עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום יש לי במחשב אחד מותקן קספרסקי פרו שהוא לא מעודכן, הכוונה שאי אפשר לעשות בו update מכיוון שאין בו אינטרנט האם יש אפשרות שאני אעדכן במחשב אחד את אותו גרסאת קספרסקי וכל פעןם אני אעביר את תכני העדכון למחשב שאין אינטרנט והאנטי וירוס יהיה מעודכן? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by shimronfio,

    היי אני מחליף מחשב בימים הקרובים ורציתי לדעת איך אני יכול לגבות את כל ההגדרות, והמעודפים ששמרתי על גוגל כרום. את הIE הצלחתי כבר לגבות, אבל אין לי מושג מה לעשות עם הכרום.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. Started by SerpentMage,

    זה ישן מאוד, עישיתי את זה לפני שנתיים בפוטושופ 7 [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום, ברצוני להכין דיסק איתחול (Bootable CD) עם כמה שיותר תוכנות חיוניות הפועלות תחת דוס, למשל תוכנות שמציגות מידע על החומרה שבמחשב, מהירות באס, מעבד, כרטיסים, לוח וכדומה... תוכנות איבחון למיניהן... או כל תוכנה חיונית אחרת המומלצת על ידכם ופועלת כאמור, תחת Dos. כמו כן אשמח לשמוע דעות והמלצות לגבי מה עוד כדאי לשים בדיסק זה. אתרים עם תוכניות יעילות העובדות תחת Dos יתקבלו בברכה. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. מישהו בשת סלקום מציף אותי בהודעות כתבות אני מעוניין בתוכנה שמציפה בהודעות. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by אדיר,

    לא ממש התעדכנתי אם יצא ה Service pack 3 ... בכל אופן מעדיף proffesional אם יש בעיברית סבבה אם לא אז גם אנגלית אני יסתדר יהיה לי הכי נוח להוריד מהאימיול אם יש למישהו לינק זה מאוד יעזור וסתם עוד שאלה שמעתי שעומדת לצאת מערכת הפעלה חדשה של windows...שכחתי את השם מישהו יודע על מה מדובר? מידע משהו? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום, לאחרונה פיצלתי את ה-XP x64 שלי לשלושה משתמשים, משיקולי הרשאות, אבטחה וכו'. כשניסיתי לגרום ל-Chrome לעבוד עם כל המשתמשים גיליתי שההתקנה היא נפרדת לחלוטין לכל משתמש. מאחר שלא בא לי שלושה עותקים של התוכנה חפרתי קצת וגיליתי שהפתרון לעניין הוא התקנה של Google Pack. רק מה? לכאורה Google Pack לא תואם ל-XP x64 (לא שיש לי מושג למה... כרום רגיל תומך כמו גדול). אפשר לרמות את האתר שלהם ע"י החלפת user agent אבל ההתקנה פשוט לא עובדת: Google Pack is not supported on this version of Windows. (ניסיתי user agent של XP רגיל, Windows 7... כולם אותו דבר) יש למישהו פתרון לעניין הזה (התקנת Pack על x64 או התקנת כרום אחת ל-local machine)?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by FastJack,

    שלום. כשאני מנסה לנגן קובץ וידאו אני יכול רק לשמוע את הסאונד ואני רואה רק שחור. התקנתי את LH CODEC 2.5 החדש וכשזה לא עבד הסרתי והתקנתי את K-LITE 3.9 וזה גם לא עזר. בנוסף בדקתי עם התוכנה G-SPOT והיא אומרת שהקודק עצמו מותקן. יש לציין שכאשר הקודק לא מותקן אני שומע קול אך אני לא רואה שחור אלה את "הויזואליזציה" של הנגן (ומפעל כאשר שומעים קבצי מוזיקה) אני אובד עצות, ואשמח לעזרה. תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by manz11,

    ני מנסה להעתיק טקסט לעמודה אחרת והוא אומר לי בריבוע צהוב : "אין אפשרות לרוקן את הלוח" ולא מבצע את הפקודה. מישהו יודע ממה שגיאה זאת נובעת ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by אנדי,

    שהסיומת שלהם היא mdf או mds? ושאלה נוספת בנושא סיומות קבצים - למה משמש קובץ ששמו ds.store (למי מכם שנתקל בכאלה)?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. כאשר אני נכנס ועושה חיפוש הוא אומר לי שלא נמצא שרת וכאשר אני נכנס לשרתים ולוחץ על שרת כלשהו הוא אומר לי שהוא לא יכול להתחבר. אז איך אני עובד עם התוכנה הזאת???

