תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום! הורדתי מהאתר את הפרסומת של ה UT החדש והפרסומת של אורי לתחרות על הג'י פורס 4 ושניהם לא עובדים... אני משתמש ב: Windows Media Player 7 + Divx Quick time (updated yesterday מה עלי לעשות?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום! אני חווה בעיה עם הוינראר במחשב שלי שהיא דיי מעיקה. בעת חילוץ קבצים מוינראר מרובה חלקים מקבלים הודעת שגיאה CRC , קובץ אחד או יותר פגומים. הבעיה מתרחשת בכל פעם שאני בא לחלץ קובץ מוינראר שמגיע בחלקים לא משנה מאיפה בין אם הועבר ממחשב אחר או שמא הורד מהאינטרנט. הדפוס הוא שאם הקובץ הוא יותר מ-100MB הבעיה מתחרשת (לדוגמא קרה לי עם הדרייברים של הכרטיס מסך). על מנת להבהיר את עצמי אומר, שהבעיה יכולה להיות באמת בקובץ פגום, אבל כשהדבר מתרחש בכל ראר המגיע ממקורות שונים ואף מחולץ בהצלחה במחשב אחר ללא שגיאות CRC זו כבר בעיה אחרת, שאליה אני מתייחס. עכשיו מחיפושים הן בפורום ובגוגל, שמתי לב שהבעיה יחסית נפוצה והאבסורד הוא שלא הצלחתי למצוא לה פתרון, אע"פ שעברתי על מאו…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחקתי בטעות קובץ 8 G אז הוא שאל אותי אם למחוק לצמיטות (בע איך רושמים) אז אמרתי כן (בטעות) עכשיו יש אפשריות לשחזרק את הקובץ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ניסיתי (ברוב טיפשותי) לשנות את כמות הנפח בין הכוננים השונים בעזרת partition magic. לאחר הפעלת התוכנה המחשב עשה ריסט וזיהה רק את כונן C (עליו הייתה מותקנת מערכת ההפעלה) אך לא את כונני D ו-E. כעת, לאחר פירמוט אני נשארתי עם כונן C בלבד בנפח של 30G מתוך ה500 ש"אמורים" להיות לי. מבדיקה בBIOS נראה כי הוא מזהה את הארד דיסק ושנפחו 500G אך במחשב אני עדיין רואה רק את כונן C. ייתכן שהPartition Magic שינתה כל מיני הגדרות בכוננים ? יש דרך להציג אותם? תודה רבה לעוזרים , וסופ"ש נעים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר שלי זיין לי ת'סכל שאני ילמד אותו פסקל ולא הצלחתי :'( :'( מישה וא מכיר אתר טוב שילמד פסקל אחת מ*גר ???
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, מה היא התוכנת קוד פתוח תואמת למירק? אני יכול את שמה? תודה ;D
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חיפשתי לא מעט ולא מצאתי אם למישהו יש את הדיסק שבא עם הסט אני אשמח לדבר איתו תודה
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני גולש בדפדפן גוגל כרום 10 ולראות מצלמה באתר http://www.po-ip.co.il/ איני רואה מה עליי לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תמונה להמחשה: http://img371.imageshack.us/img371/6460/fuckedupcf9.jpg אני לא יכול להיכנס למנהל המשימות או לתצוגה דרך שולחן העבודה--מקשימני--מאפיינים ההתחל שלי נדפק כל שניה קופצים פופאפים עכשיו ניסייתי להוריד תוכנות כמו spy sweeper וניסיתי למחוק ידנית את הוירוס דרך מצב בטוח ועדיין שאני מעלה רגיל את הווינדוס זה אותו שיט עזרה :s05:
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כרגי יש לי NERO+ ה-SVCD PLUGIN אבל רוב הצריבות יוצאות דפוק והסרטים לא עובדי
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אחרי שהורדתי קטעים מהאינטרנט (ארץ נהדרת, אם אתם מתעקשים לדעת ) רציתי לראות, הקטע זה שאני נכנס למדיה פלייר זה רק משמיע לי את הקול ולא מראה לי את התמונה. מה שעוד יותר מעצבן זה שרק היום זה קרה לי, גם בקטעים שהורדתי לפני שבועיים ויותר ושפעלו לי במחשב חלק. מישהו יכול לומר מה יש לו?! :-\
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה עשיתי את החייל כמו שיש במדריכים שבאים עם התוכנה אבל ברגע שאני בא לסובב אותו קורה משו מוזר תראו הקישור להגדלה http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.folder&path=200507021854537400&user=ido_friman עריכה: עוד משו עכשיו ראיתי שהFlat Miror לא עובד =\ (הגדרתי אותו ה"השתקפות" במפות של החומר)
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה חבילת מקודדים יותר טובה? klmcodec102 או Cole2k.Media.-.Codec.Pack.V6.0.5 הklmcodec102 לקוחה מפה http://www.maddog.us/forum/forum_posts.asp?TID=652&PN=1
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
בזמן האחרון מקורא משוהא מוזר-לפעמים פשוט מקש "נתקע"-למשל שאני כותב בתיבות טקסט באתרים זה קופץ לי לשורת הכתובות,זה לא נותן לי לפתוח את "התחל" כיוון ששניה אח"כ הוא נסגר,הוא עושה מקפיץ כול 15 שניות את השמירה בשם כאשר משתמשים באקסל וכ"ו. עשיתי סריקת וירוסים אם AVG 8.5 ולא מצא כלום והדבר הכי מוזר-הבעייה הזאת פשוט קמה ומופיעה. זה יכול להיות תקין במשך כמה שעות ואז לקמה שעות וזה פשוט מחרפן אותי. המקלדת בסדר גמור-ניתקתי אותה וראיתי שזה עדיין "לוחץ" תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי שלום אבא שלי הביא לי מהמשרד שלו סורק (משומש כמובן) ואני מחפש דרייבר עבורו. הסורק נקרא UMAX Astra 3600 ובאתר של UMAX אין זכר לסורק הזה. לא דרייבר, לא מילה אחת שמזכירה אותו. לא באתר של UMAX ולא באף אתר, אין זכר. אף פעם לא נתקלתי בכזה דבר... יכול להיות שלסורק הזה יש עוד שם או משהו שאני לא יודע? ??? תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי אתר של המתנס שלי ושחכתי תסיסמא של החשבון אדמין והשחזור דרך המייל לא עובד כי המייל שנרשמתי איתו לא קיים עוד אני זוכר תיוזר ניים אבל אין לי מושג מה הייתה הסיסמא יש תוכנה שאולי תוכל לגלות תסיסמא של החשבון אולי? שמעתי על משהו כמו ברוט פורס אבל אני ממש חסר ידע בדברים האלה אז אני מאוד יודה למי שיעזור לי
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי קובץ SWF (FLASH) איך אני הופך אותו לקובץ AVI/MPG/MEPG? בבקשה אל תגידו לי GOOGLE כי חישפתי בגוגל ומאתי תוכנת אבל תמיד יש בעיה, או שהקובץ שוקל מלא (30 שניות 400MB) או שהקול מתחיל שתי שניות מאוחר מידי בבקשה עזרה זה באמת באמת דחוף
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
במחיצה של ווינדוס או במחיצה השנייה? או שזה לא משנה בכלל לביצועים של המחשב? תודה מראש
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אין לי מושג איך זה קרה ...התקנתי אבל את חבילת המקודדים הכי חדשה של KAZAA עכשיו אני לא רואה כתוביות ב TVOUT רק במסך מה אני עושה ? יש אופציה שם ב SUBTITLES OPTION DRY SUBS TO OVERLAY SURFACE עכשיו8 ככה כן רואים ! אבל זה ממש כבר על הסרט ובגדול מאוד ככה שזה לא טוב אני רוצה איך שזה הופיע לי תמיד בקטע השחור ..(איפה שלא מוצג הסט) השוליים השחורים למטה ולמעלה אתם בטח מבינים בעצם למה אני מתכוון ? :-[
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברים יקרים... יש לי בעיה די רצינית באינטרנט אקספלורר.. לפני כ - 3 ימים שמתי לב שבאינטרנט אקספלורר שלי בשורה שמעל ה- File,Edit, View... מופיע בנוסף לאתר בו אני גולש כתובת של - GaySex Is Great... כנראה שמשהו שינה לי באינטרנט אקספלורר את השורה שם... האם משהו יודע איך אני מעיף את זה??? יש איזו תוכנה שמעיפה את זה?? בתודה אדי!!!
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי מספר תכנים הבנויים מקבצי WINRAR רבים. כאשר אני מנסה לבצע חילוץ, הפעולה דורשת הכנסת סיסמא אבודה, או שלא ידועה לי. עשיתי חיפוש לגבי תוכנות כאלה לגילוי סיסמאות. כל מה שמצאתי הם תוכנות בתשלום. אם מישהו מכיר תוכנה חינמית, שעושה את העבודה היטב, אז אשמח לשמוע. במידה ואין ברירה וחייבים לשלם, אשמח לקבל המלצה לגבי התוכנה הטובה והפשוטה ביותר לשימוש. אני מתכוון לתוכנה כזו שאחר כך לא אצטער על הכסף שזרקתי... (עדיפות לתוכנה שמתאימה ל -ויסטה, וגם לווינדוס 7) תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, יש לי את הסורק הנ"ל, ניסיתי להתקין את תוכנת הסריקה המקורית שלו ללא הצלחה, ככל הנראה אין תמיכה ב-Windows 7 בגירסת X64. עשיתי חיפוש מקיף ומתברר שהחברה לא הוציאה תוכנה/דריבר שיתאים. בעבר כשהיה לי Windows XP, הוא זיהה את הסורק והציעשימוש בתוכנה המובנית ב-Windows. ב-Windows 7 הוא פשוט לא מזהה אותו. למישהו יש רעיון איך להתגבר על הבעיה או הצעה לתוכנה אחרת שתזהה את הסורק?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עדיף שתהיה חינמית האם בתוכנת ה-OCR שבאה עם המדפסת של זירוקס(PE120) יש עברית?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, כל פעם שאני מנסה להפעיל את תוכנת ניקוי רגיסטרי אחרי חצי דקה של הפעלה המחשב נתקע או בsafe mode הוא נסגר לגמרי, מדוע? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


