תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום אני הישתמשתי בתוכנה Acronis True Image v11.0 לגיבויים מערכת הפעלה שלי. יצרתי מחיצה בגודל 4GB, ואח"כ לחצתי backup. בשלבים הבאים. היה 2 אופציות ליבחור בינהם: Exclude all hidden files and folders או exclude all system file and folders מהי האופצייה הדרך מהירה וחיסכונית ליבחור בינהם? אני לא יודע מה הבחירה טובה מאוד? האם אחד מיהם מכווצת קבצים וגם קבצי מוסתרים וגם תיקיות,מה עדיף ליבחור? בתודה מראש מיכאל
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
בשבוע הקרוב מוזילה מריצים סקר שתפקידו לזהות את הנקודות החזקות והחלשות של פיירפוקס בקרב קהל המשתמשים והמשתמשות בארץ. הסקר מורכב מעשרים שאלות, אמריקאיות ברובן, שהשוואה של התשובות שלנו לתשובות ממדינות אחרות תעזור לנו ללמוד על צרכי השוק הישראלי ולנסות לשפר את המוצר בהתאם לדרישת הקהל. הסקר מכוון בעיקר למשתמשי Firefox 3 בפועל, אך משתמשי דפדפנים אחרים מוזמנים להשתתף ולהביע את דעותיהם בנושא. אתם מוזמנים להשתתף בסקר. מידע נוסף באתר מוזילה ישראל סקר Firefox במדינה שלך
-
- 11 תגובות
- 976 צפיות
-
-
משום מה באוני' כשאני מנסה להריץ את הportable FF מתוך הDOK, הוא זוחל ושימוש ביותר מטאב אחד פשוט תוקע אותי בכמה עשרות שניות. למישהו יש מושג למה זה/מה הפתרון?
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
באנטי וירוס 32nod . האם האנטי וירוס עושה את העבודה שלו לבד- סורק ומוחק לבד? או שצריך להפעיל את הסריקה מדי כמה ימים?
-
- 1 תגובה
- 976 צפיות
-
-
אתמול הסרתי את הדפדפן כרום (הסרה מלאה, כולל היסטוריה וכו') והתקנתי מחדש בגלל שהייתה לי בעיה קטנה עם שמירת הסיסמאות.. אחרי ההתקנה נכנסתי לדפדפן ובדקתי אם באמת נמחקה ההיסטוריה. ההיסטוריה "שלי" נמחקה אבל ראיתי עשרות/מאות דפים שבחיים לא הייתי בהם.. איך זה הגיע לשם? זה היה פשוט מוזר.. אני בטוח שלא הייתי בדפים האלה בחיים.. כמובן שמחקתי שוב היסטוריה ואז זה הסתדר למישהו יש מושג מה יכול לגרום לזה להופיע? יכול להיות שזה קשור לבעיה הזאת איכשהו? כי עדיין לא הצלחתי לפתור את זה..
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
לכרטיס קול של מחשב נייד Gateway M320. באתר החברה לא מופיע דרייבר לכרטיס קול. ולכרטיס רשת אלחוטי Intel PRO/Wireless 2200BG.\ באתר של Intel אין דרייבר לXP. את שני הדרייברים אני צריך לXP. תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 975 צפיות
-
-
היי יש לי משחקים בפורמט של קובץ iso . אני רוצה לצרוב אותם לדיסק ולהוסיף עוד מספר דברים לדיסק כמו טריינרים וקבצי טקסט. ראיתי שבתוכנה nLite ניתן להוסיף כל מני תוכנות לוינדוס ואני מחפש תוכנה שעושה את אותה הפעולה לקבצי ISO. תודה חברים
-
- 2 תגובות
- 975 צפיות
-
-
-
משהו פשוט וקל כמו ה NT BACKUP.. מבאס שאין אותו ב VISTA.... תודה.
