תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מישהו מכיר תוכנה לצילום סרטונים ממשחקים ? לא FRAPS... היא מקליטה בגודל של 100 מגה ל10 שניות... אני יודע שאפשר לקבץ אבל צריך לצלם בערך 10 דקות כדי לערוך את זה ל3 דקות אחרי זה ואין לי מקום לצלם 10 דקות בFRAP.... מישהו מכיר תוכנה אחרת טובה? תודה
-
- 6 תגובות
- 989 צפיות
-
-
חבר שלי יש לו בעיה נהיה לו 30 יום איך מבטלים את זה?
-
- 6 תגובות
- 989 צפיות
-
-
היי קניתם מחשב חדש או פירמטתם את הישן והתקנתם וינדוז - מה התוכנות חובה שלכם שתתקינו באופן מיידי?
-
- 10 תגובות
- 989 צפיות
-
-
כשאני מפעיל איזה סרט במדיה פלייר הכל עובד מצויין, אבל ב Bsplayer לא רואים תמונה למרות שיש סאונד. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 989 צפיות
-
-
אני פשוט רוצה לגלוש באתר WWW.TORRENTBYTES.NET בבקשה תמצאו לי תוכנה שתאפשר לי לעשות את זה
-
- 1 תגובה
- 989 צפיות
-
-
שלום לכם, התקנתי אצלי BulletProof FTP Server ואצל חבר שלי יש SMARTFTP CLIENT. איך אני יכול לגרום לו להתחבר לשרת שלי ולראות את הקבצים? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 989 צפיות
-
-
כשאני מנסה לבדוק ציוני בגרות באתר של משרד החינוך חלק מהנתונים מופיעים בגיבריש כמו שם ומקצוע וחלק כתובים בעיברית תקנית. נסיתי את כל הקודים האפשרים שיש לעיברית וזה פשוט לא עוזר. מישהו יודע מה הפתרון?
-
- 5 תגובות
- 989 צפיות
-
-
הנה הבעיה: זה מוזר, הכל מבולגן כזה, וככה אי אפשר לעבוד עם התוכנה... [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 989 צפיות
-
-
אנימ חפש תוכנה שתוציא כפלט את כתובת ה IP שלי בבית ותשלח את הכתובת לחשבון מייל שלי. ככה אני אוכל להתחבר למחשב שלי בעזרת FTP בזמן שאני בעבודה ולהוריד ממנו מה שאני רוצה. הסיבה שאני לא רושם פשוט את כתובת ה IP שלי על דף ולוקח אותה לעבודה היא שאני לא נמצא בבית כל השבוע. אבא שלי עושה כמה פעמים בשבוע Reset למחשב ואח"כ מתחבר לאינטרנט (אז הכתובת IP משתנה).
-
- 7 תגובות
- 989 צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי את הדפדפן פיירפוקס לאחר התנסות בכמה דפדפנים (ניידים), ויש לי שתי שאלות. 1. אני חווה לעיתים די קרובות חוסר סכרון בין הקול והתמונה במדייה זורמת, וגם יש קטיעות קטנות בסרטון לא מוצג בצורה חלקה. זה קורה גם אם טענתי את בסרטון במלואו. ברצוני לציין שאני גולש במהירות 20 מגה כך שלא צריכה להיות בעייה, האם יש פתרון לבעייה ?. 2. שאני מוריד קובץ נפתח לי חלון ההורדה ומיד הקובץ מתחיל בתהליך ההורדה, מסתבר שהדפדפן פותח לי תיקיית הורדות ב D ולא נותן לי אפשרות לבחור לאן להוריד את הקובץ. שלא כמו באקספלורר שפותח לי בראוזר עם אפשרות להוריד את הקובץ לאן שאבחר. האם יש פתרון גם לכך . אשמח לתגובות...
-
- 3 תגובות
- 989 צפיות
-
-
הדרישות הן כדלקמן: 1) שיהיה טוב ולא יהיו בובאגים מורגשים(הסיבה העיקרית לכך שמאסתי ב FDM הנוכחי). 2) שלא יזייף כאשר אני מוריד מהRS(חשוב מאוד-FDM התוכנה היחידית שאני יודע בוודאות שלא מזייפת). דברים שיהיה נחמד אם יהיו: 3) אפשרות הפרדה בין הורדות שונות. 4) פתיחת ארכיב באופן אוטומטי. תודה על ההמלצות. אגב- האם JDOWNLOADER עומד בכל התנאים הללו?
-
- 6 תגובות
- 989 צפיות
-
-
שאני אבין, אתה חושד שחבר שלך שלח לך סוס טרויאני, אבל בגלל שאתה פוחד לבדוק לבד, אתה רוצה שנהיה שפני הניסיון שלך ונבדוק בעצמנו?
-
- 2 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מנסה לחלץ קובץ rar שגודלו מעל 4GB ומתקבלת הערה: "Only NTFS files can be larger then 4GB" מה אני אמור לעשות כדי להצליח לחלץ את הקובץ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 988 צפיות
-
-
שלום , אני קראתי מדריכים , חרשתי את כל ה WEB בתוכנות ושום תוכנה לא הצליחה למצוא לי את CD KEY WINDOWS 7 ENTERPRISE כולם אמרו לי "CD KEY NOT FOUNT " או שנתנו לי מספר A קבוע , למה ? שום תוכנה אפילו שרשום שהם תומכות ב WINDOWS 7 לא הצליחה להוציא לי את הסריאל האבוד והמבוקש ... איזה תוכנה תגאול אותי מחיפושיי באינטרנט ? תודה רבה על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 988 צפיות
-
-
מישהו מכיר במקרה תוכנה שאפשר להוריד ממנה את התכנים מהאתר? השתמשתי פעם ב IDM, ורציתי לשאול אם במקרה מישהו מכיר תוכנה מועילה, הדומה לה שמאפשרת הורדת תכנים מהאתר?
-
- 9 תגובות
- 988 צפיות
-
-
יש לי את כל החבילות העדכונים של win 7 איזה 70 חבילות וכשאני מתקין / מפרמט ווינדוס אז אני רוצה להתקין את העדכונים ידני לא דרך ה update של ווינדוס אני מחפש דרך להתקין את כולם ברצף במקום אחד אחד מצאתי משהו ברשת שלכאורה אמור לעבוד פקודה הבאה ב CMD for %i in (*) do start /wait wusa "%i" /quiet /norestart זה הריץ לי משהו אבל לא התקין אם משהו מכיר פקודה שעובדת או תיקון לפקודה הזאת אני ישמח ועוד משהו האם יש חשיבות לסדר ההתקנה של העדכונים בתודה מראש לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אני מעוניין להוריד תוכנה שנקראת בורסה גרף, התוכנה הזאת ניתנת להורדה למשך כשבועיים בלבד ולאחר מיכן אם ברצונך להמשיך להשתמש בה צריך לשלם כסף. האם יש איזה שהיא דרך לעשות שהתוכנה תמשיך לעבוד גם אחרי שבועיים מבלי להתקין לה קרק?
-
- 6 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתעשה איתחול אוטומטי לראוטר כשאני מפעיל אותה. יש דבר כזה? הראוטר שלי מחובר דרך כבל רשת.
-
- 8 תגובות
- 988 צפיות
-
-
ברשותי קובץ תמונה מסוג JPG בנפח של 200kb אך אני מעוניין להקטינו לנפח של 63kb לכל היותר, וזאת ללא פגיעה כלל באיכות התמונה !!! האם ניתן? ואם כן באיזו תוכנה ?
-
- 1 תגובה
- 988 צפיות
-
-
שלום. אני כל הזמן מקבל חלונות קופים פירסומות למינהם גם בלי לפתוח את ה IE והFF... עשיתי סריקות של אנטי וירוס ותוכנות נגד רוגלות אני לא יודע למה אני ממשיך לקבל פירסומות קופצות סתם ככה... מישהו יודע אולי איך להפתר מזה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 988 צפיות
-
-
-
מישהו יכול להגיד לי מהו הכלי הטוב והחדיש ביותר להורדת הוירוס תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 988 צפיות
-
-
יש לי שכבת טקסט שעשיתי בצבע שחור וכחול, ויש לי מלבן לבן איך אני עושה שהשיכבת טקסט תיהיה על המלבן הבן ? כאילו רשום על המבן?
-
- 1 תגובה
- 988 צפיות
-
-
ליל'ט לכולם. 1.אני תוהה איך נגיד בMP CLASSIC אני מריץ סרט קדימה אחורה מבלי שזה יעצור לי לבד בCLASSIC,בBSPLAYER לדוגמא זה עובד מצוין ואין צורך להגדיר שום דבר. באפשרויות בMP CLASSIC מה בידיוק אני צריך לעשות במקשים בשביל שזה יהיה? 2.עוד משהו,שאני מנגן 720P נגיד ומעביר תסרט קדימה הוא לא מעביר לי אותו חלק,החומרה שיש לי במחשב לא הבעיה(4850+E5200) אשמח לעזרה תודה.
-
- 6 תגובות
- 988 צפיות
-
-
הצלחתי לפתוח אותו עם הnotepad אבל האם מישהו יודע מה התוכנה המקורית של קבצים מסוג זה?
-
- 1 תגובה
- 988 צפיות
-


