עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ronitav,

    מישהו יכול להסביר לי את הנתונים בעמודה הזו? מה הם אומרים בעצם תודה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 663 צפיות
  2. Started by Tamy,

    שלום :-\ מישהו מכיר במקרה תוכנה (אמינה) שיכולה לתקן קבצי תמונה פגומים מסוג JPEG או אולי תוכנה שכן יכולה במקרה לפתוח אותם? ניסיתי כל תוכנה אפשרית שהייתה לי על המחשב לתצוגה ועריכת תמונות כולל photoshop כדי לצפות באותם קבצים פגומים וכל פעם קבלתי הודעה בנוסח - למשל כשניסיתי להשתמש בphoto gallery של live messenger "photo gallery can't open this photo or video. the file may be unsupported, damaged or corrupted" או בצייר - "קובץ זה אינו קובץ מפת סיביות חוקי או שהתבנית שלו אינה נתמכת כעת". או בפוטושופ - "could not complete your request because an unknown or invalid JPEG marker type is found" היו עוד מספר תוכנות נוספות לצפייה בתמונות שהורדתי וניסיתי שלא עבדו. ניסיתי גם תוכנה שנקר…

    • 0 תגובות
    • 3.8k צפיות
  3. Started by orninyo,

    שלום מה הדרך הכי טובה ליצור משבצת עם מסגרת שתתן אשליה כאילו היא בועה/בולטת בדיוק כמו בתמונה שצירפתי (בכתום)? תודה. למקרה שהתמונה לא יצאה ברורה/לא נפתחת צירפתי את האתר ממנו היא נלקחה כן, המשבצת של הRSS http://michaelsync.net/2007/09/09/firebug-tutorial-logging-profiling-and-commandline-part-i [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 722 צפיות
  4. לאחרונה שמתי לב שהביטורנט שלי מוריד במהירויות מאוד גבוהות (מגה וחצי- 2), אבל הוא מסרב לעבור את ה25 ק"ב בהעלאה. הוא פעם היה מעלה 500-700 כמו כלום,ולא שיניתי שומדבר מבחינת החיבור. לטורנטים יש הרבה ליצרים. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? החיבור הוא 15 הורדה על 5 העלאה (לא בארץ). תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  5. היי, שמתי לב שבמשחקים שמשתמשים בסרטוני מעבר אין לי סאונד בהם, כמו GEARS OF WAR ועכשיו גם גיליתי שב MIRRORS EDGE אין לי. זה קצת מעיק כי ללא תרגום אני לא יכול לדעת על מה מדברים בכלל. יש למישהו מושג למה? צריך להתקין משהו?

    • 10 תגובות
    • 887 צפיות
  6. Started by mgm90210,

    שלום אני מעוניין בתוכנת אודיו שעובדת עם כרטיס קול מובנה שאני יוכל לברור איזה ערוצי אודיו יופעל בתוכנת סקייפ

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  7. Started by Oranili,

    שלום לכולם יש לי בעיה עם הLIST לפני שפירמטתי שמרתי LIST של השירים .... ועכשיו עברתי לXP והוא לא עובד לי.... מה עושים??

    • 10 תגובות
    • 976 צפיות
  8. Started by galr52,

    שלום, קודם כל אני מתנצל אם זה לא המקום.... דבר שני, הורדתי תוכנה שמורידה קבצים מFILEFLYER : http://www.upfile4u.net/Files/1o7s2g.rar ועכשיו יש לי בעיה מחשב, אין לי סאונד כלומר אני לא שומע כלום, לא שירים לא סרטים, לא משחקים, לא באינטרנט ולא בכלום... איך אני מחזיר את הסאונד במחשב שלי? בברכה, גל

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  9. אני מנסה לראות פלאש בפיירפוקס ולא מצליח..הורדתי כבר את הפלאש פלייר אקביאיקס ופלאש פלייר פלאגאין ובכל זאת הוא לא נותן לי לראות בפיירפוקס דברים באתר nrg לגבי האינטרנט אקספלורר הוא גם לא נותן לי ומציע לי להתקין פקד אקטיבאיקס ואני אומר לו להתקין וכלום לא משתנה..באקספלורר זה בכל האתרים , לא רק בnrg מה עושים??

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  10. Started by meravg,

    קניתי מצלמת אינטרנט וכשאני מדברת שיחת וידאו עם קול לא שומעים אותי ולא רואים אותי המקרופון מכוון לפול עוצמה, אני רואה את עצמי במצלמה ואת מי שאני מדברת איתו אבל לא אותי מה לעשות? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 658 צפיות
  11. Started by arik_bulldog,

    אני מחפש תוכנה לעריכת תמונות, משהו בסגנון פוטושופ, רק יותר פשוט ונוח. אם יש בעברית אז עוד יותר טב. מישהו יכול להמליץ?

