תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שאני נכנס לאיזה תוכנה לא משנה מה זה יוצא לי אחרי כמה שניות גם לגבי האנטי וירוס מה לעשות? שבדקתי במצב בטוח הוא מצא כמה וירוסים והוריד אותם אבל זה נשאר רק
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי סרט בפורמט VCD שבא עם קובץ כתוביות עם איזה תוכנה אני יכול לטעון ובאיזה צורה (יש לי MICRODVD ו POWERDVD) תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את תוכנת עריכת הווידאו Avid על מערכת ההפעלה winXP 64bit. משום מה אי אפשר להתקין את התוכנה על מערכת ההפעלה הזו.... לא הצלחתי למצוא patch או גירסה מיוחדת של התוכנה... מישהו מכיר את הבעיה? יש פיתרון???
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני לא מצליח לאחות את הכונן קשיח(D), אפילו גם לא לנתח! את C וE הוא מנתח/מאחה ללא בעיה, אך כשאני מנסה לעשות ניתוח לD דרך האיחוי של הוואינדוס, הוא כותב לי את הדבר הבא: למי שלא רואה את התמונה, הנה לינק: http://img82.imageshack.us/my.php?image=dsgdf5ng.jpg אוקי. עכשיו יש להזכיר שעשיתי התחל, הפעלה, ורשמתי את הפקודה CHKDSK /F, זה נכנס לדוס, שאל Y/N, נתתי לו Y, הריץ שניה משהו, ונסגר החלון. הפעלתי מחדש את המחשב, ולא עזר! גם ניסתי CHKDSK : D /F. או משהו בסגנון. ואין, פשוט לא עוזר! אני לא מבין מאיפה זה נחת עליי, אבל לפני הפירמוט האחרון שעשיתי כל המחשב התחרבש לעזעזאל הכל ממש נדפק, כל המערכת הפעלה, לא הייתה גישה להיכנס לD בכלל. מה נדפק פה?! ולא, אין קשר לזה שהוואינדו…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש אצלי בעיה עם הפיירפוקס , לפעמים כשאני פותח אותו אני מגלה פתאום שכל המועדפים ששמרתי נעלמו לי(עשיתי גיבוי , אבל לא כל אתר שאני מוסיף למועדפים אני מגבה את הכל) וזה כבר ממש מעצבן , אין לי מושג מה יכולה להיות הבעיה , אצל חבר שלי זה גם קורה לפעמים , אבל לא בתדירות כמו אצלי... יש אולי איזה פיתרון לבעיה הזאת? *אני משתמש בגירסה האחרונה של הפיירפוקס.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן אנשים, אני מחפש תוכנה לתרגום זריז מקבצי pdf, כמובן התקנתי babylon אבל כשאני לוחץ ctrl+right click אז זה לא מתרגם באופן מהיר כמו שזה יתרגם מתוך אתר למשל. התקנתי את גרסא 8 שהיא דיי חדשה ויש לי את הplugin מותקן בתיקייה של acrobat reader, מישהו יכול לייעץ לפתרון או להמליץ על תונה שתעבוד?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתכוון לתוכנות כמו מדיה פלייר או WINAMP או נרו ועוד כל מיני ! מאיפה הכי טוב לצרוב שירים ? באיכות מקסימלית!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אפשר לגבות את הווינדוס אבל גיבוי פרפקט שהגיבוי יהיה כולל את הקבצים (תמונות שירים וכל הבלה בלה בלה) , הגדרות , רג'סטרי וכל זה? אפשר ?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמו שבכותרת, אני צריך לצרוב סרט על דיסק DVD. איך אני צורב את זה ככה שזה יעבוד על כל נגן DVD רגיל?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני צריך תוכנה שיודעת לצבוע את כל המסך בצבע לבן ועם כל מיני טקסטורות על מנת לבדוק שאין למסך LCD פיקסלים שרופים או פיקסלים מזייפים כאלה... תודה מראש עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי...
