עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by חן מ,

    שלום אני מבצע ניקיון במחשב,השתמשתי כבר בCC,וגם בADVANCED SYSTEM CARE. זה אומנם פינה לי מקום מהמחשב השימוש בשתי תוכנות אלו,אך אני עדיין מרגיש שהמחשב עולה לאט ולפעמים פועל קצת לאט איזו תוכנות ניקוי יגמרו למחשב לעלות מהר ובאופן כללי לפעול יותר מהר? תודה

    • 14 תגובות
    • 975 צפיות
  2. Started by rap_tr,

    שלום, יש לי בעיה ב-FF, בכל פעם שאני יוצא הוא שוכח את כל העוגיות שנשמרו בפעם האחרונה שהשתמשתי בו.. מישהו יודע איך לתקן את הבעיה? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 975 צפיות
  3. כמו שאמרתי למעלה הוינדוס פותח קבצי אודיו ישר במדיה פלייר במקום לתת אפשרות של שמירה. מישהו יודע מה עושים? תודה מראש, אליאב. אם זה לא הפורום הנכון, בבקשה להעביר.

    • 4 תגובות
    • 975 צפיות
  4. בהמשך לת'רד שפתחתי הפתרון: להריץ בCMD את הפקודה net localgroup "Administrators" "NT Authority\Network Service" /add כמה שמיקרוסופט מסבכים לפעמים... הפכתי את המחשב בשביל לסדר את זה

    • 3 תגובות
    • 975 צפיות
  5. Started by Matrix^Tank,

    לא יודע מה קורה ביום ה48 שעות האחרונות הFIREFOX מתחיל לעשות לי בעיות של תקיעות..בהתחלה חשבתי שזה קורה רק בFACEBOOK אבל עכשיו זה קורה לי בכל אתר כבד כנראה..כל כמה זמן זה נתקע ואני צריך לסגור את זה דרך המנהל משימות.. הנה תמונה: http://up203.siz.co.il/up3/wumyeyzuj2yn.png

    • 2 תגובות
    • 975 צפיות
  6. Started by Slash87,

    טוב אז ככה... לפני שנים קניתי את הדיסק LIQUID TENSION 2 בזמנו העברתי אותו ל FLAC. הדיסק שרוט היום בצורה מטורפת אז אני רוצה לצרוב חזרה את הקבצים שיש לי על המחשב... אפשר איכשהו עם נרו? אני מחפש ולא מוצא... אם אי אפשר, יש תכנה טובה אחרת?? תודה

    • 3 תגובות
    • 975 צפיות
  7. Started by nivz,

    התקנתי את התוכנה ויש לי את ה"דונגיל" שקיבלתי מסלקום התוכנה לא מזהה אותו ויש לי שם בConnection לבחור רק Cable ו- Infrared איך אני יכול לגרום לה לזהות את הBluetooth?

    • 5 תגובות
    • 975 צפיות
  8. Started by shon,

    אהלן אני מחפש אם משהו מכיר אתר או תוכנה עם הרבה אפקטים של סאונד לעריכת וידאו בavid תודה רבה!!!

    • 0 תגובות
    • 975 צפיות
  9. Started by nir_varon,

    שלום לכולם, אני משתמש בתוך רשת ארגונית סגורה בחברה שלי והOUTLOOK התחיל לעבוד לי פתאום נורא לאט חשבתי שזה בגלל עומס של מיילים כבדים , אבל לאחר שהעברתי הכל לPST וגם מחקתי קבצים מהtemporery עדיין זה עובד לי לאט. אם למישהו יש רעיון מה הבעיה או מה אני יכול לנסות בשביל לפתור את העניין אני אשמח ... תודה.

    • 3 תגובות
    • 975 צפיות
  10. Started by koko0,

    יש לי דיסק און קי שאני משתמש בו על הרבה מחשבים והוא נדבק בווירוסים די הרבה... הבעיה העיקרית היא שהוא bootable לכן אי אפשר להצפין את כולו... יש דרך לחסום כתיבה על דיסק און קי?

    • 0 תגובות
    • 975 צפיות
  11. למה כשאני נכנס לתוכנה כמו ChrisTV או DScaler המחשב משנה לי אוטומתית את הרזולוציה של המחשב ואת ערכת הנושא (מבטל את הAERO) הבעיה הזאת הייתה לי גם עם כרטיס טלוויזיה אחר וגם במערכת הפעלה אחרת מישהו יודע למה זה קורה?

    • 1 תגובה
    • 975 צפיות
  12. Started by The Ball,

    אני מחפש למחשב שלי פיירוול טוב וקל.. וכמובן עדיפות לאיכות. אני משתמש כרגע באנטי וירוס kaspersky anti virus personal ואני מרוצה ממנו עד לשמיים. לכן רציתי לשאול אותכם מה אתם אומרים על kaspersky anti hacker לעומת פיירוולים אחרים. כי אני מאוד מרוצה מ- kaspersky, ואם גם הפיירוול טוב, אני אמשיך איתם. כמובן שאני מעדיף את הטוב ביותר לכן אם יש פיירוול יותר טוב אנא כיתבו אותו. תודה לעוזרים.

    • 10 תגובות
    • 975 צפיות
  13. Started by azaz,

    אי אפשר לעשות חיפוש...כלום. מה עושים??

    • 1 תגובה
    • 974 צפיות
  14. Started by shafankis,

    במחשב שלי מותקנת תוכנת Movie Maker בגירסא 2 החדשה והמשופרת. לכאורה הגירסא החדשה מאפשרת שילוב של מעברים (Dissolvs למיניהם), כותרות, פילטרים וכו'. אך בכל פעם שאני מנסה לבצע את אחת מהפעולות הנ"ל התוכנה פשוט נסגרת מעצמה! לדוגמא: דגמתי קליפ מסויים, חתכתי אותו במקומות הרצויים, סידרתי אותו ב-Story Bord, אך כאשר ניסיתי לגרור מעבר מסויים לתוך ה-Story Bord התוכנה נסגרה כשרק נגעתי עם העכבר במעבר הרצוי. מדוע זה קורה, וכיצד אפשר למנוע את העניין? האם יש צורך להוריד עדכונים לתוכנה מהאתר של Microsoft, או שאלו הגדרות שיש לסדר בתוכנה עצמה? תודה

    • 6 תגובות
    • 974 צפיות
  15. שלום לכולם! שאני מוריד קובץ כלשהוא מסופר טורנט או מטורנט דאמג' זה כותב בביטונט(אזוראוס):port 6881 is blacklisted,use another port ומה שלא מובן לי פה זה שעשיתי בדיקה לפורט והוא פתוח...וגם שאני מרויד ממקום אחר הכל בסדר! תודה לעוזרים! ;D

    • 5 תגובות
    • 974 צפיות
  16. Started by asmon,

    איך אני מגדיר פרוקסי על כל החיבורים שלי לרשת ולא רק בדפדפן? כלומר יש לי תוכנה שאני מעוניין להתחבר אליה בעזרת פרוקסי, איך אני עושה זאת?

    • 0 תגובות
    • 974 צפיות
  17. היי אני מבקש תוכנה כזו שגם אפשר להגדיל את גודל הפונט.

    • 0 תגובות
    • 974 צפיות
  18. Started by benx,

    2 רקעים ישנים שמצאתי באיזה תיקיה נידחת בעת גיבוי המחשב. והשני בכמה גרסאות : בהירה : רגילה : וכהה : מה דעתכם ?

    • 7 תגובות
    • 974 צפיות
  19. Started by Parallel,

    נתקלתי בבעיה מוזרה,יש לי קובץ pdf או ps (הבעייה זהה בשני סוגי הקבצים,עם קובץ וורד אין בעייה כזו),עכשיו אם הקובץ נמצא תחת ספרייה שהשם שלה כתוב בעברית,אני לא יכול לפתוח את הקובץ,ברגע שהקובץ נמצא בספרייה שהשם שלה כתוב באנגלית,הקובץ נפתח ללא שום בעייה. c:/hello/file.pdf --->נפתח ללא בעיייה c:/שלום/file.pdf -->לא נפתח. הודעת השגיאה היא שהקובץ לא נמצא ,דרך אגב הוא מאיית את השם בעברית כרצף של סימני שאלה,אז יכול להיות שזו הבעייה..אבל אין לי מושג איך לתקן את זה) התוכנה שאני משתמש בה היא Foxit ,אתמול ביצעתי פירמוט והתקנתי ווינדוס מחדש(וכמובן שהתקנתי פונטים בעברית),לפני הפירמוט הכל עבד כמו שצריךץ תודה למי שיעזור.

