עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by סופגי,

    חברים יקרים, בימים האחרונים אני עובד על אילוסטרציה של ידידה שלי בשביל להוציא אותה בדפוס ולתת לה ליומולדת, אז בקיצור, הכל טוב ויפה, עד שאני מגיע לעניין השיער, שהוא מאד קופצני, ואני ממש מסתבך עם לעשות את כל הקצוות http://www.zix.co.il/images/z-648037874.jpg גרסה סופית: כאן: http://mrsufgi.deviantart.com/art/Naama-s-Present-106033442 באופן כללי, אני צריך הארות וכל מיני, ואיך לעזאזל אני עושה את השיער הזה שלא יראה תלוש מהמציאות. למרות שנראה לי שסיימתי. בברכה, אורי.

    • 1 תגובה
    • 860 צפיות
  2. Started by I7210I,

    שלום יש לי כמה בעיות ואשמח אם תעזרו 1)יש לי מישהו שאני רשום אצלו במסנג'ר אבל הוא לא רשום אצלי עכשיו כל פעם שאני מתחבר למסנג'ר הוא רואה אותי ואני לא רואה אותו בעצם..איך אני יכול לחסום אותו מהמחשב שלי? 2)יש לי אנטי וירוס NOD 32 והתקנתי אותו במחשב אחר שאין לו אינטרנט עכשיו השאלה שלי זה איך אני יכול להוריד למחשב השני את המסד נתונים המעודכן של האנטי וירוס? 3)יש לי עידכון לIE 7 ואני מעדכן דרך האתר של WINDOWS והעידכון נכשל..ודרך העידכונים אוטומטיים גם.. מה עושים בנידון הזה? תודה

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  3. Started by Psy,

    תוכנה חינמית מעודכנת וטובה שמתאימה למחשב (הכי חשוב שלא תעמיס עליו)

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  4. ניסיתי להתקין את המדפסת ב- win vista 64bit, עם הדרייבר שהורדתי מאתר היצרן. הוינדוס נותן שגיאה ואומר שלא ניתן להתקין מכיוון שהוינדוס חוסם את NT 4.0 drives. מישהו יכול להגיד לי איך אפשר להפטר מהבעיה?

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. שלום לכולם יש לי עכבר LX7 אלחוטי עם WAVE... עכשיו הכל עובד טוב ! עם הקדימה ואחורה בFF .. לפעמים הוא לא רוצה לעבוד פשוט לא עושה כלום... אני צריך לעשות ריסט כדי שיעבוד... מה זה יכול להיות? כל כך מעצבן... תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  6. Started by Spirit Crusher,

    אני מחפש אנטיוירוס שאפשר לאתחל איתו את המחשב לפני שעולה הווינדוס בכדי להסיר וירוס... מישהו מכיר איזה תוכנה?

    • 2 תגובות
    • 803 צפיות
  7. יש לי מחשב אצל בן דוד שלי, יש לו בעיות במחשב בערך פעם בשבוע.. ונמאס לי כבר לקפוץ אליו ולסדר לו... אז רציתי לדעת אם יש תוכנה שתוכל לאפשר לי השתלטות מלאה + נעילת מקשים למשתמש על המחשב שלו...

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by גליטו,

    נסיתי לפתוח את הפורטים לבד אבל אני לא מצליח ...התקשרתי לספקית האינטנט כדי שיפתחו לי את הפורטים והם רצו שאני אתן להם מספר של איזה פורטים לפתוח כאילו של איזה תוכנה ... איך אני יודע איזה מספר או מה שזה לא יהיה שייך לתוכנה שאני רוצה איפה זה רשום ? חפשתי בתוכנה אבל לא מצאתי ואני לא יודע איפה לחפש שם .. אני רוצה לפתוח את הפורטים של האימיול utrronrt bitrronet תודה מראש לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  9. Started by גליטו,

    שלום לכולם... השארתי אתמול בלילה את המחשב דלוק וכשקמתי ראיתי שהוא עשה ריסט על דעת עצמו .. מה יכולה להיות הסיבה ואיך אני מתקן את זה ? אין מצב של הפסקת חשמל ואז המחשב עלה שוב כי יש לו מנגנון שאחרי הפסקת חשמל המחשב לא עולה שוב ..

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  10. כשאני גולש באינטרנט פתאום נפתחים לי מלא מלא מלא מלא טאבים ריקים (BLANK) וזה לא מפסיק וצריך לצאת מהאינטרנט עם מנהל המשימות. זה כבר ניהיה מעצבן, עד אתמול זה היה פעם ביום , עכשיו זה לפעמים כמה פעמים ב10 דק' זה כבר מעצבן... http://up38.siz.co.il/up1/xkt1tmymz4oo.jpg זה מה שקורה... למישהו יש פיתרון? (חוץ משחזור) - התקנתי מחדש את האקספלורר - התקנתי את כל העידכונים האחרונים. - הווינדוס חוקי, עם רישיון חוקי. - סרקתי מלא פעמים קבצים מרגלים,וירוסים,וכל הג'אנק שמסביב.

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  11. זה בעיה ממושכת לפני חודשיים זה קרה לי כבר.. הוא קורס כל פעם שאני גולש הרבה... פתאום קורס... מה אפשר לעשות ? הסרתי פרופיל מחקתי אותו לגמריה מחקתי FLASH והתקנתי מחדש... מה זה יכול להיות???

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  12. שלום... אז ככה..יש לי שני תחנות XP שמותקנות על VirtualBox ורציתי לדעת איך אפשר להתחבר ממחשב אחד לשני ... זה פשוט כאילו אין תקשורת ביניהם גם אם אני מקצה כתובות IP לשניהם... ברגיל אני יודע לעשות את זה רק שבתוכנה בין שני המחשבים אני לא מצליח... אשמח לקצת עזרה בעניין או אפילו לאיזה מדריך טוב... כי בינתיים לא מצאתי דרך לעשות את זה.. תודה.

    • 8 תגובות
    • 781 צפיות
  13. Started by dennis14,

    אני מתקין כרגע את הדרייבר של הלוח שלי (P5B DELUXE) ומופיע לי המסך הזה עם 5 אופציות: 2 של INTEL ICH8 ו - 2 של JMICRON בגרסאות 32/64BIT ואחת של FREE DOS COMMAND PROMT. על מה מדובר פה בעצם ומה לבחור ?

    • 0 תגובות
    • 791 צפיות
  14. Started by liran324,

    אחרי שפירמטתי והתקנתי מחדש את המחשב הוא עבוד ממש אבל ממש ממש לאט בלי סיבה שאני גולש באינטרנט רק אז הcpu מגיע לבין 60 ל80 אחוז בשימוש, עשיתי איחוי סרקית וירוסים וכל העניין הזה ולא מצא כלום. למישהו יש עוד רעיונות?

    • 10 תגובות
    • 986 צפיות
  15. 1 אם אני מנוי פרימיום כמה אני יכול להוריד בחודש ? 2 מה זה בדיוק TrafficShare ?

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  16. Started by ran28,

    שלום, הורדתי אימיול בוסטר 0.8V וזה מוריד לי 10ק"ב לשניה, וזה איטי רצחח!! מה ניתן לעשות כדי להאיץ את האימיול ואיך?! תודה מראש לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 994 צפיות
  17. Started by zombie,

    יש לי בעיות לצפות בטלויזיה בmedia center(דרך כרטיס טלויזיה)אני מקבל מריחות ואיכות ירודה ו"גווסטינג" אבל שמתי לב שגם תכנים שהקלטתי לפניי התחלת התופעה נמרחים כשאני צופה בהם...יכול ליהיות שהבעיה היא בתוכנה?

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  18. 1. אני לא מצליח להתקין דרייברים של Nvidia, ניסיתי הכל, אני מסיר את הדרייבר הקודם דרך הוספה והסרה של תוכניות ודרך מנהל ההתקנים, אני מוחק כל זכר לדרייבר הקודם, רג'יסטרי, תיקיה של nvidia, מפעיל את ההתקנה החדשה (ניסיתי את 180.84 שהוא בטא וגם את 180.48), מחכה 2 דקות ואז מופיעה הודעה שהמערכת לא השתנתה, ניסיתי בערך 5 פעמים, גם עם Safe mode, גם עם תוכנה להסרת דרייברים קודמים, ופשוט תמיד מופיעה ההודעה הזאת. מישהו יודע מה הבעיה? 2. איכשהו, למרות ששיניתי את מיקום ההורדה של google chrome לתיקית הורדות של ויסטה, הוא תמיד פותח של תיקיה הורדות בתוך מסמכים משום מה, מישהו יודע מה הבעיה גם פה? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  19. Started by daniel0089,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3637440,00.html דניאל.

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  20. Started by RanN19,

    יש תוכנה שמגבירה את הרמקולים ב-v6!! פעם היית לי אותה ועכשיו אני לא מוצא אתץ זה בשום מקום... משהו יכול להביא לי את התוכנה עם הסבר

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  21. אהלן, עקרונית השאלה בכותרת, מישהו מכיר תוכנה שכזו? בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  22. שלום לכולם! רכשתי אתמול כרטיס מסך חדש 4850 ואני די מבסוט ממנו אבל יש בעייה אחת. התקנתי את כל סוגי ה3DMARK וכולן פשוט מסרבות לפעול, הן קופאות בקטע של הלוגו בהתחלה, מזה יכול להיות? הכל עובד לי חלק, קרייסיס GTA 4 עובד פיקס, וכו'... וכו'...... אני מודה מראש על כל עזרה כי כבר התייאשתי ???

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  23. היי ניסיתי לשמור את המיילים אבל לא מצאתי שום דרך , אשמח לקבל עזרה תודה

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  24. Started by Styx,

    אז ככה לאחרונה שאני מנסה לחבר את MP3 למחשב המחשבב מזהה את הMP3(e250(של סנסה) אבל לא מאשפר להעתיק קבצים מ/אל הנגן(לא פתוח תיקיה במחשב שלי שהיא של הנגן ובנוסף זה (שמחברים את הנגן) שאין לי USB 2.0 למרות שיש לי ולאחר בדיקה בDEVICE MANAGER ראיתי שיש לי כמה התקנים שהם לא מותקנים בעצם(והבנתי איך שהו שזה קשור) שהם: Other Pci Bridge Device Pci memory controller Sm Bus Controller מה עושים?? נ.ב לוח אם gigabybe GA-k8n pro sli USB CONTROLLER:USB2 Controller nVIDIA nForce4 SLI (CK8-04) - EHCI USB 2.0 Controller

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות

דיונים חדשים בפורומים