תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, אני בבעיונת, יש לי טאבלט (במבו A5) אם זה קריטי, עכשיו מאז שהוספתי מסך למחשב לא ממש יצא לי להשתמש בו כי...לא יצא עכשיו שבאתי להשתמש בו נתקלתי בבעיה, הטאבלט לוקח את השטח של 2 המסכים כ"שטח פעיל" שלו, מה שבפועל קורה זה שבגלל שהפוטושופ נמצא רק על מסך אחד אני בעצם מאבד חצי מהשטח של הטאבלט, והייתי רוצה לדעת אם יש שיטה כלשהי לנעול את הטאבלט רק על מסך אחד ככה שאני יוכל להשתמש בכל השטח שלו ולעבוד בצורה נוחה כמו שצריך? תודה מראש[br]פורסם בתאריך: 13.06.2009 בשעה 00:26:57 נפתר
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש למישהו תוכנה (עדיף דוס-BOOT עם הCD) שתעשה לי לכונן פרמוט מלא. או שיש למישהו רעיונות אחרים כי הכונן לא מפסיק לעשות שגיאות ולעיתים דחופות לא עובד. למרות שהוא חדש יחסית.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני זקוק לתוכנה שנועלת את מחשב/WIN XP ע"י סיסמה או משהו דומה, הייתה לי תוכנה אחת אבל אחרי הפירמוט שחכתי את שמה יש עצות לתוכנות חוץ מהאפשרות LOG OFF בWIN? כי זה לא ממש עוזר לי... תודה
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
העניין הוא כזה: הורדתי שיר מהאינטרנט והוא ירד בעוצמה אפסיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת. בשביללשמוע את השיר בעוצמה נורמלית אני צריך לשים את כפתור הווליום במערכת על פול ווליום. ניסיתי לשנות את ההגבר עם audcity ולא הצלחתי.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אתמול כשהפעלתי את המחשב, שנכנסתי ובדקתי את הדואר האלקטורני שלי שמתי לב למשהו די מוזר, כן כן זה היה ה-Outlook שלי שהשתגע ותתפלו לא רק לי לעוד הרבה טובים ואחרים... אני מאוד מבין במחשבים וישבתי על הבעיה הזאת שעה או יותר ולא הצלחתי למצאו פיתרון אני יודע חשבתי גם על להסיר את האופיס אבל מנסיון לא כדאי!... אז שאלתי אם משהו בכלל מכיר את התופעה הזאת והאם למשהו יש פיתרון?... תודה רבה ליאור מצורפת תמונה: Outlook.jpg
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
להסתכל את הסרט עם כתוביות.. בתודה מראש, borissurets
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
החלפתי את הלוח הקודם שלי (MSI G31M-F) ללוח פשוט עם כמה וכמה פיצ'רים לOC כדי להקפיץ את המעבד שלי לתדר מכובד, הלוח הוא G31M-ES2L של GIGABYTE, ומשום מה הלוח לא מזהה את האוזניות שלי כאוזניות, אלא כרמקולים בלבד. בREALTEK HD AUDIO MANAGER אני יכול אמנם לסמן שהDEVICE שהכנסתי לFRONT AUDIO JACK הוא אוזניות, אך עדיין אין לי לשונית HEADPHONES, וגם בהגדרות סאונד בוינדוס אין זכר לHEADPHONES, אלא רק SPEAKERS. כשאני מחבר את האוזניות מקדימה REALTEK AUDIO MANAGER חוסם את הסאונד מהרמקולים המחוברים לחיבור האחורי, אבל יש הבדל ניכר באיכות הסאונד שאני מקבל באוזניות כשהמחשב רואה אותן כרמקולים... לא יודע מה לעשות, יש רעיונות? :-\ TL;DR אין לי לא בוינדוס ולא בלוח הבקרה של כרטיס הקול את לש…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע שזה יכול לפעמים לקחת הרבה זמן להכין ואולי קצת מאמץ אם באמת משקיעים אבל מישהו יכול בבקשה להביא לי תמונה בתלת מימד של טיל? או לחילופין קישור להורדה של פרוייקט טיל מוכן (יש לי 3DMAX) אם אפשר יהיה טוב אם יהיה כתוב על הטיל NUCLEAR WAR תודה לכל העוזרים ;D
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לפרמט ולעבור לווינדוס 7 (סופסוף), אבל אני מפחד שכל הטורנטים שיש יימחקו ככה שהµTorrent לא ייקשר בין הקבצים לטורנטים ואז אני לא אוכל להעלות, מה שחשוב לי מאוד. יש אופציה שאני אוכל לשמור את קבצי הטורנט שיש לי כרגע ואיכשהו לטעון אותם אחרי הפירמוט ככה שהוא יזהה את הקבצים שיש ואני אוכל להעלות ? אני משתמש בµTorrent 2.0.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בזמן האחרון אני מקבל כל פעם הודעת שגיאה שהאקספלוררר חייב להיסגר (בוצעה פעולה לא חוקית) ואז מה שנישאר לי זה ללחוץ אישור ואז אני רואה שנעלמת לי השורה שלמטה (עם השעון וההתחל) וגם אני לא רואה את האייקונים שעל הדסקטופ (רקע). אני משתמש בווינדוס אקס פי ובתוכנה סטייל אקס פי. זה ממש מרגיז כי כל פעם אני צריך לכבות ולהדליק את המחשב שזה קורה..... מקווה שתעזרו לי כי אני משתגע מעצבים, ואני מפחד שיום אחד אני ישבור את המסך מעצבים......
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי דיסק שמחולק ל - 3 מחיצות כשאני מנסה לשנות את הגודל של אחת מהן עם PartitionMagic אני מקבל הודעת שגיאה והפעולה אפילו לא מתחילה. בהתחלה עבדתי עם PartitionMagic Pro ואחרי שלא הצלחתי לשנות את הגודל החלפתי את הגרסה והתקנתי את PartitionMagic 8.0. גם שם קיבלתי הודעת שגיאה שלא אמרה לי הרבה - error #11019. אני רוצה לציין שלא נראה לי שיש בעיה בתוכנה כי הצלחתי בעזרתה לאחד שתי מחיצות בדיסק אחר. יש לכם רעיון למה יכולה להיות הבעיה? מה אפשר לעשות? בתודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי דף בפלאש עם טופס שמורכב מכמה שדות טקסט וכפתור הגשה כשאני עורך את הפלאש אחרי שאני עושה Break Apart כדי לשנות את מה שכתוב באחד השדות ומנסה לעשות בחזרה GROUP, הכפתור של ההגשה נהיה בלתי לחיץ. מה אני עושה לא נכון?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם מותר לכבות את ה ANTI VIRUS כשמשחקים??? תודה
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך בתוכנה הזאת מגדירים שהתרגומים של הסרט בעברית לא יהיו הפוכים כי רואה תתרגום הפוך מה לעשות כדי לראות תתרגום כמו שצריך? ואיזה עוד תוכנות יש כמו התוכנה הזאת שאפשר לראות איתם תכני תלת ממימד כמו שצריך וטוב כמו התוכנה שציינתי איזה עוד תוכנות יש? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנות של מפעל הפיס.....כל תוכנה שמישהו מכיר תתקבל בברכה אני יודע שיש לוטו ג'ט וצ'אנס.....אם מישהו מכיר שיגיד לי מאיפה להוריד או להשיג זה יעזור לי מאוד!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מעבד 2500 בארטון וזיכרון 512 וכשאני צורב בVCD אז קידוד הסרט בנירו לוקח יותר משעה...!! מה לעשות כדי שיקח פחות זמן? תודה רבה לכל העוזרים
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אתמול המחשב שלי קרס הווינדואוז מסרב לעלות ניסתי SAFE MODE ואת שאר הירקות ואני לא מצליח לעלות את מערכת ההפעלה (WINDOWS XP PRO ) כנראה נמחק איזה קובץ חשוב מתקיית המערכת או איזה וירוס האם יש איזו תוכנה שאפשר לצרוב על דיסק או להכניס לדיסקט שמסוגלת לשחזר את מערכת ההפעלה אפילו רק להפעלה אחת כדי שאוכל להוציא מישם כמה עבודות חשובות ולגבות אותם???.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
Motherboard Name Gigabyte GA-EP35-DS3L דרייברים עדכניים מהאתר של Gigabyte כמו כן ניסיתי דרייברים עדכניים יותר 2.41 מהאתר של REALTEK ולפני יומיים יצא 2.47 שעוד לא בדקתי הבעיה היא לאחר יום או יומיים שמתי לב שזה קשור לUTORRENT בעזרת תוכנה שנקראת DPC LATENCY CHECKER שמראה אכן שהיוטורנט מפריע לפעילות של המחשב המחשב מתחיל להיקפא ולהשמיע צלילי פיצוח בזמן ניגון שיר או סרט ניסיתי מספר גירסאות של יוטורנט ואני לא עושה OC על כלום במחשב הזה של אחי כל עזרה תתקבל בברכה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שוב שלום, אולי כדי לחדד את נושא הדיון, אני מחפש מקור מידע פנימי באתר או חיצוני אשר משווה בין תוכננת PowerLink CRM לבין תוכנות אחרות מבחינת חסרונות מול תוכנות אחרות ומתחרים עיקריים שלה. אם מישהו יוכל לסייע... תודה והמשך שבוע טוב
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. הקלטתי באמצעות ממיר דיגיטלי DTT של Konka תוכנית טלוויזיה, ואני מעוניין להמיר אותה ל-AVI או לפורמט אחר. הממיר יוצר תיקייה ובה קובץ וידאו עם סיומת trp וכן שני קבצים קטנים האחד עם סיומת ifo והשני idx. הצלחתי להמיר את קובץ הוידאו ל-AVI אבל המרת האודיו לא הצליחה - נשמעים קולות צורמים ומקוטעים. מישהו נתקל בבעיה דומה? ניסיתי לעשות זאת עם כמה תוכנות שונות אך ללא הצלחה. אגב, מעטות הצליחו להמיר את הוידאו כיאות. הקלטתי בממיר 30 שניות ותוכלו להוריד את הקובץ שנוצר מכאן. http://www.sendspace.com/file/fuvdvi אודה למי שינסה להמיר את הקובץ ולחוות את דעתו בעניין. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
בוקר טוב, נכנסתי להגדרות ומסתבר שמהירות האינטרנט שהייתה מוגדרת היא 256K, אגב המהירות הייתה מוגבלת ל kb\s330. שיניתי הגדרה זו ל 10M (המהירות הורדה שלי היא 1 מגה לשנייה) ובמיקום לא נגעתי (Middle east) ועדיין לא עזר והוא מוריד ב330 KB/S
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש פלאג-אין ל ווינאמפ שפועל אם ICQ שמשנה את הסטאטוס שלך ב ICQ אוטומטית. כמו שהיה( או עדיין יש) ל YAHOO מסנגר. הכוונה היא שהוא ירשום בסטאטוס את השיר שמתנגן כרגע ב ויינאמפ. מישהו מכיר?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים !!!! אני מחפש תוכנה טובה וקלה לשימוש לעריכת סרטים והעברה ל-DVD ... אני מדבר על סרטים כמו בר-מצוות וחתונות (אני מעביר את הקלטות שלי לדיסקים של DVD ורוצה להוסיף כל מיני תפריטים ותתי תפריטים) אני מחפש תוכנה שתהיה עם כל מיני אופציות נחמודת ותוספות , לא כבדה מדי כמו premiere , אלא משהו פשוט וטוב! תודה !!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי אלבום מוזיקה מכווץ בראר וכשאני בא לפתוח אותו אני מקבל שתי הודעות. ההודעה הראשונה: No archives found ההודעה השנייה: לתהליך אין אפשרות גישה לקובץ מאחר שהוא נמצא בשימוש על-ידי תהליך אחר. יש לציין כי הקובץ המכווץ בגודל של 53MB כלומר אמור להיות בתוך הקובץ משהו.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


