ואז יוצא מהתוכנה ונכנס ל"צייר" אז התמונה בורחת לי והכל נראה כזה שחור! מה אני עושה?

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  23. Started by Jhonny,

    שלום, אשמח לקבל עזרה מכם לגבי תקלה שזיהיתי דרך תוכנת ה-EVEREST, בלי שום קשר לתוכנה המחשב לאחר פירמוט והתקנת XP PRO כך שהכל נקי והמחשב פשוט נהיה איטי עד מאוד! דרך התוכנה מסתבר ש-CORE #1 מגיע בצורה קבועה ל100%-90 וה-CORE #2 נשאר נמוך ולרוב לא עובר את ה-10%. מדובר במעבד CPU Type DualCore Intel Pentium D 820, 2800 MHz מבחינת הזיכרון הכל תקין וכך גם ההרדיסק. יש למישהו עצה או המלצה? אשמח לתשובה ותודה! ג'וני.

  24. Started by RONEN1N,

    כשאני פותח כמה דפים בדפדפן האינטרנט המעבד שלי מתחיל להתחרפן והמחשב נכבה (לפי מה שזכור לי הוא עושה ריסט) עשיתי בדיקה עם התוכנה ScienceMark2 32-bit חשבתי שאולי זה יעזור לכם לפתור את הבעיה עשיתי גם איפוס לדפדפן אז אני לא חושב שזה בגלל הדפדפן (גם החלפתי דפדפן) אולי זה תוכנת רגסטרי שמחקה לי משהו חשוב? התוצאה מהבדיקה: http://cid-b5c2b4789ed97e71.skydrive.live.com/self.aspx/.Public/21-06-2009%2014-24-15.png

    • 7 תגובות
    • 965 צפיות

דיונים חדשים בפורומים