תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לאחרונה נתקלתי בדבר שנקרא Nero ImageDrive אין לי מושג אם זה קיים מאז ותמיד בנרו אבל בגירסה שלי זה קיים (5558) בכל אופן התקנתי את הדבר הזה ונרו התקין לי דרייבר נוסף שמדמה סידירום נוסף במערכת זאת אומרת שלאחר ההתקנה יש לי במערכת סידירום נוסף רק שאני לא יכול לגשת אליו בדיוק כמו כונן סידי ללא דיסק בתוכו. השאלה היא האם מישהו מכיר את הדריבר הזה והאם יש לו שימוש יעיל כולשהו ? חיפשתי בעזרה של נרו ולא מצאתי, האם יש מישהו שיכול להאיר את עיני ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, החל מאתמול החלה לי בעיה בברידג אשר כמעט ולא מאפשרת עבודה רציפה. העיניין החל כאשר ה - thumbnails לא חודדו ולא היה ניתן לראות ברור ואילו לא באף משטח עבודה! גם כשניסיתי לאתחל או לנסות לדחוף בכח את פיקוס ה - thumbnail העיניין לא עבד. עכשיו העיניין רק מחמיר, כמעט בכל פעולה התוכנה נתקעת או מעלה חלון שאומר שאין מספיק מקום או זיכרון. אני עובד על ויסטה 64 עם e6850 8 גיגה זכרון מהיר, וכונן raid מהיר מאוד ויעודי לשימושי scrach ועדיין לא מצליח לפתור את הבעייה. צריך סיוע דחוף כי אני באמצע כל מיני עבודות!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, התקנתי מחשב חדש עם חלונות XP וחייגן של בזק BEZEQ-ADSL. כאשר אני מתחבר עם החייגן ברגע שמתבצעת התחברות ה IE נפתח אוטומטית ואני לא מעוניין שהוא יפתח כלל. גם כשאני מתחבר לאינטרנט דרך לוח בקרה וחיבורי רשת יש אותה הבעיה. אין אפשרות לגבי ה IE בחייגן של בזק ובזק ונטוויזן לא מכירים את הבעיה. המחשב חדש ולא מותקנות עליו תוכנות מיוחדות חוץ מדרייברים. גרסת ה IE היא 8. התקנתי גם פיירפוקס והפכתי אותו לברירת מחדל ועדיין ה IE עולה אוטומטית בעת התחברות. מישהו יודע איך פותרים את הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא ירחיב במילים, אבל אגיד רק דבר אחד ושזה העבודה הראשונה שיוצאת לי עוד איכשהו בסדר הרוב יוצא כמו של ילד בגן חחחחח. רק תגידו מה לשפר אם יש: http://vidati.deviantart.com/art/Final-Stars-in-the-Dust-78416181 גודל 2400X3000. ** התמונה עודכנה לגרסה הסופית**
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לניהול שעות עבודה של עובד, כלומר שאני אוכל לנהל בה את שעות עבודה שלי כלומר ביום X התחלתי לעבוד בשעה Y וסיימתי בשעה Z וככה בכל יום ושהיא תאפשר לי להפיק דו"ח חודשי הכולל ימים תאריכים וסה"כ שעות עבודה בכל יום וסה"כ בכל התקופה שהדו"ח מתייחס אליה. אודה לעזרה בנידון.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חדשה מקווה שלא היה תגובות מפגרות כמו : לא משהו, הכול גרוע , שפר הכול ממש על הפנים וכ"ו
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כבר הרבה מאוד זמן אני מחפש מדריך להורדה דרך מירק אבל אנטי לא מוצא שום מדריך נורמלי אז אם מישהו יכול בבקשה למצוא לי מדריך טוב בשביל מירק אני ממש יודה לו זה ממש יעזור לי אבל אני רוצה שתגידו לי על איזה גירסה הוכנה המדריך שהבאתם לי כי מלא פעמים מצאתי מדריך אבל אני לא יודע לאיזה גירסה ולכן הוא לא מתאים לי כי הגירסה שלי שונה. אזבבקשה עתזרו לי ותביאו לי אני הגירסה והמדריך להורדה דרכה!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני הורדתי מאתר http://www.crark.net/ את התוכנה cRARk v. 3.25 התוכנה היא תוכנת דוס כאשר אני לוחץ עליה היא ישר נסגרת איך אני גורם לה לא ליסגר ?