עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי סרט XVID + תרגום, אשר שוקל 700 מגהבייט. ברצוני להמיר את הסרט + הטמעה של התרגום, לפורמט SVCD ולבסוף, לצרוב. הכיצד?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Markis,

    שלום קיבלתי קבצים שהסיומת שלהם היא: .001 .002 וכיו"ב. הם אמורים להיות קובץ וידיאו אבל אינני יודע איך לפתוח אותם, אינני יודע גם אם הם מכווצים או לא. האם מישהו נתקל בעניין כזה ?, אודה על הכוונה !

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by tzahiez,

    התקנתי מטלב וכאשר אני מנסה להריץ שולח את ההודעה בלינק: http://www.2shared.com/photo/M_4U7tR-/error.html ניסיתי להתקין JRE(Java Runtime Environment) וJAVA גרסה (1.6.0_23-ea) (העדכנית ביותר) ועדיין לא עוזר מישהו יודע מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. התקנתי אימיול lionetwork במחשב של חבר ( מחשב חדש ). האימיול מסרב להתחבר לשרתים והוא רושם על כל שרת שאני מנסה להתחבר Appears To Be Dead . יכול להיות שזה בגלל ה SP2 שהותקן לא מזמן ?! ניסיתי לשחק עם ההגדרות של האימיול אבל לא מצאתי משהו שיכול להשפיע. בדקתי את ההגדרות של הפיירוואל בוינדוס וגם שם אין משהו שמונע ממנו להתחבר כמו שצריך. הסרתי והתקנתי את התוכנה זה גם לא עזר. הורדתי גירסה אחרת של אימיול וגם שם התוצאות די גרועות. תוכנה כמו סולסיק עובדת יחסית בלי בעיות מיוחדות. מה עוד ניתן לעשות ? כמו כן, במחשב לא מותקן פיירוואל . הפיירוואל היחיד שיש זה הפיירוואל של הוינדוס שהגיע עם הSP2. יש אנטיוירוס של נורטון. ותוכנות כמו spybot ו adaware.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. האינטרנט לא זז (לפעמים מתקבל timeout בדפדפן), והעניין נפתר ברגע שסוגרים את התוכנה. אין טורנטים בהורדה רק בהעלאה. לא הייתה שום בעייה עד ששידרגתי לגרסא הנוכחית. משתמש בהגדרות המומלצות עבור קצב העלאה של 512K. ניסיתי למחוק את התוכנה ולהתקינה מחדש. האם למישהו יש בעיה דומה או פתרון עבורה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by yot,

    אני משתמש ב-IE6 (תחסכו את הערות ה-FF, הוא אחלה אבל לא הצלחתי להתרגל) ולאחרונה הופיעה בעיה מוזרה: אם אני סוגר חלון IE בזמן שהוא טוען דף אינטרנט (לא תמיד, רק במקרים מסויימים) פתאום מתחילים להפתח עשרות דפי IE אחד אחרי השני שתוקעים את המחשב עד שאני מצליח לסגור את הפעולה של IE דרך Processes ב-Task Manager (מה שגורר סגירה של כל החלונות שאני צופה בהם..) אני עובד על XP SP2 מעודכן לחלוטין - למישהו יש רעיון מה הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by matizami,

    האם אפשר לערוך קובץ PDF, כך שמתוך קובץ גדול, אני אני יעשה מעין העתק הדבר למספר מצומצם יותר של דפים ואצור קובץ חדש. האם אפשר לעשות את זה בגירסה החינמית של אקרובט או פוקסיט?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by nokobik,

    יש לי בעיה בגלישה לאתרים מסויימים ב-FF במחשב בבית, בעבודה למשל אין בעיה עם אותם אתרים וה-FF. חשבתי אולי לאפס את ההגדרות של ה-FF לגמרי, זה אומר כאילו לא היה לי FF אי פעם במחשב, אני יודע שהסרה והתקנה לא משנים כלום. מישהו יודע איך? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by elyaz,

