עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by udi,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה לסנכרון קבצים יש לי סטרימר ובתוכו HD של 1T על הסטירימר נמצאים הסדרות והסרטים שאני רואה אבל במחשב נמצאים כל הסרטים והפרקים החדשים מכיוון שמדובר בהמון סרטים וסדרות אני לא מצליח לעקוב איזה עברו לסטרימר ואילו נשארו עדיין במחשב המידע נמצא בכוונה בשניהם גם לשם גיבוי אז שוב שאלתי היא האם קיימת תוכנה לסנכרן את הקבצים באופן אוטומטי בין שני HD או שני תיקיות ( אם יש אפשרות דרך הרשת הביתית לבצע את זה עוד יותר טוב ) תודה על העזרה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  2. Started by shaithebest,

    שלום חברים שאלה לא לשימושי שלי...חברה שלי מעצבת גרפית משתמשת באילוסטרייטור adobe illustrator cs3 me הקיצ התוכנה נדפקה ואני רוצה להסיר ולהתקין מחדש זה ויסטה הום פרמיום אנגלית על לפטופ LG בחלון הוספה או הסרה הוא עוצר את ההסרה של מותקן לי התוכנה 3 פעמים משום מה ונותן לי שגיאה כזו: critical errors were found in setup session ha dependencies that cannot be satisfied please see the setup log file for details מה זה?מאיפה זה בא?כי שאר התוכנות של אדובי רצות חופשי מדובר על דיסק מקורי עם רשיון חוקי אשמח לעזרה קצת דחופה כי היא צריכה להגיש עבודות גמר תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. אני צריך תוכנה, לא משהו כבד שתיקח את הטקסט שבתמונה ותוריד לי אותו להדבקה כמו פרינט סקרין או משהו כזה. לדוגמא זה טקסט מובן לגמרי רק שהוא בקובץ של תמונה אז שתתרגם לי אותו לקובץ כתבן או משהו כזה, הבנתם?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. אני לא מוצא את זה הכל פה שונה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. איך אני מתרגם שוב עמוד אינטרנט שלם בגוגל כרום? היה לי את האופציה הזאת בהתחלה,אבל ביקשתי שלא ישאל אותי את זה יותר. איך עכשיו אני חוזר לאופציה הזאת שוב? תודה מראש!

  6. Started by parker8,

    אני מתכוון לא לאימג רגיל כמו-ISO אלא אימג' של MDF+MDS. ניסיתי לצרוב באלכוהול 120% אבל אני לא מצליח.... מישהו יכול לתת לי פיתרון בתוכנה אחרת או איך צורבים באלכוהול 120%? תודה מראש לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by אישי555,

    יש לי כונן עם ווינדווס7 אבל אני לא יכול לשמוע בו כלום. העברתי את קובץ ההתקנה של NVIDIA, אבל ההתקנה נכשלה והבנתי שזה בגלל שהקובץ שהעברתי היה מותאם ל-XP ולכן אין התאמה. נכנסתי לאתר ורציתי להוריד אבל לא ידעתי מה לבחור ב- Product Series. אודה אם תעזרו לי לבחור את מה שמתאים לי. שאלה נוספת: האם זה הדרייבר היחיד שצריך להתקין במ"ה חדשה? האם יש גם דרייבר של הלוח אם או שמה שדיברתי כאן זה בעצם הדרייבר של לוח האם?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by omrij,

    חינמית אם אפשר וחשוב שתהיה פשוטה לתפעול תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. אתה רק יודע את מספר האיסיקיו שלו. אגב, אם מישהו שולח לך SMS מאיסיקיו לסלולרי, תוכל להגיב אליו רק בכמה שעות הקרובות. אם תנסה להגיב אחרי כמה ימים מהסלולרי שלך, הוא לא יקבל את תגובתך על איסיקיו במחשב שלו.

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  10. יש לי 2 מחיצות בהארד דיסק שלי של 80 גיגה כל אחד ואין לי מושג למה אבל מהיום הראשון שהשתמשתי בהארד דיסק הזה השמשתי אותו בתור FAT32... המחיצות שאני מדבר עליהם הם D וכונן E, השאלה היא כזאת: כל התוכנות שלי מותקנות בכונן D (אנטי וירוס, כרטיס קול וכ'ו) אם אני יעביר את כל הקבצים והתוכנות שב D כמו שהם ללא שינוי לכונן E (שפנוי לגמרי כרגע) ויחזיר את כל הקבצים חזרה לכונן D באותו הסדר שהם היו מקודם התוכנות ימשיכו לתפקד כרגיל? או שהווינדווס יראה לי ארורים פיתאום?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by ed76,

    לאחרונה הורדתי סרט בארכיב tar . אחרי שפתחתי את הארכיב נוצר לי קובץ עם סיומת bin . שום תוכנה לא מזהה אותו ניסיונות לשנות לו את השם לסיומת avi, mpeg לא הצליחו. משהו יודע מה ניתן לעשות? תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  12. אני בא להתקין דירקטאיקס 9 C פתאום הוא אורמ לי הוא כבר קיים... אבל אני נכנס להתחל הפעלה וכותב שם DXDIAG וזה מראה לי שמותקן שם 9B ואני רוצה את C המערכת הפעלה שמותקנת אצלי היא WINDOWS XP SERVICE PACK 2 .. עכשיו השאלה שלי כזאת ... איך נאי יכול למחוק את הישן ולהתקין את החדש? או סתם להתקין את החדש על הישן

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by david86,

    אני צריך שתהיה תוחנה רדיו שאני ישדר באנטרנת שירים

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by aranz,

    שלום, אני זוכר שפעם הייתה אופציה של לשמור דפים במחשב ככה שאני יכול לראות אותם גם כשאני לא מחובר לרשת... אני יכול פחות לשמור את הדף אבל פעם הייתה אופיצה של לשמור את הדפים במצב של כמה לינקים בתוך הדף... כלומר עד 3 לינקים לעומק... אני לא מוצא את האופציה ואני אשמח אם תוכלו לעזור לי. תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. טוב מה שרשום בכותרת זה בדיוק מה שאני מחפש , יש לי מספר מדיות DVD גרועות עם קבצי MP3 שWINDOWS מתקשה לקרוא אותם. ניסיתי מספר כוננים אבל זה לא עוזר. הבעייה שWINDOWS ברגע שהוא נתקל בשגיאת קריאה מפסיק את כל ההעתקה וזה ממש מקשה כשיש המון קבצים ומחיצות. רציתי לדעת אם יש תוכנה שקצת יותר מצליחה לקרוא מדיות גרועות ופגומות, מדלגת אוטומטית על קבצים פגומים וממשיכה להעתיק מה שאפשר , ואם יש גם לוג נחמד של מה שהיא לא הצליחה להעתיק הרי זה משובח. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by שבע-שנים,

    שלום, יש לי דיסק DVD ובו משחק. כיצד אני יכול ליצור מהדיסק קובץ ISO (או כל פורמט image אחר) ? המטרה של כל העניין היא העברת הקובץ למחשב אחר שבו אין כונן DVD והתקנת המשחק עליו.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  17. יש לי קובץ וידאו קצת שאני מעוניין להפריד ממנו את הסאונד..... אשמח לקבל תוכנה והסבר איך לעשות את זה תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by club_501,

    אם איזה תוכנה אני יכול ליצור שומר מסך? אני רוצה שכמה תמונות יתחלפו במשך זמן מסויים

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Nurit2005,

    האם ישנם תוכנות המאפשרות בניית לחצני אתר ? תוכלו לרשום לי את שמותם זה דחוף!!!

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלום. יש לי מחשב נייד של LG, בו בדומה לכל נייד יש מקשי Function, שפועלים בלחיצה על מקש הFn בנוסף לאחד מהF-ים. F3-F12 מוגדרים מראש לכל מיני פעולות, ואת הF1 והF2 אני יכול להגדיר בעצמי. מה שבעצם אני צריך לעשות זה לבחור תוכנית EXE שתפעל בלחיצה על Fn+F1/F2. העניין הוא שאני מעוניין שמקשים אלו יבצעו את פעולת "השיר הבא" ו-"עצור השמעה" בוינאמפ או במדיה פלייר, ולא ניתן לבחור בשביל זה תוכנית EXE. יש איזשהו סקריפט שיכול לעזור לי להגדיר את פעולות אלו. אני בגדול יכול לעבוד עם Visual Basic וליצור EXE, השאלה אם ניתן להגדיר כזו פעולה. כל עזרה שהיא תתקבל בברכה, תודה רבה מראש. נ.ב: צירפתי תמונה של תוכנת ההגדרה של המקשים הנ"ל. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. על איזה חבילת מקודדים אתם ממליצים?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  22. תמיד חשבתי אם התוכנות האלה באמת עובדות. חיפשתי בגוגל ולא ממש מצאתי מישו שיודע להגיד חוץ מכמה משתמשים שכתבו שורה וחצי. למישהו יש תשובה חד משמעית סוף סוף?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by ksesa1,

    איך אני פותר את הבעיה הזאת? יש לי כרטיס מסך :NVIDIA GeForce 6800 GS זאת נראת לי בעיה בקול [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by itaysk,

    אני שם סרט DVD בכונן מנגן אותו הכל טוב. אם אני משתמש ב TVOUT כדי לראות בטלויזיה לא רואים כלום...כנראה בגלל ההגנה מהעתקות לא? יש פתרון לזה?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by Shortboarder,

    למי זה עבד??? מישהו משתמש בזה ??

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים