תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי אחת היא עושה את החלק הראשון אבל בשני ניתקעת... עם מישהוא מכיר תוכנה טובה שיתן לי את השם בבקשה....
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאני צורב איזה קובץ BIN\CUE מסויים הנירו האפס רושם לי Power Calibretion Error ודופק תדיסק@!!@#![
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי... אני מעוניין להכנס לנושא הקוד וריציתי לדעת איפה יש מדריכי וידאיו או מדריכים בעברית ללימוד CSS משלב עיצוב האתר בפוטושופ, חיתוך וקידוד CSS... כדי שאוכל לנתב ת'אתר ל ASP.... אשמח לעזרה או אם יש תוכנה מיוחדת שעושה חיתוכים לפי ההגדרות שלך ויוצרת לך CSS איכותי... כי ה CSS שPS יוצר לא משהו ודיי מסורבל... אשמח לעזרה תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי R9800SE קיבלתי איתו דיסק של ATI באמצע התקנת הדריברים מופיעה ההודעה: "error extracting support files: the file or directory is corrupted and unreadable"
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היתחלתי ליפתוח מסמך דף חדש.ורציתי לייבא תמונה בקבצים סיומת JPG. ופתאום ניסגר לי תוכנה Adobe Flash CS3 Professional ועוד משהו מצייר קו ישר .ובוחר שהקו יהיה נקודות חתוכות. ופתאום ניפתח לי word 2007.משהו לא בסדר בתוכנה Adobe Flash CS3 Professional אני היסרתי תוכנה Adobe Flash CS3 Professional. והיקנתי מחדש.ועדיין אותו בעיה מוזרה. זה מעצבן... איך פותרים את הבעיה הזאת? איך מגדירים מחדש ברירת מחדל מחדש התוכנה Adobe Flash CS3 Professional? מיכאל
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כול פעם שאני מדליק outlook Express הMessenger ניפתח יחד איתו,איך מבטלים אותו ומוחקים באותה הזדמנות :s05:
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה , והמסך הראשי לבחירת הכרטיס טלויזיה מופיע על שיטת שידור של ארה"ב והלשונית מושחרת כלומר לא ניתן לשנות ל PAL . אני יודע כנראה למה כי כשהתקנתי רשמתי ארה"ב כי חשבתי על השפה ולא על השידור . הבעיה שאני מנסה להתקין שוב הוא זוכר את הרישום שלי ולא נותן לי להגיע לבחירה של איזור השידור . אני צריך לדעת אם אפשר לשנות עכשיו או איך מוחקים את התוכנה שלא ישאר לה שום זכר בל לפרמט את המחשב .
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, יש לי את התוכנה abc ואני לא רוצה לזייף!!! איך אני צריך להגדיר ? ושאני יעלה בלי הגבלה- ושוב בלי זיוף!!! תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
MODS, אני לא יודע אם מותר או אסור אבל ראיתי כמה THREADS שעוסקים בתוכנות P2P. אז ככה, עזבו אתכם מ-EMULE KAZZA IMESH WINMX וכו'... לפחות אם אתם רוצים פרקים של סדרות או סרטים. תתחילו פה: http://bitconjurer.org/BitTorrent בשביל התוכנה עצמה (חינמית לחלוטין). תמשיכו פה בשביל הפרקים/סרטים וכו': http://205.158.61.205 http://wwww.hotfire.net בערוצי IRC (פשוט תעשו חיפוש ערוצים עם המילה TORRENT) והכי חשוב פה: www.google.com חפשו BITTORRENT ותמצאו הרבה...... דוגמא לכדאיות: פרק של BUFFY ששודר בארצות הברית היום נמצא אצלי כבר כמה שעות.... כנ"ל לגבי חברים ER וכל סדרה אחרת... תהנו.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
Internet Explorer 8 RC1 הודלפה. לפני שבועות, וניתנת להורדה (לא מאתר מיקרוסופט) . רושם ראשוני הוא שיש שיפור עצום מIE7 ושיפור יציבות וביצועים מורגש מIE8B2 בהחלט שווה לנסות. לדעתי מיקרוסופט הולכת להפתיע לטובה בסיבוב הזה, עם מערכת הפעלה, דפדפן ושירותי אינטרנט מוצלחים. בהחלט מהווה (סוף סוף) יתרון ראוי לFirefox 3.1, לומרות שהתמיכה בסטנדרטים עדיין נמוכה יחסית למתחרים. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לחבר שלי את התכונה דמיון DAEMON Tools והוא לא עובד לו תראו תמונה http://www.rar.co.il/files/eMule-1135004836.jpg הילד בתמונה זה חבר שלי
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שתאפשר לבנות את ה"מפה" של המסכים שאותם אתכנת - ואם אפשר שהתוכנה תהיה ידידותית וקלה(כלומר רק איך המסך ייראה) האם יש כזו? תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מקווה שאני מפרסם את הבקשה בפורם המתאים אפרט קצת יותר על הבקשה שלי אני מחפש תוכנה ידידותית אשר בעזרת אני אוכל ליצור קובץ סרט, GIF פלאש לא משנה לי איזה סוג בעזרת קובצי סרטים אחרים ותמונות כמו ה MOVIE MAKER של מיקרוסופט רק עם יותר אפשרויות של אפקטים למשל להרכיב תמונה גדולה מכמה קטנות ומעבר רציף בין הסרטים לתמונות ולא מעבר חד אני צריך לבנות מצגת נחמדה ליום הולדת של ידידה ולעלות אותה ל YOUTUBE או ל FACEBOOK תודה מראש על העזרה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לסנכרן או לעביר את הפרופיל שיש לי בWIN 7 בFirefox עם מערכת הפעלה ubuntu 10.04 יש דרך כול שהיא? אני משתמש בגרסה האחרונה של Firefox תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי ושלום אני מחפש תוכנה להוצאת קול מסרטים בפורמט FLV ניסיתי הרבה תוכנות וברובם אין אפשרות להמיר פורמטים כמו FLV אשמח לקבל המלצות תודה רבה ותודה מראש עדי
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הנורטון מצא Backdoor trojen ולא הצליח למחוק אותו. מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש למשהו תוכנה כזאת או מכיר אחת? (שיש שם גם ערוצי ספורט ;D) זה דיי דחוף :-\
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה הפורום המתאים באבל בכל מקרה... התקנתי לפני כמה ימים את windows xp מחדש על המחשב ועכשיו אני לא מצליח להוריד את adobe reader מהאתר הרשמי של החברה הדפדפן פשוט קורס כשאני מנסה להוריד את התוכנה (עם explorer 7 או עם FF3). בעיה נוספת היא שכאשר אני מנסה להוריד למשל תוכנה כמו cpu-z אני מקבל במקום קובץ setup קובץ שהאיקון שלו הוא לבן (זה שהמחשב שואל עם איזו תוכנה אני רוצה לפתוח את הקובץ) יכול להיות שחסרה לי איזו שהיא תוכנה? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני משתמש מרוצה כבר כחצי שנה בavg, אך לאחרונה הוא מציג הודעה שהרישון יסתיים בינואר. על איזה אנטי וירוס חינמי אתם ממליצים ?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי בעיה חברי המטומטמם שלח לי קובץ כזה ופתחתי אותו ויש לי בעיות במחשב המחשב נתקע ונגיד שאני נכנס למשחקים וממזער אותם אז הסימן של העכבר נהיה שקוף ושאני עושה ריסט זה מסתדר.מה עושים ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אתמול בלילה השתמשתי בWindows Live Messenger 2009 14.0.8050 התנתקתי לכמה דקות.. ואז רציתי שוב להתחבר והמסנג'ר פשוט לא התחבר, אחרי שלחצתי על "כניסה" המסנג'ר פשוט במצב שהוא כותב לי נכנס... אבל הוא לא, אז עשיתי לו תיקון הפעלה מחדש וזה הסתדר. למחרת בבוקר ניסיתי שוב להיכנס הפעם שוב הוא לא נכנס אז הסרתי אותו הפעלתי מחדש והתקנתי את הגירסה החדשה יותר Windows Live Messenger 2009 14.0.8064 וגם הגירסה הזאת פשוט לא מתחברת ואחרי שאני לוחץ על "כניסה" שוב זה רק חושב וחושב ולא נכנס השארתי אותו אפילו רבע שעה, בדקתי שהשרת של מסנג'ר פעיל והוא היה פעיל, בדקתי את חומת-האש שהמסנג'ר לא חסום למרות שהוא לא היה בכלל חסום עוד לפני שהגעתי לכל המצב הזה, ניסיתי להסיר ולהתקין את הגירסה הזאת(14.0.8064) …
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היי אנשים... יש לי את הקאזה החדש 1.7, למרות שהבעיה הייתה גם עם הגרסא הקודמת...השימוש במעבד נע בין 80-90% וזיכרון הוא לוקח 33-50... לפני הפירמוט הוא לקח מקסימום 10 מ"ב ובקושי השתמש במעבד...יש סיבה למה זה ככה? תודה, חציל
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מודע שיש הרבה תוכנות שעושות את זה אבל אני מחפש תוכנה שעל ידי לחיצה על שילוב מקשים במקלדת, תתחיל להקליט וידאו מהמצלמה ושכמובן תרוץ ברקע, את זה לא הצלחתי למצוא עדיין. יש לי מצלמה Logitech C270 HD אומנם היא מגיעה עם תוכנה שגם מקליטה אבל אין אפשרות לעשות זאת על ידי שילוב מקשים.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אבי קנה מצלמה קטנה, שמקליטה על MINI DVD (דיסק DVD קטן מאוד). נכנס שם רק 21 דקות באיכות גבוהה (ברירת המחדל נמוכה מידי בשבילי, שהיא 30 דקות). אני רוצה לקחת 2 סרטים שצילמתי, להעברי למחשב, ולצרוב על DVD אחד (רגיל). ניסיתי כמה אופציות: לקחת דיסק מספר 2, להעתיק את כל הקבצים שבו שנקראים VTS_01_1 וכו, עם שינוי שם למספר רץ. למשל אם הקובץ האחרון הוא 05, אז כתבתי 06 גם לקבצים הנלווים ל VOB שהם- VTS_01_0.BUP , VTS_01_0.IFO. (חוץ מ VIDEO_TS שזה התפריט) כאמור זה לא עבד וה DVD לא זיהה, פעם אחרת הוא לא ניגן את הסרט ש"הוספתי". אני מתעסק בעריכת וידאו ומכיר טוב את התחום- כמובן שניתן להעביר את הקבצים ולחבר אותם בתוכנת עריכה/קידוד מחדש, אבל לא בזה אני מעוניין. אני מעוניין לקחת 2-3 דיסקים שצול…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-