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני זקוק להמלצה לתוכנת קליברציה חינמית טובה כי הצבעים במסך שלי (ViewSonic vp191s 8ms) חיוורים ממה שצריך להיות במסך הזה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום שבת שלום תראו קניתי פלזמה לחדר עכשיו בכרטיס מסך (9500) יש לי שלוש יציאות HDMI היציאה הכחולה הזאת מהמחשב למסך מחשב ויש עוד יציאה לבנה כזאת פחות או יותר דומה ליציאה של המסך היציאה הכחולה עכשיו במסך יש לי גם תיציאה הכחולה וגם תיציאה הלבנה הזאת שדומה פחות או יותר ליציאה הכחולה HDMI לא קשור בקיצור חיברתי תיציאה של המסך מחשב לטלויזיה עכשיו עשיתי הפעלה מחדש למחשב העברתי לVGA ראיתי תטעינה של המשחב עם הווינדוס XP כזה והשלוש קוים ההם שרצים ואז המסך כזה מתכבה ומעלה הודעה של invild mode משהו כזה משהו יכול להדריך אותי איך לחבר את זה לטלויזיה? זה די דחוףף
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם קיימת תוכנה כזאת? שאני אקח תמונה ויהיה אפשר להמיר אותה לאייקון? לא משנה חינמית או לא... תודה לעוזרים מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם בבקשה אל תחסמו את הנושא הזה, כי אינני רוצה לפרוץ או לעשות שום שימוש אחר בעזרת פיתרון של הבעיה שלי. אני מחפש קליפים שמראים תאונות דרכים בגלל הנהגים השיכורים בשביל המצגת לעבודה שאני עושה בלימודים. מצאתי הרבה קליפים כאלה, אך בשום מקום אין שם אפשרות להורדה. גיליתי שאחרי הצפייה WINDOWS MEDIA PLAYER משאיר קובץ עם סיומת "DAT." בתיקיית TEMP של אינטרנט. העתקתי את הקובץ (חייב לציין שהוא גדול כמו קובץ סרטון 2.3MB ) וניסיתי לנגן אותו בכמה נגנים, אך ללא שום הצלחה. ניסיתי גם לשנות לו את הסיומת, אך גם זה לא עזר. אני מחפש דרך כלשהי נשנות את הקובץ בשביל לנגן אותו. זה מאוד חשוב לי בשביל העבודה שלי, אחרת ירד לי הציון. יעזרו לי בבקשה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דברים די בסיסיים.. מדריך ל cloth: http://www.fileflyer.com/view/wLnHNBL מדריך ל rigging/armatures : http://www.fileflyer.com/view/AdtirA3
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי תמונה מהאינטרנט שהייתה ברזולוציה של 72 והכנתי לאמא שלי פלייר.. עכשיו ששלחנו את זה לבית דפוס הייתה איזו אחת שאמרה לי שהרזולוציה של התמונה קטנה מדי והתמונה יוצאת מפוקסלת וצריך רזולוציה של 300 לפחות.. יש לי כמה שאלות.. א.מזאת אומרת רזולוציה והאם איפשר לשנות אותה איך שהוא בלי לפגוע באיכות התמונה... ב.למה התמונה יוצאת מפוקסלת בכלל אם במחשב היא נראת בסדר.. ודרך אגב הגדלתי את הרזולוציה ל300 ויצא לי מעיין מפלצת ענקית ומפוקסלת.. שכבלל לא אהבתי אם מישהו יוכל לעזור לי אני ישמח וזה הפלייר: [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה לשחזר כמה תמונות שמחקו לי מהמכשיר. התמונות נשמרו על המכשיר עצמו, ולא על הכ. זיכרון, אז כל תוכנות היחזור השונות התבררו כלא מועילות. בעיר בגל שאין לי אפשרות להציג את זיכרון הטלפון ככונן פיזי / נשלף, וכך התוכנה תוכל לגשת אליו. יש חיה כזאת ? או אולי מישהו שמע על אפליקציה כלשהי שרצה מתוך המכשיר ויכולה לשחזר מידע ? [br]פורסם בתאריך: 12.12.2009 בשעה 13:34:04
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להפעיל קובץ וידאו בגלישה דרך הכרום אני מקבל הודעה (מצורפת תמונה) שיש צורך ב...(אני מניח שמדובר בתוסף שצריך להתקין. האם אכן מדובר בתוסף שחסר ואם כן איזה תוסף חסר?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה ליצור סרטון למוצר, בצורת וידאו עם עריכה, ולהפוך אותו לפלאש, כדי לעלות לאתר. כמו זה: http://www.genius-germany.de/english/schneidgeraete/zwiebelschneider/animation.html אין לי נסיון/ידע בכלל הפלאש. האם יש תוכנה שיודעת להמיר מ AVI (או |MPG) ל FLASH? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן אתמול חזרתי הביתה מהצבא פתחתי את המחשב וחשכו עיניי כל המשחקים והתוכנות שהיו מותקנים לי במחשב נעלמו כאילו לא היו הקיצורי דרך שלהם בתוכניות נשארו,בהוספה/הסרה של תוכניות הם עדיין כתובים אבל שאני בא להסיר משהו שהוא נמחק זה אומר לי שהקובץ כבר הוסר ושואל אותי אם אני רוצה להסיר מהרשימה בדקתי גם את הPROGRAM FILES וגם ממנו נעלמו המשחקים והתוכנות מה אני עושה עכשיו? כל השמירות שלי הלכו לעזאזל!! יש דרך כלשהי לשחזר?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בתקופה האחרונה LOGMEIN עושה לי המון צרות, כפתור אמצעי בעכבר לא מגיב, יש אותיות במקלדת שהיא לא מקלידה (למשל "ת"), לא מוכנה לקבל דאבל-קליק וכו', ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש את הפאץ'/סרבר, לא עזר. אני מתחבר כל פעם ממקום אחר ובחלק מהמקומות יש תקשורת בפורטים בודדים בלבד, ממשק ה-WEB היה לי מצויין, השאלה אם יש עוד משהו (חינמי) כזה, או תוכנה מותקנת אבל שעובדת על תעבורת HTTP/HTTPS רגילה שהאינטרנט בעבודה/WIFI ציבורי לא יחסום. בשביל השימוש הממש מועט שלי אין לי ממש סיבה לשלם על התוכנה, ככה שהעדיפות היא למשהו חינמי (או משהו ממש פופולרי שיהיה שווה את המאמץ). תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לייבא את אנשי הקשר מגימייל לאאוטלוק. עשיתי את כל הפעולות הדרושות, הוצאתי את אנשי הקשר מגימייל לקובץ CSV ועשיתי את כל הפעולות הנכונות. עדיין כשאני מייבא לאאוטלוק הוא מראה לי את אנשי הקשר ריקים ללא שום דבר. אבקש את עזרתכם. תודה, גיל
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמו שרשום יש לי כמה סרטים בלי כתוביות. הכתוביות בקובץ נפרד . איך אפשר לצרוב את הסרט + הכתוביות ככה שה DVD יקרא ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם ושבוע טוב יש לי בעייה ,כאשר אני פותח לאחרונה את את הדפדפן גוגל כרום פתאום במנהל המשימות המעבד מראה שהוא מועמס ב- 100% והוא לא יורד מערך זה עד שאני לא סוגר את הדפדפן. למישהו יש איזשהו רעיון לפתרון הבעיה ?? יש לציין שהדבר התחיל לקרות רק לאחרונה.. ולאחר שהתקנתי מחדש את הדפדפן שום דבר לא השתנה. תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנת, הסרת ונסית כבר הכול ...נסה/י להתקין גרסת bit 32.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי תוכנה פריהנד 9 מקורי רק עכשיו היתחלתי להתקין במחשב שלי. אני היתקנתי אותה במחשב. ומשהו מוזר פעם אני פותח תוכנה פריהנד עובד בסדר. ופעם שנייה שוב פותח תוכנה פריהנד ואז זורק לי 2 הודעות חלון שגיאה שקשור לזיכרון נמוך משהו כזה. אני לא הבנתי למה זה קורה לי תופעה מוזרה. אני דיברתי עם חברה adobe תמיכה קוויסופט, והם אמרו לי לא מטפלים בנושא תמיכה פריהנד 9. איך פותרים את הבעיה הזאת? אנא הושיעו לי עזרה בתודה מראש מיכאל [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-