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי אז ככה לבקשתכם שהתחלתי ללמוד מקס החלטתי למדל את החדר שלי ואז זה היה פרוייקט רציני (היום אני עושה את זה בחצי זמן חחח) הקיצר הגעתי לאן שהגעתי והחלטתי להפסיק אותו ולא מזמן חזרתי להמשיך אותו טוב אז בתור התחלה אני יעלה ממש תמונות מההתחלה מחר אני יעלה תמונות מהנקודה שהפסקתי בה ואח"כ בסוף שבוע אני יעלה תמונות של איפה שאני עכשיו תהנו!! תגובות כמו תמיד יתקבלו בברכה תמונה ראשונה השולחן שלי... תמונה שניה...תמונה שניה רציתי למדל את המחשב שלי אבל אז זה היה ניראה לי קצת קשה אז החלטתי למדל I-MAC שעד היום עבר כמובן שינויים (כמו כן גם השולחן) אבל זה היה הבסיס שלו...(התמונה במסך היא עבודה שלי בפוטושופ) ו........זהו בנתיים
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קרה לי כבר פעמיים http://img379.imageshack.us/img379/1920/10mk.jpg חוץ מהלתקין מחדש מה עוד אפשר לעשות ניסתי כול מיני תוכנות ניקוי
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, דבר ראשון - אני משתמש בקודקים של FFDSHOW + Haali Media Spliter . סרטים רגילים\טלוויזיה (במדיה סנטר) עובדים לי מצויין (וגם 720P רץ טוב מאוד!) המחשב שלי דיי חדש (ניתן לראות מפרט בצד) ואני לא חושב שהמחשב לא מסוגל להריץ את הקבצים הללו. ניסתי בנגנים שונים כמו Media Player Classic , MV2Player וגם VLC . בשלושתם הסרט נתקע בפעם ב-5 שניות,לא מסונכרן עם קול ותמונה ועוד תופעות מעצבנות. אשמח לדעת איך אוכל לתקן את הבעיה. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה אני צריכה לעשות כדי להחליף מערכת הפעלה לבד?? יש לי כעת XP אך מופיעות לי הודעות שגיאה כמו 0x0000142 או שבדיסק אין מספיק מקום לשמירת קבצים וכד'. (בC אין בE יש.) יש לי 2 דיסקים : 1. דיסק שלXP 2. ה2. גרסת שדרוג של וינדוס 7. כדי לשנות מחיצות ו/או שגיאות וכדי לפנות מקום אני צריכה לפרמט?? מה אני צריכה לעשות??? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם צלמתי את הים במסרטת וידאו וצלמתי קבוצת ילדים בבית הספר אני רוצה להלביש את הילדים כאילו הם נמצאים על חוץ הים שצילמתי איך עושים את זה ועם איזה תוכנה ? תודה לעזורים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ניסיתי להסיר לו את זה עם NOD32 ועם AVG ועם NORTON. כלום לא עוזר. הוירוס כאילו "נרדם" ליום ואז שוב חוזר. קראתי ברשת והבנתי שהוא לא מזיק כל כך אבל קשה להסירו. אשמח אם מישהו יתן כלי להסרתו של הוירוס. תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מקווה שזה המקום המתאים, בין היתר כי איני יודע אם זאת בעיית חומרה או תוכנה (לתחושתי תוכנה). בימים האחרונים, באופן די קבוע ובשונה ממה שהיה עד עכשיו כאשר אני מעלה את המחשב לכל הפונקציות לוקח המון זמן עד שהן מתפקדות. זה בהעלאת האאוטלוק שלוקח המון זמן עד שהוא עולה בשלמותו, פתיחת דפדפן יכולה להתבצע לפעמים אחרי כ- 3-5 דקות מרגע הלחיצה לפתיחה. כנ"ל כל פעולה במחשב, לרבות הקלדה, יש דיליי עד שמופיעה האות שהקלדתי. חשבתי על אפשרות של התחממות המחשב, אך כשבדקתי בביוס הטמפרטורות במצב מצוין (31, 39) . בדקתי אפשרות שאולי מתבצעת בזמן הזה סריקה של האנטיוירוס, אך לא. אולי זה קשור לוירוס שנכנס אלי, אך מצד שני אחרי זמן מסוים שהמחשב פועל ברוב המקרים זה איכשהו מסתדר . האם יש דרך לבדוק מה מ…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי HD מדגם hitachi deskstar hds728030pla380 היה לי דיסקט עם דריבר ועכשיו אני לא מוצא אותו ובגלל זה לא יכול להתקין עליו וינדוס ... יש אפשרות למצוא אותם באינטרנט? תודה מראש לכולם!!!
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי. לא מצאתי בסטיקי אז אני שואל כאן, ובאופן כללי מעדיף המלצות מחבר'ה שעשו שימוש בתוכנות כאלה. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום בבקשה תנו לי תוכנה שבאמת בולמת את כל הפרסומות הקופצות כי זה משגע ניסיתי את התוכנות במדור ההורדות והם לא שוות כלום תודה רבה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שהגודל יהיה זהה מבחינת נפח. האם זה אפשרי, או שVOB שומר על איכות וידאו טובה יותר בנפח זהה? ואם כבר אז על הדרך אשמח לתוכנה שיודעת להמיר/לפצל/לחבר ולעשות כמה שיותר פעולות עם כמה שיותר פורמטים של וידאו
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמובן אחרי כמעט שנה של עבודה ללא פרמוט התחלתי להרגיש ממש לאחרונה איטיות מסויימת במחשב, כמובן שאין שום מרגלים, וירוסים, סוסים טוריאנים, ושום תוכנה שגוזלת את הזיכרון או המעבד. אני יותר חושב בכיוון של הרג'סטרי כי התקנתי הרבה תוכנות ומחקתי הרבה תוכנות, ואני בטוח שהרג'סטרי הוא לא כמו שהיה פעם. קיימות המון תוכנות בשוק, שמתקנות רג'סטרי ועושות איחוי, אבל השאלה היא מה התוכנה הכי בטוחה, ומה התוכנה שאתם ממליצים, כי אני לא רוצה להתקין תוכנה שתעשה טעויות ותמחוק ערכי רג'סטרי שיפגעו במערכת או בתוכנות קיימות. ודרך אגב, מה הסיכון בשימוש בתוכה כזאת? האם אתם ממליצים לעשות תיקון ואיחוי?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפני לא מעט זמן דנו כאן על שיטות שונות של אינטרפולציה. הייתה שיטה אחת יוחדית שהצריכה שימוש באתר של איזו אוניברסיטה (זה כל מה שזכור לי) והתאימה מאוד לשימוש עם טקסטים ולוגואים בעליה גיאומטריה פשוט. מה שאני מנסה להשיג זה חדות בהגדלת טקטסטים ואם יש לכם דרך פשוטה להשיג זאת אודה לכם מאוד. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , ניסיתי להתקין את התוכנה של "אלכוהול 120" , אבל כשהיא ביקשה לעשות "ריסט" המחשב סירב בתוקף לעלות ורק אמר שהוא לא נותן לעצמו להמשיך כי הוא עלול ל"לפגוע בעצמו" לאחר ניסיונות רבים הצלחתי להסיר את ההתקנה לפני שהיא הצליחה להמשיך (כמו בכל ריסט שהייתי חייב לעשות, כי הוא לא היה נותן לי להמשיך..) ועכשיו אני לא יודע איזה תוכנה כן תומכת בויסטה שכן מאפשרת להתקיים שם.. :-\ אם מישהו יודע אני אשמח לתשובה בתודה יוגב
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה להוריד קובץ עם סיומת tif... וה-Explorer לא מצליח לקרוא אותו.. צרפתי תמונה... איך אפשר לעדכן את ה-Explorer כך שיצליח לקרוא זאת... ביי ותודה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