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. שלום לכולם אני מקווה שתוכלו לעזור לי. לפני כשבוע קיבלתי מחשב ,התקנתי כמה דרייברים וכשרציתי לצפות בסרט DIVX על המחשב זה היה אפשרי. מפה לשם התקנתי כמה תוכנות ופתאום אני שומע רק את הסאונד של הסרט אבל לא רואה אותו,יש מסך שחור. הנחתי שהדרייברים שלי לא הכי מעודנים או משהו בסגנון .אז הסרתי את כל הדרייברים התקנתי מחדש,וזה לא עבד.הורדתי דרייברים עדכניים מאתר קודקים מיוחד ולקחתי כמה גירסאות והפעלתי כל אחת בנפרד ועדיין ..כלום. כרגע בהוספה/ הסרה יש לי את התוכנות הבאות:DIVX CONVERTOR, HIGH DEFINTION AUDIO DRIVER PACKAGE, K LITE MEGA CODEC PACK ,1.57 MV2PLAYER . אני על סף יאוש אין לי מושג מה אני עושה.אני מזכיר שוב שהסרטים עבדו בעבר וכרגע הם לא עובדים עם הקודקים. בתודה מראש לכל המבינים.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. שלום לכולם מחר אני קונה את התוכנה קיובייס 5 ,ולי במחשב יש ויסטה 32 . חקרתי על הנושא קצת, אבל לא קיבלתי תשובה חד משמעית,האם הקיובייס 5 יעבוד כמו שצריך על הויסטה 32. אם יש מישהו שניסה את התוכנה 5 על ויסטה 32 ,או מישהו שיודע בוודאות את התשובה ויוכל לעזור אני מאד אשמח, פשוט אני רוצה לדעת האם לקנות התוכנה או לא. תודה רבה אנשים!!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by kibub,

    היי יש לי קטע וידאו שאני רוצה לערוך אותו ככה שיראה ברברס (בהרצה אחורה). ברגיל אני עורך וידאו עם פינקל ולא ראיתי שם אופציה כזו אני גם משאר שיש את זה בPRIMIER אבל התוכנה הזו מאוד מסובכת, אז אם מישהו מכיר תוכנה פשוטה שיכולה לעשות את זה אני אודה. תודה[br]פורסם בתאריך: 13.01.2008 בשעה 15:45:41 איזה מבאסים אתם :bash:

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by eliaz_b,

    גירסת 32 ביט בבקשה לא מוצא דרייבר לזה. כן אני יודע שזה כרטיס ישן מאוד מאוד מאוד אבל... זה מה יש כרגע. הכרטיס הוא AGP לא מזדהה בחלונות 7 בכלל. באתר הרישמי של ATI אין דרייבר כרגע. אז אולי יש למישהו פיתרון אחר? צד שלישי שהוציא דרייבר ? תודה מראש..

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. Started by x-dude,

    האם מישהו בדק את ההבדל באיכות בין שני התוכנות האלו? בשבילי ה CCE יותר מדי מסובך ולוקח הרבההההה מאוד זמן. מצד שני dvdshrink מאוד פשוט,ביצעתי כבר כמה וכמה גיבויים לסרטים שלי והאיכות ממש טובה,אז למה יש כאלו שאומרים שה CCE יותר טובה?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Psychoticat,

    שלום, יש לי חשד שפרצו לי לרשת הביתית. מתוך כל המחשבים בבית יש שני לפטופים שהתחילו סימולטנית להפסיק לתפקד. זה מתבטא בתקיעות ספונטניות ללא מכנה משותף נראה לעין. בחלון הזמן שהמחשבים כן עובדים הרצתי AVG ו-Ad-Aware והם לא מצאו משהו חריג. שני המחשבים המדוברים שייכים להורים שלי, לכן אי-אפשר ממש לעקוב אם הם עשו שטות כמו לפתוח קובץ חשוד או לא יודע מה. הראייה היחידה שלי היא שלפחות באחד מהם נפתח קובץ WORD של כמה שורות בודדות ששקל הרבה יותר ממה שהוא אמור (400K). לפני שאני מרים ידיים ושולח את שניהם לתיקון, אני רוצה לשלול את האפשרות של פריצה. אני צריך המלצה ל-FireWall חינמי ויעיל. תודה וסופ"ש נעים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Googleness,

    אני שוקל לפרמט את המחשב מהמערכת 32 ביט שהגיעה מהמפעל ולעבור ל64 ביט (המחשב עם 4 גיגה זיכרון וכולי). מה שמעניין אותי זה האם יש תוכנות מוצלחות ל64 סיביות? אני מדבר על אופיס, נגן מדיה, דפדפן, תוכנת צריבה, אנטי וירוס וכיו"ב.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. היי! למישהו ידוע כיצד ניתן לבצע בחירה של מספר קבצים להורדה בו-זמנית כלומר: כמו שאפשר לבחור מספר קבצים בתיקייה במערכת ההפעלה, ואז לבצע עליהם פעולה מסויימת, כך ניתן יהיה לבחור מספר קבצים בדף WEB ואז להוריד אותם. ידוע למישהו אם זו אופציה מובנית באחד הדפדפנים המובילים (אקספלורר,מוזילה או כרום) או שיש תוסף שמאפשר את זה? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by unknown,

    אתם יכולים להסביר קצת על התוכנה הזאת?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by spot,

    בכל פעם שאני סוגר את האאוטלוק אקספרס 6 על windows xp אני מקבל הודעה :כדי לפנות שטח בדיסק יש באפשרות outlook express לדחוס הודעות הפעולה עשויה להמשך כמה דקות. איך אפשר להפסיק את הופעת ההודעה. לחיצה על ביטול רק סוגרת את ההודעה עד לפתיחה הבאה. תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by chris_u16,

    אתמול והיום אני מקבל 4 הודעות כאלו, כולם בדיוק באותו סגנון רק שהשם שונה בכל אחת זה כבר מתחיל להעלות לי את העצבים!! במציאות זהו טלפון של שירות היכרויות. כמובן שאני ישר מוסיף אותם לignore אבל זה ממש מעלה ת'קריז, וזה כבר יומיים ברציפות וזה נראה כאילו כל יום הם הולכים לשלוח לי. האם יש דרך לחסום כאלו הודעות, אבל שאנשים עדיין יוכלו לכתוב לי מבלי להוסיף אותי? כלומר, אולי איזו תוכנה שמסננת הודעות עם מילים מסויימות? אגב, מאוד מעניין אותי לדעת מי אלו האנשים שמפרסמים את הספאם הזה ובאיזה אינטרס הם עושים זאת. אגב 2: איך הם עושים את זה שברגע שאני מנסה לברר את ה"User Details" מופיעה לי שגיאה ש"אי אפשר כרגע", איך הם עושים את זה?? אנשים פה אמרו בעבר שזה "בוט" יעני תוכנה ששולחת בעצמה, זה …

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום! אז ככה יש לי את המחשב הנייד הזה fujitsu siemens ms2239 ואחרי פרמוט הוא פשוט לא מזהה את הרשת האלחוטית אני משתמש ב WIN 7 ולמטה יש X על החיבור לרשת והוא לא מוצא רשתות כמובן שגם הנורית של הווירלס באדום ולא בירוק ובנוסף כשאני בודק IP רשום לי רק אפסים כאילו למחשב אין כתובת IP מישהו יודע מה הבעיה? דרך אגב אני חושב שזה בעיה של דרייברים אבל חיפשתי דרייברים ולא מצאתי מקור שבאמת ניתן להוריד ממנו כולל אתר החברה אם מישהו יכול לעזור לי למצוא לו דרייבר מתאים או שיש לכם פתרון אחר אני מאוד ישמח לעזרה! תודה מראש איתמר.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by polip,

    אני יודע שבמאק זה מאוד חשוב שתהיה תוכנה שמנהלת את הפונטים ופותחת רק את אלו שצריך בשביל לעבוד כי אחרת זה מאוד מכביד על המחשב (תוכנה פופולרית "מזודה"). אבל ב-PC פשוט זורקים אותם לתוך תיקית גופנים בקונטרול פאנל. האם יש צורך בתוכנה כזו? ואם כן מה היא עושה. ניתקלתי בתוכנה שנקראת X-FONTER אבל אני לא מבין בדיוק מה היא עושה ואם יש בה צורך, מישהו אולי מכיר ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום לכולם סוף סוף שידרגתי את חבילת האדובי שלי (AI DW PS ID) לגירסת cs6 במקום הcs3 שהיה לי עד היום משום מה נראה לי שהכל עובד נורא לאט הייתי רוצה לדעת מהו המינימום שאני צריך לשדרג כדי להנות מביצועים טובים בעבודה המפרט שלי: Operating System Windows 7 Home Premium Home Edition CPUID CPU Name Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz Video Adapter Intel® G33/G31 Express Chipset Family (256 MB) System Memory 4083 MB Disk Drive SAMSUNG HD161HJ ATA Device השאלה היא מהו המינימום שאני יכל להשקיע לטובת עבודה מהירה להוסיף ssd 64 GB ? להחליף ל8 GB זיכרון ? (יש לי רק ש…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים