עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Rule The Pc,

    מתי שאני סוגר את הWINAMP השיר שהשמעתי ממשיך לרוץ אז לחצתי קונטרול אלט דיליט כדי לראות אם הWINAMP כן פועל ולהפתעתי הוא לא פעל אז השיר ממשיך לרוץ והפיתרון היחיד שחשבתי עליו זה ריסטרט או לסגור את הרמקולים. יש פיתרון יותר טוב?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by alexg1,

    בהמשך לשאלתי הראשונה לגבי הפעלת יישומי דוס ב-XP. אני יודע שב-98 אפשר לעשות דיסקט איתחול. האם ב-XP אפשר גם? והאם ניתן יהיה לראות דרכו Partition בפורמט Ntfs? 8)

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. netex הפוך על הפוך wordpoint 2000 download accltator plus ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שאני מוריד סירטונים אני רק שומע ולא רואה כלום מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. שלום לכולם... נמחקה לי התוכנה עקב וירוס שהיה אז אני מחפש את אותה אחת ולא מוצא בשום מקום עכשיו.....אני יודע שיש תחליפים אז אל תנסו כי כלום לא עובד לי ...חסר לי קובץ אחד ספציפי ששמו hdtv.exe והכל יהיה בסדר ... יש לו מין סמל כזה בצבע תכלת צהוב..... ד"א הכרטיס הוא FlyVideo98 תודה רבה מראש...

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by OutRaGe,

    שלום. צרבתי מחבר כל מיני קבצים מכל מיני סוגים ביניהם רארים, וכשאני מנסה להעתיק אחד מהרארים למחשב אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה : "אין אפשרות להעתיק את mir-popt2t : פונקציית MS-DOS לא חוקית" ממה נובעת שגיאה כזאת ואיך (אם) אפשר לתקן את זה? *אגב מצטער אם זה לא בפורום הנכון.. תודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by 1_Nike_1,

    התוכנה פועלת לבד ללא התקנה, לכן הפעלתי את התוכנה כפי שהיא במקור אך ללא הועיל. מה שמוביל אותי למסקנה שזה אולי חיצוני ולא קשור לתוכנה. על פי בדיקה באתר של Java, ברשותי הגרסה האחרונה. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by tzilber,

    בערך שבועיים שאני מקבל הודעות כאלה --------------------------- WinZip --------------------------- Cannot open file: it does not appear to be a valid archive. If you downloaded this file, try downloading the file again. --------------------------- OK Help --------------------------- בהורדת כמעט כל סוגי zip, rar. בדקתי וירוסים או כל פגע אחר. יש לי את הגרסאות האחרונות של winzip winrar winace. בכולן אותה תוצאה. כבר כשאני סורק וירוסים גם בקבצים שאמורים להכיל יותר מקובץ אחד, ההודעה בזמן הסריקה היא כי נסרק קובץ אחד בלבד. יש למישהו רעיון מה לא בסדר? בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by za-david,

    מישהו מכיר תוכנה לבדיקת תקינות ספק הכוח נראה לי שהוא לא עובד כמו שצריך ואני רוצה להיות בטוח שזו הבעיה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. שלום!!! שאני רוצה למדוד טמפ" התוכנה נותנת לי רק פעם ב.... למה?? יש למשהו מושג?? תודה.

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by BONO,

    הכותרת מדברת

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Armageddon1,

    איך אני מוריד את Media Player 9 ומחזיר את הגירסא הקודמת ?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by WildFire,

    בדומה לאשכול שמישהו פתח כאן לפני כמה שנים טובות; http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=43827.0 גם לי יש בעיה שכאשר אני שומע מוזיקה או משחק במשחק מחשב, לחיצות על כפתורים גורמים לקטיעת הסאונד, בעיה מאוד מעצבנת. מה שכן, לי אין כרטיס קול חלופי שבו הכל בסדר, אבל כשעבדתי עם WIN7 לא הייתה לי בעיה כזו, מה שגורם לי לחשוב שהבעיה היא בתוכנה. איך אני יכול לפתור את הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. טוב אז ככה יש לי פיירוול של זון אלרם אז עכשו אני מוריד SP2 ותהיתיי איזה פיירוול כדאי לי להפעיל תודה לכול העוזרים

  15. Started by royymmm,

    אהלן , אני מעוניין לפתוח דף נחיתה שונה מהרגיל .. מצאתי מספר אתרים הנותנים את שירותיהם ללא עלות יחד . אני מחפש משהו ספציפי שיהיה ללא עלות ויתן לי את האופציה לשים וידאו או להשתמש בוידאו של האתר עצמו בתוף הדך נחיתה .. מישהו מכיר ? שמע ? עבד עם אתר כזה בעבר ?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. היי יש לי MSI WIND, הוא בא עם 3 מחיצות. הראשונה היא ההתקנה של מערכת ההפעלה (אין לי CD במחשב).. לא נוגעים בה וגם לא ממש רואים אותה. השניה זה סתם כונן C שבו מותקנת מערכת ההפעלה. השלישית כונן D שהוא סתם כונן.. 106GB. אותו אני רוצה לפצל ל2 כוניים, אחד של 90 ואחד של 16 (אני רוצה להתקין לינוקס אבל להשאר עם וינדוס). הבעיה היא שכונן D מלא ב50GB של מידע שאין לי ממש איפה לגבות. יש לי DOK של 8GB ומחשב נייד עם בקושי 5GB פנוי.. יש תוכנה או כלי שמאפשר לפצל את המחיצה של D לשתי מחיצות בלי לאבד את כל המידע? תודה ויום טוב, איתי

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  17. האם זה אפשרי? ואם כן, כיצד עושים זאת? זה חשוב לי, תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by artyom,

    http://ziza.ru/2006/08/30/kreativnye-raboty-ot-platinumfmd.html

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  19. אורח DanielBerman
    Started by אורח DanielBerman,

    היי כוסיות סתם, לא משהו נדיר, אבל בכול זאת, האתר היחיד שבניתי אני רק בן 17 כיתה י"א והשפות היחידות שלמדתי ואני לומד זה C# ואסמבלי. זה אתר סטטי לחלוטין, ללא שום פאנל ניהול, הכל דרך הקוד. עבודה מפרכת. בבקשה לא להעיר הערות מעליבות בכלל ועל הקידודבפרט WWW.D-DESIGNS.CO.IL איך? PS * עדיף להיכנס דרך explorer כי ב-FF יש כזה רווח ריק בצד ימין, משהו השתבש בקוד. * ה-Images נטענים לאט אני יודע אבל זה בגלל שהשרת באמריקה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלום לאבא שלי יש עסק. בעסק יש משהו כמו 4-5 מחשבים (לא כולם חדשים הם פחות מתעסקים עם מיחושב) בכל מקרה יש להם שרת SBS (אני מעריך לגיבויי חשבשבת וכו) והחברה שנותנת להם שירותי מיחשוב הציע להם את הדבר הבא: אנטי וירוס NOD 32 רישיון לשנה אחת במחיר 1617 (המחיר כולל מעמ) השאלה שלי אם עסק כזה שהשימוש העיקרי שלו במחשב זה חשבשבת ואימייל פה ושם צריך כזה דבר או שהוא יכול (אם בכלל) להשתמש באנטי וירוס חינמי כגון AVG וחבריו... תודה רבה אתם יכולים לחסוך לי פה כסף יום טוב

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by yacovmateo,

    לפני כמה ימים פירמטתי תמחשב ויש לי W7. בקיצור הבעיה היא כל פעם אבל כל פעם שאני פותח אתרים מסויימים בFF קופצת לי הודעה מעצבנת מהIDM להוריד איזה שיר וזה הדף באתר עושה את זה. וזה עושה בהרבה אתרים לא רק באחד הנה תמונה איך פאקינג נפטרים מהחרא הזה אחת ולתמיד?(ורק לא להגיד למחוק תIDM למה אני מוריד דברים כבדים וככה אינ מרוויח עוד 40KB מבחינת מהירות הורדה)

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  22. היה לי רישיון של תוכנת אופיס ומחקתי את התוכנה. החלפתי אותה באופיס אחר עם רישיון שונה, כשהפעלתי תוכנה לבדיקת סיריאל של המוצרים הופיעו לי 2 המוצרים... גם האופיס שנמחק וגם החדש איך אני מוחק את הסיריאל של הישן מהרגיסטרי?

  23. Started by Radeon38,

    שלום האם יש הבדל מהותי בין גרסאות 2004 ל 2009 מצאתי חברה באינטרנט שמוכנה למכור לי ספר לימוד על התוכנה אבל יש לה רק של גרסת 2004. שווה לרכוש ספר של גרסה ישנה יותר??.ההבדלים מהותיים כל כך??? אני מאד רוצה ללמוד את התוכנה ולא מצאתי שום ספר על הגרסא העכשווית.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by IlanF,

    אני לא מאמין שאני נוגע בIE... אבל אם כבר מעדכנים את הווינדוס פעם בשלוש שנים, אז כבר מעדכנים הכל אז הגעתי לעדכון האחרון, IE7. אני לא משתמש בIE אבל לפעמים נכנס אליו כשFF וIETAB לא עוזרים. כדאי לעדכן? יש לו יתרונות מול IE6 (הפשוט והקל )? לא מדבר על טאבים ושטויות כאלה, אלא יתרונות ממשיים. (מהירות, קלות שימוש...) מצד אחד, לא בא לי לעדכן את הIE הישן. אבל מצד שני, אני לא רוצה שההודעות שיש עדכונים ישגעו אותי כל חמש דקות...

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  25. מכיוון שיש לי הרבה סרטים... אני מחפש תוכנה שתקטלג אותם... הכוונה שתתן מידע, תמונה על כל אחד אבל לא שאני אתחיל למלאות אותו על כל סרט אלא שהתוכנה תעשה זאת לבד ואני אקליד רק את שם הסרט... הכי טוב אם היה את האופציה הזאת במדיה סנטר שבויסטה, אם היא קיימת אשמח אם תגידו לי איך מפעילים אותה... תודה לעוזרים מראש

דיונים חדשים בפורומים