עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Goliath,

    היום אמא שלי באה למחשב לעשות עבודה בword , ופתאם היא מגלה שאין word. אין לי מושג למה ואיך, אבל זה לא משנה, אני חייב להשיג את הword חזרה. עכשיו שמעתי שיש כזו אפשרות של system restore - להפוך את המחשב למצב שהוא היה לפני כמה ימים, אני חייב עזרה איך לעשות את זה, כי אין לי מושג ובבקשה מפורט ולא רק תיכנס לפה ולפה ומשם תסתדר לבד - הכל!!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. אני מחפש תוכנה שמבצעת מעקב אחר התקנות של תוכנות. ומייצרת דוח על כל השנויים שחלו בדיסק כתוצאה מההתקנה. כלומר אילו קבצים נוספו??? היכן הותקנו?? האם התבצעו שנויים ברג'סטרי ? ומה הם?? בקיצור שאוכל לדעת מה השתנה מלפני ההתקנה ולאחריה. תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Pure-Gold,

    לאחרונה שאני מבקר באתרי פלאש כאשר העבכר עובר מעל סרטון פלאש בין אם הוא משמש כקישור ובין אם לא מופיעה מסגרת מאוד מעצבנת סביבו (מצורפת תמונה). ראיתי את התופעה אצל עוד אנשים. יש למישהו מושג ? [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by FarRainz RUSH,

    היי אני רכשתי מחשב והוא לא בדיוק תקין. נאמר לי לבדוק דרך memtest בביוס אם יש תקלות, הבנתי שצריך להעביר את התוכנה לדיסק און קי. עכשיו אני לא מומחה במחשבים, אבל אם זה לא משהו מסובך אז אשמח להסבר. הורדתי את התוכנה - שמתי אותה בדיסק און קי. מה עכשיו? איך נכנס לביוס? איפה אני הולך משם?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. אז ככה זה קובץ mpeg של 430MB (דקות 43) ואני צריך להפוך אותו ל MPEG2 ואז לחצות אותו לשני קבצים אחד וידיאו בפומט MPEG2 והשני אודיו בפורמט WAV ושניהם צריכים להיות בגבול ה 650 מ''ב (שניהם ביחד) אני צריך עזרה בקשר לתוכנה שבה אוכל לעשות דבר כזה וגם את כל השלבים בתודה מראש לכל המגיבים

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. מחפש תוכנה להקלטה מהמיקרופון במחשב. אבל שתהיה תוכנה שמקליטה אוטומטית ברגע ששומעת קול. מישהו מכיר כזאת תוכנה ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. והמדריכים לא עוזרים לי, כולם קשים מדי והם מצריכים ידע בסיסי בתוכנה, ואני רק מתחיל. מישהו שמתמחה פה יכול לרשום מדריכים קצרים בעברית? כי אני לא יודע לעשות כלום חוץ מצורות מסכנות.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. שלום חברים. יש לי 3 עובדות הגשה לעשות. (המדפת שלי דפוקה!) הקלדתי את כל העבודות ב Office XP ואז הלכתי לחבר שלי שיש לו Office 97 ושם האופיס לא קורא את הקבצים. אמרו לי שיש בזה בעיה בגלל שזה Office XP וזה Office 97. האם יש מה לעשות בכדי שאופיס97 יקרא את הקבצים (להמיר, או משהו..)? אנשים תעזרו לי כמה שיותר מהר זה דחוף מאוד! תודה חבריה..

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by daido,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה טובה ואמינה לבדיקת כונן קשיח של hitachi תוכנה שתעבוד יחד עם ההפעלה ולא דרך מערכת ההפעלה. אשמח לקבל המלצות בתודה daido

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by yot,

    http://akamaidownload.apple.com/530x3824/akform.html יש!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by @guitarsuite@,

    שלום שלחו באי סי קיו קישור לאתר ונכנסתי אליו ואחרי חמש דקות האי סי קיו יצא לי לבד ומאז אני לא מצליח להתחבר השגיאה היא the password you entered is not valid please make sure that your caps lock and language selector ara correctly set בתודה מראש..

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by J0n1,

    הורדתי סקין לתוכנה, זה הגיע בקובץ PIU או משהו כזה, ותיקיה עם תמונות. איך אני מתקין אותו? תודה :]

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by ilia121,

    שלום, אני צריך לעשות מן איזשהו סוג תקשורת דרך ה- MSCOMM ככה ש: ברגע שמגיע איזושהיא כמות בייטים מוגדרת מראש, התוכנית מודיעה או עושה משהו או שאחרי זמן מסויים שלא הגיעה הכמות הדרושה של בייטים, התוכנית מודיעה שהייתה שגיאה בתקשורת. תודה רבה לכל מי שיעזור...

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by RonCohen,

    רציתי לדעת איזה מערכת הפעלה ממש קלה ומהירה רק בשביל אינטרנט(יוטיוב HWZone FaceBook) למפרט הבא: מערכת 3 מעבד-Intel Pentium D 3.00GHz לוח אם- intel grand county 2 d102ggc2 זיכרונות-KingStone 1Gb DDR2 800MHz כרטיס מסך- MSI 8500GT כונן קשיח-Westen Digital 160Gb ואני ולאr רוצה ווינדוס כל שהוא(לא שאני אנטי המחשב הראשי ווינדוס 7 פשוט אני רוצה לנסות דברים חדשים) לא ידעתי לאיזה פורום לפנות כי לכל מערכת הפעלה יש פורום רק בשבלה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. אני יודע שכדי למנוע עליית תוכנה מסויימת יש שני אפשרויות: אפשרות ראשונה ללכת להתחל--->הפעלה--->msconfig --->איתחול ואז להוריד שם את הוי מיאהו מסנג'ר אבל הבעיה שאין לי שם ברשימה את שם התוכנה. אולי זה מופיע תחת שם אחר? ממש אין לי מושג.נכון שיש לי שם אופציה לחסום מכל התוכנות לעלות עם הדלקת המחשב אבל יש תוכנות שאני כן מעוניין שיעלו עם הדלקת המחשב אפשרות שניה היא להיכנס להגדרות התוכנה אבל כשנכנסתי ל-preferences לא מצאתי את האופציה הזו. בינתיים התוכנה הזו מציקה לי כל פעם שאני מדליק את המחשב

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. Started by atzidofilus,

    הורדתי תוכנת CATIA, הבעיה היא שאיני מצליח להתקין אותה על המחשב בעיה היא עם הרשיונות אם מישהו יכול לעזור או חושב שהוא יכול אני אודה לו מאוד תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Fighter,

    שלום לכם אחרי שנמאס לי מהאיטיות של אינטרנט אקספלורר 8 שאליו עזבתי מאינטרנט אקספלורר 6 האהוב אחרי שאתרים הפסיקו לתמוך בו, עברתי לפיירפוקס הצלחתי להתרגל אליו פחות או יותר ואני מרוצה מהביצועים שלו אבל יש בעיה אחת שמטריפה אותי ורק בגללה אני יכול לזרוק הכל לפח ולהמשיך לסבול בie8: בפיירפוקס, כשמורידים משהו זה הולך ושומר את הקבצים בשולחן העבודה או איפה שאומרים לו, אין לו open בגלל זה הלכתי והורדתי תוסף בשם opendownload שנותן לפתוח ישר את הקבצים, אבל זה בכלל לא פתר לי שני דברים: 1. תמיד זה פותח לי את חלון downloads ומציג לי מה הורדתי 2. הייתי רגיל תמיד שאני לוחץ על מדיה שעושה סטרימינג כמו wmv או mp3 זה ישר פותח לי את windows media player 10 ומוריד תוך כדי שעושה לי סטרימינג. עכשיו…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. כמו שאתם רואים בכותרת אני מחפש את התוכנה הזאת מיכוון שפרצו לי אז כל מי שיכול לעזור כאן בפורום סבבה, וכל מי שחושב שמה שיש לו להגיד לא חוקי כאן בפורום אז שישלח לי הודעה פרטית. תודה מראש!!!

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by ניר.,

    שלום רב !! יש לי בעיה בבקר קול אשר הוא לא מזוהה (מופיע לי במנהל ההתקנים הסימן שאלה הצהוב)אשר הוא מובנה על לוח אם מסוג ACPI Multiprocessor PC מה הבעיה ? האם זה רק דריבר? אם כן , מאיפה ניתן להוריד אותו וכיצד מתקינים אותו ? נ.ב : אבד לי הדיסק של הלוח אם לכן לא ניתן להתקין אותו מחדש דרך הדיסק..

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by IlanF,

    בזמן האחרון avast התחיל לחרפן אותי. הוא החליט שהוא חוסם לי את הגישה לאינטרנט, מקפיץ לי הודעות כל כמה דקות שמתבצע חיבור לאינטרנט בחיבור מאובטח מתוכנת האימייל שלי (כמובן שכן, אבל למה להתריאה כל כמה דקות על זה??), ובכלל מרגיש יותר כבד לעומת הגרסאות הקודמות שלו. חשבתי על החלופה של MSE, התקנתי אותה על מחשב שני שלי והוא לא עושה יותר מידי בעיות ולא ממש מורגש. אבל איך הוא לעומת avast בזיהוי וירוסים ורוגלות שונות? עד עכשיו אווסט היתה תוכנת האנטי וירוס שהכי המלצתי עליה, והכי אהבתי אותה, אבל עכשיו אני מתחיל לחזור בי...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. למה אני לא מצליח לסרוק לפי התוכנה הזו Windows Vista Upgrade Advisor מצורף תמונה ואם אפשר תשובה בבקשה ואם אפשר עזר [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. כמעט כל יום ה- acrobat reader רוצה לבצע עידכונים , לא שמתם לב ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by WaRez.,

    אוקיי חבר שלי רוצה לשלוח לי קובץ של 700 מגה. עכשיו אי אפשר להעלות את זה לשרת או משהו כי אין שרתים מספיק גדולים. אי אפשר בMSN כי זה ניקתעע. אי אפשר לצרוב כי אני לא רואה אותו ( הוא גר רחוק מאוד ) אמרו לי משו טורנט.. אבל לא ממש הבנתי.. עם אפשר בבקשה עזרה- תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. שלום לכולם... הגיע לידי כרטיס טלויזיה די ישן המחשב מזהה אותו אבל אני לא מוצא בשום מקום את הדרייבר השתמשתי ב unknown device identifier בשביל לראות של מי הכרטיס וזה כתב לי brooktree corp bt848 mediastream controller בכל מקרה חיפשתי במלא מקומות ולא מצאתי אולי מישהו פה כן יכול לעזור?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by eli.g,

    יש לי divx,כמובן. אז ככה יש לי את הסרט ימ"מ , ועכשיו הוא פותח את הסרט מנסה להוריד קודד ונכשל, ומראה לי את הסרט בלי סאונד פשוט עכשיו היה כתוב שם שזה xvid... עכשיו יש בעיה, אני לא בטוח שזה הקודד שחסר... וגם אין לי מוסג איך להתקין אותו הורדתי אותו אבל אין שם קובץ התקנה הכל קובצי ווינדוס... אז שמישהו אולי יביא לי לינק לxvid ויגיד לי איך להתקין את זה תודה....

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים