עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני עובד עם אימיול תחת ווינדוס ויסטה. בהתאם להוראות מפורטות שקראתי באינטרנט, שיניתי את ה-max connections בהגדרות של ויסטה ועידכנתי לגירסה של tcpip.sys חדשה שאמורה לתמוך בהגדלת-max connections וב-half open connections (נעשה לפי הוראות מדוייקות שקראתי ברשת). כעת, כאשר אני עובד עם אימיול, לאחר כמה שעות המחשב לפתע קורס. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה ? מערכת: Q9550, 4GB, Asus P5Q Pro, ויסטה SP1.

    • 2 תגובות
    • 778 צפיות
  2. Started by arie2006,

    שלום , אני מחפש דרייברים תואמי win_xp ללוח אם p5lp- le של asus (מחשב HP ). חיפשתי באתרים של ASUS ו- HP אך לא מצאתי . תודה מראש על העזרה והמידע

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  3. Started by gabriel6,

    שלום, אני מחפש פונטים של ברקוד - גם אם אינם חופשיים אבל שיש לכם נסיון איתם והם עובדים בדקתי כבר מספר פונטים אך התברר כי אינם יעילים (קוד 39 , DAFONT ועוד) אשמח לקבל עצה ממי שכבר משתמש תודה ושבוע טוב, גבריאל

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by batyaz,

    אני מחפשת מעצב לתמונת מחזור בבית הספר של ביתי. מי יודע איפה אפשר לעשות, או מי עושה עבודות כאלה ? תודה בתיה

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  5. Started by zahiz007,

    ערב טוב לכולם, הורדתי גוגל כרום (אחלה תוכנה בינתיים, מהירה מאוד). בכל מקרה באתר המכללה (יוצר ע"י חברת ידעון) אני מקבל התראה על בעית safari (מצורף קובץ). תהיתי האם יש פתרון... תודה! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 783 צפיות
  6. Started by yirmio,

    יש לי בעיה מוזרה. אני משתמש באינטרנט אקספלורר 7 עם כל העדכונים. בכל פעם שאני מנסה להכנס לעמוד הראשי של וואלה לוקח כמעט דקה עד שהוא מגיב. מכאן והלאה הכל רץ חלק. אבל כשאני לוחץ על לחצן "אחורה" לעמוד הראשי - שוב לוקח כמעט דקה. הבעיה היא באתר וואלה בלבד. אשמח לעזרה! תודה!

    • 0 תגובות
    • 920 צפיות
  7. שלום , קיבלתי עם המחשב שלי אך ורק דרייברים לויסטה , עכשיו אני צריך להוריד דרייברים של אודיו : HD Audio Codec Driver ועכשיו החברה שלי היא : Realtek , אני מנסה דרך האתר לא זז לי בכלל . ואיך אני יודע במדויק איזה גירסה אני צריך / יש אחד לכולם ?

    • 4 תגובות
    • 956 צפיות
  8. Started by edenpo,

    חברים שלום רב! לאחר מאבקים רבים וניסיונות שכנוע ולפני שאני מוציאה איזשהו חלק משמעותי מהמחשב, אני פונה אליכם. האם ישנה איזושהי אפשרות לחסום משחק רשת כדי שלא ניתן יהיה לשחק בו במחשק או אולי כדי שלא יהיה ניתן להוריד אותו מחדש מאינטרנט? מאוד מאוד אודה לעזרתכם, כי מצבינו רע מאוד.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by t-macc,

    האלן אחי הכניס לשנייה את ה DISK ON KEY שלו אליי למחשב וישר העביר וירוס. http://www.zix.co.il/basic.php האנטי וירוס לא מוחק אותו,ושאני מנסה ידנית למחוק אני לא מצליח למצוא אותו במחשב. נעשו סריקות עם אותו אנטי וירוס נוכחי ו SPYBOY ועדיין לא נמחק. אשמח לעזרה..

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  10. Started by Alexkmr,

    כתבתי בטבלה מילים באנגלית ותירגום שלהם. איך אני עושה שהמילים יסתדרו על פי ה-ABC אוטומטית.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Vaz,

    אם אני שם סרט על מסך מלא full screen רואים מסך שחור במקום תמונה...מה עושים ? ניסיתי להסיר להתקין מחדש - ושאני מפעיל הסרטים לא עובדים בכלל יש שגיאה בתוכנה.

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  12. Started by Dunul,

    שלום, יש לי את הגרסא האחרונה של המסנג'ר... ובכל פעם שאני משאיר את המחשב דלוק ללא כל פעילות, לאחר זמן מה הנסמג'ר מתנתק מעצמו. יש לי פיירוול של קספרסקי, והגדרתי אותו כדי שיוכל לעבוד טוב יותא מול המסנג'ר, ללא הצלחה. יש פיתרון? (WIN XP)

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. Started by solo53,

    Drive Snapshot מישהו מכיר ניסה לעבוד איתה? זו תוכנה גיבוי

    • 1 תגובה
    • 543 צפיות
  14. Started by Svinka !,

    שלומות... קניתי מחשב (מפרט בצד) ואני לא יכול להפעיל 3DMARK... לא 2005 לא 2006 כשאני מנסה להריץ אחת מהם נפתח לי מסף של טעינת התוכנה ומסביב ניהיה מסך שחור... וזה רושם שיכול להיות שהמחשב יקטע ליותר מדקה... הבעיה שהוא ניתקע ולא קורה כלום גם אם אני אחכה שעה. זה השלב שבו הוא בודק מערכת... אם מישהו יוכל לעזור אז תודה... http://service.futuremark.com/home.action;jsessionid=835C5AAB63B8D0A1F674FE8365B952CB?resultId=651639&resultType=19 זה התוצאה שלי.... מפרט בצד.. האם זה תקין ? או שמשהו במחשב שלי דפוק? -.-

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by someone,

    הבעיה היא כזאת: שאני פותח קבצים בעברית זה פותח אותם כמו שצריך, אבל לאחר שאני שומר אותם לרשימת השמעה ויוצא מהתוכנה, ברגע שאני פותח את הרשימה הם מופיעים בתור סימני שאלה, והבעיה היא שגם בשם קובץ שלהם הם מופיעים בתור סימני שאלה ולכן התוכנה פשוט לא מנגנת אותם.. הקטע זה שאני פותח את אותם קבצים אחד אחד שוב אין את הבעיה הזאת, וקבצים באנגלית באותה הרשימה הוא מנגן כמו שצריך. מישהו יכול לעזור ? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 693 צפיות
  16. Started by viper_sb,

    הורדתי את התוכנה HIDE MY IP אך עדין אתרי ההורדות הגדולים לא נותנים לי להוריד במכה אחת כמה הורדות (מה שתוכנה אמורה לעשות ) מה אני צריך לעשות כדי שהתוכנה כן תסתיר את כותבת הIP שלי ?

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  17. http://www.vimeo.com/928615 אני מאוד מאוד מעוניין להוריד את הסרטון הזה מהSTREAM הנ"ל על מנת להכניסו למצגת מסויימת.. יש דרך כלשהיא שזה יהיה אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  18. Started by Styx,

    כפי שאנרמ בכותברת אבל לא WINDOWS MOVIE MAKER וגם לא premiere(כי זה כבד מידי למשב שלי ומסובך בשביל חדשים) משהו באמצע אני מניח

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  19. Started by Odedb52,

    אהלן חברים. רציתי לשתף אותכם בעבודה שסיימתי כרגע (לקח לי כ-4 שעות ). ה- htc TRIBAL החדש: http://up36.siz.co.il/up3/oyg4tbdmczz2.jpg במידה ויהיה שינויים/עדכונים/תיקונים, אשנה את הלינק. אשמח לקבל ביקורות ותגובות. עודד ב.

    • 4 תגובות
    • 884 צפיות
  20. ביבוא יש רק internet explorer איך אני מעביר את המועדפים מ chrome ? תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  21. Started by gilp123,

    שלום, אני מחפש תוכנה שתמיר לי קובץ מ PDF ל WORD . עד כה, כל התוכנות שמצאתי המירו לי, אבל העברית יוצאת הפוכה ולא ברורה. אשמח לקבל עזרה. גיל

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. שלום ברשותי צורב DVD שמסוגל לצרוב במהירות של עד X16 אבל אני נוהג תמיד להוריד את מהירות הצריבה. האם ניתן לעשות את ההגבלה הזו לקבועה כדי שלא אצטרך כל פעם לשנות ידנית בתוכנת הצריבה?

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  23. Started by Tal14,

    אני מנסה להכנס לאתר http://www.only-music.co.il/ וזה לא עובד אצלי גם באקספלורר וגם בפיירפוקס. באקספלורר זה אומר This program cannot display the webpage, ובפיירפוקס Address Not Found אצל כל החברים שלי זה עובד ניסיתי לאפס הגדרות למחוק קוקיס היסטורי הכל ושום דבר לא עוזר.. מה אפשר לעשות? תודה

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  24. Started by ychig,

    כשאני מנסה לעשות REPAIR זה לא מצליח, כבר התקנתי גרסא חדשה באנגלית ועדיין יש את הבעיה..

    • 6 תגובות
    • 880 צפיות

דיונים חדשים בפורומים