עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום אני רושם הודעה זו ע"מ להזהיר אתכם נכנסתי לאתר הנ"ל שהובא בהודעה ה-1 בת'רד בפורום קונוסולות http://www.ps3hax.net/showthread.php?t=6131 ולצערי, האתר כולל וירוסים\תולעים\טורינס ועוד... שהציפו לי את המחשב ושינו כל מיני דברים והתקינו תוכנות זודוניות למחשבי אני עובד עם נוד 2.70.32 ומעודכן (3338) ותוכנת ספיבוט (1.6.0.31) מעודכנת גם כן. לצערי האנטי-וירוס לא הצליח לעצור את המתקפה הזו (אולי מפני שהגרסת התוכנה לא מעודכת ודי ישנה<מי שיכול לשלוח לי בהודעה פרטית גרסה חדשה זה יעזור>) והמחשב הוצף אני מנסה להסיר עם הספייבוט אבל לא ממש הולך.... :-\ אשמח לעזרה בענייין הזה. להלן סקיין שוט של התוכנה ספייבוט לאחר סריקה (אני כמעט בטוח שזה לא מצא את כל מה שנכנס לי למחשב וזה רק…

  2. Started by menahem2009,

    קניתי SSD OCZ VERTEX 3 התקנתי עליו וינדוס והוא לא מהיר בהרבא מהדיסק קשיח הרגיל מהעתקה מSSD לSSD הוא מעתיק לי על 120 140 מגה לשניה וגם בהפעלה של המחשב לוקח לי 40 שניות עד שהמחשב עולה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by ilia121,

    אהלן אנשים, יש לי בעיה בתוכנה Outlook Express, היא פשוט מסרבת לזכור את הססמאות של חשבונות המייל שלי. ניסיתי להגדיר חשבונות חדשים, לעשות זהות חדשה ושום דבר לא עזר. מן הסתם שמסומן לזכור את הססמא, ובאמת אחרי שאני מקיש אותה אז הוא זוכר אותה, אך אם אני מכבה את התוכנה ומדליק אותה שוב אחרי כמה דקות, היא מבקשת את הססמאות שוב - לכל החשבונות. אני משתמש ב-Windows XP. תודה לכל העוזרים.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by aaalon,

    יש לי המון שירים בmp3 מסודרים בתקיות לפי זמרים ועוד כמה פרמטרים איזה תוכנה יכולה לארגן לי אותם ברשימות להשמעה בצורה מתוחכמת יותר מווינאמפ? אולי יש פאצ לווינאמפ או תוספת...???

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. יצרתי קובץ ב"פנקס רשימות" של sitemap. השאלה שלי האם ישנה דרך להפוך\להמיר קובץ זה לדף אינטרנט? אם כן, אשמח לדעת כיצד? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  6. כל פעם שאני מחפש זה מציג לי הורדה אחת, אותה הורדה! ולא מבין למה אם אני לא טועה רק שאני מחפש קבצי אודיו זה לא עושה בעיות! אני יביא תמונה שאני יצליח לעלות אותה לאינטרנט יש לי פשוט עם זה בעיה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  7. שלום אנשים, לצערי הרב נתקלתי בבעיה שאין לי מושג איך לפתור אותה. אחי הקטן השתמש בלפטופ שלי, כאשר בתום השימוש ניסה לכבות את המחשב. אלא שכאשר לחץ על SHUT DOWN, עלה מסך העידכון שציין שהוא מתקין עידכונים וכי אין לכבות את המחשב ו\או לנתקו מהחשמל. לצערי הרב, אחי החליט שזה יהיה חכם ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור הPOWER ולהתעקש עם המחשב שייסגר באותו הרגע. המחשב נסגר, באמצע התקנת עדכון של מע' ההפעלה. וכעת, שלא במפתיע, המחשב אינו עולה. [עולה מסך שמציין שחסרה רשימה ארוכה של קבצים הנמצאים בSYSTEM32]. שאלתי היא כזו: הווינדוס שמת הוא WIN XP, הייתי מפרמט אותו, אלא שעל המחשב שמור מידע מאוד מאוד יקר שבשום מחיר איני יכול להרשות לעצמי למחוק אותו. ניסיתי להשתמש בREPAIR TOOL שנמצא בדיסק של WIN XP,…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by sapartil,

    הדרייבר שמגיע עם המצלמה מחייב אותי לסמן וי במשבצת כדי שאאשר למייקרוסופט לאסוף מידע על הגלישה (הסטטיסקות שהם צריכים אנאערף) קיים דרייבר שמפעיל את המצלמה ולא דורש שום הצהרה ? המצלמה microsoft הדגם VX 2000

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  9. לא שיניתי כלום, לא עשיתי עדכונים, זה לא רק בWMP, עכשיו שעשיתי ריסט זה בכל התוכניות וזה קרה פתאום.. פתחתי קובץ של סרט וזה פשוט התחיל לנגן רק את הסאונד בלי התמונה? מה עושים?!

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Boomer,

    אני די בטוח שבמחשב שלי זמני הטעינה במשחק ארוך יותר מבמחשבים אחרים באותה רמה או אפילו פחות טוב. זה הכי בולט במשחק BF1942 שכאשר אני חוזר למשחק אחרי שעוברים מפה אני רואה שכל האנשים בסרבר שהיו במפה הקודמת כבר נמצאים. למישהו יש מוסג למה זה ככה? ראו מפרט.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by LIRON1,

    שלום יש לי תוכנה שקיבלתי עם המצלמה (zoombrowser מי שמכיר) אני מתקין אותה ואני מקבל שגיאה כמו למטה בתמונה. ראיתי שרשום שם משהו שקשור ל TEMP ולא מזמן רכשתי SSD והעברתי את כל הקבצי TEMP לHDD מה הבעיה ? עריכה: לפני זה התקנתי את התוכנה בלי להשים לב פעמים כאילו גם על HDD וגם על SSD ואח"כ מחקתי אותם ידנית כלומר רק את התיקיות שלהם תודה [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  12. מחפש E-MAIL CLIENT ל WINDOWS 7. כמובן חשוב התמיכה בעברית מימין לשמאל. יכולות BACKUP קלות לדואר. IMPORT של דואר וכתובות מ OUTLOOK EXPRESS. המלצות בבקשה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by FatherBoard,

    כשאני מנסה להתחבר, אז הוא לא מזהה לי חיבור אינטרנט. אני עם אינטרנט כבלים ומודם LAN. מה עושים?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by singera,

    שמעתי על תוכנה שאפשר בעזרת 2 מסכים ומקרן להקרין וידאו קליפים (MPEG) שכאשר יש מסך בקרה עם PREVIEW של הקליפ והמסך השני מחובר יחד עם מקרן ומראים את הקליפ בFULLVIEW מישהו יכול להגיד את השם??

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by bariko,

    שלום רב, הרבה פעמים קורה שחילוץ RAR נכשל עקב קבצים פגומים. לעיתים, אני מצליח לסדר זאת באמצעות אופציית ה-REPAIR של WINRAR אבל לא תמיד זה עוזר. לכן רציתי לשאול, אם קיימת תוכנה שיכולה להצליח בתיקון, במצבים שבהם ה-WINRAR REPAIR נכשל. העדיפות היא כמובן לתוכנה חינמית, אבל אם מדובר על תוכנה בתשלום, אז אני מקווה לפחות שתהיה לה אחוז הצלחה גבוה בתיקון קבצים פגומים, אחרת אני שם את כספי על קרן הצבי תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by IG,

    שמעתי שיש תוספות כמו שעון מעורר ותוספת shat doun... מישהו יכול לתת קישור?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  17. Started by tecore,

    לדוגמא יש לי קובץ PDF עם 100 Pages, ואני מעוניין לצמצם שיהיה בכל עמוד, 2 עמודים (כמו האופציות שיש בהדפסה) ולשמור את הקובץ כ-PDF. תודה!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. יש לי מצלמת וידאו מותקנת ועובדת, וגם לצד השני. שיחות מהמחשב שלי למחשב אחר ברשת המקומית עובדות כמו שצריך. שיחות מהצד השני למחשבים אחרים (לא ברשת המקומית) עובדות כמו שצריך. אבל כשאנחנו מנסים לדבר שנינו רואים עיגול מסתובב והוידאו לא מתחיל! מה אפשר לבדוק? אולי צריך לפתוח פורטים בראוטר? יכול להיות שזו הגרסה של סקייפ (במחשב אחד מותקן 4.1 ובשני 2.5)?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  19. Started by Your Master,

    אני מחפש תוכנת שליטה על מחשב ברשת אשמח למוע על מה אתם ממליצים ושמח במיוחד לקבל קישור להורדה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  20. יש לנו בעיה קטנה שלא מצאתי לה פתרון כבר הרבה זמן אנחנו משתמשים בישומים מבוססים SHAREPOINT 2003 כמו אתרים שיש עליהם חומר מסוים ואז פותחים את קובץ הוורד או הXL ששמור על האתר עורכים אותו ושומרים (ללא הורדה של הקובץ והעלאה חזרה לאתר) הכל היה טוב עד שהעברנו את המחשבים שלנו לWIN 7 ויחד עם זאת לOFFICE 2010 ברגע שנכנסים לקובץ התוכנה קורסת אוטומטית מישהו יודע אולי במקרה מה אפשר לעשות?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by idanmal,

    שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים . כבר שבוע שאני מנסה להתקין את התוכנה GPU-Z אך ללא הצלחה, אני לוחץ להפעיל אותו אחרי התקנה והוא קורס רושם לי עליו להסגר. יש למישהו איזה רעיון למה זה קורה ולא משנה מאיפה ובאיזו גרסא הורדתי. מערכת ההפעלה שלי היא WIN64, כרטיס המסך שלי הוא MSI HD7970 /OC אני יודע שיש תוכנות אחרות אבל אני רוצה להבין מה הבעיה חוץ מזה שהיא נוחה. תודה.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by +Eliran+,

    מישהו מכיר אולי איזה מדריך שמלמד איך לעבוד עם האאוטלוק? אפילו משהו בסיסי ובעיקר איך אני מסנכרן איתו דברים. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by amir.o,

    איזו תוכנה עדיפה לבדיקה של טמפ' מעבד

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by jj516,

    שלום רב, לא מזמן התקנתי מחדש את הווינדוס XP ועכשיו יש לי בעיה מוזרה ב Explorer. ישנם מספר אתרים שכאשר אני נכנס אליהם המחשב עושה לי ביפ אחד או שניים... אין לי מושג מה זה ולמה זה, למישהוא יש?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by koboc9,

    אני מחפש דריוורים, המחשב לאחר התקנת XO PRO בעברית. לוח האם הוא : IPILB-BL אני זקוק לכל מה שתמצאו, תודה.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים