עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם! כשאני נכנס לאתר www.Deviantart.com או Winmatrix.com הדפדפן פשוט נסגר! ניסיתי התקנה מחדש, ניסיתי לשנות הגדרות פה ושם, ניסיתי לבטל חלק מהתוספים, כל פעם אחד אחר, או כמה ביחד. אבל, הבעיה עדיין נמשכת. אני אובד עצות! אז מה עושים? תודה לכולם! אלעדיקו.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום לכולם! אני מחפש תוכנה \ דרך כלשהי שאתפשר לי להעתיק טקסט מקובץ PDF. אני ממש לא הולך להעתיק ממישהו או לעשות משהו כזה. אני פשוט צריך את זה כי אני לומד שפת תוכנה (C#) דרך ספר , ויש תרגילי סיכום בסוף הספר. עכשיו יש באתר שלהם את תרגילי הסיכום בקובץ PDF http://sites.huji.ac.il/science/stc/center/groups/OOP2006/Csharp/C-SHARP-BOOK.htm ואני פשוט חייב להעביר את קטע התוכנית של כל תרגיל לסביבת העבודה של התוכנה על מנת להריץ את זה ולראות אם עניתי נכון. (וזה ממש סיוט להעתיק 10 שורות קוד כשיש לך 20 שאלות בסוף כל פרק...שאגב זה מה שאני לבנתיים ) בקיצור זה ממש לא להעתקה או על מנת לעבור על זכויות יוצרים בדרך כלשהי... תודה מראש ! עריכה : ניסיתי את Foxit PDF אבל את קבצי הPDF …

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by dror_gh,

    יש לי סרט מסויים שכאשר אני מנגן אותו ב mv2player או ב bsplayer הכל טוב ויפה והתרגום תואם בצורה מעולה לסרט. אבל שאני שם את זה במדיה פלייר התרגום לא תואם בכלל יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by avz,

    אשמח לקבל המלצה לתוכנת RIP חינמית. המטרה העיקרית - העברת מוסיקה מתקליטורים שיש לי , להעלות אותם על דיסק און קי לשמיעה ברכב. הורדתי וניסיתי את winamp, אבל מצאתי את השימוש בה מאד לא נוח. תודה.

  5. Started by fanta,

    חייב דחוף תוכנה שאני יוכל ליכתוב איתה דברים בגיאומטריה יעני להדפיס את כל הצורות האלה...

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Meir787,

    האם יש תוכנה שמבצעת את המטלה הנ"ל ? תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. אני זוכר שהייתי קטן היה לי דיסק עם מלא דמואים והייתה תוכנה שמסבירה איך ליצור מטוסים מנייר אני ממש לא זוכר איך קוראים לה אבל היא הייתה מגניבה כזאת ואני אוהב לחזור לנוסטלגיה אז מישהו בבקשה בבקשה יכול לנסות להשיג לי אותה!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by pssheba,

    שלום, ניתן לשנות אזור בחירה בעל צבע אחיד למשתנה (gradient). שאלתי היא האם ניתן לשנות תמונה בעלת שלל צבעים ודמויות לצבע משתנה ? נניח שאני רוצה שמצידה הימני, התמונה תהיה בעלת צבעים חזקים ובהירים שילכו ויחלשו לכיוון שמאל עד שבחלקה השמאלי היא תהיה בצבע מתפוגג ודמויות מטושטשות. מישהו יודע כיצד ? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by roi777,

    שלום! אני לומד עכשיו גרפיקה (פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין וכדומה) ואני מחפש לוח כתיבה אלקטרוני זול (בסביבות 300 שקל). האם שווה בכלל לקנות ממחיר כזה, או שהאיכות במחיר הזה לא טובה ועדיף לא לקנות? ואם כן, איזה אתם ממליצים? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by ruler,

    תודה מראש!

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. אורח עידו
    Started by אורח עידו,

    שלום לכולם, האם מישהו מכיר אפליקציה\תוכנה לווינדוס 10 שמאפשרת תרגום מילים משורת המשימות? כלומר מילון (בסגנון מורפיקס) שהחלון חיפוש שלו ממקום בשורת המשימות.\ תודה רבה! עידו

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. איך אני גורם לתוכנה להפעיל את כל הסרטים עם quick time כמו שהסרטים עובדים ב IE?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by ychig,

    יש פתרון?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by navk2,

    שלום, אני רוצה ללמוד תלת מימד רק אני ללא ממש יודע איך ואם כדי לי... יש לי ניסיון לא כזה קטן בפוטושופ (סתכלו למטה) אני יודע HTML ואני לומד עכשיו C#. אם אני אנסה ללמוד תוך כמה זמן אני אעשה עבודה פשוטה ? אם אני אשאל פה יענו לי ? איזה תוכנה הכי טובה למתחיל ? יש בזה סקריפט ? אם יש, חייבים להישתמש בו ? זה כיף ? תוך כמה זמן אני אעשה עבודה יפה באנימציה ? (כמו של pure gold ) תודה. [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by URSH,

    אני מפעיל את התוכנה וכבר בשלב בו מופיע חלון ירוק קטן שבמרכזו כדור הארץ עטוף בסרט צהוב, ברגע שבתחתית החלון אמורים להופיע שורת סמלים שונים, שם זה נתקע. הדרך היחידה לנתק את התוכנה היא לעצור את הג'אווה. הבעיה התחילה אתמול, אז הסרתי את ‎JDownloader ,הורדתי חדשה והתקנתי במקום הישנה, והכל עבד טוב ,היום הדלקתי את המחשב והבעיה מופיעה שוב. מה עושים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. מעניין אותי מפני שיש סיכוי קל שאני אלך לקנות את ה iPad אם הוא לא יהיה כ"כ יקר

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by tomer_et,

    יש לי בעיה מאוד מוזרה עם NORTON GHOST: בכל פעם שאני מנסה להיכנס לתוכנה ולשחזר פרטישן (דרך דיסקט הפעלה של התוכנה) בשלב כלשהו במהלך העבודה העכבר והמקלדת מפסיקים להגיב.... הדבר גורם לכך שאני לא מצליח להשלים את הפעולה ולבצע את השחזור. אני משתמש בעכבר ומקלדת USB ובדיסק ההפעלה שיצרתי יש תמיכה ב - USB. בהתחלה העכבר היה מפסיק להגיב בשלב שבו אני צריך לבחור את קובץ ה - IMAGE לשחזור ומאוחר יותר (לאחר כמה נסיונות) העכבר הפסיק להגיב אחרי מס' שניות. יש לציין שבזמן שאני עובד ב - WINDOWS אין לי שום בעיה. מה אני יכול לעשות??? אני פשוט חייב לשחזר את המחשב שלי ולא יכול להשתמש בתוכנה... האם יש דרך לבצע את השחזור דרך WINDOWS? האם יש לכם רעיון? עזרו בבקשה. בתודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שלום, על-מנת לתחזק את המחשב ולשמור עליו, אני משתמש בתוכנות הבאות: אנטי-וירוס Avira Free (גרסא חינמית) Advanced System Care (קנוי וחוקי) IObit Malware Fighter (קנוי, גם כן) Ad-Aware (גירסה חינמית - בעיקר חופר, ולא מוצא כלום) CCleaner (גירסא חינמית) SmartDefrag Spybot S&D בעיני, ניתן לוותר על כמה מהתוכנות, כגון CCleaner ו-Ad-Aware. השאר, כך נראה לי, עושות את העבודה יופי. או שמא אני טועה? בכל מקרה, השאלה היא: מהו סט התוכנות האופטימלי לתחזוקה שוטפת ויעילה של המחשב (ברמת התוכנה)? אני לומד בקורס טכנאי-מחשבים, לכן זה מהדברים הבסיסיים והחשובים שעלי לדעת, כך נדמה לי. תודה רבה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by url,

    כל הפינגים של השרתים בתוכנה נמוכים והתוכנה מסרבת להתחבר אליהם יש למשהו רעיון מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. בסריקה ב-NOD32 לא נמצאו וירוסים עשיתי סריקה ב-KASPERSKY ONLINE SCANNER הנה ה-REPORT Scan Settings Scan using the following antivirus database extended Scan Archives true Scan Mail Bases true Scan Target Critical Areas C:\WINDOWS C:\DOCUME~1\User\LOCALS~1\Temp\ Scan Statistics Total number of scanned objects 16518 Number of viruses found 2 Number of infected objects 5 Number of suspicious objects 0 Duration of the scan process 00:21:51 Infected Object Name Virus Name Last Action C:\WINDOWS\CSC\00000001 Object is locked skipped C:\WINDOWS\Debug\PASSWD.LOG Object is locked skipped C:\WINDOWS\SchedLgU.Txt Object is locked skipped C:\WINDOWS\SoftwareDistribut…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by רועי אלגרבלי,

    שלום וברכה לכולם! ישלי המון מסכים כחולים במחשב ואין לי בעיה לנתח את המסכים וקבצי דאמפ.... החשד הגדול שאחד מהרכיבים(מעבד,לוח אם, דיסק קשיח, זיכרונות) שבק חיים והלך לעולמו השאלה היא, האם מישהוא מכיר תוכנות מומלצות שיכולות לבדוק רכיבים ובמיוחד את המעבד והלוח אם?קיימות תוכנות כאלו?

  22. אני צריך את ה מסנג'ר, YAHOO, GTALK, SKYPE ו AIM ביחד.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by No_Man,

    אני מכניס את ה-DOK המדובר לתוך מחשב נייד - Lenovo N500 בעל מערכת הפעלה XP, עם כל הדריברים מותקנים. אבל במקום שיופיעו לי 2 כוננים - אחד של ה-U3 ואחד של המידע שיש לי עליו, מופיע רק כונן אחד של ה-U3 System ואני לא יכול לגשת לקבצים שלי בשום דרך :-\ במחשבים אחרים הוא מזוהה בלי בעיה, אז מה הבעיה פה ? ניסיתי להחליף פורטים - אותה בעיה. מחקתי והתקנתי מחדש דריברים של ה-Chipset - לא עבד. מה גם שהמחשב מזהה את העכבר שמחובר ב-USB, ואני ינסה לחבר DOK אחרים לראות אם יש את הבעיה גם אצלם (אבל כרגע אין לי משהו בהשג יד). אז מה עוד אפשר לעשות ? מה הבעיה פה ?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by taotao,

    היום אחרה שנמאס לי מהאקספלורר (הוא הגיע לשיא.. ).. התקנתי תשועל הכול היה טוב ויפה והתרשמתי לטובה אבל אחרה שיצאתי ממנו ונכנסתי אילו שוב הוא היג לי הודעה (מצורפת תמונה).. הדלקתי מחדש תמחשב לא עזר וגם התקנתי מחדש לא עזר יש למישהו מושג מה הבעיה?? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by shaithebest,

    שלום לכולם אני רוצה לשמור קטעי וידאו במחשב כך שאני לא אצטרך חיבור לאינטרנט כדי לצפות בוידאו איזה אתר או תוכנה מבצע זאת ? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים