תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
פירמטתי את המחשב והם חזרו פשוט כל כך הרבה וירוסים שכל תוכנה שאני מתקין רק מוצאת אותם אבל אף אחת מהם לא באמת מוחקת אותם אני לא יכול לפתוח את הטאסקמנגר בגלל הוירוסים יש לי בעיות עם הגוגל כרום בבקשה בבקשה תעזרו לי
-
- 10 תגובות
- 987 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי כרטיס טלויזיה מסוג AVerTV CaptureHD H727 http://www.avermedia.com/Product/ProductDetail.aspx?Id=530 הוא מגיע עם תוכנה AVer MediaCenter 3D בעת צפייה בטלויזה ישנה אופציה שהיא מהות הכרטיס לבצע Capture לסרט או לכל דבר אחר אשר נצפה דרך הכרטיס הבעיה היא שהקובץ שנוצר תופס מקום של כמה GB האם למשהוא יש מוסג איזה תוכנת קידוד צריך לעדכן או איך להגדיר את התוכנה לא הגיוני הקלטה של 10 דקות תופסת יותר מ 2 GB תודה על העזרה
-
- 0 תגובות
- 987 צפיות
-
-
-
הורדתי מאתר מסויים מסמך לקריאה בתבנית PDF רציתי לדעת איך אני קורא אותו כי כאשר אני מנסה לפתוח אותו מופיעים כל מיני מספרים
-
- 2 תגובות
- 987 צפיות
-
-
יש לי בעיה ואני לא יודע מה הפיתרון כי ניסיתי כמה דרכים ! כשאני מיתחבר לאאוטלוק אקספרס הדואר אלקטרוני במחשב כהאינטרנט מחובר ואני ניכנס לשם אז הוא מיתנתק וגם ברגע שאני עושה שלח קבל זה מיתנתק מה עושים? יש פיתרון? :-\
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
דחיסת "איחסון" או דחיסה "הכי מהירה"?
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
היי, יש לי כרגע SSD NVME של חצי טרה, ודיסק קשיח רגיל בגודל 2TB. בגלל מחסור במקום על ה-SSD, ובגלל שיותר אמין לשמור מידע לאורך זמן על HDD, את כל התמונות שלי אני מעבד ושומר שם. ברשותי מצלמה שמוציאה בקלות תמונות של 40MB-50MB, ולכן אני רוצה לעבוד עליהן על SSD, אבל מקביל לשמור עותק על HDD מענייני גיבוי. לשם כך מאמין שאקנה עוד SSD של 1TB. אני צריך שיהיה סיכרון אוטומטי שיצור העתק של תיקיות ספציפיות ו/או קבצים עם פורמטים ספציפים, ולא יבזבז מקום בגלל שיכפול משחקים על שני דיסקים למשל. האם יש דרך לעשות את זה דרך RAID (שעם זה אף פעם לא יצא לי להתנסות), או תוכנה מסויימת שיודעת לעשות את זה?
-
- 0 תגובות
- 987 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה כשאני נכנס לאתרים שיש בהם פרסומות אז למשל נפתח לי חלון חדש או בסתם אתרים רשום לי 502 BAD GATAWAY מה עושים עם הדבר הזה?? תודה
-
- 0 תגובות
- 987 צפיות
-
-
בנתיים אפשר רק לחדשים 066 ו 065 אפשר להיקשר אליהם פשוט תורידו את ה0 משל066886886 תעשו 97266886886*
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
התקנתי לאחרונה את הוינדוז 7 64 ביט אבל גם אחרי שהתקנתי דרייבר של כרטיס קול של רילטק מהאתר של הלוח אם עדיין אינני שומע כלום.מישהו מכיר את הבעיה או יודע איך לטפל בה?
-
- 1 תגובה
- 986 צפיות
-
-
לא קראתי את חדשות השבוע , מה נסגר עם האימיול בסוף ? השרתים שלה חזרו לעבוד או שעדיין זה בתהליך ?
-
- 12 תגובות
- 986 צפיות
-
-
-
איפה אפשר להוריד את הדמואים האלה שמראים כמה fps המחשב מוציא בכל אחד מהדמואים? כמו Q3, Aquanox,וכו'?
-
- 2 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אחרי שפירמטתי והתקנתי מחדש את המחשב הוא עבוד ממש אבל ממש ממש לאט בלי סיבה שאני גולש באינטרנט רק אז הcpu מגיע לבין 60 ל80 אחוז בשימוש, עשיתי איחוי סרקית וירוסים וכל העניין הזה ולא מצא כלום. למישהו יש עוד רעיונות?
-
- 10 תגובות
- 986 צפיות
-
-
-
שלום, האם יש תוכנה או מובנה בווינדוס אפשרות לחסום בסיסמא את השימוש במחשב ו\או רק ברשת? המטרה היא למנוע מילד להשתמש במחשב ו\או באינטרנט בלי רשות. תודה.
