עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Wizard Of Oz,

    איזה תוכנה פותחת קבצי met?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by vic07,

    אני משתמש בוינדוס ויסטה (64 ביט, אם זה משנה), שבאופן כללי פועל בלי בעיות מיוחדות. לאחרונה שמתי לב שאחרי שימוש ארוך רצוף במחשב (אך לא באף תוכנה ספציפית), נהייה מצב שבו גם כאשר כל תוכנות המשתמש סגורות (רשימת הapplications במנהל המשימות ריקה), צריכת הזכרון מטפסת באופן רציף ועקבי וללא סיבה נראית לעין: העליה הזו מתחילה מפחות מ1GB וממשיכה עד 3GB+, עד למצב שבו כל מה שאני מנסה להפעיל מאט את המחשב עד כדי זחילה... ולמרות זאת, רשימת הprocesses לא מראה צריכת זכרון חריגה ע"י אף יישום, גם כשאני בוחר להציג יישומים מכל המשתמשים (כלומר, לרבות יישומי מערכת). נכון לעכשיו, הדרך היחידה להפסיק את התהליך זה לעשות logout ואז להכנס מחדש... ממה זה נובע ומה עושים עם זה?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by rotem75,

    שלום לכולם יש ברשותי כמה מסמכים סרוקים לפורמט GIF. הייתי מעוניין לאחד אותם (שרשור) לכדי מסמך GIF אחד. כיצד אני עושה זאת ? (יש ברשותי Photoshop ו- ACDsee) נא הביאו הסבר מפורט. תודה, חג שמח ושנה טובה. רותם

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by kikkler,

    באקט מפתיע של גאונות, ואללה! הוסיפו לשורת הקליפים באתר (שמהווה פחות או יותר את ביב השופכין של המוזיקה הישראלית) צילום מהופעה של Third World Love, בערך ההרכב הטוב ביותר שקיים פה. העיניין הוא שהוידאו מתקבל כ- streaming, בעוד שאני מאוד הייתי רוצה לשמור אותו על ההארדיסק לשימוש חוזר. איך אפשר לעשות זאת ? לינק לעמוד המדובר - http://e.walla.co.il/?w=/210/517409

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by The Ball,

    אני מחפש תוכנה שמשלבת בין שניהם כשלתרגום יש סיומת srt, ולוידאו avi. ניסיתי להוריד את התוכנה BSPlayer אבל nod32 מצא בתוכנה וירוס ולא נתן לי להתקין. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה אחרת?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אני מקבל את השגיאה הבאה: [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by thrioue,

    שלום לכולם! אני משתמש במערכת ההפעלה Windows 7 Ultimate x64 במחשב שלי התקנתי את תוכנת ה Setpoint v4.72 שלי Logitech במחשב עבור המקלדת והעכבר האלחוטיים. הורדתי והתקנתי את גרסת ה 64 ביט וכן התקנתי באישור אדמיניסטרטיבי. ישנה בעיה שלא מופיעה לי הלשונית של המקלדת בתוכנת ה Setpoint.. (מצורפת תמונה) ניסיתי להתקין מחדש, לא עזר.. ניסיתי להסיר ולהתקין גרסה של 32, וגם לא עזר.. המון תודה לכל העוזרים!! עריכה: ניסיתי גם להתקין את התוכנה בתאימות לVISTA.. לא עזר גם .. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Goat17,

    שלום לכולם אתמול התחלתי לעבוד בחברה קטנה בתור בואו נגיד 'מנהל רשת' המשימה הראשונה שקיבלתי היה להחליף למזכירה מחשב הסתדרתי עם זה לא רע עד שהגעתי להעברת פרטי הדואר הקבצים שהיו בתקיית outlook במחשב הישן היו pst dat ן iaf הקבצים שהיו בתקיית outlook express הם 11 קבצי dbx שמרתי את כל הקבצים האלה והורדתי את המחשב למחסן עכשיו אני צריך לשחזר את האאוטלוק- הגדרתי את ההגדרות על האאוטלוק אקספרס וניראה ששליחת מיילים עובדת בלי בעיה אבל לא הצלחתי לשחזר את כל המיילים שהיו אצל המזכירה קודם... למען האמת לא בדקתי את זה ויכול להיות שבמחשב הישן היה אאוטלוק מלא -מהאופיס.. ככה שכניראה אני אתקין אופיס מלא יום ראשון אז השאלה שלי היא אם מישהו יודע איך בדיוק משחזרים את כל הקבצים מהמחשב הישן לתוך אא…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by 8us.co.il,

    שווה לי לקנות את הלוגו הזה לחנות מחשבים העוסקת בתיקון ומכירה + חנות וירטואלית? http://www.pixellogo.com/logos-cards/non-exclusive-logo-card/B-Logo-945 השם MYCOMP מה אתם אומרים אליו???

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by eliil1,

    אני מעצב לוגו לאפליקציה לאייפון. עכשיו, אני די תקוע על הטקסט. בינתיים זה מה שעשיתי : רעיונות אחרים יתקבלו בברכה [=

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by mosfos,

    האם אפשר לשנות תבנית עיצוב לכל שיקופית חדשה שברצוני ליצור. (ב- word 2003) ניסיתי לבחור תבניות שונות לשיקופיות אך תמיד התבנית האחרונה היא זו שמופיעה בכל השיקופיות. האם יש דרך לשנות תבנית עיצוב לכל שיקופית? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by tnt studios,

    שאלה לי אליכם: יש לי BOOTABLE DISK ועליו יש כבר תוכנה שאיתה אני יכול להפעיל את המחשב (Spinrite 6 אם זה מענין מישהו). עכשיו השאלה היא האם אני יכול לצרוב על אותו דיסקCD תוכנה BOOTABLE אחרת (MEMTEST86)? האם אני יכול שיהיה לי BOOTABLE CD אחד ועליו 2 תוכנות הפעלה (SPINRITE וMEMTEST86) והוא יפעל, ואני יוכל לבחור איזה להפעיל? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. יום טוב לכולם אני עוד מעט מתחיל ללמוד אנימציה ותלת מימד ואני הולך לעבוד ב3D STUDIO MAX ויותר מאוחר (אני מדבר על בערך שנה) אני אלמד את התוכנה MAYA במיכללת סלע. עכשיו יש לי מספר שאלות: 1. יש לי במחשב כרטיס מסך ATI HD3780 עם זיכרון של 512 מגה אז רציתי לדעת אם הכרטיס המסך הזה יספיק לי לבינתיים לעבודה עם 3D STUDIO כי אני יודע שכאשר אני אלמד את MAYA אז אני מאמין שאני אחליף את הכרטיס המסך. 2. במיכללה אמרו לי שהם יוכלו לכוון אותי למקום שיוכלו לספק לי כרטיסי מסך מיקצועיים בהנחה של בערך 20% ולכן רציתי להיתיעץ איתכם איזה כרטיס מסך אתם ממליצים או FireGL לדוגמא- v7350 או Quadro לדוגמא- pny fx4600 לעבודה עם MAYA אז רציתי לדעת אם יש דגמים מומלצים לכל כרטיס. וגם כמה זיכרון אתם ממליצים ל…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. הביטורנט ממשיך להוריד איזה משהו שאני מוריד , כמו שאפשר לראות בתמונה מספר המגבייטים שירד הוא יותר גדול מן הגודל של הקובץ וזה עדיין ממשיך להוריד . [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by 8-Ball,

    אני רוצה לצרוב דיסק מוסיקה במהירות הכי נמוכה שאפשר כי הצ'יינג'ר באוטו לא קורא צרובים מעל מהירות מסויימת. אבל בנרו אני יכול לבחור רק 8/10/12/16/24 וכו'.. יש לי SONY DVD RW DRU 700A יש פיתרונות לכזה דבר? ויש לי NERO 6.3.1.12 עוד משהו קטן, יש עידכון קושחה לצורב הזה, כדאי להתקין אותו? יש סיכונים בדבר כזה?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. יום אחד (שלשום) אני מפעיל את המחשב והוא נהיה איטי נורא .. ונתקע כל הזמן במיוחד שאני נכנס לאינטרנט (זה מאט את כל המחשב) מדובר במחשב חדש יחסית (מחשב מצויין) מאז שזה קרה אני לא ישן בלילה! המצב בקנטים ואין לי מה לעשות ניסיתי הכל ואני לא רוצה לפרמטטט אתם הסיכוי היחיד שלי לפני הפירמוט .. (המצב כל כך גרוע עד שלקח לי לעלות ת'הודעה הזאת 25 דקות!! כולל 3 הפעלות מחדש) לאחר שאני נלחם איתו ומתעצבן הוא כותב לי הודעת שגיעה שאומרת : השרת אינו פנוי.. אם למישהו יודע מה אני אמור לעשות או חושב שהוא יודע רק שיגידד המצב קשה בא לי לבכותת.. :-\

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by דודי הסטלן,

    כשאני מנגן קבצי WMV במדייה פלייר 11, מייד הCPU USAGE של התוכנה עולה ל-80-90 ואי אפשר לגעת במחשב, הכל ממש מקרטע. יש לי כרטיס רדאון 9700 רגיל, מה יכולה להיות הבעייה? אולי איזו הגדרה שצריך לשנות? מקווה שמישהו מכיר את הבעייה הזאת. תודה, דודי.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by the kooks,

    שלום. חבר שלי הביא לי תוכנה לעיצוב עריכה או משהו בסיגנון בשם FIREWORKS עכשיו אני יודע שזה לא ממש נפוץ כמו פוטושופ וכדומה.. אבל זה דיסק מקורי אז אני די מבואס לא לעשות אם זה כלום ותמיד רציתי לילמוד קצת על עיצוב אבל אף פעם לא התנסתי בזה אף פעם לא עבדתי עם FLASH או פוטוסופ או כל דבר דומה ורציתי לישאול אם מישהו אולי יכול לעזור לי להתחיל להבין להשתמש בתוכנה הזאת וכדומה.. (אני לא מחפש לעשות דברים ממש ברמה גבוה רק סתם לילמוד ולהבין קצת בזה..) תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אני רוצה להפריד מילים משיר,אני צריך רק את המילים,אז אם תוכלו להביא תוכנה טובה(אפשר גם תוכנה לא חינמית) שעושה זאת,אני ישמח מאוד!!!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by xori,

    שלום, אני מצליח לגלוש רק דרך אקספלורר, ניסיתי בפיירפוקס וכל דף זה כותב לא מתחבר.איפסתי הגדרות וזה לא עזר. כרום אני לא מצליח להוריד דרך האקספלורר, וכמו כן גם פלאש. מחשב נייד עם ווינדוס 7... תודה.

  21. שלום, היום מתחיל השיר שלנו 4!!!! ואין לי איך לראות (HOT) כל מי שיודע על תוכנה שאפשר לראות בה את השיר שלנו (ב-YES) אני אודה לו מאוד!!! בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by ag43,

    OUTLOOK 2007 מכביד מאוד על המחשב הנייד שלי ולוקח לו הרבה זמן לעשות פעולות פשוטות. אני מחפש תוכנה לניהול דואר אלקטרוני, לוח שנה ואנשי קשר עם קאצ' מסויים - אני צריך שתהיה אפשרות לסנכרן מולה PDA. כמובן שמדובר כאן על מערכת מבוססת WINDOWS.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by רועיקוף,

    אפשרי לשלוח שירים MP3 במייל ?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by rk666,

    מקור נרו 7 בגרסת הפרמיום הודלף לרשת, זאת למרות תאריך יציאה רשמי של ה 13 לאוקטובר, התוכנה שוקלת 560 מגה... לא סביר בעליל לתוכנת צריבה, מה דעתכם על המשקל האדיר של התוכנה, האם לדעתכם תוכנת צריבה כל שהיא "שווה" כל כך הרבה מקום? **נא לא להפיץ פה WAREZ**

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים