תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה עם האקספלורר נראה לי או שזו בעיה אחרת כשאני רושם אתר לא משנה איזה הוא מנתב אותי למשהו אחר למשל לאתר www.a.co.il הוא נכנס לי לזהhttp://searchpage.cc/www.a.co.il מצפה לתגובות בתודה ברבר
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמש באייסיקיו 6 ואני מנסה כמעט כל היום להיכנס אליו ולא מצליח הוא כל פעם רושם לי תהודעה הבאה: "Could not connect to the HTTP tunnel" מה אני צריך לעשות? *כבר ניסית להתקין מהתחלה תתוכנה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בזמן האחרון המחשב מתקע מעט תוך כדי הפעלה. אח"כ רץ רגיל. בדקתי בmsconfig>starup יש לי שם תוכנה שפעם התקנתי ומחקתי אותה שנקראית messenger plus . היא מופיעה שם בסטרטאפ אבל לא נמצאית פיסית על המחשב. האם זה מצב נורמלי? איך להעיף את הזכר לתוכנה מהמחשב ? לעשות disable אני יכול אבל עדיין רוצה לנקות את המחשב משטויות.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין בתוכנה חופשית שתקליט תזוזות ופקודות מקלדת עם תמיכה בעברית (ע"מ לבצע פקודות מאקרו) דרושה תוכנה חופשית אשמח להמלצות ממי שהשתמש. תודה, גבריאל
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום התוכנה עושה לי בעיה בזמן ההמרה לסרט,הוידאו והסאונד לא מסונכרנים,מה ניתן לעשות כדי לתקן?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. רציתי לדעת איך יוצרים דיסקט הפעלה, שיביא אותי לMSDOS (אני צריך למחוק כמה קבצים שלא נמחקים לי בוינדוס) וגם את האמת אני לא מבין את ההבדל בין כל הדרכים האלה- למה אני לא יכול פשוט לעשות אתחול לדיסקט עם האפשרות "צור דיסקט הפעלה של ms-dos ? או כשאני יוצר דיסקט הפעלה דרך האתר הזה: http://www.bootdisk.com/ זה גם מתקין את הMS DOS ? קראתי גם שאפשר להשתמש בתוכנה NTFSPRO, אז התקנתי אותה וזה התחיל להעתיק קבצים אל הדיסקט, אבל אז הוא ביקש דיסקט שני. אז מה זה מה אני עושה עם זה? יש לי מערכת NTFS .
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש חלונות שנפתחים בגוד מינימלי או משונה אני רוצה שהחלון של ה IE או כל דבר אחר יפתח תמיד בגודל מלא מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מה שגורם ל cpu performance להיות על 100 אחוז זה קליינטים של ביטורנט ברגע שסגרתי את הקליינט זה חזר לתפקד נורמלי , זה נבדק בשני קליינטים שונים abc והקליינט של LioNetwork אני לא מבין למה זה קורה , אני לא מבין למה זה פתאום נגרם , השינוי היחיד שעשיתי זה להתקין nod32 אני בכלל לא חושב שזה קשור בכל מקרה כיביתי אותו בזמן ההורדות וזה עדיין על 100 אחוז , ההורדות אגב תקועות.
-
קניתי היום אחרה"צ את תוכנת האנטי וירוס NOD32. בזמן ההתקנה (לקראת הסוף) אני מקבל את הERROR הבא: service 'eset service' (ekrn) failed to start. varify that you have sufficient privileges to start system services יש לציין שאת הERROR הזה אני מקבל גם שאני מנסה להתקין את התוכנה מהדיסק, גם שאני מנסה להתקין אותה דרך קובץ התקנה שהורד מהאתר של ESET (כפי שמצויין בהוראות על גבי האריזה של הדיסק) ואפילו כאשר אני מנסה להוריד גרסת ניסיון לתקופה של 30 יום (שלפחות תהיה לי הגנה כלשהי עד שאני אפתור את הבעיה) למה אני מקבל את הERROR הזה? כיצד אני יכול לפתור את הבעיה? תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הפורטים שאני צריך לפתוח לפתוח הם 6881 עד 6889 בשביל שהביטורנט יוריד במהירות נורמאלית. צירפתי פה תמונה של המסך שבו אני פותח פורטים, אין לי שום אפשרות לפתוח פורטים בסגנון הזה! אני צריך פשוט כל פעם לפתוח פורט אחר (6881, 6882, 6883...) או שיש שיטה אחרת? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני כרגע התחלתי לעבוד עם פרימייר פרו 2 תוכנה שדורדשת הרבה מאוד זכרון השאלה שלי היא האם קיימת אפשרות מסויימת שהתוכנה תעבוד על זכרון הפיזי בלבד ושאר התוכנות יעבדו על הזכרון הוירטואלי באופן כזה שפרימייר תהיה רק על הזכרון הפיזי ויהיה תמיד זכרון פיזי פנוי לשימוש התוכנה. אשמח לדעת אם הדבר בכלל אפשרי?? בתודה מראש..
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. רציתי לדעת עם יש איזה שהוא מדריך , תוכנה, ידודית ללמוד איך להכין חתימה, ואל תחשבו שלא הרצתי Google. THX- Gil.Z
-
-
שלום לכל הגולשים. אני מעוניין להתחיל ליצור סרטוני אנימציה 2D ובשביל זה אני מתחיל אוטוטו ללמוד תוכנות אדובי באופן עצמאי (אוטודידקט) הדמויות בסרטונים שאני מעוניין ליצור צריכות להיראות באופן מושקע אבל לא יתר על המידה בשביל לחסוך בזמן - משהו בסגנון "סלבס", "סאות פארק" וכו' האם יספיק לי לצורך העניין ללמוד רק פלאש או שכדאי לי ללמוד ולהיעזר גם באילוסטרטור? האם יספיק לי בתור התחלה להשתמש רק בעכבר ומאוחר יותר לקנות לוח דיגיטלי או שצריך כבר עכשיו לקנות ולהשתמש בזה? בתודה מראש לכל מי שעוזר. חתימה טובה לכולכם
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אם יש משהו שמציק לי כל הזמן, זה שאני לא יכול לסנכרן בפיירפוקס את כל הפרופיל שלי בצורה נוחה. אני יכול לסנכרן מועדפים וסיסמאות, אבל כל התוספים שלי, וכל ההגדרות שלי - לא באות איתי לכל מחשב שבו אני נמצא. לכבוד המעבר לפיירפוקס 4, מעבר שבמילא יכפה עליי לעשות התקנות והגדרות מחדש, כבר לנצל את ההזדמנות ולעבור להשתמש בגירסת portable של הדפדפן. אבל חוץ מכמה מילים ששמעתי בחלל האוויר פה ושם, אני לא ממש מבין מה זה אומר, ולא מצאתי מידע על זה באתר הרישמי של מוזילה. זאת בכלל גירסה רישמית או שמדובר על משהו לא רישמי? גיגול על זה הביא אותי לכל מיני אתרים כמו portableapps.com וזה לא מצא חן בעיניי כלכך כי לא מעניין אותי כל הדברים מסביב. מישהו פה משתמש ב-firefox portable ? האם יש הבדל מבחינת פו…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה להנמכה והגברה של עוצמת המאווררים(גם קירור למעבד וגם מאווררי מארז) ואם אפשר אז גם תוכנה מדוייקת שמראה טמפרטורה תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך המלצה על פירואל טוב תמליצו לי בבקשה על פיראולים
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש אחד ש"מתלבש" על הדפדפן? (אני משתמש ב-FIREFOX) תודה לעוזרים מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שתאפשר שליטה מרחוק ללא אישור כל פעם או אימות פשוט לבחור תמחשב ולהיכנס תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני פותח את הדפדפן הבטא הזה שהורדתי מאתר מייקרוסופט ועל הגרסה של ה64 ביט אי אפשר להתקין פלאש ואי אפשר לראות פרסומות כי זה לא תומך ב64X מה זה הגיוני שהם עוד לא הוציאו תמיכה ל64 ביט ככה האתר הרשמי של פלאש פלייר כותב בכל מקרה גם אי אפשר עכשיו לחזור לאינטרנט אקספלורר 7 בכל מקרה מישהו יודע על זה משהו וגם אולי איך אני חוזר ל7?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ניסיתי לחפש כל דבר שמופיע בו lop ומחקתי כמה דברים אך ללא הועיל. ניסיתי גם לחפר ברג'יסטרי אבל גם שם לא היה דבר. איך לעזאזל אני נפטר מהזבל הזה?! בתודה מראש, עדי רובין.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, קניתי מדפסת HP, התקנתי תוכנה ודרייברים והכל כ'שורה .. בבדיקת טסט במדפסת\ הוא מדפיס ללא שום בעיה. אך כאשר אני מנסה להדפיס מהמחשב לא עובד לי. זה אומר ב-100% שמדובר בתקלה במחשב ? איך אני יכול לבדוק במדיוק שלא מדובר בבעיה במערכת הפעלה? יש איזה אפשרות שלמדתי בבצפר שנכנסים לאיזה רשימה ושם אני יכול להפעיל ולכבות את המדפסת, פשוט שחכתי איך נכנסים לשם .. תודה רבה !
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כולם. יש לי מכשיר DVD מקליט. אני משתמש בדיסקים DVD+RW. המכשיר מפרמט/מאתחל את הדיסקים. לאחרונה בזמן האיתחול קיבלתי הודעה שהוא לא יכול היה לסיים את התהליך. האם קיימת תוכנה למחשב (יש לי במחשב כונן DVD צורב) שבאמצעותה ניתן לפרמט/לתקן את הדיסקים האלה? כדי להסיר ספק, הבעיה היא בדיסקים ולא במכשיר, שכן כאשר אני מכניס דיסק חדש הוא עובד ומתאתחל והכל בסדר.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, בעת שמיעת שירים בעברית או שמופיע לי ג'יבריש בתוסף או מילים של שירים לא קשורים למה שמתנגן עכשיו. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? או שיש לכם המלצה לתוסף אחר שעובד גם על שירים לועזיים וגם על שירים ישראלים בצורה טובה? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-