-
- 4 תגובות
- 986 צפיות
-
-
היי, יש לי פוטושופ CS4 חוקית בגרסת ME. אני לא מצליחה להתקין את עדכון 11.01.1. מתקבלת הודעה שפוטושופ לא מותקנת. ניסיתי גם דרך ה-Update מהתוכנה עצמה וגם להוריד עדכון מ-Winsoft ובשתי הפעמים ההתקנה נכשלה. מצ"ב צילום מסך: אודה לעזרה אם מישהו יודע או נתקל בבעיה הזו. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 986 צפיות
-
-
EVEREST 2.2 החדשה (טוב כבר לא כל כך חדשה...) מדיוקת יותר ונוספו דברים. לדוגמא בEVEREST הישן יותר המעבד שלי היה על 70 מעלות ואילו בביוס הוא הראה 34 מעלות, עכשיו סוף סוף בEVEREST החדש הוא מראה 34 מעלות. בנוסף לכל אלא שיש להם לוח תומך SLI (כמוני) הוא מראה את המעלות של כל ליבה כמו בדרייבר... לדוגמא: לי יש כרטיס אחד, אבל עם שני ליבות (כמו שני כרטיסים) ובEVEREST החדש הוא מראה לי את הטמפרטורה של כל מעבד. ועוד מ"ס תוספות נורא טובות, בכל מקרה מי שעדיין לא הוריד מומלץ.
-
- 3 תגובות
- 986 צפיות
-
-
מדוע אני לא יכול לייבא MP3 לאפטר אפקטס CS3 שלי זו בעיה במקודדים? בתוכנה? מה אפשר לעשות? "cant import file. unsuported filetype or extension"
-
- 6 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אם תוכלו אני אשמח לקישור לאתר בו אפשר להוריד גירסה טובה חדשה והכי חשוב מהירה של Emule תודה...
-
- 1 תגובה
- 986 צפיות
-
-
היי אני רוצה לגבות את הדרייברים לנייד כך שבפעם הבאה לא אצטרך לעשות חיפוש התוכנה מראה לי מלא דרייברים שמותקנים איזה דרייברים חשוב לגבות?
-
- 1 תגובה
- 986 צפיות
-
-
הארץ - לינק לכתבה http://www.haaretz.co.il/captain/spages/1100742.html מוזילה: פירצה מסוכנת בפיירפוקס 3.5 מאת עודד ירון בעיה חמורה במנוע הג'ווה סקריפט עלולה לאפשר להאקרים לגרום למשתמשים להוריד וירוסים למחשב. מוזילה מציעה דרך זמנית להתגונן מפני הבעיה תגיות: פיירפוקס, תוכנות, אבטחה חברת מוזילה מזהירה כי קיימת פירצה מסוכנת בפיירפוקס 3.5 - הגירסה האחרונה של הדפדפן הפופולרי של החברה. ממוזילה נמסר כי הפירצה קיימת במנוע הג'ווה סקריפט של הפיירפוקס, וכבר קיים כלי המוכיח כי ניתן לפרוץ באמצעותה לדפדפן (Proof of Concept). חברת האבטחה Secunia קבעה אתמול כי הבעיה חמורה מאוד. בפוסט שכתבה מוזילה נכתב כי האקרים יכולים לנצל את הפירצה על ידי משיכת הקורבן לאתר המכיל קוד זדוני. לדברי …
-
- 6 תגובות
- 986 צפיות
-
-
יש לי סרטון או קליפ או כל קובץ ויזואלי (לא על דיסק) שאני רוצה לקרוע ממנו רק את הסאונד, כדי שיהיה לי קובץ MP3 שלו. לא רלוונטי לי אם הסאונד יירד לגמרי מהמקור או יישאר במקביל, כי אני מתכנן למחוק את הסרטון בכל מקרה. איך עושים את זה?
-
- 3 תגובות
- 986 צפיות
-
-
כשאני פותח את הדפדפן, זה לא מגיע לדף הבית ישירות אלא פותח טאב חדש ללא שום אתר. כנ"ל חלון הדפדפן נפתח בגודל קטן, ולא משנה אם אני מגדיל או סוגר אותו כשאתרים אחרים פתוחים ברקע, זה לא שומר. זו בעיה מטרידה, כי כל פתיחה מחדש אני צריך ללחוץ על דף הבית ולהגדיל את החלון. למישהו יש פתרון ?
-
- 6 תגובות
- 986 צפיות
-
-
יש לי בעייה באתר אליו נרשמתי לפסיכומטרי, אני פשוט לא רואה עברית בחלקים מסויימים.. מצורפת תמונה שמדגימה את זה, בה במקום השם שלי מופיע ג'יבריש, בחלקים אחרים באתר פשוט לא מופיע כלום במקום שבו צריך להיות כיתוב בעברית.. במחשבים אחרים אין את הבעייה הזאת. לי יש ויסטה 64BIT וFLASH PLAYER10. למישהו יש רעיון איך לסדר? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 986 צפיות
-


