עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by KapiSH,

    כולכם וודאי מכירים את קבצי ה-NFO עם תמונות ה-ASCII בתוכם... הבעיה שלי היא שבחלק מקבצי ה-NFO שאני מוריד משום מה נכתבים בזיגזג... שורה ריקה שורה מלאה... דוגמא: כפי שבטח כבר הבנתם זה אמור להיראות כך: מה שאני עושה זה פשוט לוחץ על "חץ למטה" ו-"אנטר" וחוזר חלילה... כמובן שאני לא יכול לעשות זאת על כל הקובץ... לכן אני מעוניין לדעת אם ישנה תוכנה שמסירה כל שורה שניה ריקה במקום השיטה הצולעת שלי...? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. ראית שכולם עם זה רק אני נישארתי עם האקספלורר שאגב סבבה אבל אם כולם אבל כולם עם הFIREFOX הזה שווה לנסות..

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by tomushko,

    יש לי תאורה מחשב כל מה שדרוש כדאי להרים תאורה אבל מה אין לי תוכנת תאורה שאני שולט בה דרך המחשב!! בבקשה תעזרו לי באיזה תוכנה אתם ממליצים לי להשתמש?? ואיזה תוכנה אפשר להשים את התאורה שתיהיה אוטומטית???

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by mosfos,

    שלום! אני מעוניין לדעת האם יש אפשרות להטמיע כתוביות בסרט בפורמט divx - ולצרוב אותו כדי שיהיה אפשר לצפות בו במכשיר הקורא divx - בדיוק כמו שמטמיעים כתוביות בסרט mpg שאפשר לראותו במכשיר dvd האם קיימת תוכנה שמטמיעה כתוביות בסרט divx?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. הפורטים הם: UDP 6676 TCP 6666 מדובר ב TLN אימיול תודה לעוזרים!

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  6. שבת שלום, התקנתי XP חדש לאחר שהקודם קרס בצורה מפתיעה. עדכנתי הכל, ואז ניסיתי לעדכן את כ.המסך לגרסה החדשה ביותר (whql) שהיא 258.96, וכשאני מפעיל את המחשב מחדש- אני מקבל רזו' של 640X480 ו-4 ביט של צבע, ללא אפשרות לשנות. גיגלתי קצת, לא מצאתי תשובה חד משמעית. עשיתי ROLLBACK, וחזרתי לנק' המוצא. ניסיתי להתקין את ה whql הקודם (257.21)- אותה התוצאה. Rollback ושוב אנחנו באותה נקודה(שהיא אגב דרייברים מתחילת השנה). הסיבה אגב לרצון לשדרג היא תופעת Tearing ששמתי לב שקוראת בעת הפעלה סרטי HD (מה מותקן? ffdshow,ace filter , haali, core codec , והכל מוגדר היטב למיטב ידיעתי). תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by RX7,

    אני לא מצליח לראות את התמונות בחלון הודעה בצד של האיסיקיו.. וגם אני לא מצליח לשים תמונה שלי וגם אני לא מצליח להסתכל בפרטים כשאני פותח אתה חלון שיחה ולוחץ על פרטי חבר נסתי להסיר ולהתקין מחדש ועדיין הבעיה נמשכת יש עוזרים ?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  8. היי, פתאום מופיעה לי השגיאה הנ"ל בדפדפן כרום: הבנתי כבר,ששגיאה זו קשורה להרצת הFlash והJava בדפדפן כרום,אך בכל זאת - לאחר הסרה והתקנה מחדש של הדפדפן,גם של הפלאש + גם של הג'אווה=השגיאה ממשיכה. בהגדרות הדפדפן,בתוך הגדרות מתקדמות;הגדרות תוכן:כל ההגדרות על "מומלץ". איך מתקנים בעיה זו? תודה רבה מאוד מראש .

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by s.m.a.s.h,

    לפני כמה זמן הייתה לי בעיה רצינית באינטרנט שלא יכולתי לכתוב בעברית אז חבר שלי הציעה לי לנסות את avent browser לפני שניסיתי את אוונט ברווסר ניסתי את מוזליה וזה ממש דפדפן גרוע שהרבה אתרים לא תומכים בו אז הלכתי ל אוונט ברווסר שהוא בלי פופ אווטס ועוד כמה אפשרויות אז ניסיתי וכל מיני אבל עדיין אני קצת יותר מעדיף אקספלורר אז באתי היום לשאול אותכם מה יותר טוב? אוונט ברווסר או אקספלרור

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  10. FF לוקח לי 20 עד 50 אחוז מCPU בד"כ ומאט את המחשב שלי ממש (התקנתי את גרסה 3 שהורדתי מהאתר של מוזילה) בכמה אמרו ששיפרו את הזיכרון שזה לוקח? נראה לי שקראתי משהו על זה ששיפרו אני בטוח שזה לא אמור להיות ככה, אבל למה זה ככה בכל זאת? תודה איל.

  11. Started by junkam,

    קראתי שנתגלה כשל אבטחה חמור ב-Winamp האם זאת אומרת שצריך להפסיק להשתמש בתוכנה הזאת? ואם כן יש לכם המלצות לנגן מדיה טוב כמו Winamp?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  12. יש לי תוכנה PICO 2000 למצלמות הבטחה ואני לא מוצא תS.N שלה והחברה פשטה תרגל.עזרה!

  13. Started by puuma,

    שלום התקנתי ווינדוס 7 ויש לי ווינאמפ. אחרי ההתקנה שאני שומע שירים יש רעשים ברקע ולפעמים השיר נהיה קצת איטי לכמה רגעים... התקנתי דרייבר קול מעוודכן והמיקרופון מכובה למישהו יש מושג מה התופעה הזאת? תודה ???

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by rikus,

    הי, אני מחפש תוכנה חינמית, שמאפשרת לי לכתוב את השאלות שאני רוצה ולתת תשובות אמריקאיות, עם כמה שיותר תשובות, ובסוף יתקבל מסד נתונים שמשקלל את כל התוצאות של הסקר בצורת גרפים. איך קוראים לדבר כזה באנגלית? QUIZ POLL?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by sharki2,

    תראו, עשיתי פירמוט למחשב, ויש לי כרטיס קול מובנה בתוך לוח האם של אינטל (סוג הלוח הוא: intel D845GRG). לא יודע אם זה יעזור אבל רשום על הריבוע שמחובר ללוח אם שממנו יוצאות היציאות של הסאונד, רשום fox conn. מצאתי איזשהו סוג של דרייבר באתר של אינטל אך זה לא מתאים. בבקשה, מי שיכול להביא לי דרייבר מתאים אני מאוד מאוד מאוד אודה לו....

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  16. Started by LiranUdi,

    התקנתי איזה משחק וכשנכנסתי אליו קיבלתי הודעה מהad-aware שהקובץ steam. משהו הוא malicious ומשהו שקשור לסיסמאות אם לא רשמתי סיסמא מהדקה הראשונה שהוא היה על המחשב, עד שמחקתי אותו הוא עדיין יכול לגנוב סיסמאות? ועשיתי לקובץ repair ואז delete. תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  17. שלום, משום מה אני נחסם בכניסה לאתר - מקבל הודעה בסגנון: 403 Forbidden Request forbidden by administrative rules. זה קורה רק בפיירפוקס, בדפדפנים האחרים אני מצליח להכנס לאתר. אשמח לשמוע כיצד לפתור את הבעיה. תודה, הסתדרתי

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. שלום! יש לי ווינדוס 7, ואני משתמש בחשבון מנהל. פתחתי משתמש חדש רגיל ואני רוצה למנוע ממנו גישה לכל התוכנות והכוננים (כולל הכונן השני שהוא לא של המערכת). אני רוצה לאפשר לו גישה אך ורק לתיקיה של הקבצים של אותו משתמש בכונן C וכן למספר תוכנות ספציפי שאני יגדיר (כלומר שהוא לא יראה בכלל באיזה תוכנות אני משתמש, חוץ ממה שאני הגדרתי שכן). יש איזו דרך לעשות את זה? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by g2c,

    שלום, אשמח לקושחה שעובדת לנתב d-link 6740u של בזק. כשמתחבר אליו, כותב update software. די לינק ישראל אומרים שאין להם קושחות של בזק. וקושחה שלהם שאיננה של בזק מסורבת עי הנתב. תודה רבה

  20. Started by e-r-a-n,

    השאלה שלי היא קצת יותר מורכבת, יש לי משהו כמו 70איש כרגע באיסיקיו, וזוהי רשימה מדולדלת מעוד הרבה אנשים שהיו לי באיסיקיו בעבר. ההיסטורי זה נושא שחשוב לי, אבל ישנם אנשים שכבר מחקתי או אנשים שההיסטורי של השיחות שלי איתם, ממש לא חשוב לי. לפני כל פירמוט אני מגבה את התיקייה של ה ICQ רק בגלל ההיסטורי, והתיקייה, ברגע זה, שוקלת כ 400מגה~, בכלאופן האם יש תוכנה כלשהי שאיתה ניתן למחוק היסטורי ולבצע כל מיני שינויים ולא דרך האיסיקיו עצמו? כי באיסיקיו כשאני מוחק היסטורי (גם, אני ראיתי רק שאפשר תוך כדי מחיקת אותו מספר) לוקח לו שעה, וכל האיסיקיו קופא ולא זז. אם יש למישהו פיתרון פשוט, אשמח לקבל פרטים.. תודה,ערן.

  21. hjkfhjkgj

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Burkey,

    שלום, קיבלתי מחשב נייד קטן של חבר (נטבוק) של אסוס, עם מעבד אטום חלש, גיגה זיכרון, כרטיס מסך לא משהו וחלונות XP. המחשב עובד קצת לאט, ורציתי לבצע תחזוקה וניקוי. קראתי באיזשהו מקום שלא מומלץ להשתמש בתוכנות שעושות ניקוי לרג'יסטרי ואופטימיזציות, כי זה יכול להרוס. עד היום השתמשתי בכאלה ולא קרה כלום. רציתי לבקש את עצתכם, באילו כלים (חינימיים אם אפשר) הייתם משתמשים, מה הפעולות שהייתם נוקטים כדי להמהיר את המחשב ? אני חשבתי על תוכנה כמו Advanced System Care, שעושה הכל, אבל אין לי בעיה לעשות את זה "בחלקים" עם Ccleaner, ותוכנה לדיפרג, וכל מה שצריך. מה דעתכם ? תודה !

  23. שלום חבר'ה, יש לי מחשב בעבודה שמורץ עליו אפליקציה שתומכת בDOS בלבד ואיני יכול להתקין שם Windows 98 מטעמי ביטחון. מחשב זה נמצא במרחק שלוש קומות מהיכן שאני יושב ואני רוצה לשלוט עליו מרחוק. למחשב יש כרטיס רשת אבל להזכירכם מותקן עליו DOS בלבד, אשמח אם תציעו לי פתרונות איך אני יוכל לשלוט עליו מרחוק, כל הצעה תתקבל בשמחה... תודה תודה .... גל.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by moshiko69,

    רציתי לדעת איזה Codec ים צריכים להיות במחשב בכדי לראות את כל הפורמטים שקיימים בסרטים? למשל: יש לי סרט בפורמט XVid - ואני לא מצליח לראות אותו!!! איזה Codec חסר לי ???

  25. איך אני עושה את זה? מדובר שהמסמך מספיק גדול כדי להכנס, ואני משתמש בגרסא 11 PC. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים