תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם אני רוצה לקנות מתנה לחבר שלי ליום ההולדת שלו לוח גרפי לאיור וציור מהמעט שהצלחתי להבין בכוחות עצמי wacom זאת החברה המומלצת ואני מתלבטת אם לקנות את bamboo fun ראוי לציין שאין לו ניסיון באיור ממוחשב בכלל הוא עוסק בוידאו (עריכה ובימוי) ומאייר כתחביב ראשית רציתי לדעת עד כמה באמת אפשר לצייר עם המכשיר? והאם אפשר להגיע איתו לתוצאות ראויות? מצאתי איזה הדגמה באנטנט וזה נראה היה כאילו האופציות הן בערך אותן האופציות שיש בצייר הפשוט של חלונות... בליינים אחרים של החברה ראיתי שיש אופציה לעבוד עם שני מסכים (יש לו בעמדת עריכת הוידאו שלו...) שווה את תוספת אלפי השקלים או שלשלב ראשון שיתמודד עם מסך אחד? האם אפשר ליצור אנימציה בסטופ מושיין בעזרת הלוח? (אני מקווה שאני לא מערבת מונחי…
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, המחשב שלי זז לאט יחסית למה שהוא אמור להיות, זה מתבטא בחלונות אינטרנט עצמם, וכן מעבר מאתרים לאתרים צריך אפילו לעשות רפרש או כניסה מחדש כדי שיעלה. יש לי מחשב טוב, זיכרון ג'יגה מעבד 3.0 כרטיס מסך ג'יפורס 9500, אינטרנט (אמור להיות 4- 5 מגה לפי החברה), אני יודע שזה לא קשור לאינטרנט עצמו בגלל שיש לנו רשת בבית, המחשב שלי הוא הראשי, ובמחשבים האחרים האינטרנט רץ יפה מאוד. אין לי שום בעיה עם הרצת משחקים למשל, עובדים טוב, אולי יכול להיות יותר טוב, לא יודע. שולחן עבודה מסודר בתיקיות כך שאין דברים "זרוקים", (הנפח שלהם גדול יחסית אבל למיטב ידיעתי זה לא משפיע?) מוסיף גם כי לפעמים youtube לא מראה לי וידאו כל כמה זמן, פשוט מראה הכל חוץ מהנגן שלהם עצמו. אני אודה לכם מאוד על ה…
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
-
-
היי,ראיתי כמה תוכנות לגיבוי המערכת. 1.ghost 11 acronis true image.2 ניסיתי לעשות גיבוי למחיצה שלי(כונן C ששוקל:100GB) על גבי כונן חיצוני שיש לי. וכשניסיתי לגבות עם GHOST אז זה אמר לי שאין לי מקום בדיסק קשיח החיצוני(יש לי שם 160 BG והוא ריק!) אז ניסיתי לגבות עם acronis true image והוא אמר לי שהקובץ גיבוי ישקל 38GB ויקח לו יום שלם לעשות את הגיבוי. אז לפי הנתונים שאני מביא לכם פה,אתם אמורים להיות בטוחים שאני אמור לוותר...וכך עשיתי. זה הגיוני כל מה שהולך פה?? יש לכם דרך אחרת להציע לי לגבות את המחיצה שלי ושזה לא ישקל 38GB\או שזה לא יקח לי 1יום שלם? תודה.
-
- 10 תגובות
- 815 צפיות
-
-
לארחונה התקנתי וינדוס ויסטה והתוכנה lock my pc לא עובד היא מתאימה רק לוינדוס xp ומטה אין אפשרות להתקין את התוכנה lock my pc על ויסטה?
-
- 5 תגובות
- 736 צפיות
-
-
סתם לדוגמה אם אני לוחץ CTRL+C, אז שיציג לי על המסך CTRL+C. מצאתי תוכנה כזאת למאק, אבל לא ראיתי כזאת לווינדוס...
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
דברים די בסיסיים.. מדריך ל cloth: http://www.fileflyer.com/view/wLnHNBL מדריך ל rigging/armatures : http://www.fileflyer.com/view/AdtirA3
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמשתמש ותיק של AVG (מגרסה 7) מצאתי נציגות של החברה בארץ.אני כבר כמה זמן מעוניין בגרסה המתקדמת יותר ומחירה עומד על 220 שקלים.האם שווה לבצע את הרכישה.אני חייב לציין שאני לא רוכש תוכנות אלה (נו טוב חוקי הפורום...) אבל את הגרסה הזו אני מאד רוצה לקנות עם רישיון.חשוב לציין שההיכרות שלי עם AVG נובעת מהגרסה החופשית המצויינת שלהם ועל כן אני מוכן לשלם על רישיון חוקי למהדרין (בהנחה שהכסף מגיע לחברה על מוצר מצויין) אשמח לקבל ביקורות ממי שמחזיק את הגרסה המתקדמת. תודה ויום טוב.
-
- 3 תגובות
- 808 צפיות
-
-
מישהו יודע איך רואים היסטוריה?? איפה הוא מאחסן את הTEMP
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה Version Tracker pro וכשאני פותח אותה ולוחץ על הכפתור שיסרוק את המחשב בשביל עדכון דרייברים אני מקבל הודעת שגיאה מסוג הודעות השגיאה של "Don't Send" (למקרה שהלינק הראשון לא עובד) http://img162.imageshack.us/my.php?image=errorcx4.png לפעמים אני מקבל את הודעת השגיאה הזאת כשאני פותח גם תוכנות אחרות. מה זה הודעת השגיאה הזאת ולמה היא קופצת? איך אני מסדר את זה שהתוכנה תעבוד כראוי ובלי הודעת השגיאה (כאשר ההודעה מופיע לא משנה על מה אני לוחץ זה סוגר לי את התוכנה)? תודה רבה ושבוע טוב לכולם!!
-
- 6 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום לכולם ! דבר ראשון שנה טובה! ועכשיו לבעיה , יש לי ריצודים כאשר אני צופה בסרטים - אני אבהיר את עצמי כאשר אני צופה בסרט כלשהו באיכות של DVDRIP אני רואה פסים לבנים על המסך וסוג כזה של ריצוד קפיצות מהירות -הדבר מפריע ומעצבן . אוסיף ואומר שהתקנתי מחדש את הדרייברים של הרכטיס מסך וגם את חבילת הCODECS של KLITE. עדין הבעיה ישנה ואיני יודע מה עוד ניתן לעשות עוד. עוד פרטים שאולי יעזרו : כ.מסך ברשותי הוא HD 2400 PRO 256MB אני משתמש ב BS PLAYER (יש לי גם VLC) אך ה BS הוא המעודף עלי. חבילת מקודדים עדכנית כולל דרייברים עדכניים. אני עובד ברזולוציה של 1680X1050 מסך SAMSUNG 22" 2253BW כאשר הסרט לא על מסך מלא ואני מקטין אותו למסך קטן מאד הריצודים פוסקים . כאשר הוא לא על מסך מלא אבל תופ…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחשפ תוכנה שמטפלת בחילוק למחיצות ואם לא דרך WIN אז גם בפירמוט של דיסק קשיח
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש קישור להורדה של Internet Explorer 6 בבקשה מי שיכול להביא לי אני אודה לו מראש!
