תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, יש לי מצגת Power Point ישנה, הכוללת קישורים לקבצי שמע. הבעיה שלי היא לזהות את הנתיב הישן והמקורי של הקבצים על מנת להפעיל את המצגת יחד עם הגדרות המוסיקה המקוריות. הכוונה שלי היא ליצור את הנתיב המקורי ולהעתיק לשם את קבצי השמע. כשמנסים לראות במצגת מה הנתיב, הוא מראה רק את ההתחלה (c:...) ואת סוף הנתיב, כלומר שם הקובץ. אני עובד כעת עם office 2007 איך ניתן לראות מה הנתיב המלא? תודה
-
- 3 תגובות
- 995 צפיות
-
-
מהם התוכנות הטובות ביותר שניתן להריץ ממערכת ההפעלה לבדיקות חומרה? כגון : לוח אם,דיסק קשיח,זכרונות,מעבד,כרטיס מסך,ספק. מתוך מערכת ההפעלה, וכמובן גם בהפעלה מדיסק BOOT , לדוגמא מתוך HIREN 15.2
-
- 0 תגובות
- 994 צפיות
-
-
ראיתי שהרבה אנשים שואלים מה עדיף זה או עדיף זה אז באתר זה תימצאו השוואות מעודכנות לרוב הדברים הטופ טן כמו שאומרים http://www.toptenreviews.com
-
- 5 תגובות
- 994 צפיות
-
-
ראו תמונה. תודה לעונים. [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 994 צפיות
-
-
אוקי יש לי בעיה באיסיקיו כבר שבועיים כשאני מתחבר אני לא יכול לשלוח הודעה הרשימה לפעמים לא מופיעה אני לא יכול לקרוא אוואי מן הסתם אני מבין שהאיסיקיו מאבד קשר עם השרת .. שמעתי על עוד אחד שיש לו את את הבעיה הזאת מה אפשר לעשות? איסיקיו הזה חשוב לי (465-666-999) יצא באופן רנדומלי לגמרי
-
- 10 תגובות
- 994 צפיות
-
-
<--... שימו לב למונה ההודעות... אני נוב! לא סתם, אני חדש באתר והגעתי אליו כתוצאה מקריאת עיתון "עסקים" ב"מעריב" והייתה שם כתבה קטנה על האוברקלוקינג שהחלטתי להתחיל ללמוד אבל שוב, אני אציג את עצמי קוראים לי עומר ואני אוהב לשחק בפוטושופ הבאתי לכם שלושה חתימות שלי לפני שלושה חודשים בערך... כיוון שאין לי חתימה חדשה להציג לכם, למרות אני חושב שאכין אחת בזמן הקרוב כדי להראות לכם את הרמה שלי עכשיו... (למעוניינים- WOW שואב לכם כל רגע פנוי) עכשיו- לחתימות: הראשונה... שהיא ממש ממש ישנה לפני מעל חצי שנה לאיזה אתגר בפורום (מצאתי אותה ביחד עם השאר) השנייה... שהיא לפני כשלושה חודשים גם לאתגר ואחרונה חביבה והכי חדשה שלי תגובות
-
- 9 תגובות
- 994 צפיות
-
-
שלום, הורדתי אימיול בוסטר 0.8V וזה מוריד לי 10ק"ב לשניה, וזה איטי רצחח!! מה ניתן לעשות כדי להאיץ את האימיול ואיך?! תודה מראש לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 994 צפיות
-
-
-
אז ככה... הדרישות שלי הם... יש לי 2 תרגומים... אחד אנגלי אחד עברי.. עכשיו התרגום האנגלי מצויין מבחינת תזמון אבל זה עדיין באנגלית התרגום העברי לא טוב מבחינת תזמון אבל הטקסט עצמו מצויין אני צריך תוכנה שתקח חלק מזה וחלק מזה... ותחבר את מה שאני צריך בקובץ אחד הכוונה שמבחינת התזמון הוא יקח מהקובץ האנגלי וישלב אותו עם הטקסט של הקובץ העברי.. יש דבר כזה? זה יפתור הרבה בעיות... ואפילו אם אין יש מצב שמישהו תותח יכין את זה ב-VB כי זה ניראה לא בעיה... תודה רבה רבה רבה מראש!!!!!!!!!!!
-
- 7 תגובות
- 994 צפיות
-
-
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=974784 איך עושים את זה ??
-
- 3 תגובות
- 994 צפיות
-
-
תשימעו יש לי בעיה באימיול יש לי כל הזמן lowid..! לפי מה שהבנתי פה הבעיה היא כנראה שאני צריך לפתוח פורטים בfirewall.. אני משתמש ב-norton internet security (norton persinal firewall 2003) מישהו יכול להסביר לי איך אני פותח את הפורטים בתוכנה הזאת..!?
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
שלום כולם. יש לי המון קבצי word ורציתי לדעת אם יש תוכנה שאני יכול להריץ בה חיפוש חיצוני , לא בתוך הוורד עצמו, שיוכל להפנות אותי אל המידע הרלוונטי שאני מחפש? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 994 צפיות
-
-
שלום למומחים השעון במחשב החדש שלי מפגר ב 3 דקות מערכת הפעלה XP HOME המחשב מחובר ברשת למחשב נוסף-שם השעון מדייק וההגדרות זהות בשניהם - שעון ירושליים , לא מסתכרן עם שעון האנטרנט מה.? תודה ערן
-
- 2 תגובות
- 994 צפיות
-
-
בעיית סאונד, במחשב חדש, הסאונד עובד ואחרי ריסטרט לא עובד אלא אם אני מתקין שוב את הדרייבר. מפרט: מעבד I7 860 לוח אם: Asus p7p55-m זיכרון: Kingston Hyper X 2x2GB כרטיס מסך: Sapphire Radeon HD 5670 קיבלתי אתמול את המחשב והתקנתי דרייברים והכל עבד יופי. סגרתי את המחשב הלכתי לשיון, והיום בבוקר, לא מצליח לשמוע סאונד למרות שאפשר לראות במאפיינים שהסאונד עובד והדרייבר מותקן כראוי. הדרייבר שהתקנתי הוא מהאתר של ASUS VIA_Audio_V6017600 http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=i56uWC7ZnooNIQW0 אשמח לעזרה תודה
-
- 4 תגובות
- 994 צפיות
-
-
תוכנה שתוכל לחבר את קטעי וידאו שלי, להוסיף מוזיקת רקע , ולהוסיף אפקטים, עדיף אפקטים משל התוכנה!
-
- 7 תגובות
- 994 צפיות
-
-
מותקן אצלי מסנג'ר גירסה 7.5 , ביצעתי בו צ'אט בשילוב וידאו. ברצוני לדעת האם ניתן לבצע שיחזור של השיחה?, כלומר , האם הקבצים של הטקסט והוידאו נשמרו היכן שהוא במחשב? תודה , אסף
-
- 0 תגובות
- 994 צפיות
-
-
איך אני מצליח להעיף את זה? אני משתמש ב AVG 8 Free תודה
-
- 8 תגובות
- 994 צפיות
-
-
מחפש תוכנה ידידותית ככול שניתן להגבלת משתמשים. הצורך: הגבלת משתמש A ומשתמש B לגישה למחיצת מערכת (כולל התקנה תוכנת באותו מחיצה) הגבלת משתמש A מגישה למחיצה X הגבלת משמש B למחיצה Y או שיותר פשוט: לאפשר למשתמש A להכנס רק למחיצה X (אם אפשרות התקנה וכו'...) וללא גישה והרשאה לשום מחיצה אחרת. לאפשר למשתמש B להכנס רק למחיצה Y (אם אפשרות התקנה וכו'...) וללא גישה והרשאה לשום מחיצה אחרת. תודה.
-
- 4 תגובות
- 994 צפיות
-
-
כשאני מנסה להוריד את התוכנה RockMelt זה כותב לי הודעה: אם אני לא טועה זה קרה לי גם בעוד תוכנות שניסיתי להוריד.. מערכת הפעלה:Windown 7-32 Bit תודה רבה לעוזרים..
-
- 2 תגובות
- 994 צפיות
-
-
יש לבעיה הוא רושם לי NEEDS ATTENTION ויש אופציה של FIX NOW והוא שולח אותי לאתר של נורטון לקנות עותק
-
- 11 תגובות
- 994 צפיות
-
-
שלום, קורה לי הרבה שאני מוריד את אותו שיר פעמיים, ואז יש לי אותו פעם אחת בפורמט 160 ופעם אחת בפורמט 192 (לדוגמא...) כמובן שכברירת מחדל, פורמט 192 הוא באיכות יותר טובה, אך זה תלוי במקודד שהשתמשו ובעוד כל מיני דברים... מה גם ששמתי לב בקאזה לקבצים בפורמט 192 שהם למעשה קבצים בפורמט 128 שקודדו מחדש ל-192 (כנראה הבנאדם שעשה את זה חשב שזה ישפר את איכות השיר...) בכל אופן, רציתי לדעת, אם קיימת דרך, בה אוכל להשוות בין איכות של 2 שירים, שהם למעשה אותו שיר, באוו אורך והכל אותו דבר, רק השונה ביניהם זו האיכות... כמובן שאפשר לפי השמיעה, אך האוזניים שלי לא עד כדי כך חדות כדי להבחין בין באס יותר איכותי לפחות איכותי או בין טרייבל איכותי לפחות... אז אני מחפש תוכנה או כלי עזר שיאפשר לי לבדו…
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
-
http://www.semanticfrontier.com/gallery/d/338-2/RC1_Desktop.png אני צריך את הרקע ששם ברצולוזיה של לפחות 1280X1024 בבקשה עזרו לי... תודה מראש...
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
אני מעוניין בתוכנה שתמיר לי בין קבצים ותשמור על האיכות(רזולוציה +אודיו) בשביל לחסוך קצת מקום ניסיתי את DR.DIVX אבל היא לא נותנת לי את הרזולוציה כמו במקור יש עצות?
-
- 6 תגובות
- 994 צפיות
-
-
יש לי שתי כוננים D 40GB ו-C 80GB האימיול נמצא ב-D ואני רוצה להעביר אותו ל-C בישביל שאני יוכל להוריד יותר דברים איך עושים את זה
-
- 8 תגובות
- 994 צפיות
-


