תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש י מוזיקה שלי ממוינת עלפי ספריות הם בפורמט של WAV עם אני מכניס דירקטורי ל ITUNES הוא מכניס את כל השירים לסיפריה אחת ... מה עושים ?
-
- 5 תגובות
- 780 צפיות
-
-
רציתי לשאול אם יש תוכנה שחוסמת אתרי פורנו וכל מיני תמונות (סקס או אלימות)???
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
לאחרונה נסיתי להסיר את התוכנה הזו מהמחשב שלי על ידי CCLEANER וזו ההודעה שמופיעה לי (התמונה למעלה ) מה אומרת ההודעה הזו? והאם יש אפשרות למחוק את התוכנה תודה וחג שמח !
-
- 6 תגובות
- 814 צפיות
-
-
עשיתי mount ל MDF, הוא פתח את זה אבל לא נותן אפשרות להריץ מה שיש בפנים(רושם error), עשיתי משהו לא טוב
-
- 1 תגובה
- 710 צפיות
-
-
http://revivo.ios.st/Front/Newsnet/reports.asp?reportId=247592 תודה מראש לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
בתוכנה יש אפשרות לעשות גיבוי של System state שאלתי: מה זה בדיוק? ומה ההבדל בין זה לבין שחזור המערכת של windows xp home edition אשמח אם תפנו אותי למשמח שמפרט את ההבדלים (ניסיתי לחפש ולא מצאתי ??? ???) תודה
-
- 0 תגובות
- 690 צפיות
-
-
-
מה אתם אומרים רואים שינויים חוץ מהאפשרות שעכשיו אפשר להחליף טאבים עם CTRL+TAB http://en-us.www.mozilla.com/en-US/firefox/3.1b1/releasenotes/Firefox 3.1 Beta 1 is based on the Gecko 1.9.1 rendering platform, which has been under development for the past 6 months. Gecko 1.9.1 is an incremental release on the previous version with significant changes to improve web compatibility, performance, and ease of use: * Web standards improvements in the Gecko layout engine * Added support for CSS 2.1 and CSS 3 properties * A new tab-switching shortcut that shows previews of the tab you're switching to * Improved control over the Smart Location Bar using special characters t…
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
אני צריך את הגירסה האחרונה של Java Runtime Environment לWindows XP SP3. הגעתי לקישור הזה, ואין לי מושג איזו גירסה אני צריך (אני צריך JRE, לא JDK). מישהו יכול לתת לי, בבקשה, קישור ישיר להורדה? נ.ב. האם יש בעיות תאימות אם אני מתקין JRE, ומתישהו יותר מאוחר אני מתקין JDK בלי לעשות הסרה? הם מותקנים בתיקיות שונות, נכון?
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אני צריך בבקשה את הפונט שנמצא בתמונה הזאת התמונה מוטה לצד אז למי שלא מבין כתוב בה: " LF " תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
אז ככה יש לי צורב של NEC מדגם ND-3550A ושאני מכניס דיסק למחשב המחשב אומר לי : נא הכנס דיסק לכונן D: . קראתי על זה באינטרנט וזאת בעיה נפוצה אבל אני לא מצליח למצוא את הפתרון אני ממש יודה לכם אם תוכלו לעזור לי זה דיי דחוף.
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום לכולם, מבקש את עזרתכם במציאת תוכנה שתגרום לCD של הלפטופ שלי להשאר סגור כל עוד לא פתחתי אותו. אצלי הCD ממוקם בקדימה של הלפטופ ומדי פעם הוא נפתח לאחר שהרגל שלי נתקעת בו בטעות. פעם מצאתי תוכנה שנועלת את הCD ומשחררת אותו רק כשרוצים ואחרי הפרמוט אני לא מצליח למצוא אותה. תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי מחשב ביתי סטנדרטי (אין ממש זמן למחשב כי אני רוב הזמן בצבא) ועליו מותקן ווינדוס אקס פי רגיל ואני משתמש בדפדפן הרגיל שבא איתו (אקספלורר) הכל עבד כרגיל עד לפני יומיים ,הבעיה היא שאני לא מצליח לראות תמונות או ציורים למיניהם בדף ,כלומר כשאני פותח דף אינטרנט במקום התמונות מופיע לי סמל של קובץ תמונה אבל התמונה לא נראית,יש לציין שלא התקנתי שום תוכנת פיירוול חדשה כך שזו לא הסיבה (ניסיתי גם בלי התכנה),ואני לא מוצא את הסיבה,מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה פה?? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 863 צפיות
-
-
שלום שאני רואה סרט mkv יש "רעש" בסרט איך אני פותר את הביעה? פרטים: קידוד סרט: x264 720p תוכנה: windows madia player 11 תוכנת htpc media portal חבילת קודקים: k-lite codec pack מערכת בפעלה: windows xp מעבד: amd e4050 כרטיס מסך: hd3650 תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 741 צפיות
-
-
שלום התקנתי על מחשב לא חדש WIN XP עם SP3 והרמקולים לא עובדים זה לא רמקולים של חברה מפורסמת ואני לא גיביתי את הדריברים של הכרטיס קול כרגע יש לי קול רק מהלוח אם . מה לעשות כדי שהקול יחזור? תודה
-
- 4 תגובות
- 858 צפיות
-
-
זה לפטופ של דל חדש של בת דודה שלי במנהל ההתקנים מראה שהכל בסדר רכיבים טובים(אולי פיזית לא אבל בתוכנה כן) מה יכולה להיות התקלה?? תודה
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-
-
כל הזמן כשאני מפעיל את המחשב קופץ לי חלון כזה. מישהו יודע מה הבעייה ?
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
הגדרתי ב- NERO שאוכל לצרוב דיסקים של מוסיקה בגודל 900MB דרך ה- expert featurs בתוכנה. מבחינת צריבת דיסקים של אודיו אין בעיה, אך שאני מנסה לצרוב דיסק data במצב overburning אני מקבל הודעה שאין לי מספיק מקום בדיסק. האם ניתן לעשות overburning רק לקבצי אודיו?
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום, יש לי רק שרת אחד באימיול! www,usenext.to איך אני מעדכן את רשימת השרתים???
-
- 5 תגובות
- 867 צפיות
-
-
תודה לעונים
-
- 9 תגובות
- 793 צפיות
-
-
שלום האם מישהו יודע אם ניתן ואם כן איך - ליצור מצב שבחלון/שורת הכתובות של גוגל כרום ייפחת חלון נגלל (כמו בקספלורר, למשל)המאפשר לראות (ולחזור) לכתובות שכבר נכנסתי אליהן? תודה
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
יש לי כמה קבצי אדיו בפורמט FLAC שאני רוצה להמיר לMP3@320KBS מהי התוכנה האיכותית ביותר לעשות זאת? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הקלטתי יותר מידיי ואני מעונין לחתוך חלקים מהסרט, וגם כן לכווץ את גודל הקובץ. אני חושב שהכרטיס TV שלי מקליט MPG2 אבל אני לא בטוח.
-
- 5 תגובות
- 711 צפיות
-
-
יש ברשותי קובץ AVI שצולם במצלמה דיגיטלית ואני מעוניין להעלים את הפס קול, וכשל משתמש שיפעיל אותו מכל מחשב הוא יופעל ללא סאונד. מה הדרך הכי פשוטה ומהירה לעשות זאת?
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash http://silverlight.net/GetStarted/ מי מנצח הפעם ?
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-


