תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לחברי הפורום. אני מחפש תוכנה לקריאה של קבצי PDF. אני מתכוון שזה ממש יקריא בקול כמובן. הקובץ עצמו באנגלית. אני יודע שיש את התכונה ב ACROBAT PDF READER אבל משום מה זה לא עובד. מנסיונכם מה אתם ממליצים? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
לאחרונה רכשתי מחשב חדש. גיביתי את כל תיקיות הדאר האלקטרוני שלי שהיו על המחשב הישן על גבי CD. לאחר התקנת האוטלוק אקספרס 6 על המחשב החדש, ניסיתי להעביר את תיקיות הדאר מה-CD למחשב אך ללא הצלחה. החומר חשוב לי מאד, אודה על כל עצה שתסייע בידי, לבצע את המשימה הנ"ל. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי תוכנה שכתובה ב visual basic ושומרת את הנתונים באקסס התוכנה נותנת אפשרות גיבוי לקובץ משום מה הגיבוי לא עבד היום ובמקום לגבות הוא יבא את הנתונים מגיבוי (הגיבוי לא היה מעודכן בכלל) יש דרך לגבות קובץ כזה יכול להיות ששחזור קבצים ימצא את הקובץ או שבגלל שהקובץ קיים הוא לא יחפש אותו? אשמח לרעיון Sent from my SM-J5108 using Tapatalk
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להסרה מלאה של כל הדרייברים אבל ממש הכל. תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם מישהוא מכיר אתר אליו ניתן להעלות תמונות מפורמט מסויים ושהוא ימיר אותם לפורמט אחר ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, לפני מספר שבועות, הדיסק הקשיח אצלי קרס בצורה פתאומית. המחשב (עדיין באחריות) נלקח למעבדה ושם הוחלף לי הדיסק, וגם רכשתי אחד נוסף. כעת רציתי לשאול, אם יש תוכנה איכותית, שיודעת להתריע בעוד מועד על בעיות בדיסקים קשיחים (פנימיים וחיצוניים). גם אם תהיה לי התרעה מוקדמת, לא בטוח שניתן יהיה למנוע את הפגיעה הצפויה, אך אולי לפחות אוכל להציל מידע בלתי מגובה. תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
את הצורב הראשון שלי קניתי לפני יותר מ5 שנים, בתקופה ההיא נאלצתי לשלם 2500 שקלים :-\ ממיטב כספי כדי להנות מהיכולת לצרוב דיסקים (דבר שלא היה להרבה אנשים אחרים לפני 5 שנים), כמובן שעם הצורב קיבלתי את התוכנה adeptec easy cd creator בגירסה 3.5. עם הזמן למדתי להשתמש בתוכנה וגם למדתי להשלים עם הבאגים שהיו בה. :'( עברו חודשים ואחריהם שנים וroxio קנתה את זכיות הפצת המוצר שנקרא easy cd creator. בגירסה 5.0 של המוצר התוכנה הרחיקה לכת עם הפצה של תוכנה עם כל כך הרבה באגים, שגררה אחריה תיקונים רבים שיצאו למוצר עד שהגיעו לבסוף לגירסה 5.3 שבה התוכנה כבר היתה יציבה והצליחה סוף סוף לעבוד טוב עם מערכת ההפעלה XP. במשך הזמן כבר קניתי צורב חדש (שעם הזמן הפך גם הוא לישן ) וחיפשתי אלטרנט…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין להתחיל ללמוד עיצוב תעשייתי בכוחות עצמי. אני מתעסק באופן עקיף בעיצוב ממשקים ורוצה להתחיל להתעסק עם עיצוב פיזי. עכשיו אני צריך להחליט איזו תוכנה להתחיל ללמוד. מצד אחד אני טירון, מצד שני אני רוצה לכוון למשהו שייתן לי את האפשרות לעסוק בזה בעתיד באופן מקצועי. SolidWorks זה השם שהכי נפוץ בפי מעצבים ומפתחים בארץ... לפחות אלו שהכרתי (עם הסלנג - "סקיצות בסוליד"). מצד שני, באינטרנט אני רואה יותר אזכורים ל-AutoCAD. לאחרון יש כמה ורסיות, למיטב הבנתי, אז אני גם צריך לדעת באיזו לבחור. אשמח להצעות ועצות באשר לתוכנה, ובכלל באשר למקורות מידע על עיצוב תעשייתי. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בזמן האחרון התחיל משהו מוזר לאללה במחשב שלי. לפעמים (רוב הזמן אבל לא תמיד) כשאני מפעיל את winamp / windows media player / realplayer ולוחץ על פליי כדי להתחיל לשמוע קבצי מוזיקה התוכנה מפסיקה להגיב זה קורה רק עם קבצי מוזיקה - לא וידאו התקנתי את התוכנות מחדש - אבל זה לא עזר מישהו יודע מה יכול לעשות כזה דבר ומה לעשות עם זה ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מנסיון דל, מר ומועט בנושא הורדתי , מחקתי הורדתי בקיצר היה לי בלאגאן ועכשיו עשיתי פירמוט ואני במחשב החדש, מה חבילת הקודקים המומלצת ביותר פה, כאלה בלי SPYWARE ובלי טורג'אנים? מה אתם ממליצים?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי 2 תמונות שאני מעוניינת לבדוק האם בשניהן מצולם אותו אדם בגילאים שונים, או שמדובר באנשים שונים. מישהו מכיר במקרה איזה כלי שיכול לעזור לי עם זה?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום התקנתי את התוכנה ADOBE PREMIERE PRO CS4 אבל שאני נכנס אליו הוא נותן לי לרשום סיריאל או לבחור שהתוכנה תעבוד 30 יום וזה קורה בכל פעם שאני נכנס לתוכנה יש אפשרות לפתור את הבעיה הזאת וזה לא היה בכל פעם שאני נכנס לתוכנה ? בתודה מראש רזיאל
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
נכון יש את הבדיקות ב 3d mark, ורואים את הגרפיקות התלת מימדיות המקסימות האלה? איפה יש עוד כאלה סרטים/ תוכנה עם כלאה קטעים שונים (גם למשקפיים התלת מימדיות האלה שקונים בשקל)
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, כנ"ל, לא מצאתי משום מה תחליף לג'ימייל נוטיפייר של פיירפוקס, אשמח אם תעזרו, תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתזכיר לי כל מיני דברים , נגיד אני אומר לה שב12.12.2002 אני עובד בשעה 20:00 ששעה לפני זה תזכיר לי או משהו בסגנון... אם מישהו מכיר תשתפו אותי בזה אני צריך דחוף... תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם ! מותקן אצלי במחשב כרטיס קול חיצוני "GAME THEATER " של חברת הרקולס (ימאהה) - זהו כרטיס בתוך המחשב וקופסה חיצונית עם חיבורים מיוחדים. היום התקנתי כרטיס מסך חדש : his radeon 4830 hd כשהדלקתי את המחשב הוא התחיל לחפש דרייברים חדשים של כרטיס קול. הבנתי שבכרטיס המסך הזה ישנו גם כרטיס קול. וכנראה שעכשיו הוא מתנגש עם שלי נתתי לכרטיס הקול החדש להתקין את עצמו אך אין על כרטיס המסך שום יציאת סאונד איך אמני חוזר לשמוע דרך הכרטיס החיצוני שלי ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
במחשב שלי יש USB2. אני יודע את זה כי תוכנות כמו EVERST אומרות לי את זה... אבל משום מה כשאני מכניס USB כלשהוא, הוא מזהה אותו כUSB1.1 ואומר לי שהUSB הזה יכול לפעות במהירות גבוהה יותר, אבל אצלי פשוט "USB1.1" ובגלל זה הוא יעבוד ב USB 1.1... איך אני גורם לUSB 2 שלי לעבוד כUSB 2!??!?!
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום, יש לי נטבוק מבוסס 945/N270. חיברתי אותו לצג חיצוני ב"שולחן עבודה מורחב" ללא קושי. היום צצה פתאם בעיה: אני רואה את הרקע על הצג הנוסף אבל כשאני מזיז את העכבר (הוא יוצא כמובן משדה הראייה בצג של הנטבוק) הוא לא נראה בשום אופן בצג המחובר. כנ"ל לחלון שנגרר - הכל עובד כמו שצריך בצג של הנטבוק אבל לא מופיע דבר מלבד הרקע בצג הנוסף. ניסיתי להסיר את כל התוכניות שהתקנתי מאז, להתקין מחדש את מנהל ההתקן של כרטיס המסך ולעשות system restore (מה שלא עבד בגלל האנטי וירוס, אפילו אם הקפאתי את הפעולה שלו. לא מתחשק לי להסיר אותו עכשיו רק בשביל לבדוק אם זה יעזור). זה ממש מתסכל כי נורא רציתי לראות סרט עכשיו. מה עושים? :-\ תודה. עריכה: בסוף שיניתי כניסה בצג הנוסף והחזרתי לכניסה של המחשב …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היה לי תיקיה עם תמונות..הרבה תמונות שמאוד חשובות ..שנמחקו לי במהלך הפירמוט..עשיתי פירמוט מהיר ככה שלפי מה ששמעתי יש דרך לשחזר את הקבצים.. האם קיימת תוכנה או דרך כלשהי למצוא קבצים שנמחקו ע'י פירמוט מהיר? תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
גליונות שיצרתי בחוברת העבודה ע"י הקשת הסיסמה פעם אחת במקום 12 פעמים עבור כל גליון בנפרד?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני מחפש תוכנה לצילום של המסך אבל לא למסך מלא אלא קטעים חתוכים מהתמונה. יש כזאת תוכנה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש חבילת קודקים למחשב חדש,בעיקר בשביל סרטי HD (גם 720P וגם 1080P). כרגע אני משתמש בMPC+Klite ואני די מרוצה,השאלה היא האם יש שילוב יותר מומלץ? המערכת המתוכננת היא I5 2400+כ"מ GTX470 OC כך שכוח לא חסר וגם יש מעבדי cuda בכ"מ,ששמעתי שזה יכול לעזור. תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