-
- 5 תגובות
- 975 צפיות
-
-
אז כמו שההודעה אומרת אני צריך תוכנה שתעיר אותי לבית ספר ;D כי החלפתי פלאפון והוא כבר לא מעיר אותי
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
-
-
וינאמפ, פובאר, WMP... זה קורה בכולם. ואם יש פלייליסט, הוא מנגן חלקיק שניה מכל טראק עד שהוא מגיע לאחרון. קורה לי גם בנגינת קבצים וגם ב-CD. העניין הוא שזה לא קורה תמיד. כשאף תוכנית לא רצה, הנגינה נמשכת כרגיל. רגע אחרי שפתחתי תכנית - ולא משנה אם זה פוטושופ, דפדפן או שולה המוקשים - הנגן קופץ לסוף הפלייליסט. כרטיס קול Realtek ALC892. יש גם AMD HD Audio Device של כרטיס המסך, למרות שאני לא מאמין שזה קשור. מערכת הפעלה Win7 Home Premium 64. מערכת i5 עם 8GB זכרון (~6 מתוכם פנוים), הבעיה היא לא חוסר משאבים. מה רץ ברקע: Steam Daemon Tools ASrock Xfast LAN / cfoSpeed Intel RST Babylon ועוד תוכנית פיצית שמאפשרת לכבות את הפאד X360. רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 975 צפיות
-
-
אין לי מושג איך ומתי או מי (בעצם מי אולי כן , כי יש לי את ה IP שלו) אבל איזה ילד מעאפן שחושב שהוא האנלייזר ומשועמם מידי פעם חודר לי למחשב ומשחק לי עם העכבר, פותח תוכונות או סוגר בקיצור הבנתם ת'רעיון. יש לי פנדה אנטיוירוס+פיירוול עדכני שמשום מה לא זיהה כלום. איך אני יכול להיפטר ממנו, או שתמליצו לי על פיירוול טוב יותר שיעשה את העבודה ?? האם יש אפשרות להתלונן או משהו כזה ולהתחקות לפי ה IP שלו ולאתר אותו (הייתי מפוצץ אותו מכות) בתודה מראש
-
- 9 תגובות
- 975 צפיות
-
-
יש לי את האנטי וירוס NOD32 גירסה 3.0.684.0 ויש לי בעיה שהיא לא פועלת אוטומטית אם הפעלת המחשב התוכנה לא מופיעה ליד השעון למטה שאני מדליק את המחשב ואני צריך להפעיל אותה לבד דרך האיקון שלה איך אני עושה שהיא תיפתח אם הפעלת המחשב באופן אוטומטי? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
-
-
מקווה שזהו הפורום הנכון,אם לא תעבירו אותו בבקשה בעת פרמוט למחשב של אחותי בשלב עליית ההתקנה(אחרי טעינת הדרייברים ולוח האם) המחשב מקלב מסך כחול ומתקבלת הודעת שגיאה 0x0000007b ניסינו למחוק וירוסים ולצרוב במהירות נמוכה(4X) גרסאות אחרות של הווינדוס אך הכל גרם לאותה תוצאה... תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 975 צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי בעיה בלהעתיק טקסט או כל דבר אחר למסמך של WORD . כאשר אני מנסה לבצע בתוך המסמך תוך כדי עבודה העתקה (ממקור פנים או מקור חוץ) אני מקבל את ההודעה הבאה : חיפשתי בגוגל מצאתי כמה דברים אבל שום דבר מהם לא עזר. ניסיתי לשנות את הגדרות המאקרו לא עזר , אתחול לא עזר. איני יודע מה לעשות עוד? אני צריך להגיש דו"ח ביום ראשון והדבר מקשה עלי ללא העתקות של טקסט ועריכה קלילה . תודה מראש , גל
-
- 2 תגובות
- 975 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם יש לי בעיה שחוזרת על עצמה עם התוכנה כל פעם שאני עובד על צורה מסויימת לדוגמא כף יד ויש בה קצת הרבה פוליגונים אז אחרי מספר דקות או שהמסך נהיה מפוקסל או שנעלם לי בסמן של העכבר וכל פעם שזה קורה אז אני צריך להפעיל מחדש את המחשב. עכשיו אם תיסתכלו על המיפרט שלי אז יש לי מחשב די חזק. אז השאלה שלי זה אם זה הבעיה בכרטיס מסך או בחומרה אחרת ואם יש דרך ליבדוק את זה אני אודה לכל העונים כי זה די דחוף כי אם זה הבעיה בכרטיס מסך אז אני אחליף לאנוידיה ואז אולי זה יעזור מכווה שתוכלו לעזור כי רק התחלתי עם התוכנה ואם זה ימשך אז כאשר אני אתקדם לתמונות עם המון פוליגונים אז אני לא אוכל בכלל לעבוד תודה לכל העונים
-
- 4 תגובות
- 975 צפיות
-
-
מישהו אולי מכיר פלאג-אין למירנדה (Miranda) שיעשה שהיא "תדבק" לצד, כמו באייסיקיו? למישהו יש המלצות לפלאג-אינים שימושיים לתוכנה? תודה
-
- 9 תגובות
- 975 צפיות
-
-
התקנתי מחדש ולבד לראשונה מערכת הפעלה XP. המחשב שהותקן בעבר בחנות קרס. התקנתי גם את החומרה מתוך ה-CD שהגיע עם המחשב וקשור ל-MOTHERBOARD. הכל עבד יפה פרט לכך שהוא מודיע לי שהוא מזהה חומרה חדשה: intel R ICH8 family usb2 enhanced host controller -2836 -u והוא פתח לי חלון של אשף חומרה חדשה אבל הוא כנראה לא מוצא קובץ מסויים. בנפרד נפתח לי חלון שבו הוא מבקש ממני לחפש את קובץ usbheci.sys מה עושים? לציין שבבוקר התקנתי את המחשב באופן זהה והוא פשוט נתקע בגלל הדבר הזה ולכן התקנתי הכל מחדש אבל יש עדיין את הבעיה הזאת. HELP
-
- 8 תגובות
- 975 צפיות
-
-
כל פעם שאני מנסה להוריד קובץ כלשהו מכל אתר, הוא מוריד רק עם חיבור אחד (כלומר מוריד רגיל ללא האצה כלל, לא שונה מהורדה ע"י הדפדפן). כאשר שדרגתי את DAP לגרסה הנוכחית, הבעייה נפתרה, אולם חזרה לאחר כמה דקות. הסרה והתקנה מחדש לא הועילו. אני מנסה להוריד עם DAP את Dr-web Cure It מהאתר הישראלי למחשב של אמי, כיוון שבהורדה ללא האצה הוא מוריד בערך באותה המהירות כמו של מודם חיוג (התשתית היא של בזק, 2.5 מגה, והמודם הוא ללא נתב, בחיבור עם חייגן, כולם תקינים), ובאתר הרשמי, דורשים ממני למלא פרטים אישיים על מנת להוריד את Dr-web Cure It. מה הסיבה לבעייה?
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
-
-
-
כל פעם שאני מנסה להיכנס למירק זה רושם לי את הדבר הזה, הסקתי מזה שיש לי טרויאן במחשב ניסיתי כבר את כל התוכנות הקיימות למציאת טרויאנס ומחיקתם, אבל אף אחת מהן לא עוזרת ועדיין יש לי את הבעיה הזאת. להלן התוכנות: Ad-aware the cleaner norton anti virus fast cleaner ועוד כמה שאני לא זוכר... ניסיתי גם דרך הregedit למחוק את קבצי הregistery של המירק וגם זה לא עזר. למישהו יש רעיון? הייתה לו גם את הבעיה הזו והוא הצליח לתקן אותה? האם אין שום דרך אחרת מלבד פירמוט? שאני לא רוצה לעשות כי יש לי דברים חשובים במחשב. Help! :'(
-
- 5 תגובות
- 975 צפיות
-
-
אני לא יכול להתחבר כי הוא אומר לי שהאימות לא נכון.. (כי הוא לא מופיע לי) לחברים שלי הוא כן מופיע לי אז זה לא בעיה באתר הקאפצה שם מסוג reCAPTCHA חפשתי בגוגל בעיות דומות אבל לא מצאתי.. מצאתי איפה שהוא פתרון שאמרו למחוק cache.. מחקתי וזה באמת עזר.. פעם אחת.. זה הופיע וזהו.. ויותר זה לא הופיע.. אני לא יודע מה לעשות :s05: תודה... ואני לא בטוח שזה הפורום המתאים אבל אני פשוט לא יודע לאן זה מתאים הוא לא מופיע לא ב-FF ולא ב-IE עריכה: בדקתי בעוד אתר שמשתמש באותו סוג קאפטצה... וגם שם לא עובד לי... זה הקאפצה: http://recaptcha.net
-
- 4 תגובות
- 975 צפיות
-
-
האם יש דרך לשמור סרטונים שהוקלטו ב- Windows Movie Maker בתור קובץ AVI? יש שם איזה 15 סוגים של שמירות (הבדלים ברזולוציה ובמס' הפריימים לשנייה) אבל כולם נשמרים בקובץ WMV... זה ממש מעצבן שצריך תוכנה נוספת בשביל לעשות את ההמרה הזאת!
-
- 0 תגובות
- 975 צפיות
-
-
כנראה כשהתקנתי את הגרסא האחרונה של CloneCD לא שמתי לב שהיא התקינה לי גם Virtual CloneDrive. השאלה היא - איך להעיף את הדבר הזה? לא מצאתי בתוכנה עצמה אפשרויות כאלה.
-
- 1 תגובה
- 975 צפיות
-
-
אני רוצה את ה KAZZA הכי טובה הכי מהירה ושיהיה לה חיפוש הכי טוב לשירים אתה יכולים להביא לי אחת? :
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
-


