עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by lielmar1,

    שלום לכולם !! יש לי נגן winamp ועכשיו אני בא לראות סרט של dvdrip והנגן רק משמיע קולות הוא לא מראה לי את הסרט אבל נגיד אני שם סרט רגיל הוא מראה הכל טוב תודה לעוזרים !!

    • 1 תגובה
    • 472 צפיות
  2. שלום רב, אני זקוק לתוכנת UNINSTALL עבור מחשב לפטופ של החברה. אני עצמי משתמש בתוכנה YOUR UNISTALLER 2008 שנחשבת לאיכותית, אבל שילמתי כסף עבור רישיון חוקי. פניתי ליצרנית בשאלה האם אוכל להתקין את התוכנה על מחשב נוסף, נאמר לי שאהיה חייב לרכוש רישיון גם עבורו. לכן, לפני שאני נאלץ שוב להכניס את היד לכיס ( ), רציתי לברר האם קיימת חלופה חינמית, שתעשה את העבודה בצורה טובה. בדקתי ברשימת התוכנות בדביק, ולא מצאתי משהו כזה. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  3. Started by gaziter,

    אני לוחץ על SLEEP או על HIBERNATE וזה סתם נועל את המחשב מה לעשות???[br]פורסם בתאריך: 5.01.2009 בשעה 16:53:06 הקפצה[br]פורסם בתאריך: 5.01.2009 בשעה 17:19:33מישהו???מצטער על ההקפצות פשוט זה נורא דחוף...

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  4. מחפש תוכנה חינמית או לרכישה שתבצע גיבוי על פי שבועות, ימים, שעות, תאריכים.. למספר תיקיות מוגדרות ומיילים ( PSD ) או אל כל תכולת המחשב. המון תודה לעוזרים (:

    • 1 תגובה
    • 517 צפיות
  5. Started by גליטו,

    שלום לכולם....אני רושם את ההודעה הזאת גם בבעיות בתוכנה או חיפוש תוכנה וגם בחומרה כי אני לא יודע מה הבעיה ואיפה היא ...אז שינסו לעזור לי בשני המקומות כי לא כולם נכנסים להכול ...אז אני מצטער מראש...ובבקשה אל תחסמו את זה ...תודה קניתי מחשב לפני 3 חודשים בערך ויש לי איתו כמה בעיות... יש למישהו איזה תוכנה או איזה אפשרות לבדוק אם כול החלקים של המחשב שקבלתי תקינים ? כי אולי קבלתי חלקים פגומים או משהו כי מהתחלה זה לא עבד כמו שצריך וחלק כמו שמחשב חדש אמור לעבוד ... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  6. זה כל כך מעצבן !@# אני בוחר צבע וfont, הולך ושם את הסמן של הכתיבה באמצע משפט (כדי להוסיף משהו בצבע וכתיב שונה), וזה משנה לי אוטומטית לצבע ולפונט של המשפט הזה ! יש לי כמה הערות ממוספרות, ואם אני מוחק אחת באמצע, הוא ממספר לי את כל מה שאחריה בהתאם.. אבל אני לא רוצה את זה !! ועוד הרבה דברים מעצבנים :\ איך אני יכול לבטל את כל אלה בבקשה ? תודה מראש :]

    • 0 תגובות
    • 521 צפיות
  7. למי שלא יודע vcpoker זה תוכנת פוקר אינטרנט עכשיו במחשב הישן שלי היה בעיה להיכנס איתה לשרתים של התוכנה חשבתי שזה אולי בגלל שהוא ישן וזה ואולי זה משפיע בכל אופן כנראה שלא...גם במחשב הנוכחי התוכנה מסרבת להתחבר לשרתים אלא אם אני מנסה להיכנס איתה כמה פעמים ואז אולי היא עושה טובה הבעיה היא רק אצלי כי ניסיתי להריץ אותה על מחשבים אחרים והיא ישר מתחברת יכול להיות שזה קשור ל ISP...דיברתי איתם אולי הם יודעים משהו בקשר לזה ואמרו לי שהם לא מספקים תמיכה לתוכנות... התוכנה מבוססת ג'אבה ...התקנתי כמובן את הג'אבה גרסה אחרונה ופשוט ללא הצלחה יש מישהו פה שמכיר את התוכנה או יצא לו לשחק פוקר איתה? או מישהו שסתם יש לו איזה רעיון יש לציין שזה לא תמיד היה ככה...במחשב הישן היא פעלה מצויין עד שהית…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  8. Started by omer0777,

    שלום הורדתי icq 6.5 וגם 6 ושאני נכנס לicq הכל בסדר ואז שאני נכנס לרשום הודעה לחבר זה נתקע לי עם אתם יודעים אני ישמח כ ל כ ך ויש לי מחשב חזק אז אין שום קשר למחשב

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  9. Started by omer0777,

    שלום הורדתי icq 6.5 וגם 6 ושאני נכנס לicq הכל בסדר ואז שאני נכנס לרשום הודעה לחבר זה נתקע לי עם אתם יודעים אני ישמח כ ל כ ך

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  10. מישהו מכיר תוכנה שנותנת סביבת עבודה של N95 שאני יוכל להפעיל דרכה יישומים שלו ללא פלאפון? לא מצאתי באף מקום..

    • 7 תגובות
    • 789 צפיות
  11. ולפני שכתבתי את ההודעה שלי חיפשתי קצת מדריכים והסברים פה ולא מצאתי את מה שאני מחפש אני חדש בכל העסק הזה של הלייטרום ולא יודע מה קורה עם התוכנה זה לא קרה לי לפני להלן הבעיה: צילמתי באיזה אירוע הכנסתי את כל התמונות ליטשתי ערכתי הכל הגעתי ל slideshow עשיתי מסגרת שחורה ושאני עושה אקספורט זה לא עושה לי את זה מדוייק ומשאיר לי שוליים מה זה יכול להיות ? נסיתי כבר להתעסק בהכל וללא הצלחה אשמח עם תעזרו לי בנדון. מתן

    • 0 תגובות
    • 888 צפיות
  12. Started by shaithebest,

    שלום חברים אנשי קשר שלי במסנג'ר מתלוננים על זה שאני שולח להם לינקים לפרסומות אינטרנט שהם וירוסים אני לא מתחבר בכלל והם אומרים שהם מקבלים ב4 בבוקר וירוסים ממני איך יכול להיות שיש לי סוס טרויני או תוכנות ריגול?? יש לי פאקין קספרסקי הרוסי המעצבן הזה טעות שרכשתי אותו וגם לפני שבוע פירמטטי את המחשב לא יכול להיות שיש לי תוכנות ריגול אני עושה סריקות עם תוכנה טובה ADAWARE איך מתקנים את זה ככה שהוא לא ישלח יותר פרסומות לאנשי קשר שלי במסנג'ר? תודה וכל הכבוד לצה"ל

    • 6 תגובות
    • 2.9k צפיות
  13. כאשר ההתקנה עובדת ומגיעה ל 60% המחשב מאתחל את עצמו , מדובר בהתקנה של Zone Alarm-Internet suite האחרונה (גרסה 8) , הייתה לי לפני זה גרסה ישנה יותר , הורדתי אותה ועדיין הבעיה נמשכת ... תודה לעוזרים ...

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  14. הותקן SERVER 2008 עם EXCHANGE 2007SP1, עכשיו אני צריך לקנפג אותו סך הכל לסינכרון פגישות בין המשתמשים שאוסיף לדומיין. אשמח לעזרה צעד צעד, זה סך הכל כל הדרישה שלי מהמערכת המפוצצת הזאת כרגע. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  15. Started by urilotan,

    שלום לכם. רציתי לדעת האם מישהו מכיר בארץ, חברה שמתמחה בבניית מפרטים לצורך עבודה של Post production? הכוונה חברות כדוגמאת - boxx, lantech , cad2 וכדומה שמתחמות במיוחד במחשבים לצורך אנימציה תלת מימדית, קומפזטיניג, חוות רינדור וכדומה? אשמח לדעת, תודה.

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  16. שלום המחשב שלי לא מעדכן את האנטי וירוס בטענה "שלא ניתן להתחבר לסרבר" זה קורה גם עם המון תוכנות (אי סי קיו , משחקי רשת, אניטי וירוס ) בקיצור לא מעדכן כלום. מה אני עושה במצב כזה ?חסרים לי דרייברים? תדוה מראש.

    • 30 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. יש למשהו מושג איך לנגן את הסרט הזה? יש לי קובץ שכביכול נראה כמו קובץ הפעלה לתפריט. index.bdmv אבל לא ממש עובד. סרטי ה HD עם סיומת MKV עובדים אצלי בסדר גמור בדרך כלל תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות
  18. Started by Vaz,

    יש לי איסקיו 2003 b בזמן האחרון שאני מנסה לשלוח sms אני מקבל הודעת You must activate your account in order to send SMS messages. Click here for free activation http://www.icq.com/sms_act כשאני לוחץ על הקישור הזה ל קורה כלום.......זה מוריד מין קובץ ולא עוושה כלום. מה עושים ? גם התקנתי איסיקיו חדש וניסיתי לשלוח sms ושוב אותה השגיאה זה קשור לגרסה של האיסיו ? מישהו מצליח לשלוח sms ?

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  19. Started by yosda-boy,

    שלום רב, לא מיזמן היה לי וירוס ועשיתי Fornat, אבל בformat היה לי בעיה עם החילוק זיכרון. אז אמרו לי שזה לא נורא ואח''כ יש תוכנות שיכולות אחרי הformat, להזיז את הזיכרון מהכוננים מה שם התוכנות?. בתודה מראש yosda boy!

    • 2 תגובות
    • 810 צפיות
  20. Started by SaXtoR,

    שלום אני מחפש אלטרנטיבה לתוכנה הנ''ל שמורידה סרטונים מאתרי יוטיוב למינהם.. מאוד מאוד חשוב לי שתיהיה קלה לשימוש, ולא מציקה כמו הTUBE HUNTER שכל פעם צריך לרענן(F5) את הדף וללחוץ פליי ואז קופץ חלון וצריך לעשות OK ועוד אלף אחד דברים(אופציית קידוד, איפה לשמור, וכו' וכו') מה שגם באג רציני בתוכנה: אחרי מספר הורדות בו זמנית(7-8-10) התוכנה מתחילה להיתקע ובכלל לא מצליחה להוריד שום דבר... אני צריך משהו ממש בלי הגבלה. שיתמוך ב100 הורדות בו זמנית.. מצידי שיוריד כל אחד על 4KB, אבל העיקר שהכל יהיה בהורדה ולא יתקע באמצע או בכלל לא יתחיל להוריד! ניסיתי את xVST והיא כמעט לא תומכת בשום אתר =\ ניסתי גם עוד תוכנות אחרות קטנות שאני לא זוכר את שמם, וגם איתם זה לא ממש הלך חשוב מאוד: ** חובה שיהי…

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  21. Started by orelzion,

    אז כמו שכתוב בכותרת, אני משתמש בפיירפוקס פורטבל, והפלאגין של WMP לא עובד לי. כלומר הוא מותקן על המחשב אבל לא עובד. יש פתרון? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  22. היי, יש לי צורב של ASUS 1814BLT ורציתי לדעת האם יכול להיות שאם יש לי מדיות לצריבה איכותיות אז שתוכנת הצריבה תעשה בעיות? אני זקוק לצריבה מדוייקת ואיכותית ככל הניתן - האם נרו מספיק טובה? ואם לא אז על איזו תוכנה הייתם ממליצים? [עדיף תוכנה חינמית]

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  23. הורדתי את התוכנה הזאת ואני לא יודעת מה לעשות עכשיו אמרו לי שכדאי שהיא תעבוד מהר אני צריכה לשנות את הפורטים שלה ל 7000 אני לא מבינה כלום במחשבים אז משהו יכול לעזור לי ולהסביר מה אני צריכה לעשות עם התוכנה ? ואם באמת צריך לשנות את הפורטים אז יש לי מקסימום פורטים ומינימום את שניהם צריך לשנות ל 7000 או לא ? תעזרו לי בבקשה ותודה מראש

    • 4 תגובות
    • 839 צפיות
  24. Started by ElemenTal,

    אחרי שהתקתי את הדריבר 180.48 ניהיה לי בעיה שכל פעם שאני מפעיל את המחשב אחרי שהוינדוס עולה יש כמה שניות שיש מין באג של צבעים שרצים על המסך, לפעמים זה לא עובר ופשוט ממשיך לעשות את זה וצריך לעשות רסטרט ולפעמים אחרי שהצבעים כן עוברים המחשב בכל זאת נתקע וגם צריך לעשות רסטרט. עזרה בבקשה

    • 1 תגובה
    • 547 צפיות
  25. Started by sagioto,

    היי, השתמשתי בתוכנה TVersity ועכשיו הסרתי אותה, אני מנסה להשתמש שוב בשיתוף של WMP אבל הוא לא עובד ועל פהם שאני מפעיל מחדש את התוכנה הוא מציג לי את העובדה שהשיתוף לא עובד ומפנה אותי להגדרות השיתוף של WMP. מה עושים? איך גורמים לזה לעבוד?

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות

דיונים חדשים בפורומים