עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני לא יודע אם הדיון מתאים לפורום זה. יש לי בתקופה האחרונה בעייה בשינוי הזום של התמונה בצייר של Windows 7, תוך שימוש במקש Ctrl + גלגל העכבר: כאשר אני מסובב לאט את גלגל העכבר, המרחק לתמונה לא משתנה בכלל, ורק אם אני מסובב מאוד מהר את גלגל העכבר הוא משתנה, וכתוצאה מכך אני לא יכול לדייק ולעשות שהתמונה תכסה את רוב המסך. העכבר שלי הוא Microsoft Comfort Mouse 4500. בעבר הבעייה הזאת לא קרתה. חיפשתי בגוגל ולא מצאתי מקורות לבעייה. איך פותרים את הבעייה?

    • 0 תגובות
    • 969 צפיות
  2. Started by oren778,

    :'( לא מצליח להיכנס למסנג'ר במחשב , קוד שגיאה 8e5e05f6 , ניסיתי לעשות מה שכתבו לי כאן לפני זמן מה וללא הצלחה. ביטלתי גם את החומת אש וללא הצלחה ואם אני ניכנס לחשבון אחר במחשב שלי , המסנג'ר כן עובד ... מה זה יכול להיות? איך אני מסדר את זה ?

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  3. וואו עבר הרבה זמן.. הייתי פעיל פה יחסית הרבה אולי הוותיקים זוכרים אותי.. בכל מקרה אחרי שעזבתי כאן (מבלי להודיע) ישבתי עם עצמי הרבה זמן והמשכתי לשחק בפוטושופ להנאתי.. לבסוף החלטתי שאני מוכן בשביל לפתוח גלריה אומנותית בDA וזה מה שעשיתי.. בגלל שהחברה פה אז היו נחמדים וטובים החלטתי לחזור ולעזור לאנשים אחרים שצריכים עזרה.. הDA שלי זה www.qestionmark.deviantart.com תכנסו תראו ואם בא לכם תגיבו פה או שם.. אמממ וזהו..

    • 5 תגובות
    • 969 צפיות
  4. Started by url,

    מישהו יודע אם אפשר ליצור קובץ של self extract בעזרת התוכנה winace?

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  5. Started by AK,

    יש לי כרטיס טלויזיה Pinnacle PCTV והתוכנה לצפייה שלו לא עובדת ממש טוב. יש לי גם את התוכנה Fly Video 98,וכול פעם שאני מתקין אותה היא אומרת שיש לי בעייה עם הדרייבר והיא לא עובדת. ה windows מוצא את הדריבר רק כשאני עושה Uninstall לתוכנת ה FLY Video 98 שדרכה אני רוצה להסתכל את הטלויזיה. אז יוצא שיש לי את הדרייבר מותקן ואין לי את התוכנה מותקנת כי עשיתי לה Uninstall,ואם אני יתקין את התוכנה מחדש היא תבטל לי את הדרייבר עד שאני יעשה לה Uninstall מחדש. איך זה אפשרי? ??? ??? ???

    • 3 תגובות
    • 969 צפיות
  6. Started by lspmaster,

    יש לי תוכנה שקניתי עם פלאג USB הפלאג הוא מסוג HASP4 - איך אני עושה לו גיבוי או עושה לו אמולציה? יש תוכנה או משהו?

  7. Started by omri_ro,

    שניתן למיין לפי אלבום ואז לפי מס'(כמות) השירים שיש באותו אלבום. אני פשוט רוצה לסדר את האוסף שלי ולנפות מרשינת האלבובים דברים שלא צריך, שבחיפוש לפי אלבומים לא יופיעו לי אלבומים שיש בהם שיר אחד שאספתי מתוך אלבום מסויים.

    • 3 תגובות
    • 969 צפיות
  8. התחלתי לכתוב מסמך בWORD וכל פעם שמזערתי אותו והגדלתי אותו על כל המסך הוא מבצע כמו ריענון של Desktop, זה קורה גם כשיש מסמך דיי גדול ומדפדפים עם הגלגלת הוא גם מבצע ריענון כזה... מה יכולה להיות הבעיה ואיך פותרים אותה??

  9. Started by Armageddon26,

    הוירוס הוא קובץ EXE ששוקל בערך 2KB. אני לא מצליח למחוק אותו כי "תוכנה אחרת משתמשת בו". מה עושים? תודה לכל העוזרים!

    • 10 תגובות
    • 969 צפיות
  10. אני לא יודע מה הולך אבל כבר יומיים שגוגל לא פועל לי לא בפיירפוקס ולא באקספלורר, רציתי לשאול אם זה פועל לכם...?

    • 14 תגובות
    • 969 צפיות
  11. אוהבים עיוות תמונות? רוצים להפוך ת'אנשים ליצורים מפחידים מצחיקים ומעוותים? או סתם בשביל השעשוע לצלם חבר , להעביר ת'תמונה שלו למחשב ואז להתעלל בה? למה אתם מחכים הורידו עכשיו את התוכנה הכי מבוקשת בתחום עיוות התמונות - Kai's Super Goo הנדירה להורדה ולוקח שנים עד שמחפשים אותה באינטרנט להורדה לא רק שתוכלו לעוות ת'תמונה אלא גם תוכלו לגוון את העיוות מתוך מבחר רחב של גוונים וגם תוכלו להתעלל בה עוד יותר עם אפשרות מיוחדת לשינוי כל דבר בה החל משינוי צורות והגודל של חלקי הראש והפנים של האיש בתמונה ועד להוספת פריטי לבוש מצחיקים לאותו האיש הזה בנוסף התוכנה מביאה איתה כמה דוגמאות של תמונות מוכנות של אנשים באותה האפשרות הזאת עם או בלי בפרטי לבוש שכל מה שנישאר לכם לעשות : לעוות אותן ו…

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  12. למי שמעוניין לשדרג לפיירפוקס 3 אך לא עושה זאת ביגלל שהוא יודע/מפחד שההרחבות שלו לא יעבדו בפיירפוקס החדש, הנה דרך לגרום להרחבות לעבוד, גם אם המפתח שלהם עדיין לא התאים אותם לפיירפוקס 3. שלב 1: אחרי שמתקינים פיירפוקס 3, הוא יגיד שהרחבות האלה והאלה לא מתאימות לפיירפוקס 3 וישאל אם לחפש להם אפדייטים אם תגידו שכן הוא יחפש ויכול להיות שהוא ימצא עדכון שכבר מתאים את ההרחבות שלך לפיירפוקס 3 ואז אתה פטור מלהמשיך לשאר השלבים, ותתחדש על הדפדפן החדש אם הוא לא ימצא או שתבחר אל תחפש עדכונים פיירפוקס יעלה כרגיל, רק ההרחבות הלא תואמות יהיו במצב כבוי. שלב 2: התקן את ההרחבה Nightly Tester Tools 1.3 מכאן https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6543. ותעשו ריסטרט לדפדפן. שלב 3: …

    • 7 תגובות
    • 969 צפיות
  13. Started by slimshady21,

    שלום. קניתי לפני כמה זמן מחשב חדש: 3800X2, 7800GT, ג'יגה ראם, DFI INFINITY, 80GB. השתמשתי בו והוא היה מהיר וטוב כמו שציפיתי, אבל שבוע אחרי הייתה הפסקת חשמל, שגרמה לכמה בעיות (הוינדוס לא עלה ועוד). ועכשיו הוינדוס עובד בסדר, רק שהכל מתבצע יותר לאט- לוקח להוינדוס לעלות לאט, לפעמים כשאני מפעיל כמה תוכנות (הסרת ספייוורים, ווינאמפ, אינטרנט ועוד משהו למשל) אז זה גם נעשה איטי, ולוקח לו זמן לפתוח כל דבר. ואפילו במשחקים- למשל את DOW הוא מריץ לי לפעמים רק על 30FPS (!), ו- BF2 ממש מכביד על המחשב (וזה רק הדמו ) וזה ממש מבאס כי זה מחשב יקר וציפיתי שהוא יטוס לי לעומת המחשב המעפן הקודם שלי!! ועכשיו אין כמעט הבדל.. אז רציתי לדעת אם יש איזה מצב שחלק מהחומרה ניזוקה מההפסקת חשמל? אול…

    • 12 תגובות
    • 969 צפיות
  14. שלום, יש לי בעייה מוזרה, הגלגלת של העכבר שלי פתאום הפסיקה לעבוד, כשאני מחבר את העכבר למחשב אחר, פתאום היא עובדת.. אבל במחשב שלי הנוכחי, היא לא עובדת, יש איזה אופצייה בwindows שמבטלת את הגלגלת?? - יש לי עכבר מסוג Logitech MX510 ניסיתי לנתק ולחבר אותו שוב, ניסיתי להתקין את הדרייברים של העכבר ועדיין לא עבד.. מישהו יודע פתרון אחר לבעייה? תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 969 צפיות
  15. אני רוצה להגביר את המיקרופון דרך המחשב ואני לא מוצא את הSTREO MIX בדרייבר של WIN 7 ב XP היה אותו ... איך אני מגדיר סטריאו מיקס ?

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  16. Started by shimon23,

    נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1003244288&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי KoM

    • 0 תגובות
    • 969 צפיות
  17. Started by dror6,

    ראיתם מה רוטר עשה באתר של רודף כסף צירך להחרים את הפורום שלו

    • 6 תגובות
    • 969 צפיות
  18. Started by hellyeahmofo,

    מנסיוני אני יודע שלעשות scandisk ו defrag לעתים תכופות לא מומלץ אבל למרות זאת Diskeeper מזכיר לעשות schedule לאיחוי יומי אז מה עדיף?

    • 8 תגובות
    • 969 צפיות
  19. Started by Kerberos,

    אהלן, לאחר הרכישה של ה GA-K8N Ultra הורדתי גרסה אחרונה של MotherBoard Monitor וכל ניסיונותי להתאימו אל הלוח העלו חרס. אמנם חלק מהחיישנים מראים קריאות שונות אבל עדיין לא מצאתי את עמק השווה בהתאמה שלהם. מה שבערך עובד זה הטמפ' שלו הלוח ושל המעבד. בעצם גם הקריאה של מהירות מאוורר המעבד. כיצד אני יכול להתאים את החיישנים והקריאות ? בברכה, שחף.

    • 5 תגובות
    • 969 צפיות
  20. אין לי מושג איך זה קרה!ואין לי מושג איך להחזיר את זה חזרה! אז אם אפשר תעזרו לי ותיתנו גם קצת הסבר איך וכל זה

    • 10 תגובות
    • 968 צפיות
  21. Started by e.t,

    מישהו מכיר תוכנה שיוצרת כרטיסי ביקור? עם רקעים ודוגמאות... ולא, אני לא רוצה לעשות את זה ב-Word (לא יוצא יפה וזה די מוגבל). תודה.

    • 1 תגובה
    • 968 צפיות
  22. Started by Aviram,

    יש לי ויידאו קליפ ואני רוצה להעתיק רק את השיר, את הפס קול. יש איזושהי תוכנה שאפשר "לקרוע" אותו ופשוט לשמור כקובץ mp3, wma וכד'? תודה

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  23. יש לי קובץ Flash Video http://img322.imageshack.us/img322/7230/asewdho0.jpg איך אני הופך אותו ל-MP3 ?

    • 3 תגובות
    • 968 צפיות
  24. אחד כזה כמו שיש באופיס של MS.

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות

דיונים חדשים בפורומים