עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MATTAN,

    היי מה המצב אני מחפש תוכנה טובה מהירה מאובטחת וחינמית לפתיחת שרת ftp על מחשב פנטיום 2 עם 192 מגה זיכרון תודה לכל העוזרים ;D

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. טוב אז ככה, פרמטתי שוב את המחשב ולאחר הפירמוט כל פעם שאני פותח אחד הפרטישנים ב"מחשב שלי" הוא נפתח בחלון חדש. אציין שבכניסה לתקיות בתוך הפרטישנים הן ממשיכות להפתח באותו חלון ולא בחלון חדש. בדקתי ב folder options וזה מסומן שם על פתיחת תיקיות באותו חלון. אבל מדוע זה פותח לי את הפרטישנים כל פעם בחלון חדש?? וכמובן, כייצד אני משנה זאת? רב תודות.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by surfface,

    אני מחפש תוכנה להורדת תמונת מאתר .נגיד לדוגמא הזנתי כתובת אתר ואז מוריד לי את כל התמונות מאותו עמוד. תביאו לינק בבקשה אם זה לא חוקי אז רק שם. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. צריך המלצה לתוכנה ל DOK שתבקש סיסמה לפני הכניסה ל DATA

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. בגוף ההודעה רשום: A problem caused the application to stop working correctle. Windows will notify you if a solution is available מה זאת ההודעה הזאת ? למה אני מקבל אותה ? מה אני יעשה בשביל להפסיק לקבל אותה ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אני יודע פחות או יותר אבל ישמח לקבל פירוט מעמיק מה עדיף לדעתכם fdisk או pq magic ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום יש לי שאלה אליכם.. בשבוע האחרון אני מקבל הודעות מאנשים עם קישור לוירוסים... והאנשים האלה הם חברים שלי שאני שואל אותם למה הם שלחו את זה הם אומרים לי שהם לא שלחו ואני יודע במיליון אחוז שזה לא הם.. וקשה לי להאמין שפרצו להם.. כי זה כבר קרה ל-10 אנשים מהרשימה שלי שחצי מהם חברים טובים וחצי הם סתם אנשים מהארץ.. הקישורים הם כאלה - נא לא ללחוץ עליהם כי זה מוביל לוירוס : http:// ca.tuijdnerionksadewin.com/images/riv/ beeeee.jpg http:// hl.tuijdnerionksadewin.com/images/fghj/wexd/ 34532.jpg http:// ah.traferreg.com/IM/oqw/ lt.exe http:// em.genfinshitindkeion.com/PICS/ajibdfv/fuo/ lt http:// op.tuijdnerionksadewin.com/images/fghj/oavq/ 34532.jpg http:// ja.tuijdnerionks…

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by IlanF,

    אני צריך איזה תוכנה לכיווץ וידאו... יש לי קובץ וידאו שעשיתי של 40 שניות, והוא שוקל 800 מגה (יש אפילו עותק שלו ששוקל 1.5 גיגה!). אני רוצה להעלות את הקובץ לאינטרנט, וכמובן בגודל כזה זה בלתי אפשרי (אעפשרי אבל יקח מלא זמן וזה אפילו לא בHD...) הקובץ ששוקל 1.5 גיגה הוא בגודל 1024X768 וזה של ה800 מגה הוא 800X600. אני צריך די דחוף להעלות אותו... אני רוצה להוריד את הגודל של הקובץ לאיזה 20 מגה לפחות... תודה למי שיעזור בזמן כזה (מי צריך ת'יום כיפור הזה? סתם בזבוז זמן )

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Toxin II,

    אהלן, לאחרונה התחלתי להתעסק עם עריכת וידאו, יצירת סרטונים וכו'. הבעיה היא שכרגע אני משתמש בWINDOWS MOVIE MAKER הפרימיטיבי להחריד. בכל אופן, רציתי לקבל המלצות על תוכנות טובות לעריכת וידאו, חיתוך סרטונים, הוספת אפקטים, כתוביות וכל מה שאני אצטרך כדי ליצור סרטונים. בתודה מראש,

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. אורח ^Rockford
    Started by אורח ^Rockford,

    ניתן להוריד אותו מ : ftp://ftp.nero.com ftp://ftp2.nero.com etc.... במקרה ואחד תפוס, יש מישניים...

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by tiger2014,

    פירמטתי מחשב נייד ישן והתקנתי ווינדוס XP ואין בו דרייברים גם לא דרייברים של אינטרנט ככה שהמחשב עובד offline יש למישהו דרייברים מתאימים?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. האם יש תוכנה שיודעת לסרוק מסמכים כתובים, ולהפוך את המסמך לקובץ טקסט? צריך תוכנה שתתמוך בעברית ובWINXP. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. משהו מכיר תוכנה טובה שמחפשת דרייברים ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. היה לי פעם ואין לי מושג איפה היא. אני רוצה לפתוח 2 אי סי קיו ביחד באי סי קיו 5 ! תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. השאלה בכותרת...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by O.G.D 2k5,

    מישהו מכיר תוכנה להקלטת סאונד בפורמט WAV או MP3 ממיקרופון או מהמחשב עצמו חוץ מהמקליט של וינדוס????

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. האם הוא ימשיך לרדת, או שפתיחה שניה שלו לקריאה תשבש את ההורדה?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by User_Name,

    שלום! אני מחפש תוכנה המתעדת כל הקלדה והקלדה במקלדת. אחת שפועלת במסווה ואח"כ יהיה ניתן לראות את כל מה שהוקלד. אם יש כזה דבר, אודה אם תמליצו לי על תוכנה שכזו. יום טוב!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. היי, אני עושה משהו לא בסדר? לא מזמן גיביתי ידנית את תקיית הUser Data הייתי בטוח שזה הגיבוי הכי נכון ובטוח שאפשר לבצע . בגיבוי הנ"ל היו טאבים פתוחים ותוספים ופשוט עכשיו החלפתי את תקיית User Data הנוכחית בזאת שגיביתי ופשוט כלום0-0 חוץ מהיסטוריה לא שוחזר כלום. לא תוספים ולא טאבים . בנוסף היה לי גיבוי של כרום נוסף (אחר לגמרי)שאתו הצלחתי לשחזר את ההיסטוריה והטאבים הפתוחים - הופיעה לי בדפדפן "שחזר את כרום " או משהו כזה אבל אף תוסף לא שוחזר הגיבוי נעשה כשהיה לי חלונות 8 ועכשיו יש לי חלונות 10 אשמח לעזרה הצעות בבקשה. כל קישור למאמר בנושא יתקבל בברכה . תוך כדי המתנה לעזרה שלכם אני אמשיך לחפש תשובות ברשת.. תודה…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by kkffiirr,

    יש לי תמונה של מישהו שעל זרועו יש כתמי לידה אדומים, איך אפשר להסיר את זה בפוטושופ, ועדיין לגרום לזה להראות כמו יד אמיתית? (הCLONE BRUSH לא יעזור לי בזה). אני משתמש בגרסת הCS2, תודה

  21. נגיד שאני באמצע הורדה של רובץ סרט בקאזה, ואני רוצה לראות אותו. אני לוחץ עליו עם הלחצן הימני, בוחר preview, אבל כל מה שאני מקבל זה חלון של download accelarator שכאילו מוריד את הקובץ. איך אני יכול לראות את הסרט?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום . ברשותי מכשיר blackberry 9700 כמידי יום אני מסכרן את המכשיר מול Outlook 2007 . היום החלה להופיע שגיאה זו -Intellisymc - ולא ניתן לסכרן בין ה Outlook 2007 לבין ה blackberry 9700 .מה עושים ?? נאמר לי דרך אורנג' שהבעיה היא בOutlook 2007 . כיצד ניתן לפתור את הבעיה ?? תודה לעוזרים .

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by omri_ro,

    כזה כמו בXP שאפשר לבחור מה להסתיר מישהו מכיר?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. Started by slimshady21,

    עשיתי סריקה במצב בטוח עם NOD32, ובסריקה היו מלא קבצים שהוא לא סרק, היה רשום "error opening". וכן אני יודע שזה נורמלי, ושיש קבצים שאין לו גישה אליהם. אבל זה היה ממש מלא קבצים הפעם, משהו כמו 200 נראה לי, בעיקר הרבה קבצים מתיקיית Application Data וכמה מ-temporary internet files. זה היה כל כך הרבה שזה לא נראה לי בסדר, חצי סריקה הוא רק העביר את הרשימה הכחולה הזו....

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Gnome,

    מה הגרסה הכי חדשה ל MOZILA ומאיפה אפשר להוריד אותה?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים