עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by tood,

    היי, אבקש לינק לתוכנת משכורות לא משנה איזו. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. שלום, רציתי לדעת אם מישהו מכיר את התכונה שהתוכנות של ADOBE כמו פוטושופ עובדות עם 64 ביט וגם יודעות לנצל מעבדים עם 4 ליבות? תודה

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  3. Started by zzz727,

    שלום אני לפעמים מוריד משחקים מהורדות ישירות ושני המשחקים האחרונים שהורדתי לא עובדים אני פותח אותם בדמון טולס ושאני לוחץ על setup זה רושם E:\SETUP.EXE אינו חוקי ביישום win32 עכשיו משחקים אחרים אני יכול להתקין אבל מאיפה שהורדתי היו תגובות טובות אז מה הבעיה??? תודה מראש!!

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by TheSlider,

    הורדתי תוכנה בסיומת dmg איך אני מתקין אותה? תודה רבה וחג שמח!!

    • 2 תגובות
    • 938 צפיות
  5. הורדתי תוכנה שהיא על הסגנון של מירנדה כלומר תוכנה שמאגדת בתוכנה את המסנגר,איסיקיו וכל השאר.. מהאתר http://www.adiumx.com/ צצו לי כמה בעיות: א) הקובץ שיורד מהאתר הוא בסיומת dmg מה זה הסיומת הזאת? ב) באתר רשום: Adium 1.3.2 requires OS X 10.4.0 or greater מה זה OS X 10.4.0 ואיפה אני מוריד את זה? תודה רבה חברים וחג שמח!!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. Started by oorlevi,

    יש לי כונן אחד של 40GB הוא מחולק ל-2 מחיצות C ו- F באופן שווה. יש אפשרות לאחד את שני המחיצות לאחת של 40 ללא פירמוט? כל הזמן זה היה לי מחיצה אחת אבל בפירמוט האחרון עשיתי 2 אין לי מושג למה וזה ממש לא נוח 2 מחיצות לכונן כזה קטן! בבקשה עזרה תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 767 צפיות
  7. Started by מאור247,

    רציתי לשאול אם יש תוכנה שחוסמת אתרי פורנו וכל מיני תמונות (סקס או אלימות)???

  8. Started by LeftRight,

    שמתי הגבלה ל20KB והאימיול מעלה על 10 בערך.. אין שום פיירוול חוסם ואין פה בעיה נראית לעין. מה יכולה להיות הבעיה? יש לציין שגם החיפוש לוקח לא מעט זמן יש לי חיבור של 2.5MB ומה זה הדבר הזה שמחפשים קובץ מסוים ומופיע לי COPY OF אין איזה פילטר לדבר הזה?

  9. לאחרונה נסיתי להסיר את התוכנה הזו מהמחשב שלי על ידי CCLEANER וזו ההודעה שמופיעה לי (התמונה למעלה ) מה אומרת ההודעה הזו? והאם יש אפשרות למחוק את התוכנה תודה וחג שמח !

    • 6 תגובות
    • 814 צפיות
  10. Started by Xilver,

    קודם כל, הוא שינה את הדסקטופ ואין לי גישה למחשב שלי, הוא שינה את תפריט "התחל" כך שאין לי את All Programs ואין לי דרך להיכנס לשחזור מערכת... בנוסף לכל זה, כל 10 שניות הוא יוצא מהשולחן עבודה ונכנס אליו שוב ככה שאין לי דרך לנסות להיכנס ללוח הבקרה או משהו. מה לעשות??

  11. Started by Rafi921,

    בתוכנה יש אפשרות לעשות גיבוי של System state שאלתי: מה זה בדיוק? ומה ההבדל בין זה לבין שחזור המערכת של windows xp home edition אשמח אם תפנו אותי למשמח שמפרט את ההבדלים (ניסיתי לחפש ולא מצאתי ??? ???) תודה

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  12. Started by ariel-ro,

    יש לי את המצלמה פנסוניק TZ5 וצילמתי היום הרבה סירטונים איתה, וסרטון אחד של 10 דקות שוקל 2GB רציתי לשאול איך אני מכווץ את הקבצים לגודל נורמאלי בלי שיפגע באיכות! הסרטונים הם HD אם זה חשוב. תודה, אריאל עריכה- התבלבלתי בפורומים בבקשה להעביר

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  13. שלום, אני רוצה למעזר את ה-WMP לשורת ההתחל איפה שהשעון והסמלית ולהעלים אותו מאיפה שהמשימות פתוחות כי הוא סתם תופס לי שם מקום.. הנה תמונה שתבינו אותי יותר טוב... (רשמתי באנגלית כי זה יוצא הפוך בפוטושופ באותיות בעברית חח ...) תודה לעוזרים, ואם לא הבנתם אותי תגידו אז אני אנסה לנסח את עצמי יותר טוב...

