עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by RAZIEL98,

    שלום לאחר שהייתה לי בעיה בutorrent שהוא לא ניצל את המהירות כמו שצריך בהורדות עברתי לתוכנה deluge עכשיו רציתי לדעת איפה אפשר לראות את כמות העלאה של כל הקבצים ביחד ולא כל אחד לכוד , אשמח אם מישהו יסביר לי . תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by amitay,

    [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by No_Man,

    מצאתי באתר של מיקרוסופט סקריפט נחמד שעושה את הפעולה ועשיתי שיעלה עם הפעלת המחשב. הכל טוב ויפה אבל הסיבה העיקרית שרציתי Num Lock דולק עם הפעלת המחשב היא בשביל שאני יוכל להקליד סיסמה ולהתחבר למשתמש אבל הסקריפט עולה רק לאחר ההתחברות למשתמש. יש דרך לעשותשזה יעלה לפני ההתחברות למשתמש ? יש לי XP Pro SP2.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by dr70,

    בזמנו (עד לפני כשנה) היה לי מחשב Pentium 4 במהירות של 2.8GHZ עם מערכת הפעלה Win xp proעם זיכרון של 512mb והכל היה בסדר. עכשיו יש לי מחשב E5200 של חברת Dell עם זיכרון של 2GB, ומערכת הפעלה Win 7 pro. בעת גלישה עם Fire Fox מדי פעם המחשב קופא למשך 10-30 שניות והדפדפן מפסיק להגיב ואחר כך חוזר לעצמו. איך פותרים את זה? אציין שהבעיה בגלישה רק בדפדפן הזה. בדפדפן של גוגל אין לי את הבעיה הזאת. שכחתי לציין שגרסת ה-fire fox היא 3.6.24. אשמח אם לא יוצע לי פיתרון של שדרוג הדפדפן, כי אני מעוניין להישאר עם הגרסא הזאת. תודה מראש ולילה טוב, dr70

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by psycho killer,

    מישהו פה המליץ על התוכנה הזאת SPEED FAN ונתן לינק אז הורדתי אותה והיא לא מראה לי את הטמפרטורות במחשב מישהו יודע למה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Pc gool,

    שלום חברים צריך עזרתכם מחשב lenovo נייד.אני לא יודע איזה דרייבר הכי מתאים.הבוסטר מתקין לי דרייבר ישן.לגבי dircxt איזה גרסא תתאים ? 8או 9 תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by edenpo,

    חברים שלום רב! לאחר מאבקים רבים וניסיונות שכנוע ולפני שאני מוציאה איזשהו חלק משמעותי מהמחשב, אני פונה אליכם. האם ישנה איזושהי אפשרות לחסום משחק רשת כדי שלא ניתן יהיה לשחק בו במחשק או אולי כדי שלא יהיה ניתן להוריד אותו מחדש מאינטרנט? מאוד מאוד אודה לעזרתכם, כי מצבינו רע מאוד.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by tood,

    היי, אבקש לינק לתוכנת משכורות לא משנה איזו. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. יש לי בעיה, כשאני מנסה להריץ את הויטיונר הוא נותן לי את ההודעה הבאה: למרות שהיא כותבת Win 2000 Driver.. אני יודע שהיא עובדת בXP וגם לא נראה לי שג'יגה-בייט לא יוצאיו תוכנה שלא תעבוד על המערכת הפעלה שנמצאת בשוק כבר למעלה מחצי שנה. נ.ב. ניסיתי להתקין את הXP מחדש כמה פעמים ומאז שקניתי את הכרטיס בחיים לא הצלחתי להפעיל את התוכנה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by matan_18,

    משיהו יודע איך עושים שאני יראה עיברית בתוכנה?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Cilay,

    אהלן, CCC לא עולה עם המחשב , ניסיתי כמה גרסאות וזה פשוט לא עולה עם המחשב בהדלקה. ניסיתי לחפש בגוגל וניסיתי כמה דברים אבל כלום לא עזר פשוט. מה הסיבה? תודה רבה. WINDOWS 7 32BIT HD4870 512MB

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אני רוצה לעשות טבלה מסויימת, הכי טוב להסביר את זה עם דוגמא: למשל בלינק הבא: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_population יש לי אפשרות לראות את הטבלה ע"פ כל קטגוריה שאני בוחר: מספר, שם, גודל וכדומה... יש לי WORD 2007 (בעברית), אני מניח שאפשר לעשות את זה שם, אני רק לא מתמצא בזה. אם אפשר לשמור את זה גם כקובץ HTML זה יהיה נחמד. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  13. Started by kruscal,

    שלום רב לכולם! 1.אני מעוניין לשכפל דיסק - שאלתי היא האם אפשר לעשות זאת בכונן אחד שהוא גם ה CD וגם הצורב(יש לי NERO PREMIUM 7 אם זה משנה)? 2.איך מכינים קובץ IMG? (כלומר יש לי תיקיה עם מידע ואני רוצה להפוך אותה לקובץ IMG) תודה רבה לכולם!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by mikibo,

    שלום רב האם יש הסבר מה תפקידה של כול תוכנה? הסבר כלשהו ? ישנם התוכנות הפופולריות אבל יש בדיסק עוד שאני לא יודע את תפקידם. לכן אני מחפש הסבר קצר או ארוך עך כול תוכנה תודה ויום טוב מיקי

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. אין לי את האפשריות בצד שמאל של יצירת כונן חדש וכו'.. ראו תמונה: [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. יש לי דיסקים שקניתי ונרו לא מוכן לצרוב אותם במהירות המקסימלית שלהם, אני יודע שבד"כ זה דבר טוב לצרוב לפי מה שנרו קובע אבל אני בכ"ז רוצה לנסות לצרוב במהירות גבוהה יותר אבל הוא לא נותן לי בחירה. האם אפשר להכריח אותו לצרוב במהירות מסוימת? כמובן בהגבלה עד לכמה שהצורב מסוגל

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום! עד לא מכבר השתמשתי בBITCOMET אבל בגלל שהיא הורידה הרבה מאוד זבל, מה שגרם לפעולת ההורדה להתמשך מעבד לצפוי, ניסיתי לעבור לuTORRENT. הבעהי היא שאני לא צליח לעבור את ה20KB/S במקרה הטוב ורוב הזמן זה על כ8KB/S. שמתי לב שתחתית חלון התוכנה (מצורפת תמונה) יש הודעה שלא כל הפורטים פתוחים והוא אורמ שצריך לפתוח לחלוטין את פורט 55630. אני לא מוצא איפה עושים זאת בKaspersky Internet Security גרסא 6... אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי איפה מאשרים את פתיחת הפורט הזה בKIS. תודה! נ.ב עברתי על המדריך אליו התוכנה קישרה ואני רואה שזה קשור גם לראוטר (624+ של DLINK) אבל בכל מקרה לא הצלחתי... [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by moo2004,

    יש לי קובץ בגודל של קצת יותר מ 530 MB. חילקתי בעזרת תוכנת Winrar לקבצים קטנים, כל אחד בגודל של 5MB כדי שאני אוכל להעביר את זה דרך ה Gmail. בסופו של דבר קיבלתי 89 קבצים קטנים, כל אחד בגודל של 5MB. שניים מהקבצים יצאו פגומים - corrupted. האם יש דרך שאני יכול לתקן את זה מבלי לקווץ שוב את כל הקובץ הגדול???? האם יש פקטדה שאני יכול להריץ רק עליהם?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by overload,

    בהנחה שיש לי רמה גבוה באנגלית ואני מסתדר עם תוכנות די מהר.. כמה זמן יקח לי בערך ללימוד לעבוד עם תוכנה כמו MAYA ברמה הבסיסית שאני יוכל ליצור מודלים מדויקים של חפצים למשל (רק צורה וצבע)?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by y_i_c,

    יש לי סרט בפורמט SVCD בקובץ BIN כשאני מעתיק את הקובץ MPG ךדיסק הקשיח אני לא מצליח להציג אותו....כאילו זה פורמט לא מוכר.... מישהו מכיר איך אני ממיר את ה SVCD הזה ל MPG רגיל או לחילופין לא קובץ AVI (העיקר שאוכל להעביר את זה לפורמט שה PC מכיר) הערה: כשצרבתי את הסרט, ה DVD שלי קורא אותו אבל במחשב אני לא מצליח לראות אותו. בתודה עידו

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by dvvon,

    שלום לכולם אני מבואס אש טורנטליץ' שלח לי הודעה שאם אני לא יעלה דברים אז הם מעיפים אותי והביטורנט כל היום עובד וזה מעלה לי רק על 10 מה אני יכול לעשות הורדתי חמש ג'גה והעליתי 337 מגה אני לא רוצה שיעיפו אותי נ.ב אם זה לא הפורום המתאים תעבירו חשבתי שכאן זה הכי מתאים

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. האם אפשר דרך הווינדוס אקס פי להחליף רקעים אוטומטית? כי יש לי מלא רעים יפים.. ואין לי כח כל הזמן להחליף ידנית ועדיף שאני לא אצטרך תוכנה.. אבל אם זה בלתי אפשרי אז יהיה נחמד אם תתנו לי שמות של כמה תוכנות טובות תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אורח bixente
    Started by אורח bixente,

    שלום. החל מלפני כחודש וחצי החלה תופעה מוזרה אצלי בפיירפוקס בהצגת סרטונים (בינתיים חוויתי את זה רק בפייסבוק). הבעיה היא שכאשר אני מנגן סרטון אני צריך לעבור מספר שלבים לפני שאני מצליח לראות אותו על כל המסך תחילה אני לוחץ על כפתור מסך מלא (ראו חץ בתמונה ראשונה ) ומה שקורה זה שהוא פשוט פותח את הסרטון בצד המסך (ראו תמונה שנייה) עדיין בקטן ואז אני לוחץ שוב על מסך מלא (ראו חץ עדיין בתמונה שנייה) ואז זה פותח לי את זה בחצי גודל במרכז המסך (ראו תמונה שלישית) ורק אחרי ששם אני לוחץ שוב (!!) על מסך מלא (חץ, תמונה שלישית) אז הסרטון עובר למסך מלא. נ.ב לפעמים כשיש עוד טאב פתוח אז הסרטון ישר עובר למסך מלא. משהו מוזר , ולמקרה ששאלתם - אז כן , עדכנתי כרטיס מסך אם …

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. שלום לכולם. התקנתי תגרסא החדשה .2020.מה שקורה שאני כבר יום שלם מנסה לתקן תבעיה ולא מצליח.שאני לוחץ על האיקון התוכנה הוא מבקש את זה direxit משהו(תמונה מצורפת)ניסתי להתקין כרגע ת 11 ויש על המחשב ת 11 מפרט ווינדוס 7.64 ביט אשמח לעזרתכם מה צריך לעשות בבקשה.ומה זה אומר.לא הצלחתי להתקין ת 12 כי יש חוסר תאימות תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by bazuka,

    אני מחפש פלאגינס לפוטו שופ 7 הורדתי מכל מיני אתרים מוזרים אבל מצאתי רק פלאגינס חובבניים מפגרים שלא עושים כלום. ונראה לי שרק דופקים את התוכנה איפה אפשר למצוא פלאגינס של החברה? כאלה שמוסיפים אפקטים טובים וסמלים שאפשר לצייר....... וכל מיני STYLES לאובייקטים...? יש למישהו מושג?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים