תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בטעות מחקתי את דרייבר כרטיס המסך. יש לי ווינדוס 7 64 ביט ולא מצאתי דרייבר לכרטיס מסך מובנה אלא רק ל32 ביט . תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאלה ,האם המשחקים שמופיעים בביקה אלה משחקים שבאמת קיימים או סתם קטעים שיצרו במיוחד ?? :jump:
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש לי את המצלמת וידיאו אבל הדירבר שלו לא נתמך בויסטה ואני לא מוצא אני צריך עזרה בבקשה Sony Handycam DCR-TRV245 Digital-8 Digital Camcorder דגם המצלמה
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך אני עושה אנאינסטול לתוכנת קומון ניים (COMMONNAME?) מW2K
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום, אני משתמש בVLC להצגת סרטים, ולאחרונה הופיעה בעיה מוזרה. כאשר אני מנסה לפתוח תרגום, האות האחרונה בשורה קופצת לתחילתה. לדוגמא השורה "אבגדה." תראה כך "ה.אבגד" למישהו יש פתרון לבעיה? התרגום הוא SRT
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שאלה בקשר לפרימייר. אם אני שם נגיד 3 תמונות ואני רוצה ששלושתם יהיו בדיוק 2 שניות אז איך אני חותך אותם בדיוק על 2 שניות? יש איזה כלי או משהו שעושה את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה שכזאת? ??? בתודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח ATTACHMENTS והם מאופרים (בצבע אפור) כלומר לא אקטיבים נדמה לי שזה איזה בעיה של הגדרה אם יש לכם מושג איך לסדר את זה אני אשמח
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לפני כמה שנים שיצא הסרט טראפיק הייתי בארצות הברית וקניתי את הסרט ב דיוידי כמובן ללא תרגום! כיום שברשותי צורב אני מעוניין לגבות אותו האם יש אפשרות לעשות הדבקת תרגום לסרט בפורמט dvd ???
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לעיצוב כרטיס ביקור בעיברית. יש לי את ה- business card desinger והיא לא כותבת בעיברית וגם ניתן לשמור את הקובץ רק בסיומת של התוכנה אז אם אתם מכירים משהו בעיברית או לפחות תומך בעיברית אני אודה אודה לכם
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3321785,00.html חבל שכרגע לא בעיברית... כמובן שגם את זה מיקרוסופט חסמה כמעט לכל המשתמשים כשהיא שילבה בו את WGA(מזל שלי זה לא הכי משנה)
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
היי, אני משתמש בפיירפוקס כבר הרבה זמן אבל מאתמול הוא התחיל לצאת בעצמו ממסך מלא כל כמה דק'. איך אני מתקן את זה? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הי, הורדתי דיסק שכתוב במילים קוראניות כנראה כי הדיסק משם...לכן לאחר שאני עושה EXTRACT בWINZIP קופץ לי הודעת שגיאה שאומרת כך: eror:the filename is incorrect ,הסיומת של שם השיר הוא כך ???????.mp3. כלומר כנראה אין תמיכה בשפה הקוריאנית מה עושים?... תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום. כל עשר דקות בערך, לרוב אחרי לחיצה ימנית על העכבר נפתח לי חלון שדורש ממני להתקין reg cleaner: איך ניתן להפטר מן המזיק? תודה, Zzzz
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי נורטון אנטי וירוס 2004 וכשאני לוחץ קליק ימני על סל המיחזור מופיעה לי האופיצה הזאת:" Empty Norton Protected Files" מה זה אומר בדיוק? איזה קבצים מוגנים אני מוחק בדיוק והאם זה יכול ליפגוע במשהו המערכת שלי? תודה לעונים!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
1.בשבוע שעבר התקנתי את המחשב שלי מחדש. 2.אני משתמש ב: win xp pro, Virtual dub 1.5.10,TMPGEnc 2.521.58.169 3.ניסיתי להמיר סרט DIVX לסרט SVCD/VCD (סרט שכבר המרתי אותו בעבר ובכלל ביצעתי בעבר הרבה מאוד המרות),לשם כך ביצעתי install hander ב virtual duv אז start frame server . 4.כשניסיתי לפתוח את הקובץ VDR באמצעות TMPGEnc , קיבלתי הודעת שגיאה ותוכנת TMPGEnc נסגרה. 5.ניסיתי גירסאות אחרות של TMPGEnc ושל virtual dub אבל הבעיה לא נפתרה. מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, פרמטתי את הדיסק הקשיח של הנייד שלי והתקנתי את חלונות xp מחדש. בדיעבד הסתבר לי שלא גיביתי הרבה מהחומר שלי שאני צריך.. יש דרך לשחזר את החומר (מעין אנפורמט או משהו כזה) ?? תודה רבה לעוזרים !
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כשאני מנסה להגדיל את המדיה פלייר לחלון מלא (ממש מלא, אלט+אנטר או דאבל קליק על המסך וידאו) זה עושה לי מסך שחור עם התמונה שהייתה ברגע המעבר למסך מלא, ולפעמים גם תוקע את המדיה פלייר. אני משתמש במדיה פלייר 11, חלונות XP, ניסיתי כבר כמה פעמים למחוק ולהתקין מחדש (גם עם הורדה של התקנה חדשה) ולא עבד. תודה מראש לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בכל פעם שהמחשב עולה מחדש שולחן העבודה לא עולה אלא מופיעה רק תיקיית "מסמכים" ומשם אני מנווט בסייר עד שאני מגיע לתיקיית שולחן העבודה ומשם ממשיך לעבוד כרגיל. ניסיתי להעלות את דיסק ההתקנה דרך הבוט כדי לתקן את הבעיה אבל אני לא מצליח (הוא רושם שיש לי שגיאה בI/O) ניסיתי לנתק את כל ההתקנים (אפילו עכבר) וזה לא עזר. יש דרך אחרת לתקן את זה???? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היה לי כרגע משהו מוזר, ברגע שגילגלתי למעלה\למטה זה עשה zoom in\zoom out לא יחסתי יותר מדי חשיבות, הפעלתי מחדש ועכשיו אומנם זה חזר לעבוד רגיל אבל בהרבה אתרים עכשיו אני רואה בזום. איך אפשר להחזיר את למצב הקודם? **לא משנה הסתדרתי** יש אפשרות לעשות איפוס בתצוגה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי למישהו יש רעיון איך אפשר להוריד את הסירטון הזה למחשב ? http://www.mako.co.il/home-family-relationship/family-kalia/super_nanny/Article-95a720af29f6c11004.htm תודה מראש אליאור
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


