תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך תוכנה שמקליטה את כל מעשי במחשב אבל אני גם צריך שהיא תהיה hiden זאת אומרת מבלי שיראו אותה ברגע ובכללי שלא יראו שהיא עובדת מישהו מכיר משהו כזה ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בס"ד שלום אני משתמש הרבה פעמים עם התכנה xboot התוכנה פשות הופכת usb או דיסק ל bootable ע"י grub4dos ואז מוסיפים קבצי iso שהם bootable עכשיו ניסתי לעשות את זה על דיסק קשיח חיצוני שמתחבר ב usb ויש עליו 2 מחיצות הראשונה fat32 השניה ntfs השתמשתי בתוכנה כדי לעשות את המחיצה הראשונה ל bootable אבל זה לא עובד לי ב dok שיש עליו מחיצה אחת זה עבד לי הרבה פעמים השאלה היא איך גורמים לו לאתחל ממחיצה מסויימת? תודה מראש לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מקווה שאני בפורום הנכון (זה לא היה קורה אם היו מקבלים את ההצעה שלי לעשות פורום dvd) יש לי קובץ vob שמכיל שני סרטונים שונים אני רוצה לפצל אותו אבל להשאיר אותו בפורמט הvob למישהו יש מושג איך עושים את זה ובאיזה תוכנות צריך להשתמש ??(זה היה רק כדי להשאר בקטגורית התוכנות ;D ;D ;D)
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי... בזה, האמת - לא נתקלתי עד השבוע... וכמה שניסיתי לחפש על מידע בגוגל, לא מצאתי מידע רלבנטי ובזבזתי על זה שעות... בקיצור אני מעלה את הבעיה כאן כמוצא אחרון, מתוך אמונה שכאן אתם תוכלו לעזור, או לפחות לכוון אותי מה לעשות ובכן הבעיה כזו - אני עובד בעמותה בה יש רשת מחשבים, כאשר מדובר על מחשב אחד בלבד מתוכם, בו הבעיה קיימת. העניין הוא כזה - אני מפעיל את המחשב, הכל בסדר עולה מהירות תקינה (נראית ככה לפחות, מהירות טובה זה עניין יחסי), מנסה קצת אופיס, קצת לגלוש ועדיין עובד סבבה, ואז - מנסה לכתוב טקסט באינטרנט (להכניס כתובת אתר) או באופיס, ופתאום כל מה שאני לוחץ מוביל אותי לפתיחת עמוד הכניסה של תוכנת ברירת המחדל לאימייל, במקרה הזה אאוטלוק 2007. אני מקליד O - מקפיץ חלון, מקליד " -…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי התקנתי קילוגר במחשב ומה שקרה הוא שנוסף לי שפה רוסית למקלדת, שאני מנסה להפוך לאנגלית דרך control shift יוצא לי רוסית ואז אני צריך ללחוץ שוב כדי לעבור לאנגלית, בדקתי באפשרויות שפה במקלדת רשום שם רק עברית ואנגלית בלי רוסית. מחקתי את התוכנה אבל גם זה לא עזר
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
אז ככה בתוך תיקיית הProgram Files בכונן C יש לי תיקייה בשם xerox שנמצאת שם מהשנייה שהדלקתי את המחשב בפעם הראשונה שקניתי אותו (נקנה לפני כחודש ) ...התיקיה ריקה מתוכן ואני מעוניין למחוק אותה מההארד דיסק ובכל פעם שאני עושה זאת היא מסרבת להמחק וקופצת הודעה כזאת: אין אפשרות למחוק את NWWIA : אדם אחר או תוכנית אחרת משתמשים בקובץ. סגור את התוכניות העשויות להשתמש בקובץ ונסה שוב. מישהו בבקשה יכול להסביר לי מה הולך פה ? ואיך אני יכול למחוק את התיקיה המעצבנת הזאת...? תודה מראש...
