תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
-
התחלתי להשתמש בדפדפן מקסטון לפני כמה שבועות, ואני די מרוצה חוץ משתי בעיות: *כשאני פותח TAB חדש בדפדפן, החלון אוטומטית עובר לדף החדש! אני רוצה שזה יהיה כמו בפיירפוקס, שהדף שאני פותח מתוכו את ה-TAB ישאר בתצוגה, ולא יעבור ל-TAB החדש. חיפשתי בהגדרות ולא הצלחתי למצוא לזה הגדרה! בעבודה אגב יש את אותו הדפדפן ושם פועלת התוכנה כמו שאני רוצה... *כשאני עושה חיפוש בגוגל המובנה בדפדפן, לפעמים זה עושה לי את החיפוש באמזון או בכמה אתרים אחרים! זה די מציק. בהגדרות החיפוש השארתי רק את גוגל במנוע החיפוש היחידי, אבל עדיין לא עוזר.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום שניתי את האימיל שלי ב-Windows Live ועכשיו הוא שינה גם את האימיל במסנג'ר שלי. עכשיו אישרתי את השינוי והכול אני מתחבר למסנג'ר אבל אני לא ראה אף אחד מחובר(ואני יודע שצריך להיות לפחות אחד מחובר) ואם אני שלוח לו הודעה הוא לא מקבל אותה למה זה? מה עכשיו אני צריך לבקש מאחד אחד אישור תודה מראש נ.ב נשאתי כבר להתנתק ולהתחבר מחדש
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמש זמן רב ב NOD32 וכבר מזה כמה חודשים שיש לי בעיות עם אותם וירוסים שחודרים לי למחשב והאנטיוירוס מוחק אותם יש לי וינדוס 7 וחומת האש פעילה. האנטיוירוס מוחק את אותם וירוסים/טרויאנים אך הם חוזרים שוב ושוב. לא הותקנה שום תוכנה חדשה או משהו כזה. אני גולש רק בפייסבוק ובאתרים בטוחים ולא פותח פופאפים וכו' צירפתי תמונה של הקבצים שהאנטיוירוס מגלה. מה זה יכול להיות? ניסיתי לסרוק את המחשב ב SPYBOT ותוכנות דומות וגם לעיתים דחופות אני מבצע סריקה מלאה של המחשב עם ה NOD ועדיין כל כמה ימים קופצות לי מלא התרעות על אותם הוירוסים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה בשביל חבר של אבא, שרוצה להקליט תוכניות מסויימות ברדיו. מישהו מכיר תוכנה עם ממשק פשוט שיכולה להקליט ולהמיר ל-MP3 בזמנים שנקבעו מראש? אין בעיה לקנות את התוכנה אם היא עולה כסף.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז כך יש לי וינדוס ויסטה והפיר ואל שלי לא מאפשר לי לשחק בשום משחק אונלין כגון: L2,ARCHLORD,2MOONS,RF ויש עוד רשימה ארוכה כאשר אני נכנס לאחד המשחקים יש לי לאגים נוראים אני אפילו לא יודע אם זה לאגים כי לאג בעיקרון מתי שזז לאט אבל פה זה זז בסדר אבל איזה 5 דקות אחרי שאני לוחץ על העכבר וזה עוד במקרה הטוב במקרה הלא טוב אני מקבל דיסי עוד לפני זה אפילו מתי שאני מנסה לעשות פינג למחשב שלי ממחשב אחר 90% נעבד אותו דבר גם כאשר הפירואל מכובה אין לי שום אנטיוירוס או ספיואר או פירואל אחר ולא אין לי גם וירוסים כאילו היה לי את כול ההגנות אבל ברגה זה מחקתי את כולם ועדין אותו דבר שום דבר לא משתנה זה כמעט בדוק בגלל הפייר ואל של הויסטה אני גם מנסה להוסיף לחריגים את בפיירואל את כול המשחקים אבל …
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בכל פעם שאני גולש באינטרנט נפתחים לי -מעבר לשני העמודים שאני פותח-עוד עשרות רבות של עמודים שאין לי שמץ של מושג מהיכן הגיעו.לא מדובר בעמודים הפורנוגרפים שיש בהם קבצים נסתרים אלא במשהו לא מובן. מחקתי את כל קבצי הקוקי הקיימים,את כל ההיסטוריה של האתרים שהייתי בהם את הקבצים הזמניים ועדיין לא עוזר. דבר נוסף דף הבית שלי הוא של ערוצי זהב-אני עדיין בניסוי-ומשום מה הוא כל הזמן מתחלף לי לדף אחר. כל זה קרה ברגע שניסיתי להוריד את התוכנה שפורצת את ההום סינימה. איך פותרים את הבעייה? ??? ??? ???
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קראתי פה נושא של ייבוא מועדפים, מישהו נחמד עזר לו אבל לא הצלחתי להבין אני עומד לפני פירמוט במחשב, יש לי דיי הרבה מאד מועדפים, איך אני יכול לשמור את כולם בתיקייה אחת?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מאז שהתקנתי במחשב הישן שלי את הדרייברים של VIA אין לי בתפריט התחל אפשרות turn off computer יש רק log off ואין אפשרות RUN ניסיתי ALT +F4 והוא כותב לי the operation has been canceled due to restrictions in effect on this computer. please contact your system adminstrator כנ"ל גם לגבי windows key + R ככה שאין אפשרות בכלל לכבות את המחשב או להשתמש בפקודת RUN עד שאני עושה logoff ומחליף משתמש HELP :s05: הנה זה בדיוק הבעיה שלי: http://www.cisco-cert.com/Windows_XP_General/625594-Shutdown-Button--Run-Command-Disappeared
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום הבעיה היא כזאת, יש לי מצלמה דיגיטלית, ואני מצלם איתה נגיד תמונות, והתאריך/שעה מכוונים, ואני מעתיק תמונות למחשב והכל, אני עובר עם העכבר על התמונה, יש מידע כמו תאריך צילום, שעה וכו'. אבל אני מחפש תוכנה שתוכל לעשות כמו צריבה לתמונה בקצה למטה את התאריך, כמו התמונות האלה שכתוב למטה בפינה הימנית תאריך? כזה דבר אני רוצה לעשות.. ורצוי שהיא תוכל לעשות זאת על מספר תמונות לבחירה או בכל התמונות שנמצאות בתיקייה מסויימת.. כי לכתוב על כל תמונה ותמונה זה סיפור , אם יש לכם פתרונות או רעיונות, תגיבו תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם... אני מחפש איזושהיא תוכנה או איזשהוא דרך ליצור תפריטי DVD כמו למשל שיש בסרטים או לחילופין ליצור מסך כניסה מקורי משל עצמי.... יש למישהוא רעיון ?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לצורך העניין הכנתי דף אינטרנט מעוצב בפוטושופ ואני רוצה עכשיו להפוך אותו לדף אינטרנט רגיל. איך אני אמור לעשות את זה?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברים, יש לי דיסק CD ועליו סרט שצילמתי. הבעיה היא שהדיסק עצמו קצת שרוט ובחלקים מסויימים של הסרט, הסרט פשוט קופא והחלון של הסרט נתקע. מה ששמתי לב זה שאם אני מוציא את הדיסק מכונן הCD ומחזיר אותו חזרה ואז עם העכבר מדלג על האזור שנתקע (נניח הסרט נתקע ב19:23 אז אני מסמן שהסרט יפעל מהדקה ה20:10) אז הסרט רץ רגיל בלי תקיעות עד לקטע הבא שבו הוא נתקע. אני צריך תוכנה שאני מגדיר לה אזורים בדיסק כמו מההתחלה עד לדקה ה19:00 וזה שומר את כל הסרט בטווח הזה. ואז מדלג על כל הדקה ה19:00 ישר ל20:00 וממשיך לשמור משם. איך עושים את זה? תודה רבה חברים!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש קטעים באינטרנט שאמורים להיות בעברית אבל אני רואה במקום ג'יבריש, הורדתי כתוביות ובמקום עברית אני רואה ג'יבריש. איך לתקן? חסרים פונטים?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי הופעה של טיאסטו שהורדתי , יש לה 2 חלקים וכל אחד מהם שוקל 8 ג'יגה כל חלק מחולק לכמה וכמה קבצים בסיומות שונות (bup , ifo , vob ) , ובקובץ המצורף שהורדתי , האינפו כתוב שצריך להעתיק את כל הקבצים הללו לתיקיית וידאו בעמודת הצריבה. את הדיסק הראשון הצלחתי לצרוב , את הדיסק השני לא הצלחתי , למרות ששניהם בעלי אותם קבצים.. וכאשר אני מנסה לצרוב את הדיסק השני , זאת ההודעה שאני מקבל: אשמח לקבל עזרה , תודה רבה מראש נאור. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. לצורך התמקצעות בתחום עריכת הוידאו לאירועים הייתי שמח לשמוע מאנשים בתחום קצת על הציוד הנדרש, על מנת לתת מענה מקצועי ללקוחות. תוכנות מומלצות כולל פלאגינים מערכות חומרה, ציוד עזר וכו... אודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דבר ראשון זאת לא בעיה אחת אלה מס' בעיות שהם מופיעות אחרי פירמוט שני ! ניתקלתי בהן ואין לי כח לעוד פירמוט משעמם ... אז ככה.. הבעיה הראשונה בכל פעם שאני מפעיל את תוכנת הביטורנט שלי (לא משנה איזה ניסיתי את BIT COMET.. BITTORENT ABC .. AZUREUS הכל .. כמעט) אחרי 15 דקות עבודה בערך של התוכנה .. המחשב מקפיץ לי דאמפ ממורי .. (מסך כחול כאשר אין מספיק זיכרון במחשב מכירים את זה ?) והתוכנה בכלל לא מעמיסה לי על המחשב.. אני עושה דברים רגילים .. לא מפעיל אותה עם עוד תוכנות כבדות .. ולפעמים אני סתם משאיר אותה דלוקה בלילה בלי שום תוכנה שפועלת בקיצרו אין עומס על המחשב.. הוא רגוע לחלוטין ! וזה ממש מציק אי אפשר להוריד בביטורנט הבעיה השניה.. בכל פעם שאני עושה ריסט.. הוא מקפיץ לי ת'הודעה…
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכותרת מספרת הכל מדובר על NF7S שמחובר לו על הלוח M מאוורר שדיי זקוק להורדת מתח האם יש תוכנה שיכולה לשלוט על זה ?? או שזה רק ע"י פציומטר וכו'....
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מרכז כאן מספר שאלות (כי אני לא רוצה לתפוס הרבה מקום על דף הראשון של פורום תוכנה) 1. העפתי את ה NIS של נורטון (נגמר התקופת עדכונים) ורוצה לנסות משהו אחר (הייתי מרוצה מביצוע ואבל לא ממשאבים), בכל זאת נשארו לי רכיבים וקבצים ותקיות של החלקים השונים של קבוצת התכנות הזאת איך מעיפים אותם בדרך קלה (בלי חפש כל קוץ וקובץ)? 2. האם NOD32 שהתקנתי ל 30 יום ניסיון זהה לתוכנה שרוכשים (פרט למגבלה של הזמן?) אני לא רוצה לסכן את מחשב אם היא פחות טובה ממקורית. (בעוד חודש אני כבר יחליט אם לקחת את התכונה שאינה ניסיון!) 3. מה עושה ה IMON של ה NOD32? (הםא זה מחליף פיירוול? ואם לא אז האם כשיש פיירוול אפשר לכבות את השירות בשקט?) 4. כשעולה ה NOD32 כשמערכת הפעלה עולה ומופיע המסך שלו האם זה …
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמש ב IDM
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נא לפרט מעבד,זכרון,HDD הציון שקיבלתי: מעבד: 4433 amd 1700XP זכרון:3081 ddr 128 הארדיסק: 445 ישן wD 20GB
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני עובד תחת סביבת ווינדוס והדרך שהמחשב משתמש ב PF אינה יעילה. יש לי 768MB בזכרון הפיזי וכאשר נמצא בשימוש 350MB בPF וקרוב ל300MB בזכרון הפיזי לדעתי נראה שהמחשב היה צריך להפנות את רוב המידע לזכרון הפיזי ולא לזכרון הוירטואלי בגלל ההאטה שנגרמת עקב כך. האם יש תוכנה מסויימת שתבצע ניהול יותר חכם של הזכרון???? אני לא מעוניין להקטין את הPF . יש לציין שאני עובד במחשב אחר תחת סביבת לינוקס-אבונטו ושם הניהול של הזכרון הפיזי מול הזכרון הוירטואלי מתבצעת בחוכמה ורוב רובו של המידע נשלח לזכרון הפיזי בעוד שהזכרון הוירטואלי משמש רק למקרים חריגים שבהם מלאי הזכרון הפיזי עומד להסתיים. אשמח לקבל תגובות בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש ליבעיה עם תוכנת ARCHICAD שהותקן במחשב חדש. בזמן רינדור התוכנה נופלת ומוציאה הודעת שגיאה. כאשר במחשב הישן שהיה עגלה מקרטעת התופעה לא היתהץ המחשב: המחשב מכיל מעבד Q9400, כרטיס מסך NVIDIA - PNY QUADRO FX 580 המכיל זכרון 512M 2 כרטיסי זכרון של KINGSTON 2G DDRII 800 (סהכ 4G) המחשב עובד עם מערכת הפעלה XP SP2 32BIT אני לא מעוניין להתקין מחדש את מערכת ההפעלה עם 64BIT מאחר וזה יאלץ אותי להחליף גרסאות של חלק מהתוכנות עמן אני עובד. אם מישהו כאן מכיר את התוכנה ונתקל בבעיה דומה או יכול לתת כוון לפתרון, המלצות יתקבלו בברכה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי לכולם אני מחפש תוכנה שתוכל לקבל מפה בגודל מסוים וכשאני ילחץ לה על מיקום יפתח קובץ מוגדל או כמה קבצים ביחד שקשורים לאותו המיקום במפה (כמו גוגל earth רק יותר פשוט) לדוגמא : אם אני ישים לה מפה של ישראל והטענתי לה לאיזור ירושלים מפה מוגדלת של ירושלים וגם קובץ שירים ברגע שאלחץ על ירושלים במפה המוגדלת יפתח לי המפה המוגדלת וגם קובץ השירים תודה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


