תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך איזה תוכנה שתוציא לי את הקובץ מוסיקה שבתוך הקובץ הזה. תודה מראש, דור לוי
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לשנות רזולוציה של סרט מסוים כדי לאחד אותו עם סרט אחר לקובץ אחד. ניסיתי להשתמש בפילטר של VDub הresize, אבל משום מה שאני שומר הוא שומר את הסרט הישן פשוט עוד פעם ולא את הסרט המפולטר לרזולציה הרצוייה מה צריך לעשות? חיפשתי בגוגל ולא מצאתי תשובה לזה. עריכה: יש לי עוד שאלה קטנה, האם ניתן לצרוב בפורמט SVCD על DVD (ושיראו אותו נורמלי, עם תפריטים והכל)
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
העכבר קופץ לי כל הזמן לאותה נקודה אחרי כמה שניות ניסתי להחליף עכברים וזה לא עזר זה כנראה בעיה לא יודע איפה אולי זה איזה וירוס מוכר(ניסתי גם לעשות סריקה של וירוסים) היה לי עכבר אלחוטי לייזר החלפתי לחוטי עם לייזר ואז עוד הפעם וזה עדיין לא עובד
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מישהו מכיר מדריך לאנטי ורוס NOD32? הסברים על הפונקציות הבסיסיות... רצוי שיהיה בעברית או באנגלית קלילה לא שאני לא מבין אנגלית טוב פשוט פעם ראיתי את הממשק של התכנה הזאת והוא כל כך לא נוח שאם המדריך ישתמש באנגלית קצת מסובכת אני יסתבך תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום.מידי פעם המחשב זורק לי הודעה: mySQL error: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (11) mySQL error code: Date: Monday 30th of January 2006 08:45:22 PM מה זה??????.??
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום לאחר מעמצים רבים שהצחשב זורק אותי ממשחקים ניראה לי שהבעיה היא בדרייברים של כרטיס הכל המובנה פשוט הורדתי את הדריברים שהגיעו עם הדיסק והתקנתי אותם עוד פעם (ביגלל שגיע של מסך כחול שהיתיחס לתאימות דריברים של כרטיס קול) ולהפתעתי הרבה היתה לי הודעת שלדריברים אלה אין חותמת דיגיטלית של microsoft דבר שעסוי ליפגוע בביצועי המערכת . כמו ילד טוב הלכתי לעדכן דרייברים מהעטר של asus אך..... דריברים אלו(ויש רק קובץ אחד) עם אותה בעיה של תעימות המיפרט שלי מופיע בצד לכל המעוניין לדעת פרטים על לוח אם בבקשה תעזרו לי
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המחשב לא נותן לי לעסות רזולוציה גדולה יותר מ 1680X1050 יש לי מסך 21 וחידשתי גם את הדריבר של המסך וגם של הכרטיס
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
לאחרונה צצה אצלי במחשב בעיה מאוד מוזרה ואין לי מושג מה גרם לכך. הבעיה לפעמים קורה ולפעמים לא, לא ברור לי למה... כאשר אני מנסה להפעיל קובץ וידאו למשל או את דפדפן האינטרנט\קובץ EXE המסך נתקע ופשוט מתחיל לעמעם כל כמה שניות (כמו הבהוב כזה). אני לא חושב שזה משהו שהתקנתי כי לא זכור לי שהתקנתי משהו בזמן האחרון וגם וירוס לא נמצא בסריקה של AVAST ואני כבר לא יודע, אולי זה קשור לחומרה? אם למישהו יש רעיונות מה אפשר לעשות אשמח מאוד. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא מאמין שאין לוורד אופציה לתיקון הבעייה, אבל אני נכשלתי במציאתה :-\ ניסתי להעזר ב EasyHEB אבל הוא הופך את הסדר בין העברית לאנגלית יש למישהו פתרון לתופעה? אני משתמש בווינדווס ובאופיס XP האתר הבעייתי הוא: http://www.adsl.org.il/adsl-share2.htm תודה, HaimTS
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום , כמו שציינת יש תוכנות כמו pc virtual וגם vmware workstation 6 החדשה שיוצרת מקום וירטואלי להתקין מערכת הפעלה עכשיו יש לי שני שאלות : 1) אני יכול להקצות כמה גיגה שאני רוצה וירטואלי וזה לא באמת לוקח מהמחשב שלי שאני מתקין תוכנות ומשחקים עם ווינדוס וירטואלי בתוך התוכנה הוירטואלית ? 2) אם אני מכניס וירוסים למערכת הפעלה שנמצאת על התוכנה הוירטואלית זה מכניס לי את הוירוס לכל המחשב או רק במערכת הפעלה של וירטואל ואין לי כל דאגה למחשב שלי ? אני חייב תשובה על שני השאלות זה מאוד חשוב , תודה רבה רבה לעוזרים ושהיה שבוע טוב.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
סתם בשביל הכיף עשיתי עיצוב. רוצה חוות דעת, יש לזה\לי עתיד? https://www.dropbox.com/s/5y1zzzefnzdui96/cell7.jpg
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום , אני מחפש תוכנה שבה אפשר לשלוט במחשב המרוחק ואפשר להתקין בו תוכנה , ובמחשב השולט אני לא יכול להיות תוכנה כלומר חייב להיות מבוסס WEB , ובקיצור: controlled-program based controller-web based ללא אישור מהנשלט הרבה הרבה יותר עדיף , אם אין אני אסתפק תודה מראש אריאל
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
היי, יש לי DVD מקליט +R ברגע שסיימתי להקליט וסגרתי את הDVD אני לא מצליח לקרוא את החומר הקיים במדיה בשום מקום חוץ מDVD שונים (כלומר לא מחשבים וכוננים חיצוניים כאלה ואחרים). מבחשב הכונן קורא את זה שטח פנוי 0 קיבלוביט שטח בשימוש 0 קילוביט. חייב למצא פתון שאוכל להיכנס למדיה ולמשוך את החומר הקיים (כזכור הוא קיים כי אני רואה במכשיר DVD פשוט) האם תוכלו לעזור לי בבקשה ? תודה! שבת שלום
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש תוכנה טובה שיכולה להפוך קובץ AVI או MPG ל - MOV?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מישהו יכול בבקשה להגיד לי מדוע ה-EDONKEY לא עובד??הוא לא מצליח להתחבר לשרתים??אני לא מצליח להוריד כלום!!!
-
סרט בפורמט DATA עם איזו תוכנה אפשר לצפות בה?
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע היכן ניתן להוריד את קובץ ההתקנה המלאה של Microsoft Internet Explorer 6? אני לא מתכוון לקובץ של החצי מגה שמוריד לך מהאינטרנט את כל שאר הקבצים, אלא הקובץ המלא של הבערך 17 מגה כמו שמגיע על גבי CD שנועד להתקנה על מחשב Offline.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע שאפשר גם לעבור מעברית לאנגלית וההיפך ע"י לחצה על ALT ו-SHIFT אבל אני מעוניין לדעת איך להחזיר את הסמל הזה שמעביר בין השפות - האם מישהו יודע איך עושים את זה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי רווחים ענקיים בין השורות בוורד. יש דרך להקטין אותם? לדוגמה, במקום לרשום הוא רושם
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אם יש דיון קיים אשמח אם תפנו אותי אליו, חיפשתי ולא מצאתי תוצאות רלוונטיות. בכל מקרה, כרגע אני עם מחשב שלא פורמט כמעט 3 שנים, עכשיו יצאתי לחופשת שחרור ויש לי זמן אז החלטתי שאני עושה הכל מסודר... מבחינת אנטי ווירוס ופיירוואל כרגע אני משתמש בAVG וCOMODO. מבחינת תוכנות לרגיסטרי, ספייוואר, נקיונות וכו' יש לי המון תוכנות מותקנות על המחשב לא יודע עד כמה אפקטיביות הן... איזה מהם להשאיר? CCleaner AdvancedWindows Live Care - תוכנה לניקוי ספייוואר, רגיסטרי, וניוקוי כללי. AdAware PrivacyGuardian RegisteryMachine RegisteryBooster Spybot - Search & Destroy Spy Eraser Spyware Doctor ועוד משהו ששכחתי לשאול... יש תחליף לAcrobat ? קורא קבצי PDF אחר? תוכנה שפותחת יותר סוגי קבצים מWINRAR…
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, יש לי WIN XP PRO, כשהתקנתי אותו לפני כמה חודשים (אגב, הוא חוקי לחלוטין) , אז הורדתי את כל מה שלא הייתי צריך, והצלחתי לפי הוראות, להוריד גם את ה מסנג'ר שבא איתו (היו שניים, אחד WINDOWS ואחד MSN, אין לי מושג למה, ומה ההבדל) הפכתי את ה XP שלי שייראה הכי רחוק מ XP שאפשר - הוא נראה כמו WIN98, והתקנתי MSN מסנג'ר 5.0 , אחרי שהבנתי שיש לי חברים שמשתמשים בזה. יש כמה פיצ'רים שלא הצלחתי להשתמש בהם, כמו הלוח ציור או שיתוף יישומים, אז רציתי להתקין מחדש את המסנג'ר בדרך גיליתי באתר עדכון של מיקרוסופט שחסרים לי בערך 32 מגה של עדכוני אבטחה ופאצ'ים שונים, שאני מתכנן להוריד כשיהיה לי זמן (אני על מודם 56K..) בכל מקרה, התקנתי את MSN EXPLORER מתוך הדיסק של XP, כדי שהוא בתורו, יתקין לי את…
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש לי קובץ MDF וקובץ MDS אני רוצה לצרוב אותם על דיסק DVD (כי זה קובץ גדול של דיסק DVD) בתוכנה אלוכוהול 120%. איך אני עושה את זה? כבר ביזבזתי שתי דיסקים של DVD ואני די נואש. איך אני עושה את זה? תודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