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  14. Started by ~שירה,

    איך אפשר לארוז מצגת ושישמרו לו הפונטים בהם השתמשתי ?????

    • 6 תגובות
    • 690 צפיות
  15. יש י מוזיקה שלי ממוינת עלפי ספריות הם בפורמט של WAV עם אני מכניס דירקטורי ל ITUNES הוא מכניס את כל השירים לסיפריה אחת ... מה עושים ?

    • 5 תגובות
    • 780 צפיות
  16. לפי מה שהבנתי זה אפשרי, השאלה רק איך? משהו בסגנון אימג' אוניברסלי שכזה.. תודה ;D

  17. Started by 3d7,

    אני צריך את הגירסה האחרונה של Java Runtime Environment לWindows XP SP3. הגעתי לקישור הזה, ואין לי מושג איזו גירסה אני צריך (אני צריך JRE, לא JDK). מישהו יכול לתת לי, בבקשה, קישור ישיר להורדה? נ.ב. האם יש בעיות תאימות אם אני מתקין JRE, ומתישהו יותר מאוחר אני מתקין JDK בלי לעשות הסרה? הם מותקנים בתיקיות שונות, נכון?

    • 2 תגובות
    • 734 צפיות
  18. תודה מראש לעוזרים

  19. Started by zm13,

    אני צריך בבקשה את הפונט שנמצא בתמונה הזאת התמונה מוטה לצד אז למי שלא מבין כתוב בה: " LF " תודה לעוזרים

  20. Started by huber,

    שלום. יש לי 2 סרטים שה PS3 מסרב לזהות (אני מניח שבגלל הם מקודדים ב DVIX). אני מעוניין להמיר אותם ל DIVX. גיגלת XVID2DIVX והאופציה הראושנה היא תוכנה בתשלום והשנייה מובילה לתוכנת AutoGK שמסרבת לעבוד לי. יש למשיהו ניסיון בהמרה שכזו ויוכל לעזור לי?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by aviaderi,

    שלום לכולם, מבקש את עזרתכם במציאת תוכנה שתגרום לCD של הלפטופ שלי להשאר סגור כל עוד לא פתחתי אותו. אצלי הCD ממוקם בקדימה של הלפטופ ומדי פעם הוא נפתח לאחר שהרגל שלי נתקעת בו בטעות. פעם מצאתי תוכנה שנועלת את הCD ומשחררת אותו רק כשרוצים ואחרי הפרמוט אני לא מצליח למצוא אותה. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 521 צפיות
  22. http://revivo.ios.st/Front/Newsnet/reports.asp?reportId=247592 תודה מראש לעוזרים.

  23. Started by Oranili,

    מה עושים? באמצע הדפדוף בין האתרים אני מקבל דוח שגיאות

    • 5 תגובות
    • 657 צפיות
  24. Started by duk4u,

    לאחרונה אני נתקל בבעייה בצריבה של סי די. אני משתמש בתוכנה נרו 9 , צורב (מפרט). הצריבה נכשלת מקבל הודעה.... ברצוני לציין שאני משתמש בדיסקים מסוג - Verbatim CD-R לפעמים בכמה נסיונות בסוף הייתי מצליח לצרוב, לאחרונה אני מקבל את השגיאה שוב ושוב. אחרי נסיון צריבה כושל הדיסק נהפך ללא שמיש. במאפיינים של הדיסק: שטח בשימוש 0 בתים, שטח פנוי 0 בתים. עוד פרטים: הצריבה היא קובץ אימג' לדומא 696MB שאלה: האם עידכון קושחה יעזור במקרה זה ?. עוד הערה: גם בנרו 8 היתה אותה בעייה, כך שהבעייה כנראה לא התוכנה (גם לפי הודעת השגיאה). אשמח לקבל תגובות בתודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  25. Started by Rafi921,

    שלום שאני רואה סרט mkv יש "רעש" בסרט איך אני פותר את הביעה? פרטים: קידוד סרט: x264 720p תוכנה: windows madia player 11 תוכנת htpc media portal חבילת קודקים: k-lite codec pack מערכת בפעלה: windows xp מעבד: amd e4050 כרטיס מסך: hd3650 תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות

דיונים חדשים בפורומים