-
- 3 תגובות
- 678 צפיות
-
-
שבוע טוב לכולם! אני עובד עם התוכנה הנ"ל כבר שנתיים בערך, איכות הקלטה מצויינת ,הכל טוב ויפה, אבל אני לא יכול להקליט סרט שלם כי זה שוקל כמה עשרות ג'יגה, הקלטתי הופעה של DAVID GILMOUR לדוגמא, האורך שלה הוא בערך שעה וחצי ,זה לקח לי 30 ג'יגה מהדיסק הקשיח, עכשיו, אני יודע איך לכווץ את זה ולקודד שייקח פחות, אבל זה ממש בעייתי לעשות את הפעולה הזאת כל פעם, אין דרך לשנות משהו בתוכנה שיגרום לזה לשקול כמו כל סרט אחר ונורמלי? והאם יש לכם הצעות לתוכנה ללכידת וידאו נוספת שאני אוכל לבצע אצ זה בפשטות? ד"א, תוכנות כמו WINDVR , SAGE-TV לא להציע כי אני מכיר ואני לא ממש מסתדר איתן. תודה מקרב לב..... ליאור
-
- 3 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אהלן. יש לי אקפלורר 7 ולא עובדים לי הסרטונים של וואלה. הורדתי חבילת מקודדים של Divx ושל K-Lite ועדיין זה לא עובד לי. מה אפשר לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
מישהו ביצע את האפשרות של XPRESS RECOVERY ואיך זה עבד והאים אתם ממליצים על זה. מצורף לינק לאתר + תמונה של הלוח. http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2740&ProductName=GA-EP35C-DS3R [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 802 צפיות
-
-
הבעיה: אחרי שאני עובד עם אינטרנט אקספלורר 7 איזה שעה הוא מסרב לפתוח קישורים. ואז כל פעם אני סוגר אותו ופותח שוב והוא שוב עושה לי את הבעיה, מישהו יודע מה הפיתרון? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
כאשר אני מבצע הקלטה עם התוכנה היא מכניסה לי להקלטה כל פרק זמן מסויים ( דקה וחמש שניות) רעש. נסיתי להוריד גירסה אחרת של התוכנה אבל הבעייה נשארה. האם מישהו מכיר את הבעייה הזו? וכיצד פותרים אותה?[br]פורסם בתאריך: 11.10.2008 בשעה 18:07:13 הכוונה היתה כמובן לתוכנת Total Recorder
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
ברשותי מחשב נייד של חברת טושיבה : דגם L300-17o מעבד T2410. התקנתי עליו וינדוס xp עם sp3 ואני לא יכול להפעיל את האינטרנט מכיוון שבחומרת המחשב חסר בקר רשת ניסיתי למצוא דרייבר מתאים אך לא מצאתי - גם לא קיבלתי דיסקים להתקנה עם המחשב. מישהו יודע איך לפתור? ומאיפה להוריד את ההתקנה
-
- 3 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
הורדתי כמה שירים בפורמט MP3, ובמקום האייקון של Winamp יש להם תמונה גדולה ויפה של הסינגל. אני משתמש בWinamp 5.52. יש שם טאב Artwork. ניסיתי ללחוץ על Download Art, אבל הוא לא מוצא כלום. כשלחצתי על Load Artwork ובחרתי קובץ jpg, אז הוא העלה אותו אבל לא שינה את האייקון של הקובץ. איך עושים את זה? :s05:
-
- 13 תגובות
- 18.6k צפיות
-
-
איך עושים זאת ? , עקב החלפת ווינדוס לXP תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
מערכת ההפעלה שאני מריץ היא vista 64bit ... מה מומלץ עבורי?
-
- 4 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
שלום בטעות מישהו מהמשפחה שלי איתחל דיסק קשיח(לא בכונן המרכזי שיש שם מערכת הפעלה) ורציתי לדעת אם אפשר לשחזר תמידע שהיה לי שם.. עוד דבר משום מה עכשיו מופיע לי שיש לי שם רק 7 ג'יגה פנויים למרות שהכונן עצמו הוא של 80 ג'יגה... תודה
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
איך אני מגדיל את התרגום? כי אני לא רוצה לעשות גבולות שחורים והתרגום יוצא קטן
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
-
-
שלום נתקלתי בבעיה - ניסיתי לשלוח מייל עם קובץ בנפח גדול ולחלק מהנמענים זה לא עבר. עשיתי בדיקה ראשונית והבנתי שישנם מנויי דואר אשר ספק האינטרנט מגביל את נפח הקבצים אשר הם יכולים לקבל (סדר גודל של 5-7 מגה). האם ישנה דרך להתגבר על מכשלה זאת? האם ואם כן איך, ניתן לפצל את הקובץ הנשלח ? ממתין לתשובותיכם.
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
http://img261.imageshack.us/my.php?image=16447831tx0.jpg זה קורה לי כל הזמן, נסיתי לפרק את הכרטיס מסך וחבר, להדק אותו לא עבד עדכנתי דריברים גם לא עבד מה לעשות כדי שהבעיה תפסיק?
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-