    בזמן האחרון, כאשר אני מתחבר לאינטרנט, אחד מה svchost.exe שפועלים, לוקח לי כ 60% מהמעבד. בדקתי עם תוכנה שנקראת process explorer איזה תהליך רץ תחתיו, ויש שמה שלושה דברים: fdrespub.dll ssdpsrv.dll upnphost.dll איך אפשר לדעת אם זה לא וירוס או trojan ואיך אפשר לסדר את זה? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. אני יודע לצרוב טוב מאוד, יש לי נרו 6 אני מנסה לשכפל את הדיסק, אבל כשאני מנסה להעלות את הדיסק הוא לא עולה על ביוס, אבל הזה שנצרב ע"י חבר שלי כן. עכשיו, לקחתי את ה ISO מהדיסק שהוא צרב לי, שמתי בנרו ב IMAGE BURN וצרבתי, לא הולך וחשבתי על לצרוב דרך BOOTABLE אבל זה לא הלך כמו שצריך משהו יודע מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. הממ עדייף כמה שיותר גדולה וכמה שפחות מסובכת...

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by ShahafH,

    חיפשתי המון תוכנות אבל שום דבר לא עושה את העבודה.. אני צריך קובץ שימיר מקובץ 3GP לAVI או MPEG כולל סאונד.. מספיק השם של התוכנה, תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by leoleo,

    מבקש המלצה של תוכנה להורדת סרטוני flash

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by ofir1,

    עזרה דחופה .... יש לי 100 ג'יגה בכונן c 74 מהם פנויים לאט לאט הזיכרון הזה יורד שכאשר אחרי יום אני מקבל הודעת אזהרה שהזיכרון נמוך ! אחרי שאני עושה ריסט הזיכרון חוזר למצב הרגיל (74 גיגה) עשיתי סריקה של וירוסים(נוד 32) אין כלום סרקתי ב ccleaner כלום לא עוזר אני לא יודע מה לעשות ואני באמת חייב עזרה תודה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. היי אנשים , אני פה עם WIN7 ואני לא מצליח לגרום למחשב לדבר עם המדפסת אלחוטית בלי כבל (לא ניסיתי עם כבל) אבל בכל אופן אני רוצה שהיא תעבוד אלחוטית .. ניסיתי את הדרייבר שבא מובנה עם WIN7 הוא לא עזר...היא מותקנת לכאורה אבל שאני עושה הדפס..זה מעביר לחלון משימות ואז כאליו מדפיס...אבל זה מעלים את זה משם ממש מהר וכמובן שלא יוצא כלום במדפסת עצמה.. ניסיתי גם להתקין את הדרייבר של VISTA למדפסת הנ"ל וגם שם בWIZARD של ההתקנה הוא לא מזהה את המדפסת ..אז התקנתי בלי להגדיר ואמרתי שאולי אח"כ אני יוסיף ידנית אבל עדיין לא מזהה.. מישהו הצליח לגרום למדפסת אלחוטית HP כלשהי לעבוד עם WIN7 64BIT ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by pyro_man,

    טוב אז שלושתם עדיין לא גמורים אבל ניתן כבר לראות תוצאות סופיות.. ולמי שטועה אם העתקתי את הראשון כי רשום Y.d אז ממש לא זה פשוט פרוייקט שהולך להסתיים אז כבר הכנסתי את הקרידיט זה יקיר עיצובים כאילו.. yakir design למי שראה הודעות קודמות שלי בטוח שם לב ששלחתי אחת עם מלא כרטיסי ביקור גם עליהם היה רשום יקיר עיצובים.. פשוט לא נשמע לי פירומן עיצובים זה לא ממש הולך טוב אז העדפתי את השם הפרטי שלי... [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. בדיון הזה בפורום של Microsoft Answers, הציעו לי לשדרג את Windows Live Essentials, מגרסה 11, לגרסה 12 (התוכנה נקראת מגרסה זו Windows Essentials אם אני לא טועה), במטרה להתגבר על בעיות שונות עם Windows live mail שהיו לי, כגון התמזגות עם שולחן העבודה בעת סגירת התוכנה, וכן חוסר תגובה של התוכנה לכמה שניות בהפעלה הראשונה. הבעייה היא שלאחר שאני מוריד את קובץ ההתקנה (בעברית וזה קורה גם באנגלית) מהאתר של מיקרוסופט ומריץ אותו, מופיעה לי שגיאה 0x80040155. הבעייה מתרחשת גם במחשב שלי, וגם במחשב של אבא שלי. הגרסה החדשה איננה מופיעה ב-Windows Update. איך פותרים את הבעייה?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by שמעון השכן,

    שלום, יש למישהו מושג אם בסינון מתקדם אני יכול להעביר את הנתונים לגיליון אחר? זה לא נותן לי... אני מצליח להעביר את הנתונים רק לאותו גליון

  19. שלום! שמעו, יש לי בעיה במחשב, אבל יותר בקיובייס. אני משתמש בקיובייס SX 3 גרסא 3.0.2.623. תמיד היה לי בתכנה כל מיני בעיות כמו שגיאה Send report / don't send, וקריסות. אבל היום הגיע השיא. היה לי איזה שלוש פעמים רצוף את הודעת השגיאה SEND, כמה פעמים קריסה. ניסיתי לשמור את הקובץ על שם אחר, אבל לא עזר. ואז קיבלתי את שתי אלה (באותו הזמן) http://i15.photobucket.com/albums/a387/GbeTech/Other/Cubase2.jpg http://i15.photobucket.com/albums/a387/GbeTech/Other/Cubase1.jpg יש לי המון שגיאות Send don't send, במשחקים (האחרון היה FEAR שבכלל לא יכלתי לשחק), עוד תוכנות ומשחקים, וגם קיבלתי כזאת בתוכנה Picture Manager של OFFICE (!!!). איך זה יכול לקרות? אמרו לי שזה בעיה ב WINDOWS, אחרי…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by ngc224,

    שלום ! התקנתי היום את חומת האש של Comodo ואחרי שעשיתי איתחול היא עלתה והקפיצה הודעה שקובץ RecvMessage.exe מנסה להיתחבר לאינטרנט. הקובץ נמצה ב c:\windows\system32 ושוקל 192KB למרות שבמנהל המשימות הוא שוקל 1896KB. החומת אש שמה אותו בבידוד... בדקתי אותו בתוכנת אנטיווירוס והכל בסדר... בגוגל אין הרבה מידע עליו, ורושמים שזה קובץ לא ידוע, בלי חתימה, מחברה לא ידועה ומתחבר למקום לא ידוע חלק אומרים שיכול להיות שזה spyware אבל אף אחד לא יודע בוודאות... (אבל אומרים גם שהוא לא שייך ל windows) במנהל המשימות כשאני לוחץ עליו אם כפתור ימני, בתפריט יש "וי" אל "וירטואליזציה של UAC" ברוב התהליכים אין את זה משהוא מכיר אותו ? יכול לעזור לי להבין מה זה ואם זה באמת תוכנת ריגול ? להשאיר, …

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by urich,

    שלום יש לי מצגת של power point אני מעוניין לשלוח את המצגת למספר אנשים על גבי cdrom עכשיו 1. אם אני שומר את המצגת כקובץpowerpoint show האם הם צריכים שעל המחשב שלהם יותקן powerpoint על מנת לראות את המצגת על המחשב שלהם אם כן האם יש תוכנה שמבטלת את הצורך בתוכנה. 2.העברתי את הקובץ מהמחשב הנייח לנייד אבל אז הסרטים שבמצגת לא פעלו כיצד אני שומר גם את הסרטים כך שיופעלו גם כאשר המצגת תיצרב לcdroms זהובתודה מראש Urich

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by dorariel,

    לפני יומיים בדיוק הסטים עבד כמו גדול,עד שעשיתי ריסטרט למחשב ניסיתי להיכנס לסטים וזה רושם Connecting מתחבר לכמה שניות ואז רושם Steam has stopped working ואז יש לשונית של Close progrem .. מה אני עושה במצב כזה ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by J0n1,

    שלום. יש לי סרטון וידיאו שאני רוצה לערוך, אני רוצה להוסיף לו שני דברים: 1. לעקוב אחרי משהו עם עיגול (כמו שעושים בחדשות שעוקבים אחרי פרצוף עם עיגול אדום, ולכל מקום שהראש זז גם העיגול זז) 2. להוסיף בלון טקסט יש לי את adobe premiere, אבל אני לא ידוע אם זה אפשרי שם... אשמח לעזרה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. קוראים לזה " מודעות גוגל". אני גולש באקפלורר 7 בעבודה ובפיירפוקס בבית

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. לפני דיי הרבה זמן היה אשכול על תוכנת נגן וידאו שעשתה דברים ממש מעולים והציגה וידאו באיכות עליונה... באותו הרגע ניסיתי את הBETA וממש התרשמתי. כרגע אני מחפש את שמה של התוכנה הזאת מישהו זוכר?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים