עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ha_miki,

    היי אני מרכיב דיסק שהוא בעיקרון דיסק עם תוכנות להצלה ועבודה על מחשב שנהרס או שיש בו וירוס ורציתי לדעת אם יש משהו שחסר לי או שמישהו פה יכול להמליץ לי על דברים שצריך לשים שם בעיקרון הדיסק כרגע מכיל את כל הדברים האלו : HIREN BOOT CD 6 Bart networkcd (modified with all network drivers) Byzantine OS ( linux gui live cd os with netsupport) MEMTEST 86 NEW VERSION reset windows password from linux (with full storage DRIVERS) ERD 2003 windows xp recovery console Plan B rescue cd (with security tools) עכשיו אם יש משהו שאתם חושבים שאני צריך על הדיסק ??

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. היי, איזה תוכנות הייתם ממליצים לי, להשים למחשב לאחר פירמוט. בקשה רק לתוכנות חינמיות לחלוטין ! הדגש פה, על תוכנות חינמיות שחובה עליהן להיות בכל מחשב ושיתנו פתרון לכל בעיה עתידית. לדוגמא: אנטיוירוס, נגן עם קודדים, אבטחה וחיזוק וכו'.. ד"א, למנהלים - עיינתי באשכול המומלצים ולא מצאתי את מה שחיפשתי. אלפי תודות. אמיל.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. יש לי בעיה הזויה לחלוטין, אין לי שום כיוון לפתרון וגם חיפושים באינטרנט העלו תוהו. אז ככה: אחרי פרמוט של המחשב (Win XP SP3) גלשתי לי לגוגל וביצעתי חיפוש. קיבלתי תוצאות חיפוש מוזרות, שכלל לא קשורות למה שחיפשתי. התוצאות שונות מהתוצאות שאני מקבל בכל מחשב אחר שאני מריץ בו חיפוש. אז ניסיתי להכנס לGmail וקיבלתי Error 404, לחיצה על Sign In בצד ימין למעלה מביאה לאותה תוצאה. לחיצה על Shopping מחזירה אותי לעמוד הבית. במחשבים אחרים בבית (המחוברים כולם דרך אותו ראוטר) הכל בסדר. התופעה מתרחשת בכל דפדפן שאני מתקין (Chrome, IE, FireFox). פרמטתי את המחשב שוב עם דיסק אחר של XP SP3 וכלום לא השתנה. NOD32 מותקן על המחשב ולא מצא שום דבר לא תקין. יש למישהו מושג מה לעזאזל קורה פה?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by eladbu,

    מישהו מוכן להסביר לי מה זה drm עם מדיה פלייר 10

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Wizard Of Oz,

    איך אני מגיש מספרי IP ל-EMULE?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Bakke,

    ליפני 3-4 חודשים חיפשתי AV וגיליתי שיש AV חדש שנקרא VIPRE. האמת היא שהשתמשתי ב TRIAL של החודש שלו ומאד מהניתי. הוא באמת מאד קל, ידידותי ולא מפוצץ אותך עם אפשרויות והגדרות. הוא גם קיבל דירוג טוב בכמה אתרים (למרות שקשה להאמין לאתרים שכאלו) הבעיה היא שאני לא באמת יודע עד כמה הוא טוב שזה שמגיע רגע האמת. אני עכשיו מעוניין לרכוש AV לשנה והייתי מאד שמח לדעת אם יש המלצות חמות לגבי VIPRE. אני בגדול די פריק של תוכנות שעשות את העבודה אבל במשאבים נמוכים. זה נותן הרגשה נקייה.. אני לא מודע ל AV שרצים היום. תמיד אני שומע שKASPARSKY בראש ואיתו NOD32. ב NOD32 השתמשתי בגירסה 2.7 ממש אהבתי אותה. היא היתה נקייה, קלה ונוחה אבל מאז כבר יצאו מספר גירסאות ואני קורא גם ביקורות רעות של זליגת זיכרו…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. מישהו מכיר תוכנה להצמדת כתוביות לסרט , כי AVI ReComp עושה לי מלא בעיות היא מקצרת לי סרט שלם ולא מסיימת אותו עד הסוף .

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. שלום, יש לי בעיה ממושכת עם תוכנת המסנג'ר- גם ב- Windows Messenger וכן ב- MSN Messenger הבעיה היא שאני לא מצליחה לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלי... ניסיתי המון המון פעמים וכל פעם הוא רושם לי את אותה הודעת שגיאה ואני מצטטת: נא נסה שוב לשירות NET Passport. Microsoft לא היתה אפשרות באופן זמני להשלים את בקשתך. נא נסה שוב במועד מאוחר יותר. אני משתמשת במערכת הפעלה Windows XP Home Edition גירסאת ה- Windows Messenger היא 4.7 וגירסאת ה- MSN Messenger היא 6.0 תודה מראש , הדר

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by kobibo,

    ישנם סרטים (לא כולם) שברגע שמרצים אותם התוכנה פשוט מתעופפת, הקודקים שלי מעודכנים כמו כן ב media player הסרטים מתנגנים. אודה לעזרה מכיוון שאני דיי התרגלתי לתוכנה ולא בא לי להחליף לאחרת.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. יש לי כרטיס טלביזיה ואני רוצה להקליט את מה שמשודר . תמליצו לי על תוכנות מקצועיות וטובות למימוש רצוני תודה לכל מי שיכול לעזור בדבר

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by wolf_silver,

    אני רוצה להפעיל 2 מסנג'רים בו זמנית... כיאילו את המסנג'ר החדש... ששניהם היו חדשים.. לא את הישן (שאתה מקבל עם הוינדוס) והחדש ... תודה רבה לכול העוזרים אני מחפש לזה כבר איזה 50 שנה פיתרון תודה רבה אנשיםםם

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. איזה גירסה של קאזה הכי מומלצת? ומאיפה מורידים אותה?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Danix60,

    אני נותן לך ציטוט ממה שרשמתי בפורום של ViP.Asus Hi, im trying to install The new driver 10.4 and after the restart im getting a bad resolusion and ugly view : some pictures. http://img189.imageshack.us/gal.php?g=img0219z.jpg how can i solve that ??????? i cant play like that. thank you, and please help me. או יש לכם משתמש בASUS אז : http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=20100516043258375&board_id=9&model=EAH5770+Series&page=1&SLanguage=en-us יש לכם מושג מזה יכול להיות ? תודה. http://img189.imageshack.us/gal.php?g=img0219z.jpg

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by roi777,

    במשך שנים אני משתמש בקספרסקי אינטרנט סקיוריטי להגנה על המחשב הביתי שלי ומרוצה ממנו. רציתי לברר האם עדיין זו התוכנה המועדפת או אולי יש כבר דברים טובים יותר. אשמח להמלצות. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Speed Demon,

    רוצה להתקין מילון במחשב הנייד של סבתא שיהיה לה קל לתרגם דברים שהיא לא יודעת. שיהיה פשוט לשימוש,לא צריך יותר מדי שפות,הכי חשוב עברית-אנגלית-רוסית בכל מני וריאציות. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by THE_COMMANDER,

    לא בבילון אני מחפש תוכנה שמתרגמת טקסטים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. כי יש לי כמה חברים שיש להם מלא קרציות ברשימה אבל אנחנו רוצים לדבר ואי אפשר כי הם כל היום בבילטי נראה! אז אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לראות מי מחובר למרות שהם על מצב של פרטיות! (אפשר גם בפרטי!)

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. ניסיתי להדפיס מהאתר הזה http://www.diranaa.com/ לקובץ דרך מדפסת של ADOBE ואחרי שרשמתי ואישרתי את שם הקובץ להדפסה הופיעה לי הודעה בלשון הזה: "לא היתה אפשרות לפתוח את הקובץ: הגישה נדחתה" מה אפשר לעשות? (בדקתי בכרטיסיית אבטחה ויש לי הרשאות מלאות על התיקייה והקבצים)

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. הלכה לי מערכת ההפעלה ואני זקוק ל DOS שיעלה מתוך DISK ON KEY עם תמיכה ב NTFS . זקוק לעשות גיבוי (העתקה וכ'). תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. היי תקשיבו יש נתיב לקוקיס של גוגל כרום אני רוצה לגבות אותם ואני לא יודע מאיפה...

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. Started by KapiSH,

    לא יודע מה קרה פתאום אבל כשאני רואה סרטי DivX המעבד נמצא בשימוש 100% והסרטים קופצים, כאילו המעבד לא מספיק... ניסיתי להוריד באפשרויות של המפענח את השימוש ב-CPU, הורדתי עד הסוף אך הבעיה נשארה. ניסיתי להתקין מחדש DivX 3.11, הורדתי גם את ההכי חדש (5.0.1) ולא עזר, הבעיה נשארת. מה אפשר עוד לנסות?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. הי פתאום עכשיו כשאני גולש על כל קישור הוא פותח לי דף חדש בנוסף לקישור שעליו לחצתי, כל הזמן זה לא היה ככה ופתאום עכשיו זה התחיל... זה ככה גם באינטרנט אקספלור וגם בפייר פוקס... משהו יודע מה הבעיה.?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אני צריך תוכנה שמצלמת את המסך לסרטים שתוכל לקלוט 1920x1200. והכי חשוב שתהיה בחינם!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by penny1,

    שלום לכולם, יש לי בעיה שקצת קשה לי להגדיר אותה עם שולחן העבודה של windows 7 בזמן האחרון אני שם לב שכל מספר דקות שולחן העבודה עובר רענון...ובכך אני מתכוון לזה שכל תמונות האייקונים על מסך העבודה ובסרגל הראשי נראה כאילו נטענים מחדש והמחשב נעצר למספר שניות למישהו יש הסבר לתופעה זו? למישהו יש כיוון לגבי איך אני פותר אותה?? תודה רבה לכל מי שיעזור!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by בזיק2,

    עם לחיצה על alt enter הנגן הנ"ל אמור להיפתח למסך מלא כך שרואים רק את הסרט. אבל הוא נפתח ככה שרואים מסגרות כחולות למעלה ולמטה. הן לא נעלמות גם לאחר כמה זמן שאני לא נוגע בנגן. מה לעשות?.

דיונים חדשים בפורומים