  12. אני רוצה לדחוס סרטונים שצילמתי במצלמה הסרטונים בפורמט AVI בסרטונים יש "רעש" ו - "שלג" איך אני יכול להוריד את הרמה? תודה

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  13. Started by Adielion,

    לאחר שפירמטתי את הלפטופ והוא נשאר כחודש עומד ללא שימוש, כי לא היה לי זמן להתעסק איתו ,אז לא התקנתי בו דרייברים. באתי להתקין את הדרייברים שהגיעו עם הבאנדל אתמול ובכל פעם הוא נתקע מחדש ומאתחל את עצמו. יש לציין שאישית אני מרגיש שהארד דיסק בעייתי, כי בכל פעם שהדלקתי אותו בעבר היה לוקח לו לפחות 7-8 דק' רק לעלות לווינדוס. וגם אז בכל פעולה הוא היה משתהה במקרה הטוב 5 דק' בלבד. אין לי מושג למה הוא תמיד נתקע, גם לאחר הפירמוט כשהוא הרי ריק... עכשיו הוא בכלל מסרב לעלות לווינדוס,אז ניסיתי לפרמט אותו פעם נוספת וגם במהלך הפירמוט הוא נתקע פשוט נתקע. אם למישהו יש פיתרון הוא מוזמן להגיב. תודה ויום טוב.[br]פורסם בתאריך: 17.02.2009 בשעה 14:18:00 סורי על הדאבל פוסט, באמצע הפירמוט המחשב מציג "…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. יש לי פוטושופ 11 מורחב. הבעיה היא שהוא עובד איטי רצח.. הוא לרוב נתקע והוא עובד מממממממש עיטי? רעיונות?

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  15. כותרת.

    • 2 תגובות
    • 601 צפיות
  16. אני מכין לעצמי DOK עם MULTIBOOT (כ7 מחיצות הפעלה שונות) ונתקל במספר בעיות. היות שלהפעיל את המחשב כל פעם מחדש בתהליך הגדרת הGRUB לא כל כך ישים מבחינתי, אני מחפש תוכנה שתדמה תהליך בוט ותטען מDOK. אין לי צורך בזיהוי החומרה כולה, דרייברים וכו'. אשמח להמלצה על תוכנה כזו.

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  17. שלום , הייתי רוצה לדעת באיזו תוספות אתם משתמשים לתוכנת ה XBMC עבור ה WINDWOS וכן שוחררה גרסה למערכת ההפעלה... לינקים, שמות לתוספות יתקבלו בברכה. תודה!

  18. Started by naoriko,

    שלום יש לי מחשב נייד דגם DELL VOSTRO 500 ואני מחפש את הדרייברים שלו במיוחד של הכרטיס רשת אלחוטי ושל הקול בבקשה תעזרו!

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  19. Started by dan79,

    היי הורדתי קבצי RAR שלא היו אמורים להיות מוגנים מ-RAPIDSHARE אולם בזמן שאני מנסה לפתוח את קבצי ה-RAR הדחוסים ,אני נידרש להכניס קוד. אולם לא מצאתי שום אזכור לדרישה כזו טרם שהתחלתי להוריד את הקבצים. האם יש דרך כלשהיא שתאפשר בכל זאת לפתוח את הקבצים הללו

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  20. Started by agapi51,

    שלום רב אני משתמשת בתוכנת Outlook Express גירסה 6 אינני מצליחה לקבל מיילים (מצליחה לשלוח בלבד). הודעת השגיאה שמתקבלת אצל הנימענים שלי: This report relates to a message you sent with the following header fields: Your message cannot be delivered to the following recipients: Reason: Over quota כיצד אוכל לטפל בבעיה זו? בתודה מראש א.א.

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  21. Started by Burned,

    הבנתי שאין עדיין תופסים רשמיים לכרום, אבל אני צריך לגלוש באתר שעובד רק באקספלורר. יש אפשרות לעשות משהו כמו IE TAB בכרום? עוד משהו- יש חוסם פרסומות גם? עד שהתרגלתי לדפים לבנים מהפיירפוקס חח

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  22. Started by davidreznic,

    היי. יש אפשרות שהמדיה סנטר יציג כתוביות מקובץ SRT (הכתוביות פועלות אם אני מנגן את הסרט עם MEDIA PLAYER CLASSIC או BSPLAYER החינמי)

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by miki891,

    אני משתמש בדפדפן אקספלורר 7+חלונות XP.האתר ברירת מחדל היא www.ynet.co.il אני פותח אקספלוורר,ניפתח חלון ופתאום אני רוצה לכתוב כתובת או לילחוץ קישור לאתר אחר או ללכת במועדפים וזה לא מגיב,אקספלוורר ניתקע.לוקח זמן 40 שניות חוזר לי שליטה באקספלורר תקין. אני סרקתי וירוסים ונימצא נקי אין וירוס.עשיתי אחוי דיסק , בדיקה שגיאות דיסק קשיח נימצאים תקינים. ניקויי קבצי זמנים.ניגשתי למאפיינים אינטרנט נקיתי היסטוריה כולם.וגם ניגשתי למתקדם--איפוס מחדש. ועדיין אותו דבר ניתקע וחוזר שליטה. משהו מוזר בדפדפן אקספלורר.אני לא יודע מה עוד צריך ליבדוק.מישהו מכיר תופעה מוזרה הזאת? מה עושים? טל

  24. Started by prvv,

    כותרת ^^ תודה רבה לעונים

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  25. Started by eladh16,

    שלום יש לי שאלה. כשאר אני מעלה משהו בבטיכומט לאחרים, אז למטה בלשונית peers בתוכנה, אני יכול לראות את כל המחוברים להורדה. וב up rate אני יכול לראות כמה קילו בייט אני מעלה לכל מחובר. אז יש כאלה שאני מעלה יותר, ויש פחות. למה זה ככה? ואיך דווקה למישהו אחר אני מעלה יותר ולשני פחות? תודה

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות

דיונים חדשים בפורומים