תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
או-קי אז ככה ... יש לי תוכנת נרו 6 אולטרה והיא עובדת מצוין עד שאני מתכין במחשב כונן וירטואלי ... הבעיה היא שאני מתקין כונן וירטואלי אז אני כבר לא יכול לצרוב דיסקים מעל 700 מגה בדיסק של 700 מגה דבר שאפשר לעשות ועשיתי . {כלומר אם קובץ CUE ו BIN } שעוברים דחיסה ! מה אני יכול לעשות שזה יחזור לפעול כרגיל ? דרך אגב ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש {גם בלי כונן וירטואלי שהסרתי אותו } . וזה לא עזר . :s05: הבעיה הזו כראה לי כבר כמה פעמים ועד שלא התכנתי ווינדווס מחדש זה לא הסתדר ... יש פיתרון שונה ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים, מאתמול התכני ווידאו שאני רואה באינטרנט באתרים כמו youtube או gametrailers הסרטונים פשוט מפסיקים לנגן באמצע הסרטון וכאילו עושה באפרים, אבל זו לא בעיה של איטיות באינטרנט מכיוון שאם מנגנים את אותו הסרטון שוב הוא יכול לתנגן רגיל עוד איזה דקה וזהוא. כביכול Flashplayer פשוט מפסיק לעשות באפרים ולהוריד את תוכן הסרטון. מישהוא אי פעם נתקל בבעיה או כזו? או יכול לעזור לי לפתור את הבעיה? תודה מראש. נ.ב. שכחתי לציין שזה קורה גם ב Google Chrome וגם ב Internet Explorer. עריכה: עכשיו אני שמתי להורדב דרייברים חדשים לנוידיה ואני קולט שגם כאן יש בעיה... זה התחיל להוריד על מהירות מקסימלית הגיע לכ30% והפסיק להוריד.. אני חסר רעיונות ל-מה יכל לגרום לזה כי לא התקנתי שום דבר חדש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צרבתי על דיסק של דיוידי קבצים מסויים , שחלק מהם היו מעל 2GB , והוא המיר לי את הצריבה ל-UDF עכשיו כשאני מכניס את הדיסק לכונן , הוא לא קורא אותו ראיתי שיש תוכנות מסוימות על מנת ל"הוציא" את הקבצים מהדיסק , אחת מהן היא IsoBuster שהורדתי , אבל צריך לקנות אותה על מנת להשתמש.. רציתי לדעת אם יש תוכנה חינמית כזאת או אחרת , שעימה אני יוכל ל"שחרר" את הקבצים מהדיוידי.. או אפילו משהו לווינדוס שיוכל לקרוא סוג כזה של דיסק.. המון תודה מראש..
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע על אתר ישראלי שאפשר להוריד צלילים והתראות על קבלת דואר?עדיף שההתראות ידברו בעברית והן מצחיקות ;D
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי לא מזמן את המסנג'ר לייב גרסת 2011 על הלפטופ ומשום מה כשהתכבת עם צד שני, אז אמרו לי שאני מופיע כאילו אני מחובר דרך סלולרי,ולא יכלו כתוצאה מכך לשלוח לי הודעות ארוכות, היו צריכים לפרק אותן ולשלוח בנגלות,אי אפשר לשלוח קבצים, או קריצות (אבל בלי קריצות אני אחיה..) מישהו יודע מה זה?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם אני יכול להעזר ב winamp או ב musicmatch ?יש לי אותם..אצטרך אז plugin או משהו .. אם לא בתוכנות האלה,אז באיזה? תודה, טל
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
השארתי את המסך דולק על traffic ולא נגעתי בעכבר או במקלדת ואחרי כמה דקות המסך של הupload היתמלא בורדות (אני לא מאניאק אני משתף אבל לא עשרים באותו זמן ) ברגע שנוגעים בעכבר כולם מנותקים אני משתמש בkazzaunlimited לא אכפת לי מספייואר אז תחסכו ממני
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
דוד שלי צילם את יום ההולדת של בתו במצלמת אינטרנט וכעבור שעתיים, עם תום המסיבה, הוא שם לב שהסרט תופס לו כ - 12 ג'יגה. האם יש תוכנה שאיתה יהיה ניתן לקבץ את הסרט למימדים ריאלים כמו 600 מגה עד ג'יגה? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי כונן וירטואלי ואני מנסה להתקין GTA3 הנה לינק http://rotter.net/nor/computer/170376.shtml
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי שתי חתימות זהות בגודל רק שאחת מסוג קובץ JPEG עם רקע לבן, והשני מסוג PNG ורקע שקוף. מתי שאני מוסיף את שתיהן לוורד (ואני חוזר על כך שהן בדיוק באותו גודל) הJPEG שומר על הגודל שלו והPNG נהיה גדול יותר. מה הפיתרון? (חוץ מלהקטין כל פעם את החתימה לגודל המקורי)
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרונה הדפדפן נתקע לי כמה פעמים ביום כאשר אני גולש. לא באתר מסוים. תקוע עם שעון חול וצריך להעיף את הפרוסס במנהל התהליכים. הרצתי תוכנות לגילוי וירוסים ורוגלות-לא מצאו כלום.אני משתמש עם XP/SP2, ודפדפן 6.00 מה עושים ? תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה בבכותרת!!!! דוגמא לשם:toper-01-17d1t10.flac ??
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
החלפתי מחשב והתקנתי windows xp pro. מאז נעלמים לי השמות שמתחת לאייקונים בשולחן העבודה.(רק בחלק מהם). אם אני עושה "רענן" כל השמות חוזרים כרגיל. מה עושים? בתודה רש.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפעמים קבצים "נצבעים" לי בצבע ירוק\צהוב\אדום. למה זה קורה ומה כל צבע מסמל? תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי, אני רק מקווה שאני בפורום הנכון יש לי תמונה שצילמתי, שאני מעוניין לחתוך חלק ממנה. חבר המליץ לי להשתמש בתוכנת "פיקאסה", הורדתי ו... לא מצאתי כפתור לחיתוך תמונות. האם ישנה תוכנה שיכולה לעזור לי ולחתוך תמונות היכן שארצה? אולי "פיקאסה" דווקא יכולה להתאים ואני לא יודע לתפעל אותה? אגב, אני מחפש תוכנה חינמית, שכן איל לי צורך בעבודה על מס' מצומצם מאוד של תמונות. תודה רבה לכל מי שיענה ויסייע !!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני חושב שהכותרת דיי מסבירה את העניין. יוצא לי להוריד לא מעט קטעי וידאו שמשקלם אינו כ"כ קטן, וטרם השקעה בזמן ההורדה אני מעוניין לדעת מה בידיוק אני מוריד. בתודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמקליטה לקובץ avi או mpg את כל הדברים שנעשים במחשב אם למשל אני משחק FIFA2003 אז שתקליט את המשחק ואת תפריטי הכניסה למשחק, את כל מה שמראים במסך מרגע ההפעלה של התוכנה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מקווה שזה קשור לפה... שלום,יש לי את התוכנה Mercora למי שלא יודע אפשר לשמוע איתה שירים על ידי חיפוש השיר מבלי להוריד. עכשיו יש לי שם כמה שירים שאני רוצה להמיר אותם לקבצי MP3 על ידי הקלטה ושאני אוכל להעביר אותם לmp3 תודה לכל העוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את התוכנה אבל אין לי מושג מאיפה לקחת את הסאמפלים של הסאונד...מישהו יודע מאיפה ?
-
שלום לכולם, הורדתי סרט שהסיומת שלו או "סוג הקובץ" הינו BSplayer Pro file. איך אני צורב את הסרט הנ"ל בכדי לראות אותו בDVD שקורא DIVX? האם לצרוב אותו "סתם" כקובץ רגיל, והDVD הסלוני שלי ידע לפענח אותו? או האם בנרו יש ללחוץ "צרוב DVD VIDEO" (מה שלא הצלחתי לעשות, ז"א ניסיתי אך שבאתי לבחור את הקבצים לצריבה נרו בכלל לא נתנה לי את הקובץ הנ"ל כאופצייה). תודה על התשובות מראש ושנה טובה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מצגת תמונות ,כשברקע אפשר להכניס קיבצי מוזיקה. ואם יש אפשרות ליצרוב את המצגת המוכנה ל-vcd (ע"י המרה של הקובץ או כל דרך אחרת). תודה מראש
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה לניקוי או תיקון ה-registry ב-win xp . משהו כמו ה- scanregw של win 98 .
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, עשיתי פירמוט למחשב, ולאחר התקנת הוינדוס נכנסתי למנהל ההתקנים וראיתי מספר סימני שאלה צהובים. לאחר שיצאה לי הנשמה הצלחתי להתקין את הכרטיס רשת המובנה והסימן שאלה שלו נעלם (ethernet). הבעיה היא שנשארו לי מספר סימני שאלה שאני לא יודע מה לעשות איתם: 1. PCI Device 2. ethernet controller (היו לי 2 כאלה בהתחלה אחד מהם התקנתי במקומו את הכרטיס רשת וזה נשאר לי) 3. video controller (vga compatible( 4. המחשב שלי מחובר דרך ראוטר אלחוטי שנמצא במחשב בחדר השני כך שאני מכניס לכניסת USB במחשב שלי מעיין דיסק און קי כזה שהוא כנראה מזהה את הראוטר ומאפשר לי גלישה. שחיברתי אותו קפץ לי סימן שאלה חדש בשם USB 2.0 Wlan . הסוג לוח אם שלי הוא (אם זה משנה בכלל): MSI MS-7267 V4.2 945GCM5 V2 אש…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


