עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nfch11,

    אני מנסה לפתוח שני קבצים שונים כאשר מופיע לי שתי הערות שונות(ניתן לראות בתמונה) מה בבקשה עלי נדרש? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 992 צפיות
  2. Started by Falcon007,

    מה עדיף Ntfs או fat32 אני מתלבט בין שניהם כבר הרבה זמן

    • 11 תגובות
    • 991 צפיות
  3. Started by nbd,

    שלום. לאחרונה המחשב שלי נהיה ממש ממש איטי וכבד. הוא כל הזמן תקע תוכניות ולקח לו הרבה זמן להגיב לפקודות. הרצתי Kaspersky והוא מצא ווירוס ומחק אותם אותו דבר עשיתי עם הSpy sweeper הוא גם מצא כמה דברים ומחק אותם ועדיין הבעייה לא נפתרה המחשב איטי כל כך ונראה כאילו הוא מפוצץ בווירוסים. הרצתי עוד פעם היום את הKaspersky והspy sweeper והם לא מצאו כלום. אני לא יכול להיכנס לאינטרנט (אני יכול להתחבר אבל לא לעשות כלום) זה פשוט תוקע את המחשב. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בהקדם. תודה!

    • 9 תגובות
    • 991 צפיות
  4. שלום כולם ... אני צריך עזרה ממש עזרה ממש דחוף ! בבקשה אם אפשר תוכנה שחוסמת כניסה ל צ"ט במיוחד של נענע ! אני לא רוצה שמישהו יכול לכנס לצ'ט בבקשה ?[ תודה מראש תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 991 צפיות
  5. Started by marking,

    תמיד כשאני פותח את קזה או את אימש אז המעבד ב100# ניצול ! איזה חרא זה! אני מתסכל על הנורה האדומה והיא תמיד מהבהבת...

    • 5 תגובות
    • 991 צפיות
  6. Started by TaMiRn2,

    אני צריך את הדרייבר הנ"ל ואנני מוצא אותו באתר של הוט יש מישהו שיכול לעזור לי

    • 4 תגובות
    • 991 צפיות
  7. Started by shacharoren,

    שלום אני בבעיה קשה! התקנתי XP כאשר מערך הרייד, 2X320 יושב על הקונטרולר של הלוח ועובד עם ויסטה מצויין. ה XP לא מזהה את הרייד! ב device manager הקונטרולר לא מותקן, וכל ניסיון אפשרי להתקין אותו כושל!! מאתר של ASUS ואינטל ICH8R שמו של הדרייבר. כמו כן ההתקנה נראית שמסתיימת בהצלחה אך ב device manager עדיין יש סימן שאלה צהוב! כמובן שאיתחלתי שוב ושוב. כמו כן גם כונן ה CD לא מזוהה עדיין! מה קורה פה???? גם טכנאי שהיה פה לא התליח להבין את העיניין. בבקשה מהר אני כבר מת פה שלושה ימים!

    • 5 תגובות
    • 991 צפיות
  8. כרגע אני משתמש ב PROCESS MONITOR מבית SYSINTERMALS, אבל אני מחפש תוכנה שתמצא באיזה DRIVER משתמש תוכנה אחרת. יש לי שתי תוכנות אבטחה שמתנגשות אחת עם השנייה ואני חייב למצוא באיזה DRIVERים כל אחת משתמשת כדי להעביר את הטיפול הלאה למפתחים. יש לי רשימה חלקית מ PROCESS MONITOR אבל אני לא בטוח שזה הכל וחשבתי אולי מישהו מכיר תוכנה טובה יותר.

    • 2 תגובות
    • 991 צפיות
  9. Started by DaniDin,

    יש לי דיסק DVD ואני רוצה להפוך אותו לקובץ DIVX בגודל של 700 - 800 מגה, איזה תוכנה היום הכי קלה ומהירה, וכמובן טובה?

    • 9 תגובות
    • 991 צפיות
  10. חיפשתי בוגול ולא מצאתי מה שרציתי (( אז באתי לכאן!!:)) קיצר, אתם מכירים את זה שהאקספלורר עושה לפעמים "לא ניתן להציג דף זה בלה בלה..." אז אני צריך תוכנה, שמתי שזה יקרה תעשה רענון פעם אחת.. אוטומטי מתי שיש את הדף הזה... אני גם צריך תוכנה שאם עולה לי הודעה באקספלורר של אישורביטול כזאת, שזה אוטומטי ילחץ אישור... זה הכל!!! שתי תוכנות פשוטות... זה כל מה שאני צריך!!! אם יש את שתי התכונות האלה בתוכנה אחת אז גם טוב!!! תודה!!! מי שמוצא לי מלך!!!! תודה!!!!! :)

  11. Started by Pc_Master,

    אני משתמש ב WIN XP יש לי שתי תוכנות צריבה 1 WinOnCD 3.8 2 NERO 5.5 כשאני מתחיל ליצרוב בתוכנת ה WinOnCD אחרי כמה שניות המחשב מפעיל את עצמו מחדש ללא שום סיבה. כשאני משתמש ב NERO הכל עובד טוב,לא קורא למחשב כלום למה המחשב מפעיל את עצמו מחדש בתוכנה של WINONCD?

    • 1 תגובה
    • 991 צפיות
  12. Started by Nurit2005,

    לאחר שצפייתי בהודעה אחת של אחד המשתתפים בפורום, החלטתי לעלות לכן את כתובת האתר שממנו ניתן להוריד מברשות. http://www.deviantart.com/ לכול המעוניין.

    • 1 תגובה
    • 991 צפיות
  13. בעקבות שרפת המחשב הקודם קניתי חלקים והרכתי מחשב כמעט חדש ?(חלק מהחלקים הם מהישן אבל גם מהשנה האחרונה) הנה המפרט: ASUS A7V333 ATHLON XP1800+ TRANSED 256MB 333MHZ DDR HERCULES PROPHET 2 TITANUM HERCULES GAME THEATHER ASUS E616 RICOH ADP MP7200 MAXTOR 60 GB 7200RPM PINNACLE PCTV ועכשיו לשאלה למה אני מקבל 4700 נקודות ב 3DMARK 2001 כשמערכות דומות מקבלות 6000+/- יש WIN XP ודטניטור 28.32

    • 7 תגובות
    • 991 צפיות
  14. Started by aaalon,

    אני פירמטתי את כונן אבל גביתי את מיקרוספט אוקלוק. איך אני משחזר את כתובות האיימיילים בתודה אלון

    • 2 תגובות
    • 991 צפיות
  15. Started by motion,

    קניתי לא מזמן מחשב נייד של ,MSI אני טס לארה''ב עוד 5 ימים לתקופה של חודש ולכן גם קניתי למחשב הנייד אנטנה עם GPS מובנה. עכשיו, רציתי לדעת באיזו תוכנות GPS בעברית למחשב הנייד ניתן להשתמש בכדי להפעיל את הGPS או באיזו תוכנות של מחשב כף יד בעברית שניתן להשתמש במחשב ובאמצעות איזה אימולטור אני עושה זאת. תודה רבה, ברק

    • 1 תגובה
    • 991 צפיות
  16. Started by prager,

    בשבוע האחרון, ה-Google Chrome התחיל לעבור לאט רצח.. אמרו לי להוריד איזה משהו, כנראה גרסה חדשה יותר.. הורדתי את הגירסה החדשה וכל המועדפים שהיו פשוט נעלמו.. הדפדפן מבקש ממני להכניס אימייל וסיסמה כדי למצוא את המועדפים.. אבל זה מראה את המועדפים שנמצאים במחשב אחר בבית ולא את המועדפים שהיו על המחשב הזה לפני שעדכנתי את הגירסה.. יש דרך לסדר את זה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 991 צפיות
  17. Started by dids22,

    תראו לחבר שלי יש בעיה יש לו את הכרטיס fx 5200 (הוא גם החליף לו לפני שבוע מאוור ד"אבזמן האחרון הכרטיס עבד ללא קרור איזה שבוע) הקיצר כשהמחשב עולה לווינדוס(xp) פתאום לא רואים כלום והמסך מראה כאלו המחשב מכובה לקחנו את הכרטיס אלי לבית וחיברנו לפנטיום 3 והכל עבד טוב (המחשב עלה לווינדוס 98 ) אבל עדין הכרטיס לא עובד אצלו יש לו בלוח אם כרטיס מסך פנימי אז לא חברנו את הכרטיס מסך(5200) והמחשב עלה !!(דרך הכרטיס מסך הפנימי) אז אין לי כבר מושג מה הבעיה המחשב שלו עובד טוב גם הכרטיס מסך שלו עובד אצלי טוב אבל ביחד הם לא עובדים חשבתי שאולי הביה היא ב agp שעל הלוח אם שלו אבל עדין לא בדקנו את זה יש לכם אולי מושג מה לעשות ? נראה לכם שהבעיה ב agp? תודה

    • 7 תגובות
    • 991 צפיות
  18. שלום לכולם! אני מחפש תוכנה שממירה קבצי PDF לקבצי WORD או PPT שתהיה לה אפשרות של עברית גם. האם יש תוכנה כזו בנמצא? אם כן תוכלו לתת לי קישור להורדה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 991 צפיות
  19. Started by oren,

    אני נוהג לקחת סרטי DivX ולהוציא מהם קטעים שאהבתי ע"י התוכנה Virtual Dub, אתמול ניסיתי לעשות זאת על סרט בפורמט XViD וכשטענתי אותו לתוכנה קיבלית הודעת שגיאה שאין לי Decompressor מתאים כדי לפתוח את הסרט או משהו כזה. ודווקא אפשר לראות את הסרט בלי בעיות... רק ב-Virtual Dub אני לא מצליח לפתוח אותו. איך אני יכול לפתוח אותו בתוכנה זו? תודה.

    • 4 תגובות
    • 991 צפיות
  20. Started by omri_ro,

    האם יש אפשרות לקנפג את הFIREWALL של הWIN שלא יחסום לי את הPORT של הEMULE (4662) כי ברגע שהFIREWALL פועל אני מקבל LOWID (שאגב לא כ"כ הבנתי מזה למרות שעברתי כמה פעמים על הFAQ שלהם - יהיה נחמד אם מישהו יוכל להסביר לי)

    • 5 תגובות
    • 991 צפיות
  21. Started by jhonston,

    שלום אני מתכוון לפרמט את הנייד ולהתקין עליו WIN7 ( היה לי ויסטה) HP עם מעבד AMD כפול ליבה (לא זוכר איזה) ו 3 ג' ראם אני תלבט איזה אנטי וירוס להתקין. אני לא רוצה לשלם עבור התוכנה מה שמצמצם בפניי את האפשרויות. ההתלבטות היא בין האנטיוירוסים החינמיים AVG AVAST AVIRA MICROSOFT בנוסף יש לי אפשרות לקבל'את McAfee VirusScan 8.7 מה ממולץ מבין האפשרויות אני מחפש שהתוכנה תגן עלי בלי יותר מידיי התעסקות ושלא תזללו משאבי מערכת. תודה

  22. Started by Gnome,

    שלום, חבר שלי שאל אותי איך ניתן להוריד או מאיפה ניתן להשיג את הצייר של וינדווס (PAINT). עכשיו, מאיפה ניתן להשיג אותה והאם אני יכול להצויא אותה מהמחשב שלי? השאלה השניה שלי היא שאני חושב שיש לו WIN2000 אז האם הגרסה תהיה שונה? תודה לכל העוזרים

    • 11 תגובות
    • 991 צפיות
  23. יש לי מסנג'ר 9 ווינדוס ויסטה. המסנג'ר בתקופה האחרונה לא מפסיק להתנתק, חברים שלי מתחילים לראות אותי פתאום כלא מחובר ואני עדיין מסוגל להגיב ואז פתאום זה מתנתק. כשאני הולך לכלים---> חיבור זה כותב שהחיבור לא יציב, הנה תמונה: http://i28.tinypic.com/28v4xe9.jpg מה אני עושה? אני סובל פה מהתנתקויות וזה עולה על העצבים.

    • 8 תגובות
    • 991 צפיות
  24. Started by רוני1,

    הורדתי את התוכנה ואם מישהו יכול לעזור לי איך לתפעל אותה ברמת הבסיס או קישור מסוים אני אשמח. תודה.

    • 5 תגובות
    • 990 צפיות
  25. Started by omri_ro,

    מאז שיצא FF4 מנגנון זיהוי המילים לא עובד כמו שצריך(אגב גם בדפדפנים אחרים שעובדים עם CLEARTYPE) כרגע אני עובד עם FOXLINGO אבל אני לא כ"כ אוהב אותו כי זה פתרון ספציפי לדפדפן בלבד, כאילו הם כ"כ נהנים להשתין בקשת על הלקוחות שלהם?! אני לא מתכנת אבל לא נראה לי כ"כ מסובך לפתח מנגנון זיהוי שיודע CLEARTYPE....

    • 7 תגובות
    • 990 צפיות

דיונים חדשים בפורומים