    • 2 תגובות
    • 974 צפיות
  20. איזו תוכנה לסינון דואר זבל (עדיף חינמית) מומלצת ל OUTLOOK EXPRESS? אני צריך משהו פשוט בשביל הורי. (נא לא להציע תוכנות MAIL חלופיות) תודה

    • 7 תגובות
    • 974 צפיות
  21. Started by eladbu,

    שלום לכולם אני משתמש במקסטון כבר שנתיים שלוש ומאוד מרוצה ממנו יש לו טונה אפשריות כבר מרגע ההתקנה החלטתי שבא לי לנסות את פיירפוקס העניין הוא שהתוכנה מגיע עירומה אין לי מושג מאיפה להתחיל וידוע לי שיש טונה תוספים אבל למה לא להתקין ישר מקסטון ולחסוך את הזמן לתוסף הנכון? בכל מקרי תנו לי קצת פרטים

    • 11 תגובות
    • 974 צפיות
  22. שלום לכולם אני מנסה כבר כמה ימים להוריד סרטונים מאתר מסוים. אלו לא קבצי וידאו אלא כמו סרטונים מצוירים שמתנגנים באמצעות התוסף flash player שבדפדפן. ניסיתי באמצעות התוכנות אורביט ו–VMRecorder ולא הצלחתי. ניסיתי בדרך אחרת והגעתי לקבצים שנוצרים כל פעם שאני מפעיל סרטון כזה. (נמצאים ב-cach) אבל הקבצים האלה לא מזוהים, מערכת ההפעלה לא מצליחה להגיד לי מאיזה סוג הם. ניסיתי להפעיל אותם ישירות באמצעות נגנים ודפדפנים – ולא הצלחתי. בקיצור, דבר ראשון אם מישהו יודע כיצד להוריד את הקבצים האלו מהאתר (באמצעות תוכנות אחרות או שיטות אחרות) אני אשמח מאוד לדעת. ודבר שני, איך אני יכול להפעיל את הקבצים האלה? האם אפשר להפעיל אותם דרך התוסף בלבד (flash player) באמצעות איזה תוכנה אני יכול להפעיל קבצ…

    • 2 תגובות
    • 974 צפיות
  23. Started by thebenjamin,

    כשאני מנסה לעבור מקטע מסויים ובעצם לדלג בתוך הסרט אז לוקח לזה המון זמן לעבור, לפעמים אפילו זה מקפיא את התמונה האחרונה ופשוט נתקע ככה ולא עובר. פירמטתי (בלי שום קשר) וניסיתי סתם לצפות בסרט ולעשות אותו הדבר וזה עבד חלק, מאוחר יותר התקנתי את חבילת הקודקים K LITE ומאז זה שוב ככה. יש פתרון? אולי איזה קודק ספציפי שגורם לתופעה ואני צריך להפטר ממנו?

    • 6 תגובות
    • 974 צפיות
  24. היי חברה יש לי מצגת POWERPOINT העליתי אותה לשרת .. ויש לי DIRECTLINK שלה , איך אני עושה שהמצגת תיפתח למשתמש .. בלי שהוא יוריד או יקליק על פתח מה ניתן לעשות ,? אני חייב את זה מהר תודה

  25. ^^^^ ניסיתי עם כל הקודקים שאני מכיר FF HAALI CCCP K-LITE VLC MPC פשוט כלום. נאדה. אבל מה, אחרי שניסיתי עם WMP 9, הסרט עבד אבל אי אפשר להעביר קדימה לנקודה שאני רוצה מפני שאז יש אותו מסך שממנו הסרט הפסיק ואז נוצר מצב שאני לא יכול להעביר קדימה ואחורה, לשבת כמו טמבל ולא יכול לגעת בכלום. למישהו יש הצעה? פתרון? כל דבר התקבל בברכה, swg

    • 9 תגובות
    • 974 צפיות

דיונים חדשים בפורומים