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמש בתכנה Sub2Srt11 של ratko soft כאשר אני מנסה לעשות convert אז או שאני מקבל קובץ sub ריק של אפס קילו או קובץ של 8 קילו אבל הנגן לצורך הענין bsplayer לא מצליח לקרוא אותו יש תכנה חילופית?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיים אצלי process בשם avp.exe האם זה trojan או וירוס? אם כן, איך מתפטרים ממנו ? המון תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, יש לי בעיה מוזרה ומטרידה. אני במחשב WIN7 עם FF19. היום בבוקר שקמתי ראיתי שבפיירפוקס פתוחים לי הרבה טאבים של כל מיני כתובות מוזרות, בכל כתובת נפתח לי דף לבן. סגרתי הכל, הרצתי בדיקה מלאה עם Microsoft Security Essentials ועם Malwarebytes שלא גילו דבר. בצהריים עזבתי את המחשב לשעה, שוב חזרתי, ושוב אותו עניין. אלו הטאבים שהיו פתוחים - https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn1/test-favela.html?524156744 https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/test-favela.html?524156744 https://fbcdn-photos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/test-favela.html?524156744 https://photos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/test-favela.html?524156744 https://fbcdn-profile-a.akama…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, איזה חלק צריך לשדרג במחשב אם כאשר אני גוללת את המסך לוקח לו יחסית הרבה זמן להתעדכן.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בחפירה לא קשורה בפורום אחר, מצאתי את זה http://www.geocities.com/ro2ks12/anjelina.swf נעשה טיפה אחרי שהשתחררתי מצה"ל... 2002 או 2003.. (מאז לא נגעתי כ"כ בפלאש האמת, למרות שאני חבר פעיל בפלאשו עד היום..) סתם חשבתי להעלות את זה גם לכאן
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך את זה לעבודה ולא להתקין שם את זה... ;D ניסיתי בגוגול לא עלה לי משהו טוב.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , יש ברשותי אלבום בתצורת קובץ FLAC ו CUE , אני מעוניין להפוך אותו למספר קבצי FLAC כמספר הרצועות בדיסק , האם זה אפשרי? האם המידע הזה נמצא בתוך הקובץ? איך עושים את זה אם כן? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להעיף מהשיר את הזמרת ולהשאיר את המוזיקה!. איך אני עושה את זה?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום - אבא שלי הוא צלם ורוצה ליצור סרטון מכ-1000 תמונות סטילס, חשוב שתוכל להציג אותם במהירות של כ20-25 פריים בשניה באיזו תוכנה אני יכול להשתמש כדי לעשות את זה? רצוי שתהיה חינמית.. תודה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , אני רוצה לפתוח פורט במודם רגיל לא בראוטר. אשמח להסבר מדוייק. תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמעתם על תוכנת N-Bench 3 שהוציאה חברת AMD ? לא ? לא שמעתם ?? איפה אתם חיים ? על מאדים ? אחלה פלוס. קבלו בבקשה לינק להורדה http://www.techconnect.ws/filez/amd/nbench3.lzh זה לא ווארז והתוכנה חוקית, הקובץ שוקל 70 מגה וניפתח ע"י WINZIP או WINRAR מתאים גם ל AMD וגם ל INTEL נהניתם ? ספרו לנו ... לא נהניתם ? אמן תאבדו את כפתור ה ESC
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ברצוני ללכוד וידאו מהVIVO שיש לי בכרטיס מסך. רציתי לדעת אילו תוכנות עדכניות יש(אני מניח שהסטיקי קצת ישן). תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי טופס בPDF ואני צריך למלות אותו.. יש איזהשהם עורכים לקבצים האילה? תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
בזמן האחרון המחשב שלי קורס די הרבה, בעיקר בזמן הרצת World of Warcraft. לפעמים רק המשחק קורס ומשאיר הודעת שגיאה ולפעמים אני מקבל מסך כחול ומתחיל איתחול אוטומטי. איך אני יכול לברר איפה הבעיה?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתוריד את רעשי הרקע מההקלטות שלי (wav). נחמד עם תוסיפו גם קישור. תודה מראש. ברק.
-
שלום התקנתי ubuntu על VMware Workstation עכשיו הכול עובד טוב ויפה אבל משום מה אני לא יכול לשנות רזולוציה בubuntu כהילו אין דרייבר לכרטיס מסך הוא גם לא נותן לי להפעיל אפקטים בשולחן העבודה(שדורשים כרטיס מסך). למה זה? בdisplay הגדרתי להשתמש בהגדרות של HOST וגם DX 9.... תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש את זה רק בוויאמנפ או גם ה-WINDOWS MEDIA PLAYER?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-


