תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מישהו מכיר איזה תוכנה טובה ומקצועית יחסית ליצירת כרטיסי ביקור?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני צריך תוכנה להמרת קבצי PDF ל Doc וההפך. יש לי את Nitro Pro 8 אבל הבעיה איתה היא שכשאני הופך מPDF ל DOCX העיברית יוצאת הפוכה ... למישהו יש ניסיון עם זה ? אשמח לעזרה תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני צריך ליצור סימולציית תלת מימד של פעולת ירי באקדח. אשמח אם מישהו יפנה אותי למודולים מוכנים של האקדח והקליע (בקבצי mb). תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לצערי כבר מספר ימים העדכון זמין אבל לא התקנתי כי גם בפעם הקודמת היו לי בעיות אבל איכשהו הצלחתי להיפטר מהן. עשיתי טעות והתקנתי לפני כמה דקות ועכשיו משום מה אני נתקע עם האינטרנט בצד ימין בכל פעם שאני פותח קובץ וידאו. זה ממש פוגע בצפייה ואני לא יודע מה לעשות. אנא ממכם עזרו לי :embarrassed:
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום היום בא טכנאי להחליף לנו את האינטרנט ומסתבר שהוא גם נגע במחשב בצורה מגונה כמעט כל קובץ עם סיומת .EXE נותן לי הודעת שגיאה בין אם זה : application error(the instruction at referenced memory at the memory could not be read) או visual c++(floating point support not loaded) איך אני מחזיר את המצב לקדמותו? לא הותקנה אף אפליקציה[br]פורסם בתאריך: 8.01.2010 בשעה 15:19:08 אני אובד עצות לחלוטיןאפילו פירמוט לא עזר ניסיתי גם לנקות הסטיקים של ה- RAM
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי מחשב חדש INTEL PENTIOM DUAL CORE E5800 לוח אם intel chipset G41 התקנתי WIN7, ואחרי ההתקנה גיליתי שאין לי sound. אני משתמשת בכרטיס קול build in בדקתי את תקינות הרמקולים והם עובדים. חיפשתי קצת באינטרנט, ומסתבר שיש להרבה אנשים בעיות עם ה-sound ב-win7 , ושצריך להגדיר בהגדרות של ה-sound להשתמש ב-spekears כ-sound default ולהפוך את ה-device השני ללא זמין ( ה-device שהוא SPDIF ) אבל לצערי זה לא עבד. ואני שומעת לפעמים "בומים" כאלה שיוצאים מהרמקולים. ניסיתי להסיר את הdriver ממנהל ההתקנים, לעשות restart ולהפעיל שוב כדי שwin7 יתקין לבד, ומה שקרה שהוא התקין לבד אבל לא עבד ה-sound. חשבתי אולי זה כבר קשור למגעים. בגלל הבומים שאני שומעת מהרמקולים אשמח אם מישה…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי שני מחשבים ברשת אני צריך תוכנה שבשעות שאני אגדיר לה תבדוק אילו קבצים השתנו בתיקייה אחת ותשנה אותם בתיקייה השנייה ברשת. אם אפשר שהיא תבצע העתקה יותר מקיפה כל כמה ימים זה גם יהיה טוב תודה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין ליצור קובץ (אני חושב שמסוג ICS) המכיל מספר אירועים ב-outlook כדי שאוכל להעביר אותו למספר רב של משתמשים. משהו בסגנון "add to calander" רק למספר אירועים, ולא לאירוע בודד. מישהו יודע איך עושים את זה? תודה מראש, תומר
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי את ה nero express עכשיו בנירו הקודם הצורב שלי ( ריקו x20 ) היה צורב audio ב3 דקות ככה קצת יותר עכשיו בנירו הזה הוא עושה את זה מה זה לאט הוא כל שיר מעתיק ובודק אותו יש אפשרות אחרת בתוכנה? תודה מראש אלירן
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה התקלקל לי כרטיס המסך והחלפתי אותו לכרטיס PCI-E Geforce 210gt. לוח האם שלי הוא GA-K8NMF-9 של ג'יגהבייט עם כרטיס קול פנימי סטנדרטי של realtek. ברגע שהתקנתי את הדרייברים של NVIDIA, הפסקתי לשמוע סאונד מכרטיס הקול. עושה רושם שהעברת הסאונד (דיגיטאלית, אבל בכל זאת) ליציאת ה- HDMI שנמצאת על כרטיס המסך, גורמת לאיזשהו קונפליקט. הסתובבתי בהרבה פורומים וזו בעיה שחוזרת על עצמה, אבל הפתרון היחיד שראיתי שעזר לאנשים היה להגדיר בביוס את כרטיס הקול onboard כ- enabled במקום auto. אצלי בביוס יש רק disabled או auto, כך שזה לא ממש עוזר. ניסיתי להסיר דרייברים ולהתקין כל מני גרסאות שונות ומשונות, אבל מדובר בתהליך מתסכל וארוך של ניסוי וטעיה ומליון ריסטארטים בדרך. בקיצור, האם מישהו …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נגמר לי המנוי לקספרסקי, ועד שאני אקנה את החדש אני צריך משהו שיגן לי על המחשב (הזונות בKAV סוגרים את הברז לגמרי כשהמנוי נגמר ) תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תודה על העזרה...
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את התכנה הנל אך בעת צריבת קבצי MP3 שמיועדים לשמיעה בדיסקמן שקורא MP3, הוא לבד ממיר את הקובץ לWAV, כיצד מבטלים זאת?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה העיצוב לא להתייחס לאולימפוס כי זה כבר לא לרדיו הזה.. דרך אגב חרא פורומים... וזה הבאר שבא מתחת תגובות זה עיצוב שני שלי...
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! הורדתי מהאינטרנט וידאו חינמי ב HD חיברתי את מסך ה LCD 37 שלי בסלון עם כבל RBG רגיל למסך.ניסיתי לנגן את הקובץ בנגנים הסטנדרטים מדיה פלייר פוואר דיוידי ביאס פלייר וכו שום נגן לא מסוגל לנגן את הקובץ בטענת קובץ לא נתמך. היחיד שמסוגל הוא הנגן של נרו שאומר שהרזולוציה לא מתאימה אבח הוא מנגן בכל זאת מה אתם ממליצים?אולי נגן מיוחד שמסוגל לנגן HD או אולי קודק תומך או להעלות רזולוציה? והאם כבל RGB בכלל מסוגל לעמוד בדרישות?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים, לאח שלי יש לפטופ עם ויסטה. עד עכשיו היה לו בשולחן העבודה מן סרגל למעלה שהיו בו כל מיני אייקונים - של הסל מחזור\דפדפן\מדיה-סנטר (קישורים לדברים האלה). אבל פתאום זה נעלם. והוא רוצה להחזיר את זה. מישהו יודע איך מפעילים את הדבר הזה שוב? תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , מישהו יודע איך אפשר להפעיל את אופציית הדירוג בתוכנה? אני מתכוון לרשימת ההשוואה בין המעבד למשל לבין סוגי מעבדים אחרים וכו' . משום מה אני לא מצליח להתחבר למנוע הדירוג , ואני רוצה לדעת איפה אני עומד ביחס לסוגי חומרה אחרים. בתודה מראש..
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברירת המחדל של התוכנה היא 192 קילוביט/שניה. באופציית "שנה אפשרויות יש אינספור אופציות.השאלה שלי היא כזו: מה אומר הנתון הזה? האם לשנות את ברירת המחדל הזו? על איזה קצב הכי טוב לבצע "קריעת" דיסק?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בנתיים רק במדייה פלייר אני רואה כתוביות בעברית. יש אפשרות להגדיר את media player classic -home cinema שתציג גם היא כתוביות בעברית או את VLC ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האמת שבהתחלה בכלל לא ידעתי עם איזה נגן להפעיל את הקבצים האלה אבל אחרי שעשיתי חיפוש בגוגל הבנתי שנגן RealPlayer מפעיל אותם. אז הצלחתי להפעיל אותם אבל אני שומע רק קול ללא תמונה. בתוכנה להעתקת אתרים offline explorer שאני משתמש בה הסיומת הזו נמצאת תחת קטגוריה של קבצי וידאו . איך אני יכול לדעת בוודאות שמה שהורדתי זה קובץ אודיו או שאולי זה בעצם קובץ וידאו ומכיוון שחסר לי איזה מקודד אני שומע רק קול ולא רואה תמונה?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש אתר שמתמש ב JavaScript ואני לא מצליח להפעיל את האפשרויות שבאתר (לאחרים זה עובד). אני חושב שיש לי בעיה בהפעלת JavaScript בדפדפן. יש אפשרות ל תיקון\התקנה של JavaScript ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היה לי בעיה במחשב ופירמטתי אותו . התקנתי הכל חוץ מאת הקול . אם אפשר דריבר או משהו כזה כדי שאני יוכל להתקין את הקול . לוח אם : P5VD2-MX SE . וינדוס : XP . מי שיביא קישור שבאמת יעזור אני ידאג לגמול לו . ואני מבין טיפה במחשביים ניסיתי את מה שיש באתר של asus אבל לא הולך לי מישום מה . תודה .
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
היי,הדפדפן קרס לי ומאז הוא לא טוען לי דפים. מחקתי אותו מהמחשב ,התקנתי מחדש ועדיין הוא לא טוען לי... הוא פשוט טוען לי אותם בלי סוף. למישהו יש פתרון? נכנסתי עכשיו לתוכנה וזה טען לי את האתר. אז פתאום הוא קרס שוב. שוב הבעיה של הטעינה האינסופית. תודה. הפתרון הוא:http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?answer=142059 לצאת מכל התהליכים של Chrome ואז...
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


