תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך תוכנה למצלמת אינטרנט, שיהיה אפשר ליראות איתה עם מי אני מדבר וכ'ו...
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש תוכנה לשליחת צילצולים לטלפונים סלולריים. או כקובץ מידי או כ RTTTL או כל דבר אחר בחינם!! תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מסתבר שהתוכנה (בגרסתה האחרונה) אשר משמשת לעידכון קושחת מכשירי הנוקיה לא עובדת על ווינדוס 7
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ניסיתי כל פתרון שראיתי ברשת כמו תיקון דרך לוח הבקרה בהוספה\הסרה. הסרה מלאה, שימוש בפידג'ין למשל אבל כלום, נאדה אני מתחבר לכאורה ורואה את כל רשימת החברים Offline. שום הודעה שלי לא יכולה להשלח בכל מקרה במצב הזה. אני עצמי במצב Online תקין לגמרי. שמעתי שיש קבצים מסויימים שאפשר למחוק וזה ישחזר הגדרות לברירת מחדל אבל ממש לא יודע איזה. הכלי הזה הוא כלי תקשורת קריטי בשבילי, אודה לנותן הפתרון בהקדם. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ואיתו win7 64x. חיפשתי והפכתי את העולם ולא מצאתי דרייבר שמתאים לwindows vista ןמעלה. חבל לקנות סורק חדש בגלל בעיות תאימות... אני ממש צריך את עזרתכם! תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי שלום לכולם, מנסה לעזור לבני הסטודנט (הנדסת תעשייה וניהול) קיבלו לינק להוריד דרך אתר האוניברסיטה את תוכנת Power BI אך ההתקנה נכשלת מצ"ב תמונת מסך של הבעייה. האם יש צורך להתקין מחדש את ה NET.FRAMEWORK אודה לעזרתכם תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, התחילה אצלי היום בעיה מוזרה מאוד ב BS PLAYER, רגע שאני מנסה להפעיל קובץ וידאו מסויים הוא מראה לי שגיאה. ויוצא מהתוכנה בERROR של וינדוס, אני אצרף תמונה של השגיאה שהוא כותב: תודה על העזרה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני נאבק בזה כבר הרבה זמן, ולא מוצא פיתרון. כך הקישור אמור להיראות: אך כך הוא נראה אם עושים העתק+הדבק: https://masterofself.wordpress.com/2011/07/23/%D7%94%D7%A4%D7%A6%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%A2%D7%9C-%D7%A9%D7%9B%D7%93/ וזה קורה עם כל URL שמכיל אותיות עבריות. למה לעזאזל? למה לעזאזל?! גם בפיירפוקס, גם בIE... לא מצליח למצוא פיתרון לאנומליה הזאת.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי את המארז Nzxt Apollo שיש לו בפנאל הקדמי חיבור USB חיבור למיקרופון וחיבור לאוזניות וFIRWEARE. את החיבור של הUSB חיברתי בלי בעיה , אך יש לי בעיה עם החיבור של האוזניות . יש לי שם כבלים של HD AUDIO וAC97 . כשחיברתי את ה-HD AUDIO (נראה לי שזה היה הוא או הAC97 פשוט עשיתי את זה די מזמן ואני לא זוכר , אם זה עיקרוני תגידו לי ואני אנסה שוב ויודיע למרות ש90 אחוז נראה לי שזה היה זה ) אז לא היה קול בכלל במחשב . וכשחברתי את AC97 אז היה קול אבל כשחיברתי את האוזניות המחשב עשה ריסטרט . ! _Nike_! אמר לי שכנראה אני צריך להגדיר שיהיה קול גם בפנאל הקדמי בתוכנה \ דרייבר של הכרטיס קול. עכשיו הבעיה היא שלא נראה לי מותקנת לי תוכנה , למרות שאני זוכר שדרייברים כן התקנתי . אז מה…
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ובכן יש לי בעיה.אני לפני כמה חודשים התקנתי : Asus Detonator 21.88e שלינק אליו התפרסם פה. יש לי asus v7700 pure gforce2 gts .אני חושב שהיגיע הזמן לאדכן את הדרייבר. הבעיה היא שיש יותר מדי סוגי Detonators ואין לי מושג איזה מהם הוא שלי: The official Nvidia drivers : Detonator 4: 2x.xx Series (23.11) Detonator 3: 1x.xx Series 6.xx Series Manufacturer Asus (6.xx) Leaked 27.xx מה ההבדל בינם, איזה רצוי להתקין. ושאלה אחרונה מה יותר טוב ? נ.ב. המידע נילקח בחלקו מ-Guru3d ו-3dChipset.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שיהיו בה המון אפטים ושתיהיה ידידותית.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת (אם אחר, ציינו איזה ומה היתרונות שלו)
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך מורידים דרך גוגל HROME ב FTP תיקיות שלמות ולא קובץ קובץ
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תוכנה שתאפשר לי לשלב כמה סרטונים ביחד וליצור מעברים בינהם כך שזה לא יהיה חד ופתאומיץ גם יהיה נחמד אם תהיה בתוכנה אפשרויות לאפקטים נוספים בסרט
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תופעה מוזרה לגמרי קרתה לי עם החלפת מערכת ההפעלה : BSPLAYER מסרב לנגן קבצי WMV. נגן המדיה של WINDOWS מנגן אותם בלי בעיה MEDIA PLAYER CLASSIC מנגן אותם בלי בעיה מנסה דרך BS PLAYER ומקבל "FILE ERROR". מישהו מכיר את זה? רון.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברשות הוריי המדפסת HP Officejet 7130. עקב מעבר מ-XP ל-W7 32bit אני צריך לעדכן את הדרייברים של המדפסת כך שיתאימו לW7. הורדתי את הדרייבר מהאתר של HP בדף המדפסת וכשאני אני מנסה להתקין את הדרייבר התוכנה אומרת שהתוכנה לא מיועדת למדפסת זו בשלב זה. אוקיי, אז HP לא רוצים לתמוך במדפסת. הורדתי את הדרייברים המתאימים ל-XP וניסיתי להפעיל במצב תאימות כך שיפעל לפי XP בSP3. התקנתי ועשיתי ריבוט. בעת הפעלת התוכנה, התוכנה קורסת במיידי. לא עוברת שנייה והתוכנה כבר קרסה. לאחר שזה לא עבד ניסיתי לעשות מצב תאימות לSP2. גם קרס. יש לציין שאת מצבי התאימות עשיתי לפי הרשום פה. עשיתי את האופציה הראשונה והשנייה. עזרה? :s05: המדפסת משמשת גם כפקס ולכן זה מאוד חשוב לי כרגע. תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים מסמך טקסט .TXT שנוצר עם כתבן בWIN7 במחשב אחד, משולב עברית, אנגלית וספרות, הועתק לDISKONKEY ומשם הועבר למחשב שני. המסמך נפתח כשכל הטקסט העברי הפך לגי'בריש. האנגלית והספרות לא השתנו. מבקש פיתרון לבעיה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
הנה רשימה לא קטנה של עצות לטוויק שפורסם בפורום של "מאדוניון" הרוב פה לא מובן לי, אנא עיזרו לי ולשאר חברי הפורום לנתח את הדברים... בתודה גבי - Get RivaTuner, go into the power user section and set the LODBias Range to 15. Then go into the DirectX tweak section and use these for benches: Car Chase - 10.0 Dragothic - 12.0 Lobby - 4.0 Nature - 3.1 - Turn off your monitor b4 running the bench (from Gibbo) - this should be your last trick, IMO Take away the best bit: watching the FPS increase in 3DMark _________________________________________________ Well here are a few tricks I've found for 3DMARKs increase. The first thing I always do before I run. Defrag your hard drive t…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחלה דפדפן, קליל, מהיר באמת הכל אחלה אבל הוא מאודג לא יציב לפעמים אין שליטה טובה על החצים של הגלילה JAVA וSHOCKWAVE FLASH וכל אלה גם לא חברים טובים במיוחד של הזאב וזה עוד בלי מדי פעם שאתרים שונים לא נתמכים... בכל מקרה מה אני יכול לעשות כדי להקל על כל העניין הזה ? עריכה: וכן אני אל דפוק הורדתי אקסטנשנס שונים אבל עדיין הוא לא יותר מדי נוח.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כבר חודש שלם שהעכבר שלי סובל מתקיעות קטנות ומרגיזות,לא ייחסתי לזה אז חשיבות רבה בגלל שהתופעה הייתה מזערית... בשלושת הימים האחרונים הבעיה נהיתה פטאלית,העכבר נתקע מתי שבא ללא סיבה נראית לעין ומכניס את כל הדסקטופ להנג איום ונורא. הדרך היחידה לגרום לו לעבוד היא לחיצה כפולה על Alt+Ctral+Del שמביאה למסך שאומר שהמערכת מחכה לתוכנה\קובץ כלשהו להיסגר. לאחר מכן אם אני חוזר לWin ע"י לחיצת Esc הקובץ Msgsrv32 מופיע ברשימת התוכנות כלא מגיב,ואם אני סוגר אותו אני מאבד שליטה מוחלטת על העכבר. מה יכול לגרום לבעיה זו וכיצד לפותרה? (מדובר בעכבר USB וWin ME).
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אפשר הסבר? זה מאוד חשוב זה מתנה=]
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, חיברתי הוט פייבר ואליו דיסק נייד לכניסת ה-USB. יש לי ווינדוס 7. אני רואה את תוכן הקבצים רק דרך Windowד Media Player אבל לא רואה אותם כספריה במחשב וגם לא מצליח לחבר את ההוט פייבר כ- Device חדש. באופן כזה אני יכול לנגן את התוכן אבל לא יכול להוסיף תוכן ולמחוק מהדיסק שמחובר להוט פייבר. יש לציין שדרך מחשב נייד הצלחתי לחבר אותו אבל שם מערכת ההפעלה היתה ווינדוס 10. אשמח לעזרה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הלך לי ההארד דיסק, ואי אפשר להתקין עליו מערכת הפעלה, קיצר בלאגן.. עכשיו היה לי שם חומר ממש ממש חשוב!! יש איזשהי תוכנה (חינמית/בתשלום) שיכולה לקחת משם את הקבצים שלא נפגמו? אשמח לעזרה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ותודה מראש לכולם, פרמטתי את המחשב והתקנתי ווינדוס 7 גרסא 32 ביט, לפני שפרמטתי השירים הופיעו בעברית כולל בתוך התוכנה עצמה. לאחר הפרמוט אני מניח שהתקנתי את המדיה פלייר לפני שהתקנתי עברית בווינדוס, בכל מקרה התקנתי עברית בווינדוס והמדיה פלייר מציג לי את רוב השירים בעברית בכתוביות של ג'בריש, ניסיתי למצוא דרך להתקין את המדיה פלייר מחדש אך ללא הצלחה תודה מראש לכל העוזרים=)
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש תוכנות מיוחדות לכך ? (ולא WORD) מה שמם ? האם לכל סורק יש תוכנה שמתאימה לו ? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


